Ik denk dat het vleugje kurkuma niet genoeg is daarvoor en ik ben ook niet van zins om de Albert Heijn aan te schrijven om dit aan de kaak te stellenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is het dan geen Kurkumathee? #Durftevragen
Droog of doe je er iets op?quote:
Geniet ervan, mokervet varken.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:32 schreef Solotovski het volgende:
Ik doe even wat mini kaassoufflés in de airfryer
Wat simpel zegquote:
Ohquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:29 schreef 3rr0r het volgende:
Mensen die bier in de vriezer hebben kunnen niet plannen
Nat doekje, bier koud in 10 minuten genot.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:33 schreef ISVV het volgende:
[..]![]()
Iemand moet deze quote in zn signature zetten
Dus je speelt nog?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben trouwens gestopt met pingpongen vanaf het moment dat ik een vriendin had
Dat zegt misschien ook iets
Die haal ik altijd door de war met @klaasweetallesquote:
Ik krijg perenijs vibesquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Nou ja verschillende mensen verschillende smaken
Je wil inderdaad niet dat je vriendin denkt dat je zoals Felix Lebrun bent.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Is dat 'mini' om jezelf te laten denken dat je goed bezig bent?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:32 schreef Solotovski het volgende:
Ik doe even wat mini kaassoufflés in de airfryer
Dit stemt mij tevredenquote:
Dat neem je terug. Klaas wist alles.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die haal ik altijd door de war met @:klaasweetalles
Helaas kan hij niet bij mij, die ziet er namelijk al geweldig uitquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:33 schreef ISVV het volgende:
[..]![]()
Iemand moet deze quote in zn signature zetten
Ik was net in de bouwmarkt. Je kon weer over de hoofden lopen bij de zwembadafdeling. Van die debielen die nu nog een hele zwembaden en filterpompen moeten kopen voor de 3 dagenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:29 schreef 3rr0r het volgende:
Mensen die bier in de vriezer hebben kunnen niet plannen
Oh,quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Door de war halenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die haal ik altijd door de war met @:klaasweetalles
en dan drie keer zo veel want ja mini is maar mini hequote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dat 'mini' om jezelf te laten denken dat je goed bezig bent?
Aldus de man die met deze temperaturen naar een bouwmarkt moet.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik was net in de bouwmarkt. Je kon weer over de hoofden lopen bij de zwembadafdeling. Van die debielen die nu nog een hele zwembaden en filterpompen moeten kopen voor de 3 dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |