Als je in een alternatieve wereld nog moderator zou worden, moet je vooral het VBL-topic in het crewforum teruglezen. Niet dat ik na tien jaar de details ervan herinner, maar best grappig.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb toen ik een keer aan bed gekluisterd was voor weken uit ellende 's nachts weleens oude fb topics teruggelezen van VBL. Gelukkig was dat helemaal geen herhaling van zetten.
Het is hier wel echt een warm badquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je bent blijven plakken
Ik ga je vaker mentionen
Ik heb me echt ontwikkeld als mens inderdaad thanks voor het complimentquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe je mening helemaal veranderde per kleurtje.
Hmm leuk idee.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je in een alternatieve wereld nog moderator zou worden, moet je vooral het VBL-topic in het crewforum teruglezen. Niet dat ik na tien jaar de details ervan herinner, maar best grappig.
Schopje WGRquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij snapt het, LEAN en just-in-time
Ja dit zijn de leukste FOK-topicsquote:
Wat gebeurt er als een Maastrichtenaar naar België verhuist?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezegend zijn de simpele van geest?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je het zelf niet doorhebt kun je een prachtig leven leiden.
Hé zo 'kijk' ik ookquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
Eerlijk ik kijk WK wedstrijden altijd een beetje door te fokken en dan m'n hoofd naar de tv te draaien als de commentator zijn stem verheft
Ik heb dat nog niet hoeven doen
Alweer 5-1?quote:
Juist.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Gezegend zijn de simpele van geest?
Zoiets?
Fijn dat je het naar je zin hebtquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik bedoel ik dagjesvolk in VBL en DRT en tijdens WK/EK's ga ik helemaal los. Zeker voor de nier-Nederland wedstrijden is Fok! de voorkeur.
'T is bekant triest.
Wat staat hierquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik bedoel ik dagjesvolk in VBL en DRT en tijdens WK/EK's ga ik helemaal los. Zeker voor de nier-Nederland wedstrijden is Fok! de voorkeur.
'T is bekant triest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |