abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:44:20 #226
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221132018
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heerlijk, het is 19 graden in Boston.
Jaloers
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221132021
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heerlijk, het is 19 graden in Boston.
Ja en in ons kikkerlandje is het bloedheet
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:44:33 #228
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132023
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:

[..]
Wat staat hier
nier=niet. de rest is gewoon utregs.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:44:40 #229
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221132026
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik bedoel ik dagjesvolk in VBL en DRT en tijdens WK/EK's ga ik helemaal los. Zeker voor de niet-Nederland wedstrijden is Fok! de voorkeur.

'T is bekant triest.
wat
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 22:44:51 #231
842 Zorro
Z
pi_221132028
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heerlijk, het is 19 graden in Boston.
Da's haast winter
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:44:59 #232
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221132029
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ja dit zijn de leukste FOK-topics

Door dit soort live-topics heb ik zelfs wel eens ESF gekeken @:greys
F1 live topic is moeilijk hoor.
What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:44:59 #233
441859 crew  Lenny77
pi_221132030
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:

[..]
Wat staat hier
Drugs are bad, mkay
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:45:05 #234
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221132031
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef ISVV het volgende:

[..]
Waarom eten jullie eierkoeken? Is iedereen hier skinnyfat?
Ik eet zelden eierkoeken. Vind ze wel redelijk lekker, zeker als ze een beetje klef zijn.
pi_221132033
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:

[..]
Wat staat hier
Dit lijkt forum-/internetjargon te zijn. Waarschijnlijk bedoelt de schrijver:

"Ik ben eigenlijk maar een gelegenheidsbezoeker in VBL en DRT, en tijdens WK's en EK's ga ik helemaal los. Vooral voor wedstrijden waar Nederland niet speelt heeft FOK! mijn voorkeur."

Mogelijke uitleg van de afkortingen:

WK/EK = Wereldkampioenschap / Europees kampioenschap voetbal.
FOK! = het Nederlandse forum- en nieuwssiteplatform FOK!.
dagjesvolk = iemand die normaal niet heel actief is, maar af en toe langskomt (vergelijkbaar met "gelegenheidsbezoeker").
VBL en DRT lijken afkortingen van specifieke subfora, websites of communities te zijn. Zonder context is niet met zekerheid te zeggen welke.

De zin leest wel wat slordig. Vermoedelijk had de schrijver iets als dit in gedachten:

"Ik ben maar dagjesvolk in VBL en DRT, maar tijdens WK's en EK's ga ik helemaal los. Vooral voor de niet-Nederlandwedstrijden heeft FOK! mijn voorkeur."

Als je me vertelt waar je deze tekst hebt gevonden (bijvoorbeeld op welk forum of in welke discussie), kan ik waarschijnlijk ook achterhalen waar VBL en DRT voor staan.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:45:39 #236
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132034
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heerlijk, het is 19 graden in Boston.
Mijn moeder stuurde vandaag een foto aan het zwembadje in Griekenland waar het 24 graden was. Toch wel even jaloers. Zaten ook nog mooie zwerfkatjes bij.
pi_221132036
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:44 schreef Coco het volgende:

[..]
F1 live topic is moeilijk hoor.
Dit onderteken ik.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:45:42 #238
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132037
dagjesvolken gebruik ik als werkwoord jemig.
pi_221132038
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:45 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Ik eet zelden eierkoeken. Vind ze wel redelijk lekker, zeker als ze een beetje klef zijn.
Als je eierkoeken eten kan je niet plannen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:45:55 #240
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221132040
Bijzonder kapsel van die Bellingham. Die Utrechter zal wel aardig uitgeschoten zijn.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221132041
Deze pot mist een goal
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:46:03 #242
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132042
pestkopjes.
pi_221132044
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:45 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Mijn moeder stuurde vandaag een foto aan het zwembadje in Griekenland waar het 24 graden was. Toch wel even jaloers. Zaten ook nog mooie zwerfkatjes bij.
Mijn zus zit in Gran Canaria en komt morgen terug. Van de ene hitte naar de andere hitte _O_.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:46:16 #244
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132045
Ik heb overigens net de planten van mem even water gegeven dus nu mag ik een Sinas BB.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:46:18 #245
35723 crew  GGMM
pi_221132046
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Mijn zus zit in Gran Canaria en komt morgen terug.
Pics van je zus?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221132047
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:45 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Mijn moeder stuurde vandaag een foto aan het zwembadje in Griekenland waar het 24 graden was. Toch wel even jaloers. Zaten ook nog mooie zwerfkatjes bij.
Pics van je moeder
pi_221132048
Nee, het gaat weer niet home komen dit jaar.
pi_221132050
Ghana probeert de rope-a-dope uit de Rumble In The Jungle.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221132051
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:45 schreef ISVV het volgende:

[..]
Als je eierkoeken eten kan je niet plannen
:?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:46:35 #250
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221132052
sjonge, NOG 6 minuten :O
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')