abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:40:10 #181
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131943
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:39 schreef ISVV het volgende:

[..]
Link graag
We houden het rustig.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:40:13 #182
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131945
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:38 schreef Coco het volgende:

[..]
Daar was ooit een hele rel over.

Iets met soep.
Ik heb toen ik een keer aan bed gekluisterd was voor weken uit ellende 's nachts weleens oude fb topics teruggelezen van VBL. Gelukkig was dat helemaal geen herhaling van zetten. :P
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:40:17 #183
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131947
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik vind in mijn eentje voetbal kijken zonder FOK! best saai vaak :@
Fok! is heerlijk surrogaat. Alsof je toch met een paar gasten op de bank zit.
pi_221131948
quote:
81s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:40 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Linke soep
_O-
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:40:23 #185
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131949
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:39 schreef ISVV het volgende:

[..]
Link graag
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:40:29 #186
35723 crew  GGMM
pi_221131951
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Er waren tijden dat we in livetopics niet mochten melden wat we aan het eten waren.
Ja mensen die het puur inhoudelijk wilde houden

Dan snap je er echt niks van
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221131952
Ik had mijn voorspelling niet moeten aanpassen.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:40:45 #188
441859 crew  Lenny77
pi_221131953
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:40 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Fok! is heerlijk surrogaat. Alsof je toch met een paar gasten op de bank zit.
En een Belg
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:41:01 #189
35723 crew  GGMM
pi_221131954
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:40 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik heb toen ik een keer aan bed gekluisterd was voor weken uit ellende 's nachts weleens oude fb topics teruggelezen van VBL. Gelukkig was dat helemaal geen herhaling van zetten. :P
Wat vond je van mijn optreden
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:41:02 #190
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131955
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:40 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
En een Belg
2 zelfs!
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:41:07 #191
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131956
:G
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:41:12 #192
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131957
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:40 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
En een Belg
Daar krijgen we subsidie voor.
pi_221131959
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:40 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ja mensen die het puur inhoudelijk wilde houden

Dan snap je er echt niks van
Jezus.

Wat fijn dat het nu wel mag.

Ik eet niks
pi_221131960
Mooie grasklop.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:41:25 #195
35723 crew  GGMM
pi_221131961
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:40 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
En een Belg
Leuk dat je bent blijven plakken :)
Ik ga je vaker mentionen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:41:31 #196
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131962
Tijd voor de 0-1
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:41:34 #197
441859 crew  Lenny77
pi_221131963
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:41 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
2 zelfs!
Is Capu er ook?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221131964
Zo mokerslecht was Ghana dus niet
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:41:38 #199
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221131965
Zou tijd worden ook.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221131966
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:41 schreef ISVV het volgende:

[..]
Jezus.

Wat fijn dat het nu wel mag.

Ik eet niks
Hier een stroopwafel en een willekeurige thee.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:41:42 #201
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131967
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:41 schreef GGMM het volgende:

[..]
Wat vond je van mijn optreden
Mooi om te zien hoe je mening helemaal veranderde per kleurtje.
pi_221131968
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:40 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik heb toen ik een keer aan bed gekluisterd was voor weken uit ellende 's nachts weleens oude fb topics teruggelezen van VBL. Gelukkig was dat helemaal geen herhaling van zetten. :P
Als je in een alternatieve wereld nog moderator zou worden, moet je vooral het VBL-topic in het crewforum teruglezen. Niet dat ik na tien jaar de details ervan herinner, maar best grappig.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:41:49 #203
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131970
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:41 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Is Capu er ook?
Vaak wel.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:41:54 #204
441859 crew  Lenny77
pi_221131972
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:41 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Daar krijgen we subsidie voor.
Dat klinkt niet zo positief voor ons :@
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:42:11 #205
441859 crew  Lenny77
pi_221131975
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:41 schreef GGMM het volgende:

[..]
Leuk dat je bent blijven plakken :)
Ik ga je vaker mentionen
Het is hier wel echt een warm bad O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:42:19 #206
35723 crew  GGMM
pi_221131976
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:41 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Mooi om te zien hoe je mening helemaal veranderde per kleurtje.
Ik heb me echt ontwikkeld als mens inderdaad thanks voor het compliment :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:42:20 #207
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131977
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Als je in een alternatieve wereld nog moderator zou worden, moet je vooral het VBL-topic in het crewforum teruglezen. Niet dat ik na tien jaar de details ervan herinner, maar best grappig.
Hmm leuk idee.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:42:24 #208
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221131978
"Het is ongelukkig"
:{w ;( ;( ;(
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:42:28 #209
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221131980
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:34 schreef Coco het volgende:

[..]
Juist wel.
Jij snapt het, LEAN en just-in-time _O_
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:42:43 #210
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131981
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:41 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dat klinkt niet zo positief voor ons :@
Als je het zelf niet doorhebt kun je een prachtig leven leiden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')