Eierkoeken met jam lijkt mij wel lekker.quote:
Ja precies. Al zet ik bij de echt leuke potjes FOK! zelden aan.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als een wedstijd leuk is kijk ik vooral naar het scherm en een beetje naar FOK!
Als een wedstrijd stom is precies andersom.
Dit is wel zielig voor vrome Roland.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die haal ik altijd door de war met @:klaasweetalles
Met zoveel posts als jou heb je amper tijd om naar het tv scherm te kijkenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
Eerlijk ik kijk WK wedstrijden altijd een beetje door te fokken en dan m'n hoofd naar de tv te draaien als de commentator zijn stem verheft
Ik heb dat nog niet hoeven doen
Stukje offtopic genot.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef Coco het volgende:
Altijd mooi hoe het livetopic een reflectie is van de wedstrijd.
Noem je dit nu een kuttopic?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef Coco het volgende:
Altijd mooi hoe het livetopic een reflectie is van de wedstrijd.
Er waren tijden dat we in livetopics niet mochten melden wat we aan het eten waren.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef Coco het volgende:
Altijd mooi hoe het livetopic een reflectie is van de wedstrijd.
Ik vind in mijn eentje voetbal kijken zonder FOK! best saai vaakquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja precies. Al zet ik bij de echt leuke potjes FOK! zelden aan.
Ik probeer altijd op middenvelders te letten, zo nu Rice/Anderson, maar ik kan me niet concentreren met deze ellende.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
Eerlijk ik kijk WK wedstrijden altijd een beetje door te fokken en dan m'n hoofd naar de tv te draaien als de commentator zijn stem verheft
Ik heb dat nog niet hoeven doen
Is die roze versie van Festini eigenlijk verdwenen of gewoon hier niet in het schap?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
oh oh wat een perenijsjesgeneratie.
Was Mbabbe toen mod?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er waren tijden dat we in livetopics niet mochten melden wat we aan het eten waren.
Wie?quote:
Ik ben 'gezegend' met een voetballende vriendin.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind in mijn eentje voetbal kijken zonder FOK! best saai vaak
Iemand had het over eentje van Tronic bij de Lidl maar weet de details niet. Als je zo'n mobiele bedoelt.quote:
Daar was ooit een hele rel over.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er waren tijden dat we in livetopics niet mochten melden wat we aan het eten waren.
Eens.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind in mijn eentje voetbal kijken zonder FOK! best saai vaak
Ze zijn zeldzaam, maar de "Gewoon" bosbessenijsjes zijn sowieso veel beter.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is die roze versie van Festini eigenlijk verdwenen of gewoon hier niet in het schap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |