Schopje WGRquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij snapt het, LEAN en just-in-time
Ja dit zijn de leukste FOK-topicsquote:
Wat gebeurt er als een Maastrichtenaar naar België verhuist?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezegend zijn de simpele van geest?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je het zelf niet doorhebt kun je een prachtig leven leiden.
Hé zo 'kijk' ik ookquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
Eerlijk ik kijk WK wedstrijden altijd een beetje door te fokken en dan m'n hoofd naar de tv te draaien als de commentator zijn stem verheft
Ik heb dat nog niet hoeven doen
Alweer 5-1?quote:
Juist.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Gezegend zijn de simpele van geest?
Zoiets?
Fijn dat je het naar je zin hebtquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik bedoel ik dagjesvolk in VBL en DRT en tijdens WK/EK's ga ik helemaal los. Zeker voor de nier-Nederland wedstrijden is Fok! de voorkeur.
'T is bekant triest.
Wat staat hierquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik bedoel ik dagjesvolk in VBL en DRT en tijdens WK/EK's ga ik helemaal los. Zeker voor de nier-Nederland wedstrijden is Fok! de voorkeur.
'T is bekant triest.
Jaloersquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heerlijk, het is 19 graden in Boston.
Ja en in ons kikkerlandje is het bloedheetquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
watquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik bedoel ik dagjesvolk in VBL en DRT en tijdens WK/EK's ga ik helemaal los. Zeker voor de niet-Nederland wedstrijden is Fok! de voorkeur.
'T is bekant triest.
Da's haast winterquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
F1 live topic is moeilijk hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dit zijn de leukste FOK-topics
Door dit soort live-topics heb ik zelfs wel eens ESF gekeken @:greys
Ik eet zelden eierkoeken. Vind ze wel redelijk lekker, zeker als ze een beetje klef zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
Waarom eten jullie eierkoeken? Is iedereen hier skinnyfat?
Dit lijkt forum-/internetjargon te zijn. Waarschijnlijk bedoelt de schrijver:quote:
Mijn moeder stuurde vandaag een foto aan het zwembadje in Griekenland waar het 24 graden was. Toch wel even jaloers. Zaten ook nog mooie zwerfkatjes bij.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als je eierkoeken eten kan je niet plannenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik eet zelden eierkoeken. Vind ze wel redelijk lekker, zeker als ze een beetje klef zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |