Idd niets meer aan doenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas kan hij niet bij mij, die ziet er namelijk al geweldig uit
[ afbeelding ]
Blijven doneren!
Juist wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:29 schreef 3rr0r het volgende:
Mensen die bier in de vriezer hebben kunnen niet plannen
Nee, meer omdat ze mini zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dat 'mini' om jezelf te laten denken dat je goed bezig bent?
Er zijn mensen die dat doenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iets op een eierkoek doen?
Wat hoor ik.
Het is fijn dat ze daar dus ook al aan sociale werkverschaffing doen!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aldus de man die met deze temperaturen naar een bouwmarkt moet.
Korfbal is gemengd.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh,
Misschien moet ik dan juist maar op pingpong gaan!
Nou ja zegquote:
Waarom doe je het zelf niet? Beter dan wat er nu staat!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:33 schreef ISVV het volgende:
[..]![]()
Iemand moet deze quote in zn signature zetten
Mooi om te zien dat jij jezelf al je hele leven blijft ontwikkelen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat doen
Ik deed er vroeger altijd pindakaas op totdat ik me bedacht dat je dan gewoon beter brood met pindakaas kan eten.
@Coco wilde ook al een airco kopen nuquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik was net in de bouwmarkt. Je kon weer over de hoofden lopen bij de zwembadafdeling. Van die debielen die nu nog een hele zwembaden en filterpompen moeten kopen voor de 3 dagen
Ik FOK altijd op mn smartphone, geen idee hoe dat werkt johquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom doe je het zelf niet? Beter dan wat er nu staat!
op deze manier ga ik niet wakker blijven voor H2quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:35 schreef vul_maar_in het volgende:
Ghana harambalt zonder problemen naar de rust?
Je mag wel bij mij op bezoek komenquote:
Als een wedstijd leuk is kijk ik vooral naar het scherm en een beetje naar FOK!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
Eerlijk ik kijk WK wedstrijden altijd een beetje door te fokken en dan m'n hoofd naar de tv te draaien als de commentator zijn stem verheft
Ik heb dat nog niet hoeven doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |