abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221132088
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:47 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik kom nooit meer dagjesvolken bij jullie naarlingen
dan moet je maar nederlands praten
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:48:56 #277
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132091
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:47 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Wat is 'moeders' in het Frysk dan?
Memme
pi_221132093
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:48 schreef Solotovski het volgende:
Tot nu toe wel een van de saaiste wedstrijden
Tsjechië v Zuid-Afrika en Ghana v Panama worden niet overtroffen.
pi_221132094
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:48 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Is dit dameskappers jargon?
Hij komt bij Depay over de vloer
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:49:10 #280
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132095
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
dan moet je maar nederlands praten
Dat maak ik zelf wel uit. Ik eis een tolk betaald door jullie belasting geld.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:49:20 #281
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221132098
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:48 schreef ISVV het volgende:

[..]
In dit topic eet men eierkoeken en drinkt men Stelz. Ik concludeer derhalve dat het spreekwoordelijke latje erg laag ligt.
Ik concludeer dan dat sommige een pic van je broer willen.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:49:34 #282
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221132101
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:47 schreef Felagund het volgende:

[..]
Op penalties eruit tegen Spanje/Frankrijk/Argentinië? Afhankelijk tegen wie ze als eerste moeten.
Eruit tegen Argentinië na een onterecht gegeven penantie.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:49:41 #284
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221132102
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik bedoel ik dagjesvolk in VBL en DRT en tijdens WK/EK's ga ik helemaal los. Zeker voor de niet-Nederland wedstrijden is Fok! de voorkeur.

'T is bekant triest.
Hier gaat zoveel mis, Robin van Persie kon dit bericht opgesteld hebben.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:49:42 #285
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221132103
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
dan moet je maar nederlands praten
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:49:55 #286
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132107
Harambal prevails
pi_221132108
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:49 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Gatver, wie ruimt dat dan op?
Z'n lijger
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:50:16 #288
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132109
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Hier gaat zoveel mis, Robin van Persie kon dit bericht opgesteld hebben.
Of Sjon de Wolff na een gezellige avond.
pi_221132110
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:49 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Ik concludeer dan dat sommige een pic van je broer willen.
Dat Steltz is ook wel echt smakeloze kutzooi.
pi_221132111
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Hier gaat zoveel mis, Robin van Persie kon dit bericht opgesteld hebben.
Ten Hag bij Leverkusen genot
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:50:41 #291
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132114
Die ghanezen hebben maar 1 bus maar het is een stevige.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:51:00 #292
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221132117
Dit topic gaat als de bliksem.
pi_221132118
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:50 schreef vul_maar_in het volgende:
DIe ghanezen hebben maar 1 bus maar het is een stevige.
Geen stugge ploeg volgens een bepaalde user hier.
pi_221132119
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:50 schreef vul_maar_in het volgende:
Die ghanezen hebben maar 1 bus maar het is een stevige.
Voorkomen is beter dan ghanezen
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:51:22 #295
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221132121
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:50 schreef vul_maar_in het volgende:
Die ghanezen hebben maar 1 bus maar het is een stevige.
Die moeten daar over die kutweggetjes rijden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:51:43 #296
35723 crew  GGMM
pi_221132125
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:51 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Voorkomen is beter dan ghanezen
Gefeliciteerd met de eerste geslaagde woordgrap van de avond
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:51:49 #297
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221132127
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:47 schreef MadMaster het volgende:
Moesten die salamanderlullenleren voetbalschoenen nou per se roze zijn?
Wat is er mis met roze dan?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:51:49 #298
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221132128
Madueke :')
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:51:50 #299
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132130
De Belg is onverbiddelijk.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:51:53 #300
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221132131
toch ook een gele lijkt me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')