Ik heb toen ik een keer aan bed gekluisterd was voor weken uit ellende 's nachts weleens oude fb topics teruggelezen van VBL. Gelukkig was dat helemaal geen herhaling van zetten.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar was ooit een hele rel over.
Iets met soep.
Fok! is heerlijk surrogaat. Alsof je toch met een paar gasten op de bank zit.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind in mijn eentje voetbal kijken zonder FOK! best saai vaak
quote:
Ja mensen die het puur inhoudelijk wilde houdenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er waren tijden dat we in livetopics niet mochten melden wat we aan het eten waren.
En een Belgquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:40 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Fok! is heerlijk surrogaat. Alsof je toch met een paar gasten op de bank zit.
Wat vond je van mijn optredenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb toen ik een keer aan bed gekluisterd was voor weken uit ellende 's nachts weleens oude fb topics teruggelezen van VBL. Gelukkig was dat helemaal geen herhaling van zetten.
Jezus.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja mensen die het puur inhoudelijk wilde houden
Dan snap je er echt niks van
Leuk dat je bent blijven plakkenquote:
Hier een stroopwafel en een willekeurige thee.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:41 schreef ISVV het volgende:
[..]
Jezus.
Wat fijn dat het nu wel mag.
Ik eet niks
Als je in een alternatieve wereld nog moderator zou worden, moet je vooral het VBL-topic in het crewforum teruglezen. Niet dat ik na tien jaar de details ervan herinner, maar best grappig.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb toen ik een keer aan bed gekluisterd was voor weken uit ellende 's nachts weleens oude fb topics teruggelezen van VBL. Gelukkig was dat helemaal geen herhaling van zetten.
Het is hier wel echt een warm badquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je bent blijven plakken
Ik ga je vaker mentionen
Ik heb me echt ontwikkeld als mens inderdaad thanks voor het complimentquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe je mening helemaal veranderde per kleurtje.
Hmm leuk idee.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je in een alternatieve wereld nog moderator zou worden, moet je vooral het VBL-topic in het crewforum teruglezen. Niet dat ik na tien jaar de details ervan herinner, maar best grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |