abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:20:40 #1
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221131635
De groep van Engeland en Kroatië mag het opnieuw op de laatste dag laten zien en Engelsen zouden geen Engelsen zijn als ze zichzelf niet gewoon 3x een perfecte tijd geven. Ik heb daar een mening over. Fuck de kleinere Europese landen, alleen de grote landen zijn belangrijk. Typisch, maar het is nu eenmaal hoe commercie werkt.

Van de andere kant, er speelt met Ghana nog een ploeg waarbij het thuisland de tijd wel prettig zal vinden. Ghana was ooit de verrassing op het WK 2010, een penalty verwijderd van de halve finale tegen Nederland. We weten het allemaal hoe dat afliep, maar daarna heeft het land nooit meer dat niveau kunnen halen. Nu zijn ze bepaald geen favoriet en tegen Panama was het absoluut niet goed. Maar hé, wel 1-0 gewonnen in de blessuretijd. Gewoon een mooi resultaat, maar het voetbal moet beter. Anders win je niet van Engeland.

Engeland flitste bij vlagen wel onder Tuchel, ook al kwam een Gordon nauwelijks in het spel voor. Het is toch vooral Rice, Bellingham en Kane. Defensief wist Kroatië ook wel een paar keer door te breken, die waren in de eerste helft ook wel dodelijk efficient met 2 goals. Het begon nog met een pingel die eerst gemist maar overgenomen werd, toch een goal voor Kane. Kane mocht ook vrij inkoppen voor de 2-1. Maar vooral begin tweede helft was het een schiettent, dat Bellingham de enige was die er eentje in prikte was wonderlijk. Na die fase was het weer wat minder bijzonder, maar Engeland kwam ook nauwelijks meer in de problemen en scoorde een vierde. Tegen een land als Kroatië, toch wel een prima land. De anderen die zoveel scoorden deden dat tegen landen met een mindere reputatie. De Engelse aanval is wakker.

Tegen Ghana moet dan ook een eitje worden. Voor Ghana wel een kans om de volgende ronde veilig te stellen, maar ze kunnen ook veel verliezen. Een dikke nederlaag betekent dat een gelijkspel tegen Kroatië echt nodig gaat zijn. 1x eerder speelde Engeland tegen Ghana, in de hoogtijdagen van Ghana en misschien wel het diepste dal van Engeland werd het 1-1. Jagielka, Carroll, Downing.. er is veel verbeterd bij Engeland zullen we maar zeggen. Dus zijn ze ruim favoriet.

What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:20:47 #2
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131638
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nee, dit is nog geen Noorwegen - Senegal.
Deschamps is afwezig tegen Noorwegen.

Moeders overleden.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:20:49 #3
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131639
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Ghana lijkt mij best een England
Iedereen zijn hooivork klaar ik breng de fakkels.
pi_221131640
Headbangen
pi_221131642
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:20 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Deschamps is afwezig tegen Noorwegen.

Moeders overleden.
Misschien gaat Frankrijk dan echt aanvallend voetbal spelen.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:21:33 #6
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131644
Drinkpauze is zometeen niet meer nodig?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:21:40 #7
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221131647
is dit de drinkpauze al?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:21:43 #8
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:22:00 #9
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221131650
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Drinkpauze is zometeen niet meer nodig?
Voor ons wel.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:22:05 #10
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131651
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
pi_221131652
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
is dit de drinkpauze al?
Laat de NOS het niet horen...
pi_221131653
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
En wie ben jij precies? :?
Oef iemand is op dr extensions getrapt
pi_221131655
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:20 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Deschamps is afwezig tegen Noorwegen.

Moeders overleden.
Die vond het ook niet aan te gluren wat Frankrijk liet zien?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:22:20 #14
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221131658
Drinkpauze aids
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:22:22 #15
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221131659
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
heel geloofwaardig
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221131660
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Drinkpauze is zometeen niet meer nodig?
Tuurlijk niet. Er is nog geen reclameblok geweest.
pi_221131662
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
'Dat bepalen we zelf wel' - NOS
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:22:39 #18
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221131663
dit is nog niet de hydratatiepauze
What can change the nature of a man?
pi_221131664
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:22 schreef Felagund het volgende:

[..]
Die vond het ook niet aan te gluren wat Frankrijk liet zien?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou een aparte grap zijn geweest.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:22:52 #20
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221131666
Doe gewoon die drinkpauze nu dan.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:22:56 #21
35723 crew  GGMM
pi_221131667
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:20 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nog erger dan die van ons? :o
Ja die van België vond ik wel leuk
Maar ik ben ook neutraal daarin. Als een team slecht speelt kan het daardoor alsnog spannend zijn.

Deze wedstrijd is gewoon saai.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 22:23:03 #22
842 Zorro
Z
pi_221131670
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:22 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Tuurlijk niet. Er is nog geen reclameblok geweest.
Komt er ook niet.

Belgjes _O_
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:23:06 #23
441859 crew  Lenny77
pi_221131674
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:22 schreef Coco het volgende:
[info]dit is nog niet de hydratatiepauze[/info]
Geen modbreak?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:23:06 #24
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221131677
Kom.op engeland *O*
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:23:15 #26
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131678
Dit duurt uren.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221131679
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:22 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Zou een aparte grap zijn geweest.
Je weet maar nooit hier, al is @maxi-mus vaak wel serieus.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:23:29 #28
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221131684
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Artikel van de Speld?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:23:30 #29
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221131685
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Geen modbreak?
Nog niet.
What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:23:34 #30
441859 crew  Lenny77
pi_221131686
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:23 schreef Zorro het volgende:

[..]
Komt er ook niet.

Belgjes _O_
:BE
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:23:35 #31
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221131687
Scheids :'). En dan over 1 minuut weer een break.
pi_221131688
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:23 schreef Zorro het volgende:

[..]
Komt er ook niet.

Belgjes _O_
Dan had ik nooit geweten wie John Terry is. Schijnt bij Chelsea te hebben gespeeld.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:23:55 #33
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221131690


Ik weet nog wel een Ghanees met een verband tulband
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:23:55 #34
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131691
En dan nu natuurlijk de drinkpauze _O-
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:24:07 #35
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:24:12 #36
35723 crew  GGMM
pi_221131696
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ice Cube _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:24:13 #37
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221131697
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]

Ik weet nog wel een Ghanees met een verband tulband
:D
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:24:31 #38
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131701
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:23 schreef Felagund het volgende:

[..]
Je weet maar nooit hier, al is @:maxi-mus vaak wel serieus.
Over zoiets maak ik geen grappen neen.

https://www.lequipe.fr/Fo(...)edium=Social%20media
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:24:46 #39
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131703
Hup Kanaries.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:25:00 #40
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221131706
'Een krijger van vele oorlogen'

Stukje stammenstrijd met kapmessen in Afrika.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:25:06 #41
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221131707
De Belg beledigt Abedi Pele ondertussen even over hoe oud die weer wel niet uitziet. :')

"Als je niks aardig kunt zeggen, zeg dan niks!"
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 22:25:13 #42
842 Zorro
Z
pi_221131708
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:24 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Nee, niet eens.
Video op nu.nl: https://www.nu.nl/327666/(...)iet-om-het-geld.html
nupuntenel

Niet geklkt
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221131709
De paus doet nu ook mee zie ik
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:25:33 #44
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131711
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:24 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Over zoiets maak ik geen grappen neen.

https://www.lequipe.fr/Fo(...)edium=Social%20media
Une mur de payeur
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:25:49 #45
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221131715
we gaan hydrateren
What can change the nature of a man?
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:25:57 #46
35723 crew  GGMM
pi_221131716
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:25 schreef Coco het volgende:
[modbreak] we gaan hydrateren [/modbreak]
Tijd voor thee :)
@Jojoortje
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 22:25:58 #47
842 Zorro
Z
pi_221131717
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:25 schreef 3rr0r het volgende:
De paus doet nu ook mee zie ik
Hij heeft geluk dat ze niet tegen Marokko spelen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:26:00 #48
441859 crew  Lenny77
pi_221131718
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:25 schreef Coco het volgende:
[modbreak] we gaan hydrateren [/modbreak]
*O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:26:16 #49
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221131719
Late drinkpauze
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:26:17 #50
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221131720
Ik kijk nu ook :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')