abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221131721
De Sporza-commentator slaat wild in het rond.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:26:42 #52
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221131723
Ah kan gelijk beginnen met hydrateren :P
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:26:43 #53
35723 crew  GGMM
pi_221131724
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:26 schreef leolinedance het volgende:
Ik kijk nu ook :)
Wat gezellig.
Wees welkom :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:26:45 #54
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131725
L'equipegoden zijn sowieso altijd goed. Jammer dat mijn Frans zo kut is.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:26:52 #55
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131726
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Sporza-commentator slaat wild in het rond.
Hoe heet hij?
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:26:58 #56
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131727
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:26 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/73683]Lateolinedance/url] het volgende:
Ik kijk nu ook :)
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:26:58 #57
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221131728
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:26 schreef leolinedance het volgende:
Ah kan gelijk beginnen met hydrateren :P
Wat drink jij?
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:27:21 #58
35723 crew  GGMM
pi_221131736
Ik vind dat @ChevyCaprice ook wel iets vaker mee mag kijken

Ik hoor altijd zulke leuke verhalen over je in F1
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221131737
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:26 schreef Coco het volgende:

[..]
Hoe heet hij?
Marc Dutroux @Zipportal
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:27:32 #60
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221131740
Gemberthee met kurkuma hier
Woke as fuck.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:27:40 #61
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221131741
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:26 schreef GGMM het volgende:

[..]
Wat gezellig.
Wees welkom :)
dank!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:27:53 #62
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221131744
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:28:01 #63
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131746
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:27 schreef Qarrad het volgende:
Gemberthee met kurkuma hier
Woke as fuck.
Squirt of lemon?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:28:29 #64
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_221131752
Hup Ghana
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:28:34 #65
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221131753
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:28 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Squirt of lemon?
Geen idee. Gewoon heet water met een zakje erin.
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 22:28:37 #66
842 Zorro
Z
pi_221131754
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat @:chevycaprice ook wel iets vaker mee mag kijken

Ik hoor altijd zulke leuke verhalen over je in F1
Als die hier zou posten zou hij juichen voor Argentinie
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:28:39 #67
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221131755
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Wat drink jij?
Nog niks, maar over enkele minuten een Grimbergen Tripel.
Staat nog even in de vriezer.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:28:44 #68
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131756
DIe engelsen staan ook weer met de kromme pootjes op de grond voorlopig
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:29:05 #69
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221131757
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat @:chevycaprice ook wel iets vaker mee mag kijken

Ik hoor altijd zulke leuke verhalen over je in F1
:o
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:29:08 #70
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221131758
Peggy Gou in de hydration pauzemuziekjes _O_
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_221131759
Noemen jullie je zelf ook wel eens #TheLegend?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:29:21 #72
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131760
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat @:chevycaprice ook wel iets vaker mee mag kijken

Ik hoor altijd zulke leuke verhalen over je in F1
:D
What can change the nature of a man?
pi_221131762
Mensen die bier in de vriezer hebben kunnen niet plannen
pi_221131764
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:29 schreef Gretzl het volgende:
Peggy Gou in de hydration pauzemuziekjes _O_
@KingRoland Ben jij dat?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:29:53 #75
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131767
Ik switch even naar de BBC.
pi_221131768
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:27 schreef Qarrad het volgende:
Gemberthee met kurkuma hier
Woke as fuck.
Is het dan geen Kurkumathee? #Durftevragen
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:29:59 #77
441859 crew  Lenny77
pi_221131769
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
L'equipegoden zijn sowieso altijd goed. Jammer dat mijn Frans zo kut is.
Merde!!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:30:14 #78
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131773
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:28 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Geen idee. Gewoon heet water met een zakje erin.
Bekijk deze YouTube-video

(Dit is best heel geinig btw)
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 22:30:15 #79
842 Zorro
Z
pi_221131775
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:29 schreef 3rr0r het volgende:
Mensen die bier in de vriezer hebben kunnen niet plannen
Vanwaar deze random opmerking
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:30:19 #80
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221131777
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Noemen jullie je zelf ook wel eens #TheLegend?
Ja, op de pingpongclub sta ik nog steeds zo bekend
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:30:24 #81
35723 crew  GGMM
pi_221131778
Ik mis AberKullie
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221131782
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
Ik switch even naar de BBC.
Oh maar dat is een goed idee
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:30:45 #83
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131784
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ja, op de pingpongclub sta ik nog steeds zo bekend
Omdat je de enige was met een vriendin?
pi_221131787
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:30 schreef Zorro het volgende:

[..]
Vanwaar deze random opmerking
Zie leolinedance
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:31:04 #85
441859 crew  Lenny77
pi_221131788
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:30 schreef GGMM het volgende:
Ik mis AberKullie
:|W
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221131793
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
@:kingroland Ben jij dat?
Stel hem een vraag over God.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:31:21 #87
35723 crew  GGMM
pi_221131794
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:31 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
:|W
Niet?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:31:24 #88
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131795
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:30 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Oh maar dat is een goed idee
Loopt wel flink achter.
What can change the nature of a man?
pi_221131796
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ja, op de pingpongclub sta ik nog steeds zo bekend
Legendary fail
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:31:29 #90
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221131798
Gordon speelt mokerslecht
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 22:31:34 #91
842 Zorro
Z
pi_221131799
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:30 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Zie leolinedance
Ah daar had ik even overheen gelezen.
Dan eens :)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221131800
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
L'equipegoden zijn sowieso altijd goed. Jammer dat mijn Frans zo kut is.
Om die hilarische rapportcijfers te lezen hoef je ook geen Frans te kunnen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:31:58 #93
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131803
Hup Ghana, doe iets.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:32:09 #94
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221131805
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:30 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Omdat je de enige was met een vriendin?
Nee, we hadden ook een lesbische meid en die had ook een vriendin.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221131806
Ik doe even wat mini kaassoufflés in de airfryer :)
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221131807
Even eierkoeken eten, @GGMM
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 22:32:24 #97
842 Zorro
Z
pi_221131808
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:31 schreef vul_maar_in het volgende:
Hup Ghana, doe iets.
Ghana voren!
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:32:33 #98
441859 crew  Lenny77
pi_221131810
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:31 schreef GGMM het volgende:

[..]
Niet?
Nee
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:32:35 #99
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131812
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gordon speelt mokerslecht
Niet echt een topper.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:32:36 #100
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131814
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:31 schreef ISVV het volgende:

[..]
Om die hilarische rapportcijfers te lezen hoef je ook geen Frans te kunnen
Ik lees kranten ook niet voor de plaatjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')