abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:46:43 #251
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221132053
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb overigens net de planten van mem even water gegeven dus nu mag ik een Sinas BB.
Dat deed ik tijdens de hydration break.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:46:44 #252
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132054
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef ISVV het volgende:

[..]
Pics van je moeder
Ja.
pi_221132055
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
:?
Godver
pi_221132056
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Mijn zus zit in Gran Canaria en komt morgen terug. Van de ene hitte naar de andere hitte _O_.
Pics van je zus
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:46:50 #255
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132057
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Nee, het gaat weer niet home komen dit jaar.
Lekker vroeg pieken tegen Kroatie.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:46:52 #256
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132058
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Dit lijkt forum-/internetjargon te zijn. Waarschijnlijk bedoelt de schrijver:

"Ik ben eigenlijk maar een gelegenheidsbezoeker in VBL en DRT, en tijdens WK's en EK's ga ik helemaal los. Vooral voor wedstrijden waar Nederland niet speelt heeft FOK! mijn voorkeur."

Mogelijke uitleg van de afkortingen:

WK/EK = Wereldkampioenschap / Europees kampioenschap voetbal.
FOK! = het Nederlandse forum- en nieuwssiteplatform FOK!.
dagjesvolk = iemand die normaal niet heel actief is, maar af en toe langskomt (vergelijkbaar met "gelegenheidsbezoeker").
VBL en DRT lijken afkortingen van specifieke subfora, websites of communities te zijn. Zonder context is niet met zekerheid te zeggen welke.

De zin leest wel wat slordig. Vermoedelijk had de schrijver iets als dit in gedachten:

"Ik ben maar dagjesvolk in VBL en DRT, maar tijdens WK's en EK's ga ik helemaal los. Vooral voor de niet-Nederlandwedstrijden heeft FOK! mijn voorkeur."

Als je me vertelt waar je deze tekst hebt gevonden (bijvoorbeeld op welk forum of in welke discussie), kan ik waarschijnlijk ook achterhalen waar VBL en DRT voor staan.
Bedankt, AIphilippe
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:47:00 #257
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221132059
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:45 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Mijn moeder stuurde vandaag een foto aan het zwembadje in Griekenland waar het 24 graden was. Toch wel even jaloers. Zaten ook nog mooie zwerfkatjes bij.
Pics van de zwerfkatten graag.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:47:01 #258
35723 crew  GGMM
pi_221132060
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb overigens net de planten van mem even water gegeven dus nu mag ik een Sinas BB.
Je bent een goed mens

mem is je moeder of je vriendin?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221132062
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ja.
En dr zwerfkatje

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:47:10 #260
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221132063
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef GGMM het volgende:

[..]
Pics van je zus?
Jij wil graag nachtmerries vannacht?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:47:24 #261
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132065
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:

[..]
Je bent een goed mens

mem is je moeder of je vriendin?
Mem = fries voor moeder.
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 22:47:37 #262
842 Zorro
Z
pi_221132067
Ik hoop niet dat er in de rust een onweer losbarst
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221132069
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Deze pot mist een goal
Er zijn 2 goals. Dat je er een mist is voornamelijk omdat je die van engeland nog niet gezien hebt.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:47:42 #264
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221132070
Niet de meest vermakelijke wedstrijd tot nu toe.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:47:47 #265
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221132073
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Nee, het gaat weer niet home komen dit jaar.
Op penalties eruit tegen Spanje/Frankrijk/Argentinië? Afhankelijk tegen wie ze als eerste moeten.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:47:53 #267
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132074
Ik kom nooit meer dagjesvolken bij jullie naarlingen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:47:54 #268
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221132075
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:47 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Mem = fries voor moeder.
Wat is 'moeders' in het Frysk dan?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221132077
Tot nu toe wel een van de saaiste wedstrijden
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:48:04 #270
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221132078
Oh ik las maar half, ik heb hier alleen zelf even de plantjes water gegeven.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221132079
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:47 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Jij wil graag nachtmerries vannacht?
In dit topic eet men eierkoeken en drinkt men Stelz. Ik concludeer derhalve dat het spreekwoordelijke latje erg laag ligt.
pi_221132081
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat deed ik tijdens de hydration break.
Hier hebben mijn plantjes ook al water gehad.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221132084
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb overigens net de planten van mem even water gegeven dus nu mag ik een Sinas BB.
Is dit dameskappers jargon?
pi_221132086
Ook dit topic is toe aan de rust.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:48:43 #275
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132087
Cornert..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')