Dat deed ik tijdens de hydration break.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb overigens net de planten van mem even water gegeven dus nu mag ik een Sinas BB.
Pics van je zusquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mijn zus zit in Gran Canaria en komt morgen terug. Van de ene hitte naar de andere hitte.
Lekker vroeg pieken tegen Kroatie.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Nee, het gaat weer niet home komen dit jaar.
Bedankt, AIphilippequote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit lijkt forum-/internetjargon te zijn. Waarschijnlijk bedoelt de schrijver:
"Ik ben eigenlijk maar een gelegenheidsbezoeker in VBL en DRT, en tijdens WK's en EK's ga ik helemaal los. Vooral voor wedstrijden waar Nederland niet speelt heeft FOK! mijn voorkeur."
Mogelijke uitleg van de afkortingen:
WK/EK = Wereldkampioenschap / Europees kampioenschap voetbal.
FOK! = het Nederlandse forum- en nieuwssiteplatform FOK!.
dagjesvolk = iemand die normaal niet heel actief is, maar af en toe langskomt (vergelijkbaar met "gelegenheidsbezoeker").
VBL en DRT lijken afkortingen van specifieke subfora, websites of communities te zijn. Zonder context is niet met zekerheid te zeggen welke.
De zin leest wel wat slordig. Vermoedelijk had de schrijver iets als dit in gedachten:
"Ik ben maar dagjesvolk in VBL en DRT, maar tijdens WK's en EK's ga ik helemaal los. Vooral voor de niet-Nederlandwedstrijden heeft FOK! mijn voorkeur."
Als je me vertelt waar je deze tekst hebt gevonden (bijvoorbeeld op welk forum of in welke discussie), kan ik waarschijnlijk ook achterhalen waar VBL en DRT voor staan.
Pics van de zwerfkatten graag.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn moeder stuurde vandaag een foto aan het zwembadje in Griekenland waar het 24 graden was. Toch wel even jaloers. Zaten ook nog mooie zwerfkatjes bij.
Je bent een goed mensquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb overigens net de planten van mem even water gegeven dus nu mag ik een Sinas BB.
En dr zwerfkatjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mem = fries voor moeder.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een goed mens
mem is je moeder of je vriendin?
Er zijn 2 goals. Dat je er een mist is voornamelijk omdat je die van engeland nog niet gezien hebt.quote:
Op penalties eruit tegen Spanje/Frankrijk/Argentinië? Afhankelijk tegen wie ze als eerste moeten.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Nee, het gaat weer niet home komen dit jaar.
In dit topic eet men eierkoeken en drinkt men Stelz. Ik concludeer derhalve dat het spreekwoordelijke latje erg laag ligt.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jij wil graag nachtmerries vannacht?
Hier hebben mijn plantjes ook al water gehad.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat deed ik tijdens de hydration break.
Is dit dameskappers jargon?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
dan moet je maar nederlands pratenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:47 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik kom nooit meer dagjesvolken bij jullie naarlingen
Tsjechië v Zuid-Afrika en Ghana v Panama worden niet overtroffen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:48 schreef Solotovski het volgende:
Tot nu toe wel een van de saaiste wedstrijden
Dat maak ik zelf wel uit. Ik eis een tolk betaald door jullie belasting geld.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
dan moet je maar nederlands praten
Ik concludeer dan dat sommige een pic van je broer willen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:48 schreef ISVV het volgende:
[..]
In dit topic eet men eierkoeken en drinkt men Stelz. Ik concludeer derhalve dat het spreekwoordelijke latje erg laag ligt.
Eruit tegen Argentinië na een onterecht gegeven penantie.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op penalties eruit tegen Spanje/Frankrijk/Argentinië? Afhankelijk tegen wie ze als eerste moeten.
Hier gaat zoveel mis, Robin van Persie kon dit bericht opgesteld hebben.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik bedoel ik dagjesvolk in VBL en DRT en tijdens WK/EK's ga ik helemaal los. Zeker voor de niet-Nederland wedstrijden is Fok! de voorkeur.
'T is bekant triest.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
dan moet je maar nederlands praten
Of Sjon de Wolff na een gezellige avond.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hier gaat zoveel mis, Robin van Persie kon dit bericht opgesteld hebben.
Dat Steltz is ook wel echt smakeloze kutzooi.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik concludeer dan dat sommige een pic van je broer willen.
Ten Hag bij Leverkusen genotquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hier gaat zoveel mis, Robin van Persie kon dit bericht opgesteld hebben.
Geen stugge ploeg volgens een bepaalde user hier.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:50 schreef vul_maar_in het volgende:
DIe ghanezen hebben maar 1 bus maar het is een stevige.
Voorkomen is beter dan ghanezenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:50 schreef vul_maar_in het volgende:
Die ghanezen hebben maar 1 bus maar het is een stevige.
Die moeten daar over die kutweggetjes rijden.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:50 schreef vul_maar_in het volgende:
Die ghanezen hebben maar 1 bus maar het is een stevige.
Gefeliciteerd met de eerste geslaagde woordgrap van de avondquote:
Wat is er mis met roze dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:47 schreef MadMaster het volgende:
Moesten die salamanderlullenleren voetbalschoenen nou per se roze zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |