Ik zie die discussie veel voorbij komen, maar ik zie gewoon oranje en geen rood,quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alleen om dat men dat heel erg oranjerood vindt op tv. Het shirt zelf is echt wel top, ook het uitshirt overigens.
(Ik zal maar niet toegeven dat ik beide shirts heb aangeschaft)
Niemand zit in mijn hoofdquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja. Hij wil een beeld schetsen in mijn hoofd.
Het is inderdaad gewoon oranje.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zie die discussie veel voorbij komen, maar ik zie gewoon oranje en geen rood,. Ik zag wel haat over die limited edition Nike x Patta ING shirts.
Ja idem hierquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik ben weer eens in de Engeland hype getrapt.
Had echt even hoop op leuk voetbal en hoog tempo.
It's coming home actquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik ben weer eens in de Engeland hype getrapt.
Had echt even hoop op leuk voetbal en hoog tempo.
Schaam je niet, er gingen mensen gister ook voor Frankrijk zitten met verwachtingen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik ben weer eens in de Engeland hype getrapt.
Had echt even hoop op leuk voetbal en hoog tempo.
Heb echt een klote huis laat ik het daarop houden.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met raam open heb ik het weer terug gekregen tot 23 graden, maar dat zal wel weer snel stijgen wanneer ik die weer dicht doe. (Hij is ook zo groot dat je er gemakkelijk door heen kan, die durf ik niet open te laten 's nachts).
Ik zag een berichtje van je maar had te snel meldingen weg geklikt en nu weet ik niet wat je zei.quote:
Teveel roze aanwezig dit WKquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zag een berichtje van je maar had te snel meldingen weg geklikt en nu weet ik niet wat je zei.
Nee, allemaal dezelfde roze schoenen aan is onderscheidend…quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Is geen zak aan. Op WK wil je gewoon iets anders dan het saaie zwart. Er worden niet voor niets ook altijd speciale shirtjes gemaakt en een speciale voetbal.
Overigens een gruwelijk lelijke bal, maar dat terzijde.
(Fel)roze zie je bij sportschoenen sowieso wel vaak.
Dat ding waarmee ze het veld opkomen is gewoon goed. Als shirt iets minder.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zie die discussie veel voorbij komen, maar ik zie gewoon oranje en geen rood,. Ik zag wel haat over die limited edition Nike x Patta ING shirts.
Samequote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik ben weer eens in de Engeland hype getrapt.
Had echt even hoop op leuk voetbal en hoog tempo.
Dat lijkt me heel vervelend.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heb echt een klote huis laat ik het daarop houden.
Elk merk heeft voor dezelfde kleur gekozen, geen idee of dat is afgesproken. Anders wel heel grappig.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, allemaal dezelfde roze schoenen aan is onderscheidend…
Zonde. Hij verklaarde je de liefde in prachtige woorden.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zag een berichtje van je maar had te snel meldingen weg geklikt en nu weet ik niet wat je zei.
Helaas dat heb ik dus gemist he.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zonde. Hij verklaarde je de liefde in prachtige woorden.
Hij zei iets over je uiterlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zag een berichtje van je maar had te snel meldingen weg geklikt en nu weet ik niet wat je zei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |