abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:04:26 #121
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221132323
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Alleen om dat men dat heel erg oranjerood vindt op tv. Het shirt zelf is echt wel top, ook het uitshirt overigens.

(Ik zal maar niet toegeven dat ik beide shirts heb aangeschaft)
Ik zie die discussie veel voorbij komen, maar ik zie gewoon oranje en geen rood, :D. Ik zag wel haat over die limited edition Nike x Patta ING shirts.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:04:32 #122
35723 crew  GGMM
pi_221132325
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:04 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ja. Hij wil een beeld schetsen in mijn hoofd.
Niemand zit in mijn hoofd
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:04:52 #123
441859 crew  Lenny77
pi_221132327
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:03 schreef Coco het volgende:
Rare jongens die Belgen.
Echt he...
Plaatsvervangende schaamte
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:05:03 #124
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132329
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Heb niets met voetballers
Jammer maar ik vond de afstand toch al een groot obstakel.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:05:07 #125
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221132330
Zakke
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221132331
Ik ben weer eens in de Engeland hype getrapt.

Had echt even hoop op leuk voetbal en hoog tempo.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:05:21 #127
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132333
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:04 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik zie die discussie veel voorbij komen, maar ik zie gewoon oranje en geen rood, :D. Ik zag wel haat over die limited edition Nike x Patta ING shirts.
Het is inderdaad gewoon oranje.
What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:05:25 #128
441859 crew  Lenny77
pi_221132334
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:04 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Hij noemt gewoon zinnetjes op ook :') _O-
Echt belachelijk.
Rozen zijn rood genre
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:05:36 #129
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221132335
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik ben weer eens in de Engeland hype getrapt.

Had echt even hoop op leuk voetbal en hoog tempo.
Ja idem hier
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:05:41 #130
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132337
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik ben weer eens in de Engeland hype getrapt.

Had echt even hoop op leuk voetbal en hoog tempo.
It's coming home act
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:05:43 #131
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132338
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik ben weer eens in de Engeland hype getrapt.

Had echt even hoop op leuk voetbal en hoog tempo.
Schaam je niet, er gingen mensen gister ook voor Frankrijk zitten met verwachtingen.
pi_221132340
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:02 schreef Felagund het volgende:

[..]
Met raam open heb ik het weer terug gekregen tot 23 graden, maar dat zal wel weer snel stijgen wanneer ik die weer dicht doe. (Hij is ook zo groot dat je er gemakkelijk door heen kan, die durf ik niet open te laten 's nachts).
Heb echt een klote huis laat ik het daarop houden.
  roze dinsdag 23 juni 2026 @ 23:05:59 #133
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221132341
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef Coco het volgende:

[..]
Het is inderdaad gewoon oranje.
Ik zag een berichtje van je maar had te snel meldingen weg geklikt en nu weet ik niet wat je zei. :(
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:06:08 #134
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221132345
Dit Engeland is best oke.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:06:26 #135
441859 crew  Lenny77
pi_221132349
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik zag een berichtje van je maar had te snel meldingen weg geklikt en nu weet ik niet wat je zei. :(
Teveel roze aanwezig dit WK
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:06:28 #136
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221132350
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:56 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Is geen zak aan. Op WK wil je gewoon iets anders dan het saaie zwart. Er worden niet voor niets ook altijd speciale shirtjes gemaakt en een speciale voetbal.

Overigens een gruwelijk lelijke bal, maar dat terzijde.

(Fel)roze zie je bij sportschoenen sowieso wel vaak.
Nee, allemaal dezelfde roze schoenen aan is onderscheidend…
pi_221132352
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:04 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik zie die discussie veel voorbij komen, maar ik zie gewoon oranje en geen rood, :D. Ik zag wel haat over die limited edition Nike x Patta ING shirts.
Dat ding waarmee ze het veld opkomen is gewoon goed. Als shirt iets minder.
pi_221132354
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik ben weer eens in de Engeland hype getrapt.

Had echt even hoop op leuk voetbal en hoog tempo.
Same
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221132355
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Heb echt een klote huis laat ik het daarop houden.
Dat lijkt me heel vervelend.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:07:00 #140
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132357
Kijk naar de tribunes, voel de betonplaat trillen.
Duizenden kelen die hetzelfde willen.
Zijvlakken, kalklijnen, negentig minuten lang,
vloeit er hoop, vloeit er angst, klinkt er gezang.

Dit is geen spelletje.
Dit is een theater van vlees en bloed.
Waar een misstap je breekt, en een flits je herrijst in overvloed.
De bal is de klok.
Elke tik is een seconde die tikt.
Een heel vak dat synchroon zijn adem verstikt.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:07:10 #141
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132360
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:06 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Nee, allemaal dezelfde roze schoenen aan is onderscheidend…
Elk merk heeft voor dezelfde kleur gekozen, geen idee of dat is afgesproken. Anders wel heel grappig.
pi_221132361
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik zag een berichtje van je maar had te snel meldingen weg geklikt en nu weet ik niet wat je zei. :(
Zonde. Hij verklaarde je de liefde in prachtige woorden.
  roze dinsdag 23 juni 2026 @ 23:07:16 #143
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221132362
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:06 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Teveel roze aanwezig dit WK
Was dat het bericht?
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:07:29 #144
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221132363
Tijd voor een doelpunt
  roze dinsdag 23 juni 2026 @ 23:07:30 #145
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221132364
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:07 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Zonde. Hij verklaarde je de liefde in prachtige woorden.
Helaas dat heb ik dus gemist he.
Your beauty never ever scared me.
pi_221132366
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:06 schreef ISVV het volgende:

[..]
Dat lijkt me heel vervelend.
Kan toch geen dames knippen op deze manier?
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:07:34 #147
35723 crew  GGMM
pi_221132367
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik zag een berichtje van je maar had te snel meldingen weg geklikt en nu weet ik niet wat je zei. :(
Hij zei iets over je uiterlijk
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:07:36 #148
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132368
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:07 schreef Ama het volgende:

[..]
Was dat het bericht?
Ja van iemand, daarom tagde ik je.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:07:37 #149
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132369
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:07 schreef Ama het volgende:

[..]
Was dat het bericht?
:D
pi_221132370
Kashmir!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')