abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221131898
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Iets op je eierkoeken doen :')
Eierkoeken met jam lijkt mij wel lekker.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:37:34 #152
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131899
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Als een wedstijd leuk is kijk ik vooral naar het scherm en een beetje naar FOK!

Als een wedstrijd stom is precies andersom.
Ja precies. Al zet ik bij de echt leuke potjes FOK! zelden aan.
pi_221131901
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Die haal ik altijd door de war met @:klaasweetalles
Dit is wel zielig voor vrome Roland.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:37:39 #154
441859 crew  Lenny77
pi_221131902
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:35 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nou ja zeg
Ik vond haar wel lief
Een hoop werk had je ermee en grijze haren erbij
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221131903
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
Eerlijk ik kijk WK wedstrijden altijd een beetje door te fokken en dan m'n hoofd naar de tv te draaien als de commentator zijn stem verheft

Ik heb dat nog niet hoeven doen
Met zoveel posts als jou heb je amper tijd om naar het tv scherm te kijken
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:37:46 #156
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221131904
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:36 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
@:Coco wilde ook al een airco kopen nu
Met zo'n slang waarbij je het raam met stof afdekt en de warmte linea directa weer terugkomt :')
pi_221131905
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Iets op je eierkoeken doen :')
Waarom eten jullie eierkoeken? Is iedereen hier skinnyfat?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:37:53 #158
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131907
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef Coco het volgende:
Altijd mooi hoe het livetopic een reflectie is van de wedstrijd.
Stukje offtopic genot.
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 22:37:59 #159
842 Zorro
Z
pi_221131909
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef Coco het volgende:
Altijd mooi hoe het livetopic een reflectie is van de wedstrijd.
Noem je dit nu een kuttopic?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:37:59 #160
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131910
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef Coco het volgende:
Altijd mooi hoe het livetopic een reflectie is van de wedstrijd.
Er waren tijden dat we in livetopics niet mochten melden wat we aan het eten waren.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:38:13 #161
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221131912
Hallo daar
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:38:15 #162
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131914
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ja precies. Al zet ik bij de echt leuke potjes FOK! zelden aan.
Ik vind in mijn eentje voetbal kijken zonder FOK! best saai vaak :@
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:38:15 #163
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131915
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef GGMM het volgende:

[..]
Je mag wel bij mij op bezoek komen
En dan als ik in Amersfoort ben, kom je niet opdagen.

@johannes_vermeer
What can change the nature of a man?
pi_221131916
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
Eerlijk ik kijk WK wedstrijden altijd een beetje door te fokken en dan m'n hoofd naar de tv te draaien als de commentator zijn stem verheft

Ik heb dat nog niet hoeven doen
Ik probeer altijd op middenvelders te letten, zo nu Rice/Anderson, maar ik kan me niet concentreren met deze ellende.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:38:30 #165
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221131919
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Iets op je eierkoeken doen :')
eierkoeken armoedvoer
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221131920
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
oh oh wat een perenijsjesgeneratie.
Is die roze versie van Festini eigenlijk verdwenen of gewoon hier niet in het schap?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221131921
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Er waren tijden dat we in livetopics niet mochten melden wat we aan het eten waren.
Was Mbabbe toen mod?
pi_221131922
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
eierkoeken armoedvoer
Akkoord
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:38:44 #169
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131923
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:38 schreef ISVV het volgende:

[..]
Was Mbabbe toen mod?
Wie?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:38:46 #170
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131924
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik vind in mijn eentje voetbal kijken zonder FOK! best saai vaak :@
Ik ben 'gezegend' met een voetballende vriendin.
pi_221131925
Dit topic is 10 keer leuker dan de wedstrijd
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221131926
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:36 schreef Coco het volgende:

[..]
Overal uitverkocht.
Iemand had het over eentje van Tronic bij de Lidl maar weet de details niet. Als je zo'n mobiele bedoelt.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:38:57 #173
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131927
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:37 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Er waren tijden dat we in livetopics niet mochten melden wat we aan het eten waren.
Daar was ooit een hele rel over.

Iets met soep.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:39:00 #174
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221131928
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik vind in mijn eentje voetbal kijken zonder FOK! best saai vaak :@
Eens.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:39:09 #175
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131929
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Is die roze versie van Festini eigenlijk verdwenen of gewoon hier niet in het schap?
Ze zijn zeldzaam, maar de "Gewoon" bosbessenijsjes zijn sowieso veel beter.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:39:10 #176
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221131935
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Wie?
De grootste der dictators
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:39:33 #178
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221131936
Waar blijft die kaart..
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221131938
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:38 schreef Coco het volgende:

[..]
Daar was ooit een hele rel over.

Iets met soep.
Link graag
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:40:09 #180
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221131942
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:39 schreef ISVV het volgende:

[..]
Link graag
Linke soep
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')