Deschamps is afwezig tegen Noorwegen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nee, dit is nog geen Noorwegen - Senegal.
Misschien gaat Frankrijk dan echt aanvallend voetbal spelen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deschamps is afwezig tegen Noorwegen.
Moeders overleden.
Voor ons wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Drinkpauze is zometeen niet meer nodig?
Die vond het ook niet aan te gluren wat Frankrijk liet zien?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deschamps is afwezig tegen Noorwegen.
Moeders overleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Tuurlijk niet. Er is nog geen reclameblok geweest.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Drinkpauze is zometeen niet meer nodig?
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die vond het ook niet aan te gluren wat Frankrijk liet zien?Zou een aparte grap zijn geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die van België vond ik wel leukquote:
Komt er ook niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Er is nog geen reclameblok geweest.
Geen modbreak?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:22 schreef Coco het volgende:
[info]dit is nog niet de hydratatiepauze[/info]
Je weet maar nooit hier, al is @maxi-mus vaak wel serieus.quote:
Ice Cubequote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet nog wel een Ghanees met een verband tulband
Over zoiets maak ik geen grappen neen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je weet maar nooit hier, al is @:maxi-mus vaak wel serieus.
nupuntenelquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet eens.
Video op nu.nl: https://www.nu.nl/327666/(...)iet-om-het-geld.html
Une mur de payeurquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Over zoiets maak ik geen grappen neen.
https://www.lequipe.fr/Fo(...)edium=Social%20media
Hij heeft geluk dat ze niet tegen Marokko spelen.quote:
Wat gezellig.quote:
Hoe heet hij?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Sporza-commentator slaat wild in het rond.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:26 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/73683]Lateolinedance/url] het volgende:
Ik kijk nu ook
Wat drink jij?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:26 schreef leolinedance het volgende:
Ah kan gelijk beginnen met hydrateren
Als die hier zou posten zou hij juichen voor Argentiniequote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat @:chevycaprice ook wel iets vaker mee mag kijken
Ik hoor altijd zulke leuke verhalen over je in F1
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:
@KingRoland Ben jij dat?quote:
Is het dan geen Kurkumathee? #Durftevragenquote:
Merde!!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
L'equipegoden zijn sowieso altijd goed. Jammer dat mijn Frans zo kut is.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Geen idee. Gewoon heet water met een zakje erin.
Vanwaar deze random opmerkingquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:29 schreef 3rr0r het volgende:
Mensen die bier in de vriezer hebben kunnen niet plannen
Ja, op de pingpongclub sta ik nog steeds zo bekendquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Noemen jullie je zelf ook wel eens #TheLegend?
Oh maar dat is een goed ideequote:
Omdat je de enige was met een vriendin?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, op de pingpongclub sta ik nog steeds zo bekend
Niet?quote:
Legendary failquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, op de pingpongclub sta ik nog steeds zo bekend
Ah daar had ik even overheen gelezen.quote:
Om die hilarische rapportcijfers te lezen hoef je ook geen Frans te kunnenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
L'equipegoden zijn sowieso altijd goed. Jammer dat mijn Frans zo kut is.
Nee, we hadden ook een lesbische meid en die had ook een vriendin.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat je de enige was met een vriendin?
Ghana voren!quote:
Niet echt een topper.quote:
Ik lees kranten ook niet voor de plaatjes.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:31 schreef ISVV het volgende:
[..]
Om die hilarische rapportcijfers te lezen hoef je ook geen Frans te kunnen
Ik denk dat het vleugje kurkuma niet genoeg is daarvoor en ik ben ook niet van zins om de Albert Heijn aan te schrijven om dit aan de kaak te stellenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is het dan geen Kurkumathee? #Durftevragen
Droog of doe je er iets op?quote:
Geniet ervan, mokervet varken.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:32 schreef Solotovski het volgende:
Ik doe even wat mini kaassoufflés in de airfryer
Wat simpel zegquote:
Ohquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:29 schreef 3rr0r het volgende:
Nat doekje, bier koud in 10 minuten genot.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:33 schreef ISVV het volgende:
[..]![]()
Iemand moet deze quote in zn signature zetten
Dus je speelt nog?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben trouwens gestopt met pingpongen vanaf het moment dat ik een vriendin had
Dat zegt misschien ook iets
Die haal ik altijd door de war met @klaasweetallesquote:
Ik krijg perenijs vibesquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Nou ja verschillende mensen verschillende smaken
Je wil inderdaad niet dat je vriendin denkt dat je zoals Felix Lebrun bent.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Is dat 'mini' om jezelf te laten denken dat je goed bezig bent?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:32 schreef Solotovski het volgende:
Ik doe even wat mini kaassoufflés in de airfryer
Dit stemt mij tevredenquote:
Dat neem je terug. Klaas wist alles.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die haal ik altijd door de war met @:klaasweetalles
Helaas kan hij niet bij mij, die ziet er namelijk al geweldig uitquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:33 schreef ISVV het volgende:
[..]![]()
Ik was net in de bouwmarkt. Je kon weer over de hoofden lopen bij de zwembadafdeling. Van die debielen die nu nog een hele zwembaden en filterpompen moeten kopen voor de 3 dagenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:29 schreef 3rr0r het volgende:
Oh,quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Door de war halenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan drie keer zo veel want ja mini is maar mini hequote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dat 'mini' om jezelf te laten denken dat je goed bezig bent?
Aldus de man die met deze temperaturen naar een bouwmarkt moet.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik was net in de bouwmarkt. Je kon weer over de hoofden lopen bij de zwembadafdeling. Van die debielen die nu nog een hele zwembaden en filterpompen moeten kopen voor de 3 dagen
Idd niets meer aan doenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas kan hij niet bij mij, die ziet er namelijk al geweldig uit
[ afbeelding ]
Blijven doneren!
Juist wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:29 schreef 3rr0r het volgende:
Nee, meer omdat ze mini zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dat 'mini' om jezelf te laten denken dat je goed bezig bent?
Er zijn mensen die dat doenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iets op een eierkoek doen?
Wat hoor ik.
Het is fijn dat ze daar dus ook al aan sociale werkverschaffing doen!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aldus de man die met deze temperaturen naar een bouwmarkt moet.
Korfbal is gemengd.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh,
Misschien moet ik dan juist maar op pingpong gaan!
Nou ja zegquote:
Waarom doe je het zelf niet? Beter dan wat er nu staat!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:33 schreef ISVV het volgende:
[..]![]()
Mooi om te zien dat jij jezelf al je hele leven blijft ontwikkelen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat doen
Ik deed er vroeger altijd pindakaas op totdat ik me bedacht dat je dan gewoon beter brood met pindakaas kan eten.
@Coco wilde ook al een airco kopen nuquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik was net in de bouwmarkt. Je kon weer over de hoofden lopen bij de zwembadafdeling. Van die debielen die nu nog een hele zwembaden en filterpompen moeten kopen voor de 3 dagen
Ik FOK altijd op mn smartphone, geen idee hoe dat werkt johquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom doe je het zelf niet? Beter dan wat er nu staat!
op deze manier ga ik niet wakker blijven voor H2quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:35 schreef vul_maar_in het volgende:
Ghana harambalt zonder problemen naar de rust?
Je mag wel bij mij op bezoek komenquote:
Als een wedstijd leuk is kijk ik vooral naar het scherm en een beetje naar FOK!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
Eerlijk ik kijk WK wedstrijden altijd een beetje door te fokken en dan m'n hoofd naar de tv te draaien als de commentator zijn stem verheft
Ik heb dat nog niet hoeven doen
Eierkoeken met jam lijkt mij wel lekker.quote:
Ja precies. Al zet ik bij de echt leuke potjes FOK! zelden aan.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als een wedstijd leuk is kijk ik vooral naar het scherm en een beetje naar FOK!
Als een wedstrijd stom is precies andersom.
Dit is wel zielig voor vrome Roland.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met zoveel posts als jou heb je amper tijd om naar het tv scherm te kijkenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
Eerlijk ik kijk WK wedstrijden altijd een beetje door te fokken en dan m'n hoofd naar de tv te draaien als de commentator zijn stem verheft
Stukje offtopic genot.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef Coco het volgende:
Altijd mooi hoe het livetopic een reflectie is van de wedstrijd.
Noem je dit nu een kuttopic?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef Coco het volgende:
Er waren tijden dat we in livetopics niet mochten melden wat we aan het eten waren.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef Coco het volgende:
Ik vind in mijn eentje voetbal kijken zonder FOK! best saai vaakquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja precies. Al zet ik bij de echt leuke potjes FOK! zelden aan.
Ik probeer altijd op middenvelders te letten, zo nu Rice/Anderson, maar ik kan me niet concentreren met deze ellende.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
Is die roze versie van Festini eigenlijk verdwenen of gewoon hier niet in het schap?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
oh oh wat een perenijsjesgeneratie.
Was Mbabbe toen mod?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er waren tijden dat we in livetopics niet mochten melden wat we aan het eten waren.
Wie?quote:
Ik ben 'gezegend' met een voetballende vriendin.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind in mijn eentje voetbal kijken zonder FOK! best saai vaak
Iemand had het over eentje van Tronic bij de Lidl maar weet de details niet. Als je zo'n mobiele bedoelt.quote:
Daar was ooit een hele rel over.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er waren tijden dat we in livetopics niet mochten melden wat we aan het eten waren.
Eens.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zijn zeldzaam, maar de "Gewoon" bosbessenijsjes zijn sowieso veel beter.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is die roze versie van Festini eigenlijk verdwenen of gewoon hier niet in het schap?
Link graagquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar was ooit een hele rel over.
Iets met soep.
Ik heb toen ik een keer aan bed gekluisterd was voor weken uit ellende 's nachts weleens oude fb topics teruggelezen van VBL. Gelukkig was dat helemaal geen herhaling van zetten.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar was ooit een hele rel over.
Iets met soep.
Fok! is heerlijk surrogaat. Alsof je toch met een paar gasten op de bank zit.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:
Ja mensen die het puur inhoudelijk wilde houdenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En een Belgquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:40 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Fok! is heerlijk surrogaat. Alsof je toch met een paar gasten op de bank zit.
Wat vond je van mijn optredenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb toen ik een keer aan bed gekluisterd was voor weken uit ellende 's nachts weleens oude fb topics teruggelezen van VBL. Gelukkig was dat helemaal geen herhaling van zetten.
Jezus.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja mensen die het puur inhoudelijk wilde houden
Dan snap je er echt niks van
Leuk dat je bent blijven plakkenquote:
Hier een stroopwafel en een willekeurige thee.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:41 schreef ISVV het volgende:
[..]
Jezus.
Wat fijn dat het nu wel mag.
Ik eet niks
Als je in een alternatieve wereld nog moderator zou worden, moet je vooral het VBL-topic in het crewforum teruglezen. Niet dat ik na tien jaar de details ervan herinner, maar best grappig.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb toen ik een keer aan bed gekluisterd was voor weken uit ellende 's nachts weleens oude fb topics teruggelezen van VBL. Gelukkig was dat helemaal geen herhaling van zetten.
Het is hier wel echt een warm badquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je bent blijven plakken
Ik ga je vaker mentionen
Ik heb me echt ontwikkeld als mens inderdaad thanks voor het complimentquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe je mening helemaal veranderde per kleurtje.
Hmm leuk idee.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je in een alternatieve wereld nog moderator zou worden, moet je vooral het VBL-topic in het crewforum teruglezen. Niet dat ik na tien jaar de details ervan herinner, maar best grappig.
Schopje WGRquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij snapt het, LEAN en just-in-time
Ja dit zijn de leukste FOK-topicsquote:
Wat gebeurt er als een Maastrichtenaar naar België verhuist?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezegend zijn de simpele van geest?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je het zelf niet doorhebt kun je een prachtig leven leiden.
Hé zo 'kijk' ik ookquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
Alweer 5-1?quote:
Juist.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Gezegend zijn de simpele van geest?
Zoiets?
Fijn dat je het naar je zin hebtquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik bedoel ik dagjesvolk in VBL en DRT en tijdens WK/EK's ga ik helemaal los. Zeker voor de nier-Nederland wedstrijden is Fok! de voorkeur.
'T is bekant triest.
Wat staat hierquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik bedoel ik dagjesvolk in VBL en DRT en tijdens WK/EK's ga ik helemaal los. Zeker voor de nier-Nederland wedstrijden is Fok! de voorkeur.
'T is bekant triest.
Jaloersquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heerlijk, het is 19 graden in Boston.
Ja en in ons kikkerlandje is het bloedheetquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
watquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik bedoel ik dagjesvolk in VBL en DRT en tijdens WK/EK's ga ik helemaal los. Zeker voor de niet-Nederland wedstrijden is Fok! de voorkeur.
'T is bekant triest.
Da's haast winterquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
F1 live topic is moeilijk hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dit zijn de leukste FOK-topics
Door dit soort live-topics heb ik zelfs wel eens ESF gekeken @:greys
Ik eet zelden eierkoeken. Vind ze wel redelijk lekker, zeker als ze een beetje klef zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
Waarom eten jullie eierkoeken? Is iedereen hier skinnyfat?
Dit lijkt forum-/internetjargon te zijn. Waarschijnlijk bedoelt de schrijver:quote:
Mijn moeder stuurde vandaag een foto aan het zwembadje in Griekenland waar het 24 graden was. Toch wel even jaloers. Zaten ook nog mooie zwerfkatjes bij.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als je eierkoeken eten kan je niet plannenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik eet zelden eierkoeken. Vind ze wel redelijk lekker, zeker als ze een beetje klef zijn.
Mijn zus zit in Gran Canaria en komt morgen terug. Van de ene hitte naar de andere hittequote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn moeder stuurde vandaag een foto aan het zwembadje in Griekenland waar het 24 graden was. Toch wel even jaloers. Zaten ook nog mooie zwerfkatjes bij.
Pics van je zus?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mijn zus zit in Gran Canaria en komt morgen terug.
Pics van je moederquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn moeder stuurde vandaag een foto aan het zwembadje in Griekenland waar het 24 graden was. Toch wel even jaloers. Zaten ook nog mooie zwerfkatjes bij.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:45 schreef ISVV het volgende:
[..]
Als je eierkoeken eten kan je niet plannen
Dat deed ik tijdens de hydration break.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb overigens net de planten van mem even water gegeven dus nu mag ik een Sinas BB.
Pics van je zusquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mijn zus zit in Gran Canaria en komt morgen terug. Van de ene hitte naar de andere hitte.
Lekker vroeg pieken tegen Kroatie.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Nee, het gaat weer niet home komen dit jaar.
Bedankt, AIphilippequote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit lijkt forum-/internetjargon te zijn. Waarschijnlijk bedoelt de schrijver:
"Ik ben eigenlijk maar een gelegenheidsbezoeker in VBL en DRT, en tijdens WK's en EK's ga ik helemaal los. Vooral voor wedstrijden waar Nederland niet speelt heeft FOK! mijn voorkeur."
Mogelijke uitleg van de afkortingen:
WK/EK = Wereldkampioenschap / Europees kampioenschap voetbal.
FOK! = het Nederlandse forum- en nieuwssiteplatform FOK!.
dagjesvolk = iemand die normaal niet heel actief is, maar af en toe langskomt (vergelijkbaar met "gelegenheidsbezoeker").
VBL en DRT lijken afkortingen van specifieke subfora, websites of communities te zijn. Zonder context is niet met zekerheid te zeggen welke.
De zin leest wel wat slordig. Vermoedelijk had de schrijver iets als dit in gedachten:
"Ik ben maar dagjesvolk in VBL en DRT, maar tijdens WK's en EK's ga ik helemaal los. Vooral voor de niet-Nederlandwedstrijden heeft FOK! mijn voorkeur."
Als je me vertelt waar je deze tekst hebt gevonden (bijvoorbeeld op welk forum of in welke discussie), kan ik waarschijnlijk ook achterhalen waar VBL en DRT voor staan.
Pics van de zwerfkatten graag.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent een goed mensquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb overigens net de planten van mem even water gegeven dus nu mag ik een Sinas BB.
En dr zwerfkatjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mem = fries voor moeder.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een goed mens
mem is je moeder of je vriendin?
Er zijn 2 goals. Dat je er een mist is voornamelijk omdat je die van engeland nog niet gezien hebt.quote:
Op penalties eruit tegen Spanje/Frankrijk/Argentinië? Afhankelijk tegen wie ze als eerste moeten.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Nee, het gaat weer niet home komen dit jaar.
In dit topic eet men eierkoeken en drinkt men Stelz. Ik concludeer derhalve dat het spreekwoordelijke latje erg laag ligt.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jij wil graag nachtmerries vannacht?
Hier hebben mijn plantjes ook al water gehad.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat deed ik tijdens de hydration break.
Is dit dameskappers jargon?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
dan moet je maar nederlands pratenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:47 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik kom nooit meer dagjesvolken bij jullie naarlingen
Tsjechië v Zuid-Afrika en Ghana v Panama worden niet overtroffen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:48 schreef Solotovski het volgende:
Tot nu toe wel een van de saaiste wedstrijden
Dat maak ik zelf wel uit. Ik eis een tolk betaald door jullie belasting geld.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
dan moet je maar nederlands praten
Ik concludeer dan dat sommige een pic van je broer willen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:48 schreef ISVV het volgende:
[..]
In dit topic eet men eierkoeken en drinkt men Stelz. Ik concludeer derhalve dat het spreekwoordelijke latje erg laag ligt.
Eruit tegen Argentinië na een onterecht gegeven penantie.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op penalties eruit tegen Spanje/Frankrijk/Argentinië? Afhankelijk tegen wie ze als eerste moeten.
Hier gaat zoveel mis, Robin van Persie kon dit bericht opgesteld hebben.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik bedoel ik dagjesvolk in VBL en DRT en tijdens WK/EK's ga ik helemaal los. Zeker voor de niet-Nederland wedstrijden is Fok! de voorkeur.
'T is bekant triest.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
dan moet je maar nederlands praten
Of Sjon de Wolff na een gezellige avond.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hier gaat zoveel mis, Robin van Persie kon dit bericht opgesteld hebben.
Dat Steltz is ook wel echt smakeloze kutzooi.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik concludeer dan dat sommige een pic van je broer willen.
Ten Hag bij Leverkusen genotquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hier gaat zoveel mis, Robin van Persie kon dit bericht opgesteld hebben.
Geen stugge ploeg volgens een bepaalde user hier.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:50 schreef vul_maar_in het volgende:
DIe ghanezen hebben maar 1 bus maar het is een stevige.
Voorkomen is beter dan ghanezenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:50 schreef vul_maar_in het volgende:
Die ghanezen hebben maar 1 bus maar het is een stevige.
Die moeten daar over die kutweggetjes rijden.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:50 schreef vul_maar_in het volgende:
Die ghanezen hebben maar 1 bus maar het is een stevige.
Gefeliciteerd met de eerste geslaagde woordgrap van de avondquote:
Wat is er mis met roze dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:47 schreef MadMaster het volgende:
Moesten die salamanderlullenleren voetbalschoenen nou per se roze zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |