abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:20:40 #1
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131635
De groep van Engeland en Kroatië mag het opnieuw op de laatste dag laten zien en Engelsen zouden geen Engelsen zijn als ze zichzelf niet gewoon 3x een perfecte tijd geven. Ik heb daar een mening over. Fuck de kleinere Europese landen, alleen de grote landen zijn belangrijk. Typisch, maar het is nu eenmaal hoe commercie werkt.

Van de andere kant, er speelt met Ghana nog een ploeg waarbij het thuisland de tijd wel prettig zal vinden. Ghana was ooit de verrassing op het WK 2010, een penalty verwijderd van de halve finale tegen Nederland. We weten het allemaal hoe dat afliep, maar daarna heeft het land nooit meer dat niveau kunnen halen. Nu zijn ze bepaald geen favoriet en tegen Panama was het absoluut niet goed. Maar hé, wel 1-0 gewonnen in de blessuretijd. Gewoon een mooi resultaat, maar het voetbal moet beter. Anders win je niet van Engeland.

Engeland flitste bij vlagen wel onder Tuchel, ook al kwam een Gordon nauwelijks in het spel voor. Het is toch vooral Rice, Bellingham en Kane. Defensief wist Kroatië ook wel een paar keer door te breken, die waren in de eerste helft ook wel dodelijk efficient met 2 goals. Het begon nog met een pingel die eerst gemist maar overgenomen werd, toch een goal voor Kane. Kane mocht ook vrij inkoppen voor de 2-1. Maar vooral begin tweede helft was het een schiettent, dat Bellingham de enige was die er eentje in prikte was wonderlijk. Na die fase was het weer wat minder bijzonder, maar Engeland kwam ook nauwelijks meer in de problemen en scoorde een vierde. Tegen een land als Kroatië, toch wel een prima land. De anderen die zoveel scoorden deden dat tegen landen met een mindere reputatie. De Engelse aanval is wakker.

Tegen Ghana moet dan ook een eitje worden. Voor Ghana wel een kans om de volgende ronde veilig te stellen, maar ze kunnen ook veel verliezen. Een dikke nederlaag betekent dat een gelijkspel tegen Kroatië echt nodig gaat zijn. 1x eerder speelde Engeland tegen Ghana, in de hoogtijdagen van Ghana en misschien wel het diepste dal van Engeland werd het 1-1. Jagielka, Carroll, Downing.. er is veel verbeterd bij Engeland zullen we maar zeggen. Dus zijn ze ruim favoriet.

What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:20:47 #2
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131638
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nee, dit is nog geen Noorwegen - Senegal.
Deschamps is afwezig tegen Noorwegen.

Moeders overleden.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:20:49 #3
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131639
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Ghana lijkt mij best een England
Iedereen zijn hooivork klaar ik breng de fakkels.
pi_221131640
Headbangen
pi_221131642
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:20 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Deschamps is afwezig tegen Noorwegen.

Moeders overleden.
Misschien gaat Frankrijk dan echt aanvallend voetbal spelen.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:21:33 #6
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131644
Drinkpauze is zometeen niet meer nodig?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:21:40 #7
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221131647
is dit de drinkpauze al?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:21:43 #8
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:22:00 #9
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131650
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Drinkpauze is zometeen niet meer nodig?
Voor ons wel.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:22:05 #10
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131651
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
pi_221131652
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
is dit de drinkpauze al?
Laat de NOS het niet horen...
pi_221131653
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
En wie ben jij precies? :?
Oef iemand is op dr extensions getrapt
pi_221131655
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:20 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Deschamps is afwezig tegen Noorwegen.

Moeders overleden.
Die vond het ook niet aan te gluren wat Frankrijk liet zien?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:22:20 #14
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221131658
Drinkpauze aids
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:22:22 #15
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221131659
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
heel geloofwaardig
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221131660
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Drinkpauze is zometeen niet meer nodig?
Tuurlijk niet. Er is nog geen reclameblok geweest.
pi_221131662
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
'Dat bepalen we zelf wel' - NOS
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:22:39 #18
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131663
dit is nog niet de hydratatiepauze
What can change the nature of a man?
pi_221131664
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:22 schreef Felagund het volgende:

[..]
Die vond het ook niet aan te gluren wat Frankrijk liet zien?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou een aparte grap zijn geweest.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:22:52 #20
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221131666
Doe gewoon die drinkpauze nu dan.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:22:56 #21
35723 crew  GGMM
pi_221131667
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:20 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nog erger dan die van ons? :o
Ja die van België vond ik wel leuk
Maar ik ben ook neutraal daarin. Als een team slecht speelt kan het daardoor alsnog spannend zijn.

Deze wedstrijd is gewoon saai.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 22:23:03 #22
842 Zorro
Z
pi_221131670
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:22 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Tuurlijk niet. Er is nog geen reclameblok geweest.
Komt er ook niet.

Belgjes _O_
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:23:06 #23
441859 crew  Lenny77
pi_221131674
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:22 schreef Coco het volgende:
[info]dit is nog niet de hydratatiepauze[/info]
Geen modbreak?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:23:06 #24
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221131677
Kom.op engeland *O*
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:23:15 #26
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131678
Dit duurt uren.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221131679
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:22 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Zou een aparte grap zijn geweest.
Je weet maar nooit hier, al is @maxi-mus vaak wel serieus.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:23:29 #28
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221131684
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Artikel van de Speld?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:23:30 #29
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131685
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Geen modbreak?
Nog niet.
What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:23:34 #30
441859 crew  Lenny77
pi_221131686
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:23 schreef Zorro het volgende:

[..]
Komt er ook niet.

Belgjes _O_
:BE
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:23:35 #31
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221131687
Scheids :'). En dan over 1 minuut weer een break.
pi_221131688
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:23 schreef Zorro het volgende:

[..]
Komt er ook niet.

Belgjes _O_
Dan had ik nooit geweten wie John Terry is. Schijnt bij Chelsea te hebben gespeeld.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:23:55 #33
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221131690


Ik weet nog wel een Ghanees met een verband tulband
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:23:55 #34
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131691
En dan nu natuurlijk de drinkpauze _O-
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:24:07 #35
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:24:12 #36
35723 crew  GGMM
pi_221131696
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ice Cube _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:24:13 #37
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131697
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]

Ik weet nog wel een Ghanees met een verband tulband
:D
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:24:31 #38
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131701
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:23 schreef Felagund het volgende:

[..]
Je weet maar nooit hier, al is @:maxi-mus vaak wel serieus.
Over zoiets maak ik geen grappen neen.

https://www.lequipe.fr/Fo(...)edium=Social%20media
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:24:46 #39
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131703
Hup Kanaries.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:25:00 #40
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221131706
'Een krijger van vele oorlogen'

Stukje stammenstrijd met kapmessen in Afrika.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:25:06 #41
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221131707
De Belg beledigt Abedi Pele ondertussen even over hoe oud die weer wel niet uitziet. :')

"Als je niks aardig kunt zeggen, zeg dan niks!"
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 22:25:13 #42
842 Zorro
Z
pi_221131708
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:24 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Nee, niet eens.
Video op nu.nl: https://www.nu.nl/327666/(...)iet-om-het-geld.html
nupuntenel

Niet geklkt
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221131709
De paus doet nu ook mee zie ik
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:25:33 #44
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131711
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:24 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Over zoiets maak ik geen grappen neen.

https://www.lequipe.fr/Fo(...)edium=Social%20media
Une mur de payeur
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:25:49 #45
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131715
we gaan hydrateren
What can change the nature of a man?
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:25:57 #46
35723 crew  GGMM
pi_221131716
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:25 schreef Coco het volgende:
[modbreak] we gaan hydrateren [/modbreak]
Tijd voor thee :)
@Jojoortje
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 22:25:58 #47
842 Zorro
Z
pi_221131717
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:25 schreef 3rr0r het volgende:
De paus doet nu ook mee zie ik
Hij heeft geluk dat ze niet tegen Marokko spelen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:26:00 #48
441859 crew  Lenny77
pi_221131718
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:25 schreef Coco het volgende:
[modbreak] we gaan hydrateren [/modbreak]
*O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:26:16 #49
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221131719
Late drinkpauze
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:26:17 #50
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221131720
Ik kijk nu ook :)
pi_221131721
De Sporza-commentator slaat wild in het rond.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:26:42 #52
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221131723
Ah kan gelijk beginnen met hydrateren :P
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:26:43 #53
35723 crew  GGMM
pi_221131724
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:26 schreef leolinedance het volgende:
Ik kijk nu ook :)
Wat gezellig.
Wees welkom :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:26:45 #54
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131725
L'equipegoden zijn sowieso altijd goed. Jammer dat mijn Frans zo kut is.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:26:52 #55
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131726
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Sporza-commentator slaat wild in het rond.
Hoe heet hij?
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:26:58 #56
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131727
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:26 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/73683]Lateolinedance/url] het volgende:
Ik kijk nu ook :)
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:26:58 #57
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221131728
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:26 schreef leolinedance het volgende:
Ah kan gelijk beginnen met hydrateren :P
Wat drink jij?
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:27:21 #58
35723 crew  GGMM
pi_221131736
Ik vind dat @ChevyCaprice ook wel iets vaker mee mag kijken

Ik hoor altijd zulke leuke verhalen over je in F1
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221131737
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:26 schreef Coco het volgende:

[..]
Hoe heet hij?
Marc Dutroux @Zipportal
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:27:32 #60
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221131740
Gemberthee met kurkuma hier
Woke as fuck.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:27:40 #61
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221131741
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:26 schreef GGMM het volgende:

[..]
Wat gezellig.
Wees welkom :)
dank!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:27:53 #62
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221131744
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:28:01 #63
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131746
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:27 schreef Qarrad het volgende:
Gemberthee met kurkuma hier
Woke as fuck.
Squirt of lemon?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:28:29 #64
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_221131752
Hup Ghana
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:28:34 #65
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221131753
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:28 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Squirt of lemon?
Geen idee. Gewoon heet water met een zakje erin.
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 22:28:37 #66
842 Zorro
Z
pi_221131754
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat @:chevycaprice ook wel iets vaker mee mag kijken

Ik hoor altijd zulke leuke verhalen over je in F1
Als die hier zou posten zou hij juichen voor Argentinie
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:28:39 #67
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221131755
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Wat drink jij?
Nog niks, maar over enkele minuten een Grimbergen Tripel.
Staat nog even in de vriezer.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:28:44 #68
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131756
DIe engelsen staan ook weer met de kromme pootjes op de grond voorlopig
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:29:05 #69
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221131757
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat @:chevycaprice ook wel iets vaker mee mag kijken

Ik hoor altijd zulke leuke verhalen over je in F1
:o
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:29:08 #70
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221131758
Peggy Gou in de hydration pauzemuziekjes _O_
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_221131759
Noemen jullie je zelf ook wel eens #TheLegend?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:29:21 #72
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131760
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat @:chevycaprice ook wel iets vaker mee mag kijken

Ik hoor altijd zulke leuke verhalen over je in F1
:D
What can change the nature of a man?
pi_221131762
Mensen die bier in de vriezer hebben kunnen niet plannen
pi_221131764
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:29 schreef Gretzl het volgende:
Peggy Gou in de hydration pauzemuziekjes _O_
@KingRoland Ben jij dat?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:29:53 #75
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131767
Ik switch even naar de BBC.
pi_221131768
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:27 schreef Qarrad het volgende:
Gemberthee met kurkuma hier
Woke as fuck.
Is het dan geen Kurkumathee? #Durftevragen
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:29:59 #77
441859 crew  Lenny77
pi_221131769
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
L'equipegoden zijn sowieso altijd goed. Jammer dat mijn Frans zo kut is.
Merde!!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:30:14 #78
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131773
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:28 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Geen idee. Gewoon heet water met een zakje erin.
Bekijk deze YouTube-video

(Dit is best heel geinig btw)
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 22:30:15 #79
842 Zorro
Z
pi_221131775
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:29 schreef 3rr0r het volgende:
Mensen die bier in de vriezer hebben kunnen niet plannen
Vanwaar deze random opmerking
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:30:19 #80
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221131777
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Noemen jullie je zelf ook wel eens #TheLegend?
Ja, op de pingpongclub sta ik nog steeds zo bekend
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:30:24 #81
35723 crew  GGMM
pi_221131778
Ik mis AberKullie
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221131782
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
Ik switch even naar de BBC.
Oh maar dat is een goed idee
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:30:45 #83
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131784
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ja, op de pingpongclub sta ik nog steeds zo bekend
Omdat je de enige was met een vriendin?
pi_221131787
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:30 schreef Zorro het volgende:

[..]
Vanwaar deze random opmerking
Zie leolinedance
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:31:04 #85
441859 crew  Lenny77
pi_221131788
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:30 schreef GGMM het volgende:
Ik mis AberKullie
:|W
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221131793
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
@:kingroland Ben jij dat?
Stel hem een vraag over God.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:31:21 #87
35723 crew  GGMM
pi_221131794
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:31 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
:|W
Niet?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:31:24 #88
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131795
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:30 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Oh maar dat is een goed idee
Loopt wel flink achter.
What can change the nature of a man?
pi_221131796
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ja, op de pingpongclub sta ik nog steeds zo bekend
Legendary fail
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:31:29 #90
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221131798
Gordon speelt mokerslecht
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 22:31:34 #91
842 Zorro
Z
pi_221131799
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:30 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Zie leolinedance
Ah daar had ik even overheen gelezen.
Dan eens :)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221131800
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
L'equipegoden zijn sowieso altijd goed. Jammer dat mijn Frans zo kut is.
Om die hilarische rapportcijfers te lezen hoef je ook geen Frans te kunnen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:31:58 #93
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131803
Hup Ghana, doe iets.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:32:09 #94
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221131805
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:30 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Omdat je de enige was met een vriendin?
Nee, we hadden ook een lesbische meid en die had ook een vriendin.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221131806
Ik doe even wat mini kaassoufflés in de airfryer :)
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221131807
Even eierkoeken eten, @GGMM
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 22:32:24 #97
842 Zorro
Z
pi_221131808
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:31 schreef vul_maar_in het volgende:
Hup Ghana, doe iets.
Ghana voren!
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:32:33 #98
441859 crew  Lenny77
pi_221131810
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:31 schreef GGMM het volgende:

[..]
Niet?
Nee
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:32:35 #99
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131812
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gordon speelt mokerslecht
Niet echt een topper.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:32:36 #100
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131814
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:31 schreef ISVV het volgende:

[..]
Om die hilarische rapportcijfers te lezen hoef je ook geen Frans te kunnen
Ik lees kranten ook niet voor de plaatjes.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:32:37 #101
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221131815
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:29 schreef Felagund het volgende:

[..]
Is het dan geen Kurkumathee? #Durftevragen
Ik denk dat het vleugje kurkuma niet genoeg is daarvoor en ik ben ook niet van zins om de Albert Heijn aan te schrijven om dit aan de kaak te stellen :)
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:32:37 #102
35723 crew  GGMM
pi_221131816
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Even eierkoeken eten, @:ggmm
Droog of doe je er iets op?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:32:37 #103
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131817
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:32 schreef Solotovski het volgende:
Ik doe even wat mini kaassoufflés in de airfryer :)
Geniet ervan, mokervet varken.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:32:40 #104
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221131819
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:29 schreef Gretzl het volgende:
Peggy Gou in de hydration pauzemuziekjes _O_
Wat simpel zeg
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:32:53 #105
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131820
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:32 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ghana voren!
Godver ik moest lachen.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:32:56 #106
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221131821
Ik ben trouwens gestopt met pingpongen vanaf het moment dat ik een vriendin had

Dat zegt misschien ook iets
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:33:05 #107
35723 crew  GGMM
pi_221131823
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee
Oh
Nou ja verschillende mensen verschillende smaken
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221131825
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:29 schreef 3rr0r het volgende:
Mensen die bier in de vriezer hebben kunnen niet plannen
_O_

Iemand moet deze quote in zn signature zetten
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:33:31 #109
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221131829
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:32 schreef GGMM het volgende:

[..]
Droog of doe je er iets op?
Nutella :~)
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:33:34 #110
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131830
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:33 schreef ISVV het volgende:

[..]
_O_

Iemand moet deze quote in zn signature zetten
Nat doekje, bier koud in 10 minuten genot.
pi_221131832
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben trouwens gestopt met pingpongen vanaf het moment dat ik een vriendin had

Dat zegt misschien ook iets
Dus je speelt nog? ^p^
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:33:36 #112
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221131833
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
@:kingroland Ben jij dat?
Die haal ik altijd door de war met @klaasweetalles
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:33:42 #113
441859 crew  Lenny77
pi_221131835
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:33 schreef GGMM het volgende:

[..]
Oh
Nou ja verschillende mensen verschillende smaken
Ik krijg perenijs vibes
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:33:46 #114
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131836
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben trouwens gestopt met pingpongen vanaf het moment dat ik een vriendin had

Dat zegt misschien ook iets
Je wil inderdaad niet dat je vriendin denkt dat je zoals Felix Lebrun bent.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221131837
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:32 schreef Solotovski het volgende:
Ik doe even wat mini kaassoufflés in de airfryer :)
Is dat 'mini' om jezelf te laten denken dat je goed bezig bent?
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 22:33:55 #116
842 Zorro
Z
pi_221131838
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:32 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Godver ik moest lachen.
Dit stemt mij tevreden :)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221131840
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:32 schreef GGMM het volgende:

[..]
Droog of doe je er iets op?
Iets op een eierkoek doen?

Wat hoor ik.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:34:09 #118
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131841
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Die haal ik altijd door de war met @:klaasweetalles
Dat neem je terug. Klaas wist alles.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:34:12 #119
35723 crew  GGMM
pi_221131842
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:33 schreef ISVV het volgende:

[..]
_O_

Iemand moet deze quote in zn signature zetten
Helaas kan hij niet bij mij, die ziet er namelijk al geweldig uit


Blijven doneren!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:34:13 #120
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221131843
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:29 schreef 3rr0r het volgende:
Mensen die bier in de vriezer hebben kunnen niet plannen
Ik was net in de bouwmarkt. Je kon weer over de hoofden lopen bij de zwembadafdeling. Van die debielen die nu nog een hele zwembaden en filterpompen moeten kopen voor de 3 dagen :')
pi_221131844
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben trouwens gestopt met pingpongen vanaf het moment dat ik een vriendin had

Dat zegt misschien ook iets
Oh,

Misschien moet ik dan juist maar op pingpong gaan!
pi_221131846
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Die haal ik altijd door de war met @:klaasweetalles
Door de war halen :?
pi_221131847
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:32 schreef GGMM het volgende:

[..]
Droog of doe je er iets op?
pindakaas
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:34:36 #124
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221131849
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:33 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Is dat 'mini' om jezelf te laten denken dat je goed bezig bent?
en dan drie keer zo veel want ja mini is maar mini he :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:34:44 #125
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131851
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:34 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Ik was net in de bouwmarkt. Je kon weer over de hoofden lopen bij de zwembadafdeling. Van die debielen die nu nog een hele zwembaden en filterpompen moeten kopen voor de 3 dagen :')
Aldus de man die met deze temperaturen naar een bouwmarkt moet.
pi_221131852
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:34 schreef GGMM het volgende:

[..]
Helaas kan hij niet bij mij, die ziet er namelijk al geweldig uit
[ afbeelding ]

Blijven doneren!
Idd niets meer aan doen
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:34:55 #127
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131854
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:29 schreef 3rr0r het volgende:
Mensen die bier in de vriezer hebben kunnen niet plannen
Juist wel.
What can change the nature of a man?
pi_221131855
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:33 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Is dat 'mini' om jezelf te laten denken dat je goed bezig bent?
Nee, meer omdat ze mini zijn
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:35:15 #129
35723 crew  GGMM
pi_221131859
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Iets op een eierkoek doen?

Wat hoor ik.
Er zijn mensen die dat doen

Ik deed er vroeger altijd pindakaas op totdat ik me bedacht dat je dan gewoon beter brood met pindakaas kan eten.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:35:16 #130
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221131860
Ghana kan echt niks.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:35:34 #131
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131863
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:34 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Aldus de man die met deze temperaturen naar een bouwmarkt moet.
Het is fijn dat ze daar dus ook al aan sociale werkverschaffing doen!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:35:42 #132
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131865
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Oh,

Misschien moet ik dan juist maar op pingpong gaan!
Korfbal is gemengd.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:35:53 #133
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131870
Ghana harambalt zonder problemen naar de rust?
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:35:58 #134
35723 crew  GGMM
pi_221131872
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:33 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik krijg perenijs vibes
Nou ja zeg
Ik vond haar wel lief
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221131875
Eierkoek met slagroom erop lijkt me best lekker :9
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221131876
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:33 schreef ISVV het volgende:

[..]
_O_

Iemand moet deze quote in zn signature zetten
Waarom doe je het zelf niet? Beter dan wat er nu staat!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221131877
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:35 schreef GGMM het volgende:

[..]
Er zijn mensen die dat doen

Ik deed er vroeger altijd pindakaas op totdat ik me bedacht dat je dan gewoon beter brood met pindakaas kan eten.
Mooi om te zien dat jij jezelf al je hele leven blijft ontwikkelen.

Dat kan niet iedereen hier zeggen.
pi_221131878
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ghana kan echt niks.
Gha maar na wat dan de TOTO wordt.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:36:17 #139
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221131879
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ghana kan echt niks.
Het is vrij triest, ja...
pi_221131880
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:34 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Ik was net in de bouwmarkt. Je kon weer over de hoofden lopen bij de zwembadafdeling. Van die debielen die nu nog een hele zwembaden en filterpompen moeten kopen voor de 3 dagen :')
@Coco wilde ook al een airco kopen nu
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:36:32 #141
35723 crew  GGMM
pi_221131882
Eerlijk ik kijk WK wedstrijden altijd een beetje door te fokken en dan m'n hoofd naar de tv te draaien als de commentator zijn stem verheft

Ik heb dat nog niet hoeven doen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221131883
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:36 schreef Felagund het volgende:

[..]
Waarom doe je het zelf niet? Beter dan wat er nu staat!
Ik FOK altijd op mn smartphone, geen idee hoe dat werkt joh
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:36:43 #143
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131885
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:36 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
@:Coco wilde ook al een airco kopen nu
Overal uitverkocht.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:36:52 #144
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131888
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:36 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Het is vrij triest, ja...
Het is genoeg totdat ze voorstaan :-)
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:36:53 #145
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221131889
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:35 schreef vul_maar_in het volgende:
Ghana harambalt zonder problemen naar de rust?
op deze manier ga ik niet wakker blijven voor H2
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:37:01 #146
35723 crew  GGMM
pi_221131891
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:36 schreef Coco het volgende:

[..]
Overal uitverkocht.
Je mag wel bij mij op bezoek komen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:37:03 #147
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131892
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
Eerlijk ik kijk WK wedstrijden altijd een beetje door te fokken en dan m'n hoofd naar de tv te draaien als de commentator zijn stem verheft

Ik heb dat nog niet hoeven doen
Als een wedstijd leuk is kijk ik vooral naar het scherm en een beetje naar FOK!

Als een wedstrijd stom is precies andersom.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:37:06 #148
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221131893
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:32 schreef GGMM het volgende:

[..]
Droog of doe je er iets op?
Iets op je eierkoeken doen :')
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:37:12 #149
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131894
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:36 schreef Coco het volgende:

[..]
Overal uitverkocht.
oh oh wat een perenijsjesgeneratie.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:37:22 #150
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131896
Altijd mooi hoe het livetopic een reflectie is van de wedstrijd.
What can change the nature of a man?
pi_221131898
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Iets op je eierkoeken doen :')
Eierkoeken met jam lijkt mij wel lekker.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:37:34 #152
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131899
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Als een wedstijd leuk is kijk ik vooral naar het scherm en een beetje naar FOK!

Als een wedstrijd stom is precies andersom.
Ja precies. Al zet ik bij de echt leuke potjes FOK! zelden aan.
pi_221131901
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Die haal ik altijd door de war met @:klaasweetalles
Dit is wel zielig voor vrome Roland.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:37:39 #154
441859 crew  Lenny77
pi_221131902
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:35 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nou ja zeg
Ik vond haar wel lief
Een hoop werk had je ermee en grijze haren erbij
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221131903
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
Eerlijk ik kijk WK wedstrijden altijd een beetje door te fokken en dan m'n hoofd naar de tv te draaien als de commentator zijn stem verheft

Ik heb dat nog niet hoeven doen
Met zoveel posts als jou heb je amper tijd om naar het tv scherm te kijken
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:37:46 #156
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221131904
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:36 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
@:Coco wilde ook al een airco kopen nu
Met zo'n slang waarbij je het raam met stof afdekt en de warmte linea directa weer terugkomt :')
pi_221131905
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Iets op je eierkoeken doen :')
Waarom eten jullie eierkoeken? Is iedereen hier skinnyfat?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:37:53 #158
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131907
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef Coco het volgende:
Altijd mooi hoe het livetopic een reflectie is van de wedstrijd.
Stukje offtopic genot.
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 22:37:59 #159
842 Zorro
Z
pi_221131909
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef Coco het volgende:
Altijd mooi hoe het livetopic een reflectie is van de wedstrijd.
Noem je dit nu een kuttopic?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:37:59 #160
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131910
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef Coco het volgende:
Altijd mooi hoe het livetopic een reflectie is van de wedstrijd.
Er waren tijden dat we in livetopics niet mochten melden wat we aan het eten waren.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:38:13 #161
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221131912
Hallo daar
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:38:15 #162
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131914
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ja precies. Al zet ik bij de echt leuke potjes FOK! zelden aan.
Ik vind in mijn eentje voetbal kijken zonder FOK! best saai vaak :@
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:38:15 #163
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131915
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef GGMM het volgende:

[..]
Je mag wel bij mij op bezoek komen
En dan als ik in Amersfoort ben, kom je niet opdagen.

@johannes_vermeer
What can change the nature of a man?
pi_221131916
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
Eerlijk ik kijk WK wedstrijden altijd een beetje door te fokken en dan m'n hoofd naar de tv te draaien als de commentator zijn stem verheft

Ik heb dat nog niet hoeven doen
Ik probeer altijd op middenvelders te letten, zo nu Rice/Anderson, maar ik kan me niet concentreren met deze ellende.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:38:30 #165
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221131919
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Iets op je eierkoeken doen :')
eierkoeken armoedvoer
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221131920
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
oh oh wat een perenijsjesgeneratie.
Is die roze versie van Festini eigenlijk verdwenen of gewoon hier niet in het schap?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221131921
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Er waren tijden dat we in livetopics niet mochten melden wat we aan het eten waren.
Was Mbabbe toen mod?
pi_221131922
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
eierkoeken armoedvoer
Akkoord
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:38:44 #169
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131923
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:38 schreef ISVV het volgende:

[..]
Was Mbabbe toen mod?
Wie?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:38:46 #170
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131924
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik vind in mijn eentje voetbal kijken zonder FOK! best saai vaak :@
Ik ben 'gezegend' met een voetballende vriendin.
pi_221131925
Dit topic is 10 keer leuker dan de wedstrijd
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221131926
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:36 schreef Coco het volgende:

[..]
Overal uitverkocht.
Iemand had het over eentje van Tronic bij de Lidl maar weet de details niet. Als je zo'n mobiele bedoelt.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:38:57 #173
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131927
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Er waren tijden dat we in livetopics niet mochten melden wat we aan het eten waren.
Daar was ooit een hele rel over.

Iets met soep.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:39:00 #174
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221131928
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik vind in mijn eentje voetbal kijken zonder FOK! best saai vaak :@
Eens.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:39:09 #175
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131929
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Is die roze versie van Festini eigenlijk verdwenen of gewoon hier niet in het schap?
Ze zijn zeldzaam, maar de "Gewoon" bosbessenijsjes zijn sowieso veel beter.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:39:10 #176
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221131935
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Wie?
De grootste der dictators
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:39:33 #178
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221131936
Waar blijft die kaart..
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221131938
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:38 schreef Coco het volgende:

[..]
Daar was ooit een hele rel over.

Iets met soep.
Link graag
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:40:09 #180
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221131942
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:39 schreef ISVV het volgende:

[..]
Link graag
Linke soep
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:40:10 #181
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131943
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:39 schreef ISVV het volgende:

[..]
Link graag
We houden het rustig.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:40:13 #182
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131945
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:38 schreef Coco het volgende:

[..]
Daar was ooit een hele rel over.

Iets met soep.
Ik heb toen ik een keer aan bed gekluisterd was voor weken uit ellende 's nachts weleens oude fb topics teruggelezen van VBL. Gelukkig was dat helemaal geen herhaling van zetten. :P
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:40:17 #183
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131947
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik vind in mijn eentje voetbal kijken zonder FOK! best saai vaak :@
Fok! is heerlijk surrogaat. Alsof je toch met een paar gasten op de bank zit.
pi_221131948
quote:
81s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:40 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Linke soep
_O-
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:40:23 #185
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131949
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:39 schreef ISVV het volgende:

[..]
Link graag
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:40:29 #186
35723 crew  GGMM
pi_221131951
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Er waren tijden dat we in livetopics niet mochten melden wat we aan het eten waren.
Ja mensen die het puur inhoudelijk wilde houden

Dan snap je er echt niks van
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221131952
Ik had mijn voorspelling niet moeten aanpassen.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:40:45 #188
441859 crew  Lenny77
pi_221131953
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:40 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Fok! is heerlijk surrogaat. Alsof je toch met een paar gasten op de bank zit.
En een Belg
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:41:01 #189
35723 crew  GGMM
pi_221131954
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:40 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik heb toen ik een keer aan bed gekluisterd was voor weken uit ellende 's nachts weleens oude fb topics teruggelezen van VBL. Gelukkig was dat helemaal geen herhaling van zetten. :P
Wat vond je van mijn optreden
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:41:02 #190
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131955
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:40 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
En een Belg
2 zelfs!
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:41:07 #191
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131956
:G
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:41:12 #192
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131957
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:40 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
En een Belg
Daar krijgen we subsidie voor.
pi_221131959
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:40 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ja mensen die het puur inhoudelijk wilde houden

Dan snap je er echt niks van
Jezus.

Wat fijn dat het nu wel mag.

Ik eet niks
pi_221131960
Mooie grasklop.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:41:25 #195
35723 crew  GGMM
pi_221131961
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:40 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
En een Belg
Leuk dat je bent blijven plakken :)
Ik ga je vaker mentionen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:41:31 #196
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131962
Tijd voor de 0-1
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:41:34 #197
441859 crew  Lenny77
pi_221131963
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:41 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
2 zelfs!
Is Capu er ook?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221131964
Zo mokerslecht was Ghana dus niet
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:41:38 #199
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221131965
Zou tijd worden ook.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221131966
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:41 schreef ISVV het volgende:

[..]
Jezus.

Wat fijn dat het nu wel mag.

Ik eet niks
Hier een stroopwafel en een willekeurige thee.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:41:42 #201
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131967
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:41 schreef GGMM het volgende:

[..]
Wat vond je van mijn optreden
Mooi om te zien hoe je mening helemaal veranderde per kleurtje.
pi_221131968
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:40 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik heb toen ik een keer aan bed gekluisterd was voor weken uit ellende 's nachts weleens oude fb topics teruggelezen van VBL. Gelukkig was dat helemaal geen herhaling van zetten. :P
Als je in een alternatieve wereld nog moderator zou worden, moet je vooral het VBL-topic in het crewforum teruglezen. Niet dat ik na tien jaar de details ervan herinner, maar best grappig.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:41:49 #203
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131970
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:41 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Is Capu er ook?
Vaak wel.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:41:54 #204
441859 crew  Lenny77
pi_221131972
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:41 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Daar krijgen we subsidie voor.
Dat klinkt niet zo positief voor ons :@
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:42:11 #205
441859 crew  Lenny77
pi_221131975
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:41 schreef GGMM het volgende:

[..]
Leuk dat je bent blijven plakken :)
Ik ga je vaker mentionen
Het is hier wel echt een warm bad O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:42:19 #206
35723 crew  GGMM
pi_221131976
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:41 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Mooi om te zien hoe je mening helemaal veranderde per kleurtje.
Ik heb me echt ontwikkeld als mens inderdaad thanks voor het compliment :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:42:20 #207
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131977
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Als je in een alternatieve wereld nog moderator zou worden, moet je vooral het VBL-topic in het crewforum teruglezen. Niet dat ik na tien jaar de details ervan herinner, maar best grappig.
Hmm leuk idee.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:42:24 #208
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221131978
"Het is ongelukkig"
:{w ;( ;( ;(
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:42:28 #209
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221131980
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:34 schreef Coco het volgende:

[..]
Juist wel.
Jij snapt het, LEAN en just-in-time _O_
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:42:43 #210
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131981
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:41 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dat klinkt niet zo positief voor ons :@
Als je het zelf niet doorhebt kun je een prachtig leven leiden.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:42:48 #211
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221131983
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:42 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Jij snapt het, LEAN en just-in-time _O_
Schopje WGR
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:42:56 #212
35723 crew  GGMM
pi_221131985
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Het is hier wel echt een warm bad O+
Ja dit zijn de leukste FOK-topics

Door dit soort live-topics heb ik zelfs wel eens ESF gekeken @Greys
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221131986
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:40 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
En een Belg
Wat gebeurt er als een Maastrichtenaar naar België verhuist?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:43:03 #214
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221131990
De Belg heeft de ESPN-tactieken van de regie door.
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:43:16 #215
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131992
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Het is hier wel echt een warm bad O+
Zegt het voort.
What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:43:29 #216
441859 crew  Lenny77
pi_221131998
quote:
80s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:42 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Als je het zelf niet doorhebt kun je een prachtig leven leiden.
Gezegend zijn de simpele van geest?
Zoiets?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:43:31 #217
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221131999
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
Eerlijk ik kijk WK wedstrijden altijd een beetje door te fokken en dan m'n hoofd naar de tv te draaien als de commentator zijn stem verheft

Ik heb dat nog niet hoeven doen
Hé zo 'kijk' ik ook :)
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:43:34 #218
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221132000
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:43 schreef Coco het volgende:

[..]
Zegt het voort.
Alweer 5-1?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:43:36 #219
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132002
Ik bedoel ik dagjesvolk in VBL en DRT en tijdens WK/EK's ga ik helemaal los. Zeker voor de niet-Nederland wedstrijden is Fok! de voorkeur.

'T is bekant triest.
pi_221132003
Engeland onder druk
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:44:01 #221
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132008
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:43 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Gezegend zijn de simpele van geest?
Zoiets?
Juist.
pi_221132010
Heerlijk, het is 19 graden in Boston.
pi_221132012
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik bedoel ik dagjesvolk in VBL en DRT en tijdens WK/EK's ga ik helemaal los. Zeker voor de nier-Nederland wedstrijden is Fok! de voorkeur.

'T is bekant triest.
Fijn dat je het naar je zin hebt
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:44:08 #224
35723 crew  GGMM
pi_221132013
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik bedoel ik dagjesvolk in VBL en DRT en tijdens WK/EK's ga ik helemaal los. Zeker voor de nier-Nederland wedstrijden is Fok! de voorkeur.

'T is bekant triest.
Wat staat hier
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:44:19 #225
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221132017
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Het is hier wel echt een warm bad O+
Hittekoepel topic
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:44:20 #226
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221132018
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heerlijk, het is 19 graden in Boston.
Jaloers
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221132021
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heerlijk, het is 19 graden in Boston.
Ja en in ons kikkerlandje is het bloedheet
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:44:33 #228
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132023
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:

[..]
Wat staat hier
nier=niet. de rest is gewoon utregs.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:44:40 #229
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221132026
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik bedoel ik dagjesvolk in VBL en DRT en tijdens WK/EK's ga ik helemaal los. Zeker voor de niet-Nederland wedstrijden is Fok! de voorkeur.

'T is bekant triest.
wat
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 22:44:51 #231
842 Zorro
Z
pi_221132028
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heerlijk, het is 19 graden in Boston.
Da's haast winter
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:44:59 #232
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132029
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ja dit zijn de leukste FOK-topics

Door dit soort live-topics heb ik zelfs wel eens ESF gekeken @:greys
F1 live topic is moeilijk hoor.
What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:44:59 #233
441859 crew  Lenny77
pi_221132030
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:

[..]
Wat staat hier
Drugs are bad, mkay
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:45:05 #234
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221132031
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef ISVV het volgende:

[..]
Waarom eten jullie eierkoeken? Is iedereen hier skinnyfat?
Ik eet zelden eierkoeken. Vind ze wel redelijk lekker, zeker als ze een beetje klef zijn.
pi_221132033
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:

[..]
Wat staat hier
Dit lijkt forum-/internetjargon te zijn. Waarschijnlijk bedoelt de schrijver:

"Ik ben eigenlijk maar een gelegenheidsbezoeker in VBL en DRT, en tijdens WK's en EK's ga ik helemaal los. Vooral voor wedstrijden waar Nederland niet speelt heeft FOK! mijn voorkeur."

Mogelijke uitleg van de afkortingen:

WK/EK = Wereldkampioenschap / Europees kampioenschap voetbal.
FOK! = het Nederlandse forum- en nieuwssiteplatform FOK!.
dagjesvolk = iemand die normaal niet heel actief is, maar af en toe langskomt (vergelijkbaar met "gelegenheidsbezoeker").
VBL en DRT lijken afkortingen van specifieke subfora, websites of communities te zijn. Zonder context is niet met zekerheid te zeggen welke.

De zin leest wel wat slordig. Vermoedelijk had de schrijver iets als dit in gedachten:

"Ik ben maar dagjesvolk in VBL en DRT, maar tijdens WK's en EK's ga ik helemaal los. Vooral voor de niet-Nederlandwedstrijden heeft FOK! mijn voorkeur."

Als je me vertelt waar je deze tekst hebt gevonden (bijvoorbeeld op welk forum of in welke discussie), kan ik waarschijnlijk ook achterhalen waar VBL en DRT voor staan.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:45:39 #236
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132034
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heerlijk, het is 19 graden in Boston.
Mijn moeder stuurde vandaag een foto aan het zwembadje in Griekenland waar het 24 graden was. Toch wel even jaloers. Zaten ook nog mooie zwerfkatjes bij.
pi_221132036
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:44 schreef Coco het volgende:

[..]
F1 live topic is moeilijk hoor.
Dit onderteken ik.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:45:42 #238
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132037
dagjesvolken gebruik ik als werkwoord jemig.
pi_221132038
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:45 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Ik eet zelden eierkoeken. Vind ze wel redelijk lekker, zeker als ze een beetje klef zijn.
Als je eierkoeken eten kan je niet plannen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:45:55 #240
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221132040
Bijzonder kapsel van die Bellingham. Die Utrechter zal wel aardig uitgeschoten zijn.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221132041
Deze pot mist een goal
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:46:03 #242
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132042
pestkopjes.
pi_221132044
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:45 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Mijn moeder stuurde vandaag een foto aan het zwembadje in Griekenland waar het 24 graden was. Toch wel even jaloers. Zaten ook nog mooie zwerfkatjes bij.
Mijn zus zit in Gran Canaria en komt morgen terug. Van de ene hitte naar de andere hitte _O_.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:46:16 #244
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132045
Ik heb overigens net de planten van mem even water gegeven dus nu mag ik een Sinas BB.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:46:18 #245
35723 crew  GGMM
pi_221132046
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Mijn zus zit in Gran Canaria en komt morgen terug.
Pics van je zus?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221132047
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:45 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Mijn moeder stuurde vandaag een foto aan het zwembadje in Griekenland waar het 24 graden was. Toch wel even jaloers. Zaten ook nog mooie zwerfkatjes bij.
Pics van je moeder
pi_221132048
Nee, het gaat weer niet home komen dit jaar.
pi_221132050
Ghana probeert de rope-a-dope uit de Rumble In The Jungle.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221132051
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:45 schreef ISVV het volgende:

[..]
Als je eierkoeken eten kan je niet plannen
:?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:46:35 #250
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221132052
sjonge, NOG 6 minuten :O
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:46:43 #251
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221132053
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb overigens net de planten van mem even water gegeven dus nu mag ik een Sinas BB.
Dat deed ik tijdens de hydration break.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:46:44 #252
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132054
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef ISVV het volgende:

[..]
Pics van je moeder
Ja.
pi_221132055
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
:?
Godver
pi_221132056
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Mijn zus zit in Gran Canaria en komt morgen terug. Van de ene hitte naar de andere hitte _O_.
Pics van je zus
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:46:50 #255
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132057
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Nee, het gaat weer niet home komen dit jaar.
Lekker vroeg pieken tegen Kroatie.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:46:52 #256
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132058
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Dit lijkt forum-/internetjargon te zijn. Waarschijnlijk bedoelt de schrijver:

"Ik ben eigenlijk maar een gelegenheidsbezoeker in VBL en DRT, en tijdens WK's en EK's ga ik helemaal los. Vooral voor wedstrijden waar Nederland niet speelt heeft FOK! mijn voorkeur."

Mogelijke uitleg van de afkortingen:

WK/EK = Wereldkampioenschap / Europees kampioenschap voetbal.
FOK! = het Nederlandse forum- en nieuwssiteplatform FOK!.
dagjesvolk = iemand die normaal niet heel actief is, maar af en toe langskomt (vergelijkbaar met "gelegenheidsbezoeker").
VBL en DRT lijken afkortingen van specifieke subfora, websites of communities te zijn. Zonder context is niet met zekerheid te zeggen welke.

De zin leest wel wat slordig. Vermoedelijk had de schrijver iets als dit in gedachten:

"Ik ben maar dagjesvolk in VBL en DRT, maar tijdens WK's en EK's ga ik helemaal los. Vooral voor de niet-Nederlandwedstrijden heeft FOK! mijn voorkeur."

Als je me vertelt waar je deze tekst hebt gevonden (bijvoorbeeld op welk forum of in welke discussie), kan ik waarschijnlijk ook achterhalen waar VBL en DRT voor staan.
Bedankt, AIphilippe
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:47:00 #257
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221132059
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:45 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Mijn moeder stuurde vandaag een foto aan het zwembadje in Griekenland waar het 24 graden was. Toch wel even jaloers. Zaten ook nog mooie zwerfkatjes bij.
Pics van de zwerfkatten graag.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:47:01 #258
35723 crew  GGMM
pi_221132060
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb overigens net de planten van mem even water gegeven dus nu mag ik een Sinas BB.
Je bent een goed mens

mem is je moeder of je vriendin?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221132062
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ja.
En dr zwerfkatje

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:47:10 #260
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221132063
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef GGMM het volgende:

[..]
Pics van je zus?
Jij wil graag nachtmerries vannacht?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:47:24 #261
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132065
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:

[..]
Je bent een goed mens

mem is je moeder of je vriendin?
Mem = fries voor moeder.
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 22:47:37 #262
842 Zorro
Z
pi_221132067
Ik hoop niet dat er in de rust een onweer losbarst
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221132069
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Deze pot mist een goal
Er zijn 2 goals. Dat je er een mist is voornamelijk omdat je die van engeland nog niet gezien hebt.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:47:42 #264
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221132070
Niet de meest vermakelijke wedstrijd tot nu toe.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:47:47 #265
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221132073
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Nee, het gaat weer niet home komen dit jaar.
Op penalties eruit tegen Spanje/Frankrijk/Argentinië? Afhankelijk tegen wie ze als eerste moeten.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:47:53 #267
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132074
Ik kom nooit meer dagjesvolken bij jullie naarlingen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:47:54 #268
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221132075
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:47 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Mem = fries voor moeder.
Wat is 'moeders' in het Frysk dan?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221132077
Tot nu toe wel een van de saaiste wedstrijden
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:48:04 #270
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221132078
Oh ik las maar half, ik heb hier alleen zelf even de plantjes water gegeven.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221132079
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:47 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Jij wil graag nachtmerries vannacht?
In dit topic eet men eierkoeken en drinkt men Stelz. Ik concludeer derhalve dat het spreekwoordelijke latje erg laag ligt.
pi_221132081
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat deed ik tijdens de hydration break.
Hier hebben mijn plantjes ook al water gehad.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221132084
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb overigens net de planten van mem even water gegeven dus nu mag ik een Sinas BB.
Is dit dameskappers jargon?
pi_221132086
Ook dit topic is toe aan de rust.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:48:43 #275
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132087
Cornert..
pi_221132088
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:47 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik kom nooit meer dagjesvolken bij jullie naarlingen
dan moet je maar nederlands praten
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:48:56 #277
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132091
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:47 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Wat is 'moeders' in het Frysk dan?
Memme
pi_221132093
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:48 schreef Solotovski het volgende:
Tot nu toe wel een van de saaiste wedstrijden
Tsjechië v Zuid-Afrika en Ghana v Panama worden niet overtroffen.
pi_221132094
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:48 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Is dit dameskappers jargon?
Hij komt bij Depay over de vloer
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:49:10 #280
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132095
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
dan moet je maar nederlands praten
Dat maak ik zelf wel uit. Ik eis een tolk betaald door jullie belasting geld.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:49:20 #281
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221132098
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:48 schreef ISVV het volgende:

[..]
In dit topic eet men eierkoeken en drinkt men Stelz. Ik concludeer derhalve dat het spreekwoordelijke latje erg laag ligt.
Ik concludeer dan dat sommige een pic van je broer willen.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:49:34 #282
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221132101
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:47 schreef Felagund het volgende:

[..]
Op penalties eruit tegen Spanje/Frankrijk/Argentinië? Afhankelijk tegen wie ze als eerste moeten.
Eruit tegen Argentinië na een onterecht gegeven penantie.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:49:41 #284
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221132102
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik bedoel ik dagjesvolk in VBL en DRT en tijdens WK/EK's ga ik helemaal los. Zeker voor de niet-Nederland wedstrijden is Fok! de voorkeur.

'T is bekant triest.
Hier gaat zoveel mis, Robin van Persie kon dit bericht opgesteld hebben.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:49:42 #285
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221132103
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
dan moet je maar nederlands praten
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:49:55 #286
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132107
Harambal prevails
pi_221132108
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:49 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Gatver, wie ruimt dat dan op?
Z'n lijger
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:50:16 #288
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132109
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Hier gaat zoveel mis, Robin van Persie kon dit bericht opgesteld hebben.
Of Sjon de Wolff na een gezellige avond.
pi_221132110
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:49 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Ik concludeer dan dat sommige een pic van je broer willen.
Dat Steltz is ook wel echt smakeloze kutzooi.
pi_221132111
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Hier gaat zoveel mis, Robin van Persie kon dit bericht opgesteld hebben.
Ten Hag bij Leverkusen genot
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:50:41 #291
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132114
Die ghanezen hebben maar 1 bus maar het is een stevige.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:51:00 #292
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221132117
Dit topic gaat als de bliksem.
pi_221132118
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:50 schreef vul_maar_in het volgende:
DIe ghanezen hebben maar 1 bus maar het is een stevige.
Geen stugge ploeg volgens een bepaalde user hier.
pi_221132119
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:50 schreef vul_maar_in het volgende:
Die ghanezen hebben maar 1 bus maar het is een stevige.
Voorkomen is beter dan ghanezen
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:51:22 #295
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221132121
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:50 schreef vul_maar_in het volgende:
Die ghanezen hebben maar 1 bus maar het is een stevige.
Die moeten daar over die kutweggetjes rijden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:51:43 #296
35723 crew  GGMM
pi_221132125
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:51 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Voorkomen is beter dan ghanezen
Gefeliciteerd met de eerste geslaagde woordgrap van de avond
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:51:49 #297
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221132127
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:47 schreef MadMaster het volgende:
Moesten die salamanderlullenleren voetbalschoenen nou per se roze zijn?
Wat is er mis met roze dan?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:51:49 #298
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221132128
Madueke :')
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:51:50 #299
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132130
De Belg is onverbiddelijk.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:51:53 #300
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221132131
toch ook een gele lijkt me
pi_221132132
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:51 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Voorkomen is beter dan ghanezen
@OmniRocket beter in vorm dan Kane
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')