abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:42:48 #211
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221131983
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:42 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Jij snapt het, LEAN en just-in-time _O_
Schopje WGR
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:42:56 #212
35723 crew  GGMM
pi_221131985
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Het is hier wel echt een warm bad O+
Ja dit zijn de leukste FOK-topics

Door dit soort live-topics heb ik zelfs wel eens ESF gekeken @Greys
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221131986
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:40 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
En een Belg
Wat gebeurt er als een Maastrichtenaar naar België verhuist?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:43:03 #214
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221131990
De Belg heeft de ESPN-tactieken van de regie door.
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:43:16 #215
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131992
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Het is hier wel echt een warm bad O+
Zegt het voort.
What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:43:29 #216
441859 crew  Lenny77
pi_221131998
quote:
80s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:42 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Als je het zelf niet doorhebt kun je een prachtig leven leiden.
Gezegend zijn de simpele van geest?
Zoiets?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:43:31 #217
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221131999
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
Eerlijk ik kijk WK wedstrijden altijd een beetje door te fokken en dan m'n hoofd naar de tv te draaien als de commentator zijn stem verheft

Ik heb dat nog niet hoeven doen
Hé zo 'kijk' ik ook :)
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:43:34 #218
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221132000
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:43 schreef Coco het volgende:

[..]
Zegt het voort.
Alweer 5-1?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:43:36 #219
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132002
Ik bedoel ik dagjesvolk in VBL en DRT en tijdens WK/EK's ga ik helemaal los. Zeker voor de niet-Nederland wedstrijden is Fok! de voorkeur.

'T is bekant triest.
pi_221132003
Engeland onder druk
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:44:01 #221
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132008
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:43 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Gezegend zijn de simpele van geest?
Zoiets?
Juist.
pi_221132010
Heerlijk, het is 19 graden in Boston.
pi_221132012
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik bedoel ik dagjesvolk in VBL en DRT en tijdens WK/EK's ga ik helemaal los. Zeker voor de nier-Nederland wedstrijden is Fok! de voorkeur.

'T is bekant triest.
Fijn dat je het naar je zin hebt
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:44:08 #224
35723 crew  GGMM
pi_221132013
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik bedoel ik dagjesvolk in VBL en DRT en tijdens WK/EK's ga ik helemaal los. Zeker voor de nier-Nederland wedstrijden is Fok! de voorkeur.

'T is bekant triest.
Wat staat hier
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:44:19 #225
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221132017
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Het is hier wel echt een warm bad O+
Hittekoepel topic
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:44:20 #226
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221132018
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heerlijk, het is 19 graden in Boston.
Jaloers
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221132021
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heerlijk, het is 19 graden in Boston.
Ja en in ons kikkerlandje is het bloedheet
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:44:33 #228
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132023
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:

[..]
Wat staat hier
nier=niet. de rest is gewoon utregs.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:44:40 #229
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221132026
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik bedoel ik dagjesvolk in VBL en DRT en tijdens WK/EK's ga ik helemaal los. Zeker voor de niet-Nederland wedstrijden is Fok! de voorkeur.

'T is bekant triest.
wat
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 22:44:51 #231
842 Zorro
Z
pi_221132028
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heerlijk, het is 19 graden in Boston.
Da's haast winter
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:44:59 #232
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132029
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ja dit zijn de leukste FOK-topics

Door dit soort live-topics heb ik zelfs wel eens ESF gekeken @:greys
F1 live topic is moeilijk hoor.
What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:44:59 #233
441859 crew  Lenny77
pi_221132030
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:

[..]
Wat staat hier
Drugs are bad, mkay
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:45:05 #234
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221132031
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef ISVV het volgende:

[..]
Waarom eten jullie eierkoeken? Is iedereen hier skinnyfat?
Ik eet zelden eierkoeken. Vind ze wel redelijk lekker, zeker als ze een beetje klef zijn.
pi_221132033
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:

[..]
Wat staat hier
Dit lijkt forum-/internetjargon te zijn. Waarschijnlijk bedoelt de schrijver:

"Ik ben eigenlijk maar een gelegenheidsbezoeker in VBL en DRT, en tijdens WK's en EK's ga ik helemaal los. Vooral voor wedstrijden waar Nederland niet speelt heeft FOK! mijn voorkeur."

Mogelijke uitleg van de afkortingen:

WK/EK = Wereldkampioenschap / Europees kampioenschap voetbal.
FOK! = het Nederlandse forum- en nieuwssiteplatform FOK!.
dagjesvolk = iemand die normaal niet heel actief is, maar af en toe langskomt (vergelijkbaar met "gelegenheidsbezoeker").
VBL en DRT lijken afkortingen van specifieke subfora, websites of communities te zijn. Zonder context is niet met zekerheid te zeggen welke.

De zin leest wel wat slordig. Vermoedelijk had de schrijver iets als dit in gedachten:

"Ik ben maar dagjesvolk in VBL en DRT, maar tijdens WK's en EK's ga ik helemaal los. Vooral voor de niet-Nederlandwedstrijden heeft FOK! mijn voorkeur."

Als je me vertelt waar je deze tekst hebt gevonden (bijvoorbeeld op welk forum of in welke discussie), kan ik waarschijnlijk ook achterhalen waar VBL en DRT voor staan.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:45:39 #236
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132034
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heerlijk, het is 19 graden in Boston.
Mijn moeder stuurde vandaag een foto aan het zwembadje in Griekenland waar het 24 graden was. Toch wel even jaloers. Zaten ook nog mooie zwerfkatjes bij.
pi_221132036
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:44 schreef Coco het volgende:

[..]
F1 live topic is moeilijk hoor.
Dit onderteken ik.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:45:42 #238
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132037
dagjesvolken gebruik ik als werkwoord jemig.
pi_221132038
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:45 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Ik eet zelden eierkoeken. Vind ze wel redelijk lekker, zeker als ze een beetje klef zijn.
Als je eierkoeken eten kan je niet plannen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:45:55 #240
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221132040
Bijzonder kapsel van die Bellingham. Die Utrechter zal wel aardig uitgeschoten zijn.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')