abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:41:42 #201
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131967
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:41 schreef GGMM het volgende:

[..]
Wat vond je van mijn optreden
Mooi om te zien hoe je mening helemaal veranderde per kleurtje.
pi_221131968
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:40 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik heb toen ik een keer aan bed gekluisterd was voor weken uit ellende 's nachts weleens oude fb topics teruggelezen van VBL. Gelukkig was dat helemaal geen herhaling van zetten. :P
Als je in een alternatieve wereld nog moderator zou worden, moet je vooral het VBL-topic in het crewforum teruglezen. Niet dat ik na tien jaar de details ervan herinner, maar best grappig.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:41:49 #203
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131970
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:41 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Is Capu er ook?
Vaak wel.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:41:54 #204
441859 crew  Lenny77
pi_221131972
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:41 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Daar krijgen we subsidie voor.
Dat klinkt niet zo positief voor ons :@
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:42:11 #205
441859 crew  Lenny77
pi_221131975
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:41 schreef GGMM het volgende:

[..]
Leuk dat je bent blijven plakken :)
Ik ga je vaker mentionen
Het is hier wel echt een warm bad O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:42:19 #206
35723 crew  GGMM
pi_221131976
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:41 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Mooi om te zien hoe je mening helemaal veranderde per kleurtje.
Ik heb me echt ontwikkeld als mens inderdaad thanks voor het compliment :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:42:20 #207
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131977
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Als je in een alternatieve wereld nog moderator zou worden, moet je vooral het VBL-topic in het crewforum teruglezen. Niet dat ik na tien jaar de details ervan herinner, maar best grappig.
Hmm leuk idee.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:42:24 #208
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221131978
"Het is ongelukkig"
:{w ;( ;( ;(
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:42:28 #209
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221131980
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:34 schreef Coco het volgende:

[..]
Juist wel.
Jij snapt het, LEAN en just-in-time _O_
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:42:43 #210
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131981
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:41 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dat klinkt niet zo positief voor ons :@
Als je het zelf niet doorhebt kun je een prachtig leven leiden.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:42:48 #211
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221131983
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:42 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Jij snapt het, LEAN en just-in-time _O_
Schopje WGR
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:42:56 #212
35723 crew  GGMM
pi_221131985
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Het is hier wel echt een warm bad O+
Ja dit zijn de leukste FOK-topics

Door dit soort live-topics heb ik zelfs wel eens ESF gekeken @Greys
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221131986
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:40 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
En een Belg
Wat gebeurt er als een Maastrichtenaar naar België verhuist?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:43:03 #214
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221131990
De Belg heeft de ESPN-tactieken van de regie door.
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:43:16 #215
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131992
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Het is hier wel echt een warm bad O+
Zegt het voort.
What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:43:29 #216
441859 crew  Lenny77
pi_221131998
quote:
80s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:42 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Als je het zelf niet doorhebt kun je een prachtig leven leiden.
Gezegend zijn de simpele van geest?
Zoiets?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:43:31 #217
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221131999
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
Eerlijk ik kijk WK wedstrijden altijd een beetje door te fokken en dan m'n hoofd naar de tv te draaien als de commentator zijn stem verheft

Ik heb dat nog niet hoeven doen
Hé zo 'kijk' ik ook :)
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:43:34 #218
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221132000
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:43 schreef Coco het volgende:

[..]
Zegt het voort.
Alweer 5-1?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:43:36 #219
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132002
Ik bedoel ik dagjesvolk in VBL en DRT en tijdens WK/EK's ga ik helemaal los. Zeker voor de niet-Nederland wedstrijden is Fok! de voorkeur.

'T is bekant triest.
pi_221132003
Engeland onder druk
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:44:01 #221
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132008
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:43 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Gezegend zijn de simpele van geest?
Zoiets?
Juist.
pi_221132010
Heerlijk, het is 19 graden in Boston.
pi_221132012
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik bedoel ik dagjesvolk in VBL en DRT en tijdens WK/EK's ga ik helemaal los. Zeker voor de nier-Nederland wedstrijden is Fok! de voorkeur.

'T is bekant triest.
Fijn dat je het naar je zin hebt
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:44:08 #224
35723 crew  GGMM
pi_221132013
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik bedoel ik dagjesvolk in VBL en DRT en tijdens WK/EK's ga ik helemaal los. Zeker voor de nier-Nederland wedstrijden is Fok! de voorkeur.

'T is bekant triest.
Wat staat hier
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:44:19 #225
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221132017
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Het is hier wel echt een warm bad O+
Hittekoepel topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')