abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 juni 2026 @ 07:08:57 #1
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221105733
quote:
’Britse premier Starmer treedt mogelijk maandag al af’

De Britse premier Keir Starmer gaat naar verwachting maandag aftreden, meldt de Britse krant The Observer. Eerder berichtten media al dat hij dit weekend een keuze zou maken over het voortzetten van zijn premierschap. Volgens The Observer is Starmer tot de conclusie gekomen dat zijn positie onhoudbaar is.


Een regeringsbron liet na het nieuws van The Observer aan persbureau Reuters weten dat Starmer „zich volledig op zijn werk blijft concentreren”. Starmer kwam onder meer onder vuur te liggen vanwege het aanstellen van de omstreden Peter Mandelson als ambassadeur in de Verenigde Staten.

Afgelopen week boekte zijn rivaal Andy Burnham een lokale verkiezingswinst, waardoor die Starmer kan uitdagen om het premierschap over te nemen. Burnham kan volgens zijn aanhangers rekenen op de steun van 201 parlementariërs, meldt The Observer.

Starmer zou dit weekend gesprekken hebben gevoerd met belangrijke figuren binnen de Britse politiek en zijn partij Labour. Hij probeert de rust te bewaren bij zijn aftreden, zeggen anonieme bronnen binnen Labour die The Observer sprak.
https://www.telegraaf.nl/(...)al-af/157543012.html
twitter


OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 21 juni 2026 @ 07:15:42 #2
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221105753
Naar verluidt wordt hij buitengewoon ereconsul in Pakistan wegens exceptionele inspanningen voor de Pakistaanse gemeenschap.
pi_221105797
Waardeloze vent dus prima
pi_221105852
...en laat hij dan die andere mensen met de rotzooi zitten?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zondag 21 juni 2026 @ 08:27:01 #5
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221105894
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 08:06 schreef tesssssssss het volgende:
...en laat hij dan die andere mensen met de rotzooi zitten?
Wat heeft het voor zin om aan te blijven?
pi_221105900
Zoals gewoonlijk komt Starmer twee maanden later dan de rest van de wereld tot dezelfde conclusie.

Waardeloos figuur.
  zondag 21 juni 2026 @ 08:38:39 #7
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221105919
Dat gaan veel mensen in het VK vieren.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 21 juni 2026 @ 09:01:02 #8
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_221105960
Pff, hoeveel hebben ze in de afgelopen 10-15 jaar gehad zeg?
  zondag 21 juni 2026 @ 09:20:48 #9
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_221106005
Cameron, May, Johnson, Truss, Sunak en nu Starmer.

En dat allemaal omdat 52 procent dacht dat een Brexit een strak idee was.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 09:21:55 #10
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221106009
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 08:06 schreef tesssssssss het volgende:
...en laat hij dan die andere mensen met de rotzooi zitten?
Wordt waarschijnlijk opgevolgd door deze meneer:
https://www.nu.nl/buitenl(...)armer-aanvallen.html
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221106076
*O* *O* *O* *O*

Het alternatief is overigens net zo erg hoor. Het is niet alsof Labour beleid nu zal omslaan :+
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  zondag 21 juni 2026 @ 09:52:31 #12
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221106120
quote:
88s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:41 schreef Mikeytt het volgende:
*O* *O* *O* *O*

Het alternatief is overigens net zo erg hoor. Het is niet alsof Labour beleid nu zal omslaan :+
True
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221106190
quote:
88s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:41 schreef Mikeytt het volgende:
*O* *O* *O* *O*

Het alternatief is overigens net zo erg hoor. Het is niet alsof Labour beleid nu zal omslaan :+
Gewoon een andere verpakking.
pi_221106392
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:20 schreef Falco het volgende:
Cameron, May, Johnson, Truss, Sunak en nu Starmer.

En dat allemaal omdat 52 procent dacht dat een Brexit een strak idee was.
Moraal van het verhaal is dat het land iemand nodig had die echt geloofde in Brexit. Geen van deze figuren wou de EU echt verlaten met als gevolg dat het VK nog vastzit aan bepaalde elementen van de EU. Daar komt nog bij dat geen van die figuren heeft begrepen dat Brexit grotendeels een stem was tegen immigratie.
Al deze figuren hebben niets gedaan om de immigratie te remmen, sterker nog onder Johnson is de immigratie enorm toegenomen. Zelden heb ik gezien dat een volk zo enorm is verraden door het politieke establisment.
  zondag 21 juni 2026 @ 11:00:43 #15
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221106415
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:20 schreef Falco het volgende:
Cameron, May, Johnson, Truss, Sunak en nu Starmer.

En dat allemaal omdat 52 procent dacht dat een Brexit een strak idee was.
My name is Boris
My name is Boris and I like to party
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 21 juni 2026 @ 11:05:57 #16
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221106450
Waarschijnlijk gaat hij nu een positie als imam opstarten.
  zondag 21 juni 2026 @ 11:09:01 #17
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221106466
Maar de volgende gaat het wegkijken nog verder perfectioneren, dus we kunnen weer tevreden zijn allemaal and keeping up those appearances.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zondag 21 juni 2026 @ 11:12:07 #18
117098 Hathor
Effe niet
pi_221106483
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 08:38 schreef thedeedster het volgende:
Dat gaan veel mensen in het VK vieren.
Ja, maar het alternatief is niet veel beter. De poppetjes zijn niet het probleem, het is die ruggengraatloze labour partij.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 21 juni 2026 @ 11:14:01 #19
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_221106492
Het beste is nu een hoogopgeleide dictator die een paar jaar orde op zaken komt stellen. Daarna nieuwe verkiezingen het land opnieuw opbouwen.
pi_221106508
Om een echte koerswijziging te realiseren zal er een hele diepe sanering plaats moeten gaan vinden, die vindt niet plaats door wat prominente poppetjes op de voorgrond te vervangen of een partij de grootste te maken. De echte betonrot zit veel dieper, in de ambtenarij, rechtspraak, het onderwijs en de media. Geldt overigens voor bijna heel West-Europa.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  zondag 21 juni 2026 @ 11:21:50 #21
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221106552
Straks krijg je Farage die er een enorme puinhoop van maakt en ook nog mogelijk een landverrader is.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 21 juni 2026 @ 11:24:00 #22
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221106563
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:14 schreef Jahr00n het volgende:
Het beste is nu een hoogopgeleide dictator die een paar jaar orde op zaken komt stellen. Daarna nieuwe verkiezingen het land opnieuw opbouwen.
Ja dit.
Mensen in het westen hebben het gewoon te goed.
Er moet weer oorlog en genocide gaan gebeuren uitgevoerd door een schrikregime.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 21 juni 2026 @ 11:25:15 #23
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221106575
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:12 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ja, maar het alternatief is niet veel beter. De poppetjes zijn niet het probleem, het is die ruggengraatloze labour partij.
Je ziet bepaalde tendensen bij verschillende Europese landen terug; VK, Frankrijk, Duitsland, Nederland. Benieuwd waar dit toe gaat leiden.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 21 juni 2026 @ 11:41:05 #24
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_221106847
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:25 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Je ziet bepaalde tendensen bij verschillende Europese landen terug; VK, Frankrijk, Duitsland, Nederland. Benieuwd waar dit toe gaat leiden.
Hopelijk geen fascistische shitzooi..
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 11:46:35 #25
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221106999
Top
Opbokken met die 2 tier h*ft*r.

quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:41 schreef Falco het volgende:

[..]
Hopelijk geen fascistische shitzooi..
Moet links eens gaan luisteren naar de sluimerende meerderheid die de influx van kansloosheid en alle negatieve effecten daarvan op de samenleving zat is.

Haal je hoofd uit je reet en kap met de utopische policor onzin, anders komt er idd een extreem rechtse golf. Je ziet het nu al opkomen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221107130
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:14 schreef Jahr00n het volgende:
Het beste is nu een hoogopgeleide dictator die een paar jaar orde op zaken komt stellen. Daarna nieuwe verkiezingen het land opnieuw opbouwen.
Kunnen we Constantijn niet 'resurrecten'?
pi_221107145
Kortdurende ambtstermijnen resulteert in de spreiding van verantwoordelijkheid, terwijl een nieuw poppetje gewoon weer exact verder gaat waar de vorige satanist is gestopt.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_221108736
twitter
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  zondag 21 juni 2026 @ 15:18:31 #29
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221109424
quote:
88s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:11 schreef Mikeytt het volgende:
[ x ]
Een 'prince' andrew shot!

Aw shit, quote ik mikey...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221109494
Toch apart. In de VS is een rechtse politicus met banden met Jeffrey Epstein aan het roer en is hij een oorlog gestart.
In het VK moet een linkse politicus zonder banden met Jeffrey Epstein opstappen.

Dubbel moraal
  zondag 21 juni 2026 @ 15:38:31 #31
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221109533
Aan iedereen die denkt te willen reageren op hierboven:

Doe
Het
Niet

Hou je in. Negeren.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 21 juni 2026 @ 18:17:16 #32
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_221110636
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:38 schreef Red_85 het volgende:
Aan iedereen die denkt te willen reageren op hierboven:

Doe
Het
Niet

Hou je in. Negeren.
De waarheid doet jou pijn he?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 19:26:29 #33
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221111076
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:31 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Toch apart. In de VS is een rechtse politicus met banden met Jeffrey Epstein aan het roer en is hij een oorlog gestart.
In het VK moet een linkse politicus zonder banden met Jeffrey Epstein opstappen.

Dubbel moraal
In Europa geven we geen ene ** om die Jeffrey epstein. Laat die oplichters aan de andere kant van de plas daarmee maar dealen.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zondag 21 juni 2026 @ 19:40:00 #34
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221111136
Het is net als hier, Na 11 jaar ben je eindelijk van Rutte af maar aan alles wat daarna komt heb je ook net zoveel als een airconditioner in een Iglo op de Noordpool.
  zondag 21 juni 2026 @ 19:50:08 #35
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221111199
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:38 schreef Red_85 het volgende:
Aan iedereen die denkt te willen reageren op hierboven:

Doe
Het
Niet

Hou je in. Negeren.
Ach joh, het aantal te negeren Fokkers wordt groter en groter. En dan komt een ban.

En later keren ze terug onder een andere naam. En begint alles weer van voren af aan.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_221111273
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:50 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Ach joh, het aantal te negeren Fokkers wordt groter en groter. En dan komt een ban.

En later keren ze terug onder een andere naam. En begint alles weer van voren af aan.
Als ik jouw pohi lees dan snap ik niet waarom dit forum drukker wordt met jouw positieve bijdrages. :)
  zondag 21 juni 2026 @ 20:10:01 #37
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221111400
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:56 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Als ik jouw pohi lees dan snap ik niet waarom dit forum drukker wordt met jouw positieve bijdrages. :)
:O
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_221113818
twitter


quote:
Vertaling

Het Verenigd Koninkrijk is tegenwoordig een politieke vazalstaat van de Verenigde Staten, dus het lijkt mij eigenlijk passend dat de premier door de Amerikaanse president wordt afgezet.
pi_221113853
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:56 schreef Peppert het volgende:
[ x ]
[..]

Ben wel blij dat alleen MAGA van de complottheorietjes is. Stel je voor dat de rest van de wereldbevolking daaraan zou beginnen. Moet er niet aan denken.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_221113904
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 08:06 schreef tesssssssss het volgende:
...en laat hij dan die andere mensen met de rotzooi zitten?
Ze zitten al een hele lange tijd in de rotzooi. Ook lang voor hij zelf aan de slag ging.
pi_221113986
Hoop dat zijn opvolger geen racist is, maar dat is een flinke opgave bij Labour.
pi_221114266
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Ben wel blij dat alleen MAGA van de complottheorietjes is. Stel je voor dat de rest van de wereldbevolking daaraan zou beginnen. Moet er niet aan denken.
Lijkt mij niet echt MAGA

https://en.wikipedia.org/wiki/Bruno_Ma%C3%A7%C3%A3es

En hij heeft een punt. De VS is een machtige "bondgenoot" maffiabaas. Zie alleen al de nieuwe NAVO norm en Groenland kwestie.
pi_221114302
Misschien zetten ze er een moslim neer _O-

Het is toch al zo naar de klote, waarom niet clownwereld omarmen?

  maandag 22 juni 2026 @ 07:15:38 #44
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221114958
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:56 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Moraal van het verhaal is dat het land iemand nodig had die echt geloofde in Brexit. Geen van deze figuren wou de EU echt verlaten met als gevolg dat het VK nog vastzit aan bepaalde elementen van de EU. Daar komt nog bij dat geen van die figuren heeft begrepen dat Brexit grotendeels een stem was tegen immigratie.
Al deze figuren hebben niets gedaan om de immigratie te remmen, sterker nog onder Johnson is de immigratie enorm toegenomen. Zelden heb ik gezien dat een volk zo enorm is verraden door het politieke establisment.
De Brexit is dan ook een enorm dom kutidee geweest dat door werkelijk niemand een succes gemaakt had kunnen worden.

En blijkbaar ook nog geeneens een oplossing tegen migratie. Hoe dom kan je zijn.
pi_221114988
Waardeloze kerel. Hopen op rechts-conservatieve partijen die daar orde op zaken gaan stellen.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  maandag 22 juni 2026 @ 07:45:10 #46
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221115034
quote:
19s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:04 schreef TwenteFC het volgende:
Hoop dat zijn opvolger geen racist is, maar dat is een flinke opgave bij Labour.
Hier hebben we ook zo'n racistische Turkse werken bij het bedrijfsrestaurant. Bah, vieze racisten.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  maandag 22 juni 2026 @ 07:51:32 #47
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221115049
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 07:31 schreef TAmaru het volgende:
Waardeloze kerel. Hopen op rechts-conservatieve partijen die daar orde op zaken gaan stellen.
Nee dat gaan ze niet, want de Brexit is gewoon een schijtplan.
pi_221115056
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 07:51 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee dat gaan ze niet, want de Brexit is gewoon een schijtplan.
Ik zie het verband niet zo.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_221115104
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 07:54 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Ik zie het verband niet zo.
Het bekt zo lekker. Huhuhu brexit. Maar Engeland was al een shithole country voor de brexit.
pi_221115106
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 07:51 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee dat gaan ze niet, want de Brexit is gewoon een schijtplan.
Je kunt er desondanks betere binnenlandse politiek op nahouden toch?
Vakman pur sang
  maandag 22 juni 2026 @ 08:15:02 #51
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221115119
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:11 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Het bekt zo lekker. Huhuhu brexit. Maar Engeland was al een shithole country voor de brexit.
Dus maken we er nog maar een nog grotere shithole van :')

De bekende logica van onderbuikfiguren.
pi_221115149
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:11 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Het bekt zo lekker. Huhuhu brexit. Maar Engeland was al een shithole country voor de brexit.
Dat sowieso, maar of Brexit nu een succes is of niet, uiteindelijk kan rechts gewoon orde op zaken stellen nu in het VK.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  maandag 22 juni 2026 @ 08:31:04 #53
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221115176
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 07:51 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee dat gaan ze niet, want de Brexit is gewoon een schijtplan.
Alles wat tegen het d66 politbureau in gaat, is volgens jouw een 'schijtplan'.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 22 juni 2026 @ 08:36:15 #54
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_221115196
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:26 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
In Europa geven we geen ene ** om die Jeffrey epstein. Laat die oplichters aan de andere kant van de plas daarmee maar dealen.
Idd, ik zou zeggen dat Epstein in het niet valt naast de Pakistaanse verkrachtingsindustrie in het Verenigd Koninkrijk.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_221115197
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:23 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Dat sowieso, maar of Brexit nu een succes is of niet, uiteindelijk kan rechts gewoon orde op zaken stellen nu in het VK.
Wat je dus ziet is dat simpele figuren alleen maar de Brexit aanvoeren als reden waarom het zo kut is in Engeland terwijl iedereen met iets meer hersencellen weet dat de hele Brexit discussie juist gevoed werd door het sentiment dat het ultiem kut met peren ging in Engeland en men er vanwege EU regelgeving niks aan kon veranderen.

Maar ja linkse kerkgangers en feiten, dat is nooit een goed huwelijk geweest.
pi_221115202
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:36 schreef nixxx het volgende:

[..]
Idd, ik zou zeggen dat Epstein in het niet valt naast de Pakistaanse verkrachtingsindustrie in het Verenigd Koninkrijk.
Dat is gewoon institutioneel faciliteren van verkrachtingen op witte vrouwen geweest. Het bijzondere is dat je geen enkele feminist of linkse prominent hierover hoort. Als het omgekeerd was geweest stonden deze groepen vooraan op de barricades.
pi_221115210
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:36 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Wat je dus ziet is dat simpele figuren alleen maar de Brexit aanvoeren als reden waarom het zo kut is in Engeland terwijl iedereen met iets meer hersencellen weet dat de hele Brexit discussie juist gevoed werd door het sentiment dat het ultiem kut met peren ging in Engeland en men er vanwege EU regelgeving niks aan kon veranderen.

Maar ja linkse kerkgangers en feiten, dat is nooit een goed huwelijk geweest.
Het is natuurlijk ook stom om eerst een Brexit te doen en dan gewoon verder te gaan met landvernietigend links beleid. Zo'n Brexit kan alleen maar functioneren in combinatie met knetterhard rechts beleid.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_221115252
Opvolger oogt als een iets jongere kloon
life is like a box of chocolates
  maandag 22 juni 2026 @ 08:52:46 #59
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_221115261
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:38 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Het is natuurlijk ook stom om eerst een Brexit te doen en dan gewoon verder te gaan met landvernietigend links beleid. Zo'n Brexit kan alleen maar functioneren in combinatie met knetterhard rechts beleid.
Dit dus, ze hadden een Tatcher moeten hebben.
  maandag 22 juni 2026 @ 09:23:51 #60
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_221115418
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:37 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Dat is gewoon institutioneel faciliteren van verkrachtingen op witte vrouwen geweest. Het bijzondere is dat je geen enkele feminist of linkse prominent hierover hoort. Als het omgekeerd was geweest stonden deze groepen vooraan op de barricades.
En labour is afhankelijk van het stemgedrag van minderheidsgroepen ( al zijn die in sommige steden al meerderheid) en de greens worden gewoon overgenomen door islamisten. Wat dat betreft vind ik het ook te bizar voor woorden dat burgers van commonwealth landen blijkbaar mogen stemmen in Britse verkiezingen, ook al hebben ze geen Britse nationaliteit. Hoe kun je ooit zoiets doms verzinnen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 09:29:21 #61
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221115429
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:38 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Het is natuurlijk ook stom om eerst een Brexit te doen en dan gewoon verder te gaan met landvernietigend links beleid. Zo'n Brexit kan alleen maar functioneren in combinatie met knetterhard rechts beleid.
Precies wat er gebeurd is dus. Na de Brexit zijn de Tories toch jarenlang aan de macht geweest? Starmer zit er pas een jaartje of 2.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_221115468
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:40 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Het is net als hier, Na 11 jaar ben je eindelijk van Rutte af maar aan alles wat daarna komt heb je ook net zoveel als een airconditioner in een Iglo op de Noordpool.
In Nederland ligt het toch echt aan de inwoners die niets hebben geleerd van 13 jaar beleid
  maandag 22 juni 2026 @ 09:39:55 #63
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221115476
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:40 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Het is net als hier, Na 11 jaar ben je eindelijk van Rutte af maar aan alles wat daarna komt heb je ook net zoveel als een airconditioner in een Iglo op de Noordpool.
Met een airco kun je ook verwarmen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 22 juni 2026 @ 10:04:26 #64
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221115582
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:31 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Alles wat tegen het d66 politbureau in gaat, is volgens jouw een 'schijtplan'.
D66 is niet actief in de UK maar daar is wel duidelijk te zien dat het gewoon een schijtplan was.
  maandag 22 juni 2026 @ 10:08:43 #65
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221115608
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:38 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Het is natuurlijk ook stom om eerst een Brexit te doen en dan gewoon verder te gaan met landvernietigend links beleid. Zo'n Brexit kan alleen maar functioneren in combinatie met knetterhard rechts beleid.
Nee ook met knetterrechts beleid verandert de positie van het VK ten opzichte van de rest van de wereld niet. Dus het blijft een hopeloos idee. Ook al blijf je wanhopig roepen dat een rechtse verlosser eindelijk met een wonderplan kan komen om het een succes te maken.

Dat is gewoon duikgedrag om niet te willen toegeven dat je ooit dacht dat dat een goed plan was.
pi_221115650
Two tier Keir..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_221115652
Ach ja, de Brexit heeft tal van nadelen opgeleverd, maar alle verwachte doemscenario's zijn ook uitgebleven en het leverde ook nog wat kleine voordelen op. De crux waar het iedereen om ging, take back control en immigratie, zijn natuurlijk op een sof uitgelopen.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_221115654
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee ook met knetterrechts beleid verandert de positie van het VK ten opzichte van de rest van de wereld niet. Dus het blijft een hopeloos idee. Ook al blijf je wanhopig roepen dat een rechtse verlosser eindelijk met een wonderplan kan komen om het een succes te maken.

Dat is gewoon duikgedrag om niet te willen toegeven dat je ooit dacht dat dat een goed plan was.
De EU is me toch een gedrocht van een instituut.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_221115659
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 09:29 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Precies wat er gebeurd is dus. Na de Brexit zijn de Tories toch jarenlang aan de macht geweest? Starmer zit er pas een jaartje of 2.
De Tories zijn net zo links als de VVD inmiddels. Nee, bij knetterrechts dan heb ik het echt over minimaal Thatcher of liever nog het niveau Farage of Restore Britain. Keihard antimigratiebeleid, agressief inzetten op remigratie, stopzetten uitkeringen en toeslagen en al die onzin ...
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_221115661
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee ook met knetterrechts beleid verandert de positie van het VK ten opzichte van de rest van de wereld niet. Dus het blijft een hopeloos idee. Ook al blijf je wanhopig roepen dat een rechtse verlosser eindelijk met een wonderplan kan komen om het een succes te maken.

Dat is gewoon duikgedrag om niet te willen toegeven dat je ooit dacht dat dat een goed plan was.
Waarom niet? Iemand moet daar gewoon keihard de grenzen dichtgooien.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_221115686
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:23 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Dat sowieso, maar of Brexit nu een succes is of niet, uiteindelijk kan rechts gewoon orde op zaken stellen nu in het VK.
ReformUK zit vol met ex Tories die verantwoordelijk zijn voor de huidige teringzooi. Waarom zouden ze het nu beter doen? Omdat grifter Farage nu hun leider is?
pi_221115696
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:24 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
ReformUK zit vol met ex Tories die verantwoordelijk zijn voor de huidige teringzooi. Waarom zouden ze het nu beter doen? Omdat grifter Farage nu hun leider is?
Ongetwijfeld kunnen ze bij Reform nog rechtser zijn dan ze waren bij de Tories. Anders waren ze daar niet weggegaan.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_221115701
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:26 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Ongetwijfeld kunnen ze bij Reform nog rechtser zijn dan ze waren bij de Tories. Anders waren ze daar niet weggegaan.
Of het zijn opportunisten die door de overstap denken makkelijker hun baantje te kunnen behouden omdat de Tories door de Brexit hun eigen partij hebben verwoest.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 10:28:01 #74
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221115704
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:24 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
ReformUK zit vol met ex Tories die verantwoordelijk zijn voor de huidige teringzooi. Waarom zouden ze het nu beter doen? Omdat grifter Farage nu hun leider is?
Hmm, dezelfde Farage die toende Brexit eenmaal een feit was niet wist hoe snel hij er vandoor moest gaan. Bijzonder dat mensen wederom in zijn act trappen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_221115723
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:28 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hmm, dezelfde Farage die toende Brexit eenmaal een feit was niet wist hoe snel hij er vandoor moest gaan. Bijzonder dat mensen wederom in zijn act trappen.
Het is net als bij Trump sektegedrag

Het is ook ironisch dat sinds Brexit vooral de leave stemmende gebieden de meeste nieuwe migranten hebben en economisch de zwaarste klappen hebben gehad.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 10:37:24 #76
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221115748
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:31 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Het is net als bij Trump sektegedrag

Het is ook ironisch dat sinds Brexit vooral de leave stemmende gebieden de meeste nieuwe migranten hebben en economisch de zwaarste klappen hebben gehad.
Hun Brexit, hun keuze. Gewoon weer een schoolvoorbeeld van mensen met een lagere socio economische status die zich zand in de ogen hebben laten strooien door volk dat niks om deze mensen geeft, behalve als het om stemmen gaat.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 22 juni 2026 @ 10:42:09 #77
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221115779
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:18 schreef ludovico het volgende:

[..]
De EU is me toch een gedrocht van een instituut.
Daarbuiten is het blijkbaar niet beter zien we in het VK.
pi_221115794
quote:
Keir Starmer stapt op als premier van Verenigd Koninkrijk

De Britse premier Keir Starmer treedt af, heeft hij bekendgemaakt voor zijn ambtswoning 10 Downing Street. De beslissing komt niet geheel onverwacht: de Britse krant The Observer meldde gisteren al dat hij tot de conclusie was gekomen dat zijn positie onhoudbaar is.

Starmer stond al langer onder druk om af te treden na een zware nederlaag bij de regionale en lokale verkiezingen vorige maand. Ook in de peilingen onder het publiek bereikte hij historisch lage waarderingscijfers. Als zesde premier van het VK in tien jaar tijd laat Starmer een rumoerig politiek landschap achter.

https://nos.nl/artikel/26(...)-verenigd-koninkrijk
  maandag 22 juni 2026 @ 10:45:44 #79
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221115799
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:21 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Waarom niet? Iemand moet daar gewoon keihard de grenzen dichtgooien.
Dat konden ze voor de Brexit ook al.
  maandag 22 juni 2026 @ 10:47:10 #80
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221115802
Dat zou goed nieuws zijn. Die man is een gevaar voor de inheemse Britse beschaving. Een man die verkrachters een hand boven het hoofd houdt.

Een vies vuil mannetje is het.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_221115812
  maandag 22 juni 2026 @ 10:51:14 #82
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221115845
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:45 schreef RotatoR het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
En nog steeds geen woord over die rape gangs. Het verbaast me niet eens meer.

#werkenbijdenos
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221115959
Weer een nieuwe premier gaat vast alles oplossen.
  maandag 22 juni 2026 @ 11:03:51 #84
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221116060
Tja, gaat dit nu veel oplossen? Natuurlijk veel slechte beslissingen genomen. Het toelaten van 100k migranten aan het begin van zijn tijd als premier was al een valse start, maar dit komt meer vanuit de bredere partij dan vanuit Starmer zelf. Nu krijgt een ander poppetje, die precies hetzelfde beleid gaat voeren.
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:36 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Wat je dus ziet is dat simpele figuren alleen maar de Brexit aanvoeren als reden waarom het zo kut is in Engeland terwijl iedereen met iets meer hersencellen weet dat de hele Brexit discussie juist gevoed werd door het sentiment dat het ultiem kut met peren ging in Engeland en men er vanwege EU regelgeving niks aan kon veranderen.

Maar ja linkse kerkgangers en feiten, dat is nooit een goed huwelijk geweest.
Het hele wereldbeeld hangt aan elkaar van standpunten op basis van emoties en ideologische dogma's. En dan tegelijkertijd beweren dat men 'de feiten' omarmd.
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 09:29 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Precies wat er gebeurd is dus. Na de Brexit zijn de Tories toch jarenlang aan de macht geweest? Starmer zit er pas een jaartje of 2.
Zij voeren geen rechts en conservatief beleid.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 22 juni 2026 @ 11:09:04 #85
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221116122
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:57 schreef Breekfast het volgende:
Weer een nieuwe premier gaat vast alles oplossen.
Ach joh, je ziet het toch overal; wat voor politieke richting dan ook, ze krijgen niks voor elkaar. Veel praten, weinig doen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_221116185
Dikke doei.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 22 juni 2026 @ 11:16:01 #87
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221116196
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:37 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hun Brexit, hun keuze. Gewoon weer een schoolvoorbeeld van mensen met een lagere socio economische status die zich zand in de ogen hebben laten strooien door volk dat niks om deze mensen geeft, behalve als het om stemmen gaat.
Misschien omdat zij in hun wijken de nadelige gevolgen van de waanbeelden van globalisten ondervinden?

En op de koop toe nog worden nagetrapt door mensen zoals jij?
pi_221116230
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:57 schreef Breekfast het volgende:
Weer een nieuwe premier gaat vast alles oplossen.
Ik denk dat het voor Engeland al te laat is. Zelfde geldt voor Frankrijk en Belgie. Doodzonde, maar het zijn geen beschaafde landen meer. Het zijn ghetto's geworden in de grote steden. Je tranen schieten je in de ogen als je Londen, Brussel en Parijs vergelijkt met bijvoorbeeld Madrid. Nederland gaat ook deze kant op.
pi_221116373
quote:
7s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:47 schreef phpmystyle het volgende:
Dat zou goed nieuws zijn. Die man is een gevaar voor de inheemse Britse beschaving. Een man die verkrachters een hand boven het hoofd houdt.

Een vies vuil mannetje is het.
Zijn opvolger ongetwijfeld ook, mannetje of vrouwtje. Die zal zich wat minder gebonden voelen aan verkiezingsbeloften door Starmer en vrolijk verder gaan met het optuigen van een totalitaire infrastructuur dat in geen manifest te vinden was.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 11:26:57 #90
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221116456
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:16 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Misschien omdat zij in hun wijken de nadelige gevolgen van de waanbeelden van globalisten ondervinden?

En op de koop toe nog worden nagetrapt door mensen zoals jij?
Ik kan er ook niks aan doen dat ze een jaar of 10 terug in de verhaaltjes van figuren als Farage en Bojo zijn getrapt, wel?
Grenzen zouden dichtgaan en het Brittania van weleer zou herrijzen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 22 juni 2026 @ 11:29:08 #91
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221116500
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:16 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Misschien omdat zij in hun wijken de nadelige gevolgen van de waanbeelden van globalisten ondervinden?

En op de koop toe nog worden nagetrapt door mensen zoals jij?
De waanbeelden van Farage brengt ze blijkbaar van de regen in de drup.

Dan kan niet vaak genoeg herhaald worden in plaats van steeds mensen gaan pamperen dat ze niks aan hun onnozels keuzes kunnen doen omdat ze zo zielig en hulpeloos zijn.
  maandag 22 juni 2026 @ 11:30:03 #92
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221116507
moet hij weten.
  maandag 22 juni 2026 @ 11:30:20 #93
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221116516
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:26 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ze een jaar of 10 terug in de verhaaltjes van figuren als Farage en Bojo zijn getrapt, wel?
Volgens de nieuwe politieke correctheid kunnen die mensen er niks aan doen en zijn ze zielig en hulpeloos en moeten we alleen maar lieve woordjes over ze zeggen.
pi_221116767
Laat Farage maar een keer de verkiezingen winnen, dan zal na een tijdje blijken of hij wel de problemen weet op te lossen. De kans is groter dat ook hij er tegenaan zal lopen dat het allemaal niet zo simpel is. Ze verkopen gebakken lucht.
pi_221116768
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:45 schreef RotatoR het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Snap niet waarom je daar zo blij mee bent eigenlijk
pi_221116825
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Zijn opvolger ongetwijfeld ook, mannetje of vrouwtje. Die zal zich wat minder gebonden voelen aan verkiezingsbeloften door Starmer en vrolijk verder gaan met het optuigen van een totalitaire infrastructuur dat in geen manifest te vinden was.
Komen er nu geen nieuwe verkiezingen?
  maandag 22 juni 2026 @ 11:49:21 #97
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221116838
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:48 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Komen er nu geen nieuwe verkiezingen?
Nope.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221116898
Starmer was een veel betere premier dan menigeen hier vermoedelijk denkt en ik ga hem wat dat betreft wel missen.

Jammer dat labour gewoon 0 charisma heeft en hun overwiningen niet goed weet te delen.

[ Bericht 1% gewijzigd door skysherrif op 22-06-2026 11:57:47 ]
  maandag 22 juni 2026 @ 11:52:32 #99
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221116901
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:51 schreef skysherrif het volgende:
Starmer was een veel betere president dan menigeen hier vermoedelijk denkt en ik ga hem wat dat betreft wel missen.

Jammer dat labour gewoon 0 charisma heeft en hun overwiningen goed weet te delen.
Het UK kent geen president sherrif
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221116910
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:44 schreef Breekfast het volgende:
Laat Farage maar een keer de verkiezingen winnen, dan zal na een tijdje blijken of hij wel de problemen weet op te lossen. De kans is groter dat ook hij er tegenaan zal lopen dat het allemaal niet zo simpel is. Ze verkopen gebakken lucht.
We hebben hier gezien wat de excuses waren met Wilders. "Hij werd tegengewerkt :'( ". Dat gaan ze daar ook zeggen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_221116916
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:52 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Het UK kent geen president sherrif
Jaja, premier natuurlijk.
pi_221116917
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
We hebben hier gezien wat de excuses waren met Wilders. "Hij werd tegengewerkt :'( ". Dat gaan ze daar ook zeggen.
En wat zijn de excuses voor D66?

Misschien maar eens tot de conclusie komen dat ze er alleen maar voor hunzelf zitten en stemmen een verloren zaak is.
  maandag 22 juni 2026 @ 11:56:56 #103
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221116925
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:44 schreef Breekfast het volgende:
Laat Farage maar een keer de verkiezingen winnen, dan zal na een tijdje blijken of hij wel de problemen weet op te lossen. De kans is groter dat ook hij er tegenaan zal lopen dat het allemaal niet zo simpel is. Ze verkopen gebakken lucht.
Een stem op Farage is mijns inziens ook voornamelijk een proteststem van mensen die compleet radeloos zijn omdat de gevestigde orde problemen ook maar enigszins kan oplossen.

Want natuurlijk gaat die clown ook maar iets oplossen.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 12:21:43 #104
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221117047
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:56 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Een stem op Farage is mijns inziens ook voornamelijk een proteststem van mensen die compleet radeloos zijn omdat de gevestigde orde problemen ook maar enigszins kan oplossen.

Want natuurlijk gaat die clown ook maar iets oplossen.
Dit.
De traditionele partijen laten ook zien het niet op te willen lossen. Farage gaat ook niks doen, maar wil er wel wat aan doen.

Dat is het enige verschil.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221117062
Mooi! Weg met die gevaarlijke dwaas *O*
pi_221117089
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 12:21 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dit.
De traditionele partijen laten ook zien het niet op te willen lossen. Farage gaat ook niks doen, maar wil er wel wat aan doen.

Dat is het enige verschil.
Zoals de BBB
  maandag 22 juni 2026 @ 12:36:17 #107
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221117107
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:56 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Een stem op Farage is mijns inziens ook voornamelijk een proteststem van mensen die compleet radeloos zijn omdat de gevestigde orde problemen ook maar enigszins kan oplossen.

Want natuurlijk gaat die clown ook maar iets oplossen.
Sterker nog, die maakt het alleen maar erger. Zodat de volgende boze populist het daarna nóg erger kan maken.

Een neerwaartse spiraal van wanbestuur en populisme.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 22 juni 2026 @ 12:39:12 #108
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221117125
quote:
15s.gif Op maandag 22 juni 2026 12:36 schreef Perrin het volgende:

[..]
Sterker nog, die maakt het alleen maar erger. Zodat de volgende boze populist het daarna nóg erger kan maken.

Een neerwaartse spiraal van wanbestuur en populisme.
Uiteindelijk komt Farage ook gewoon uit dezelfde kostschoolelite als Johnson, Starmer en elke andere Britse Politicus. Ze kiezen hun eigen grift.
pi_221117331
Yeeeey. Dat is nog eens goed nieuws.

Wat een ongelofelijke landverrader + tevens slappe en hypocriete pannenkoek was dit zeg.

Ik ben blij voor de Britten. Hopelijk nu iemand met een realitische visie.
  maandag 22 juni 2026 @ 13:17:14 #110
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221117361
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:12 schreef matigeuser het volgende:
Yeeeey. Dat is nog eens goed nieuws.

Wat een ongelofelijke landverrader + tevens slappe en hypocriete pannenkoek was dit zeg.

Ik ben blij voor de Britten. Hopelijk nu iemand met een realitische visie.
Ik denk dat het wel goed komt als ze nog 5x van PM wisselen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221117367
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:12 schreef matigeuser het volgende:
Yeeeey. Dat is nog eens goed nieuws.

Wat een ongelofelijke landverrader + tevens slappe en hypocriete pannenkoek was dit zeg.

Ik ben blij voor de Britten. Hopelijk nu iemand met een realitische visie.
Landverrader?
pi_221117369
quote:
15s.gif Op maandag 22 juni 2026 12:36 schreef Perrin het volgende:

[..]
Sterker nog, die maakt het alleen maar erger. Zodat de volgende boze populist het daarna nóg erger kan maken.

Een neerwaartse spiraal van wanbestuur en populisme.
Gesponsord door de heersende partijen die er echt een zooitje van hebben gemaakt.
  maandag 22 juni 2026 @ 13:21:46 #113
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221117379
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:20 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Gesponsord door de heersende partijen die er echt een zooitje van hebben gemaakt.
En populisten die daar nog een schepje bovenop doen. Het wordt er niet beter op.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221117384
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:20 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Landverrader?
Hij was degene die aan het hoofd stond van de dienst die de grooming gang scandals nog probeerde te doofpotten. Toen hij eenmaal premier werd, heeft hij vorig jaar onder immense druk opeens een onderzoek laten instellen naar diezelfde dienst waarbij zijn straatje nogal opzichtig is schoongeveegd.
pi_221117390
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:20 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Landverrader?
Pavloviaanse conditionering. Kijk je naar obsessie nummer 1 van de types in Nederland die een aversie tegen Starmer hebben, dan heeft ie het eigenlijk beter gedaan dan veel van z'n conservatieve voorgangers:
https://migrationobservat(...)-migration-the-data/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_221117413
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:24 schreef Monolith het volgende:

[..]
Pavloviaanse conditionering. Kijk je naar obsessie nummer 1 van de types in Nederland die een aversie tegen Starmer hebben, dan heeft ie het eigenlijk beter gedaan dan veel van z'n conservatieve voorgangers:
https://migrationobservat(...)-migration-the-data/
Ja, nu is veel hiervan natuurlijk wel een gevolg van wetten die gemaakt zijn onder zijn voorganger, maar daarna door Starmer nog meer verbeterd en verscherpt zijn, ipv teruggedraaid.
pi_221117505
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 12:39 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Uiteindelijk komt Farage ook gewoon uit dezelfde kostschoolelite als Johnson, Starmer en elke andere Britse Politicus. Ze kiezen hun eigen grift.
Dat is wel zo, dat is een enorme bubbel van London posh and rich, die in een totaal andere wereld leven. Vanaf de kindertijd tot nu zien die totaal andere dingen dan de gemiddelde Brit.
Er zal daar niet snel iemand ah roer komen uit de onderlaag of arbeidersklasse.
Vakman pur sang
pi_221117513
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:21 schreef Perrin het volgende:

[..]
En populisten die daar nog een schepje bovenop doen. Het wordt er niet beter op.
In welke West-Europees land gaat het wel beter dan de laatste 10 jaar? Volgens mij is het overal een teringzooi.
pi_221117514
Mooi.
Prutser
pi_221117533
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:28 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Ja, nu is veel hiervan natuurlijk wel een gevolg van wetten die gemaakt zijn onder zijn voorganger, maar daarna door Starmer nog meer verbeterd en verscherpt zijn, ipv teruggedraaid.
Klopt. En deels natuurlijk ook wel het gevolg van bredere trends in migratie, maar mensen vallen meer voor perceptie dan voor de realiteit lijkt het.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_221117629
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:20 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Landverrader?
Ja, deze smeerlap heeft echt in vrijwel élke zaak (en dat zijn er nogal wat, waaronder het grote 'grooming gang' schandaal) waarin er misdaden jegens blanke autotochtone Britten zijn gepleegd (en vaak vanuit racistisch motief), de verkeerde kant gekozen en belicht.

En dat maakt je een misselijkmakende slappe kwal.
pi_221117633
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:02 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Ja, deze smeerlap heeft echt in vrijwel élke zaak (en dat zijn er nogal wat, waaronder het grote 'grooming gang' schandaal) waarin er misdaden jegens blanke autotochtone Britten zijn gepleegd (en vaak vanuit racistisch motief), de verkeerde kant gekozen en belicht.

En dat maakt je een misselijkmakende slappe kwal.
Hep dat gestaen op Feestboek?

Het is jammer om te lezen dat een bepaalde stroming, politici altijd met de meest wilde complottheorieën weet aan te vallen.
pi_221117647
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:42 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Daarbuiten is het blijkbaar niet beter zien we in het VK.
Tjah dat heb je dan meer aan jezelf te danken hier doen we nog alsof het aan de EU ligt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_221117695
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:06 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tjah dat heb je dan meer aan jezelf te danken hier doen we nog alsof het aan de EU ligt.
Nationale politici binnen de EU verschuilen zich ook consequent achter de EU, terwijl daadwerkelijke besluiten vrijwel altijd op nationaal niveau worden gemaakt dan wel geratificeerd.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_221118010
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:03 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Hep dat gestaen op Feestboek?

Het is jammer om te lezen dat een bepaalde stroming, politici altijd met de meest wilde complottheorieën weet aan te vallen.
Haha complottheorie. Naprater.

Ik volg het nieuws inderdaad, zowel het Nederlandse als het 'internationale'.

En er is nogal wat gebeurd de afgelopen jaren in Engeland. En ik zie zelf dat Starmer steeds de verkeerde kant kiest of de laffe uitweg kiest. Ondertussen wordt het land overspoeld door immigranten (net als de meeste landen in het Westen overigens). En daar doet hij geen fuck aan.

= smeerlap
  maandag 22 juni 2026 @ 14:37:47 #127
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221118041
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:03 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Hep dat gestaen op Feestboek?

Het is jammer om te lezen dat een bepaalde stroming, politici altijd met de meest wilde complottheorieën weet aan te vallen.
Dat is toch duidelijk. Sinds Starmer aan de macht is is de strategie voor meneer Farage en zijn Russische vrienden het internet door zijn hersenloze minions vol te blerfen met opgeklopte drek om zo mensen bang te maken om de macht te krijgen.

Het wordt tijd dat ze de veiligheidsdiensten dat netwerk eens flink laten uitkloppen.
pi_221118042
vijf verschillende premiers sinds 2022
dat land is verloren
pi_221118057
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:12 schreef Monolith het volgende:

[..]
Nationale politici binnen de EU verschuilen zich ook consequent achter de EU, terwijl daadwerkelijke besluiten vrijwel altijd op nationaal niveau worden gemaakt dan wel geratificeerd.
Stikstof verhaal in dit land is bijzonder triest.
D66 terreur.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_221118059
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat is toch duidelijk. Sinds Starmer aan de macht is is de strategie voor meneer Farage en zijn Russische vrienden het internet door zijn hersenloze minions vol te blerfen met opgeklopte drek om zo mensen bang te maken om de macht te krijgen.

Het wordt tijd dat ze de veiligheidsdiensten dat netwerk eens flink laten uitkloppen.
Farage spreekt waarheid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 22 juni 2026 @ 14:45:37 #131
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221118075
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:42 schreef ludovico het volgende:

[..]
Farage spreekt waarheid.
Zijn die gouden bergen van de Brexit er al?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 14:47:39 #132
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221118084
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:42 schreef ludovico het volgende:

[..]
Farage spreekt waarheid.
Behalve als het gaat om de £5 miljoen die hij van Christopher Harborne kreeg. Dan moeten er ineens allerlei rookgordijnen worden opgetrokken.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_221118086
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:45 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Zijn die gouden bergen van de Brexit er al?
Nee dat valt smerig tegen, maar binnen de EU blijven helpt zeker niet als je de grenzen op slot zou willen zetten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_221118087
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Behalve als het gaat om de £5 miljoen die hij van Christopher Harborne kreeg. Dan moeten er ineens allerlei rookgordijnen worden opgetrokken.
Nooit van gehoord.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 22 juni 2026 @ 14:48:31 #135
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221118088
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:42 schreef ludovico het volgende:

[..]
Farage spreekt waarheid.
Farage is een rattenvanger van Hamelen die het land enkel dieper en dieper de afgrond in leidt terwijl hij er zelf maximaal van profiteert.

Het is een Engelse Orbán.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 22 juni 2026 @ 14:49:15 #136
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221118090
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:47 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee dat valt smerig tegen, maar binnen de EU blijven helpt zeker niet als je de grenzen op slot zou willen zetten.
Uit de EU gaan ook niet blijkbaar.
  maandag 22 juni 2026 @ 14:49:22 #137
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221118091
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:42 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
In welke West-Europees land gaat het wel beter dan de laatste 10 jaar? Volgens mij is het overal een teringzooi.
Politiek is 'het Westen' inderdaad een rokende puinzooi.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 14:49:34 #138
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221118092
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:47 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nooit van gehoord.
Dat wil de waarheid sprekende Farage graag zo houden.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 22 juni 2026 @ 14:50:00 #139
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221118098
Iedereen die Farage vertrouwd is per definitie megateringdom.
  maandag 22 juni 2026 @ 14:51:13 #140
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221118104
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:50 schreef Hexagon het volgende:
Iedereen die Farage vertrouwd is per definitie megateringdom.
Je moet politici sowieso nooit vertrouwen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 22 juni 2026 @ 15:16:39 #141
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221118283
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Behalve als het gaat om de £5 miljoen die hij van Christopher Harborne kreeg. Dan moeten er ineens allerlei rookgordijnen worden opgetrokken.
Daar zijn d66'ers ook nooit zo vies van... Rookgordijnen in een gekregen appartement ophangen, bijvoorbeeld.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221118327
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:42 schreef ludovico het volgende:

[..]
Stikstof verhaal in dit land is bijzonder triest.
D66 terreur.
Welnee, D66 is in de Nederlandse volkomen marginaal. Partijen als VVD en CDA hebben net zo hard ingestemd met dit soort regelgeving.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 22 juni 2026 @ 15:30:51 #143
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221118337
Andy Burnham wordt genoemd als opvolger, heeft schijnbaar een Nederlandse vrouw.
pi_221118351
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat is toch duidelijk. Sinds Starmer aan de macht is is de strategie voor meneer Farage en zijn Russische vrienden het internet door zijn hersenloze minions vol te blerfen met opgeklopte drek om zo mensen bang te maken om de macht te krijgen.

Het wordt tijd dat ze de veiligheidsdiensten dat netwerk eens flink laten uitkloppen.
Farage de man die betaalt werd uit het Kremlin om Brexit op te tuigen.

Dat wij in Nederland Baudet, Wilders en Markuszower niet vervolgen ondanks hun banden is een schande
pi_221118366
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:29 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Haha complottheorie. Naprater.

Ik volg het nieuws inderdaad, zowel het Nederlandse als het 'internationale'.

En er is nogal wat gebeurd de afgelopen jaren in Engeland. En ik zie zelf dat Starmer steeds de verkeerde kant kiest of de laffe uitweg kiest. Ondertussen wordt het land overspoeld door immigranten (net als de meeste landen in het Westen overigens). En daar doet hij geen fuck aan.

= smeerlap
Welke bronnen volg je? GB News? De Fox News van het VK?
pi_221118380
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 15:35 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Welke bronnen volg je? GB News? De Fox News van het VK?
Nu.nl
Geenstijl.nl
Forums (fok / reddit)
Het NOS journaal

Ik weet niet wat je probeert te doen. We trekken gewoon allebei andere conclusies uit zijn beleid en de situatie in het VK. Geneuzel over waar ik het nieuws lees doet er verder niet toe. Ik laat me namelijk niet leiden door de formulering of 'toon' van het nieuws. Dus of ik het nou op Geenstijl lees of op Nu.nl (beiden vaak met een andere insteek / terminologie), ik trek mijn eigen conclusies en vorm mijn eigen (wereld)beeld.

En daar komt Starmer (en veel veel politici in het Westen overigens) er bekaaid van af. Ik denk dat we afstevenen op gigantische problemen in de nabije toekomst die nog 100 keer erger zijn dan de huidige situatie. Een onveilige situatie zelfs. En Starmer is er voor mij 1 die hiervoor wegkijkt en het daardoor, waarschijnlijk onbedoeld, mede faciliciteert dat het finaal uit de klauwen gaat lopen.

En dus vind ik hem een slappe lul. Net zoals Jetten overigens. En Klaver. En Merkel. En Schöltz. En Macron. En Trudeau. En Rutte.

Maar Starmer is wat mij betreft een van de ergste. Vrijwel alles wat hij uitkraamt ben ik het zo'n beetje 180 graden mee oneens.
pi_221118389
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 15:39 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Nu.nl
Geenstijl.nl
Forums (fok / reddit)
Het NOS journaal

Ik weet niet wat je probeert te doen. We trekken gewoon allebei andere conclusies uit zijn beleid en de situatie in het VK. Geneuzel over waar ik het nieuws lees doet er verder niet toe. Ik laat me namelijk niet leiden door de formulering of 'toon' van het nieuws. Dus of ik het nou op Geenstijl lees of op Nu.nl (beiden vaak met een andere insteek / terminologie), ik trek mijn eigen conclusies en vorm mijn eigen (wereld)beeld.

En daar komt Starmer (en veel veel politici in het Westen overigens) er bekaaid van af. Ik denk dat we afstevenen op gigantische problemen in de nabije toekomst die nog 100 keer erger zijn dan de huidige situatie. Een onveilige situatie zelfs. En Starmer is er voor mij 1 die hiervoor wegkijkt en het daardoor, waarschijnlijk onbedoeld, mede faciliciteert dat het finaal uit de klauwen gaat lopen.

En dus vind ik hem een slappe lul. Net zoals Jetten overigens. En Klaver. En Merkel. En Schöltz. En Macron. En Trudeau. En Rutte.

Maar Starmer is wat mij betreft een van de ergste. Vrijwel alles wat hij uitkraamt ben ik het zo'n beetje 180 graden mee oneens.
Ik spreek wel eens fvd'ers en die zeggen hetzelfde als jij. Het meeste van hun nieuws halen ze van Twitter en Feestboek vandaar mijn bewoording.

En GS is meer opinie dan nieuws
pi_221118433
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 15:43 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ik spreek wel eens fvd'ers en die zeggen hetzelfde als jij. Het meeste van hun nieuws halen ze van Twitter en Feestboek vandaar mijn bewoording.

En GS is meer opinie dan nieuws
Zoals ik al zei, ik geef niks om die opinie. Al sinds mijn 15e heb ik een 'afwijkende' mening van de rest van mijn 'groep'. Mijn vriendengroep. Mijn schoolklas. De status-quo.

Geenstijl beïnvloedt mij niet. Net zoals Nu.nl dat niet doet. Behalve dan dat ze me regelmatig boos maken.

Overigens is een 'fvd-er' niet een 'type persoon' of wat dan ook. Dat is precies hetzelfde als zeggen dat 'een moslim' een type persoon is die je zo kunt type-casten. Er zullen zeker overeenkomsten zijn. Maar ook verschillen.

Een FvD-er word je meestal doorgaans doordat je het spuugzat bent dat er geen enkele partij is die de problemen écht benoemt, de soms harde oplossingen die nodig zijn durft aan te dragen en snapt dat slechte heelmeesters stinkende wonden maken. Van mening zijn dat de huidige ingeslagen koers een ramkoers is en er een 180 graden afslag gemaakt moet worden.

En daarmee maak je je niet populair.

Maar goed, wat zit ik me hier te verdedigen tegen iemand die zijn conclusies al klaar heeft. We worden het toch niet eens.

On topic: Blij dat Starmer weg is. Nu de vraag wat ze er voor in de plaats krijgen. Hopelijk iemand die het tij gaat keren.
pi_221118449
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 07:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]
De Brexit is dan ook een enorm dom kutidee geweest dat door werkelijk niemand een succes gemaakt had kunnen worden.

En blijkbaar ook nog geeneens een oplossing tegen migratie. Hoe dom kan je zijn.
Brexit was een uitstekend idee, soevereiniteit is namelijk onbetaalbaar.
Bovendien had het zeker een oplossing kunnen zijn tegen de migratie, helaas kozen de conservatieven en later labour er voor om de bevolking te verraden.
Allen beloofden minder migratie en allen leverden niet en nu zit je met een boze bevolking die in rap tempo verarmt.
pi_221118458
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 15:28 schreef Monolith het volgende:

[..]
Welnee, D66 is in de Nederlandse volkomen marginaal. Partijen als VVD en CDA hebben net zo hard ingestemd met dit soort regelgeving.
Dat is dezelfde partij joh, alleen VVD doet alsof ze geen D66 zijn maar in Europees verband en qua acties = D66.
Rechtse praatjes links doen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_221118460
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Uit de EU gaan ook niet blijkbaar.
Niet als het volk voor dezelfde shit stemt nee.
Maar dat soevereiniteit verkeerd belegd is moge duidelijk zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_221118462
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:48 schreef Perrin het volgende:

[..]
Farage is een rattenvanger van Hamelen die het land enkel dieper en dieper de afgrond in leidt terwijl hij er zelf maximaal van profiteert.

Het is een Engelse Orbán.
Orban is ook een held.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_221118467
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 15:54 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Zoals ik al zei, ik geef niks om die opinie. Al sinds mijn 15e heb ik een 'afwijkende' mening van de rest van mijn 'groep'. Mijn vriendengroep. Mijn schoolklas. De status-quo.

Geenstijl beïnvloedt mij niet. Net zoals Nu.nl dat niet doet. Behalve dan dat ze me regelmatig boos maken.

Overigens is een 'fvd-er' niet een 'type persoon' of wat dan ook. Dat is precies hetzelfde als zeggen dat 'een moslim' een type persoon is die je zo kunt type-casten. Er zullen zeker overeenkomsten zijn. Maar ook verschillen.

Een FvD-er word je meestal doorgaans doordat je het spuugzat bent dat er geen enkele partij is die de problemen écht benoemt, de soms harde oplossingen die nodig zijn durft aan te dragen en snapt dat slechte heelmeesters stinkende wonden maken. Van mening zijn dat de huidige ingeslagen koers een ramkoers is en er een 180 graden afslag gemaakt moet worden.

En daarmee maak je je niet populair.

Maar goed, wat zit ik me hier te verdedigen tegen iemand die zijn conclusies al klaar heeft. We worden het toch niet eens.

On topic: Blij dat Starmer weg is. Nu de vraag wat ze er voor in de plaats krijgen. Hopelijk iemand die het tij gaat keren.
Ahhh een fvd'er dus.

FvD heeft ook een afwijkende mening. Helaas is die niet te vaak gebonden aan feiten. Corona is een fabeltje. Omvolking is waar en Rusland is de goederik (je moet wat voor de roebels die je krijgt)
pi_221118473
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:02 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ahhh een fvd'er dus.

FvD heeft ook een afwijkende mening. Helaas is die niet te vaak gebonden aan feiten. Corona is een fabeltje. Omvolking is waar en Rusland is de goederik (je moet wat voor de roebels die je krijgt)
Er is wat mis met links en labelen. Verbreek eens uit je dogma's.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_221118482
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:03 schreef ludovico het volgende:

[..]
Er is wat mis met links en labelen. Verbreek eens uit je dogma's.
Als je wilt wil ik best Baudet quoten.

Je meent dat dit geen partijstandpunten waren?
pi_221118500
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:04 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Als je wilt wil ik best Baudet quoten.

Je meent dat dit geen partijstandpunten waren?
Nobody cares pik, je vecht een achterhoede gevecht.
  maandag 22 juni 2026 @ 16:10:05 #157
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221118508
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 15:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Brexit was een uitstekend idee, soevereiniteit is namelijk onbetaalbaar.
Bovendien had het zeker een oplossing kunnen zijn tegen de migratie, helaas kozen de conservatieven en later labour er voor om de bevolking te verraden.
Allen beloofden minder migratie en allen leverden niet en nu zit je met een boze bevolking die in rap tempo verarmt.
Je spreekt jezelf tegen. Kennelijk is "soevereiniteit" onbetaalbaar. Maar je bent wel boos dat ze arm worden daardoor.
pi_221118534
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:10 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Je spreekt jezelf tegen. Kennelijk is "soevereiniteit" onbetaalbaar. Maar je bent wel boos dat ze arm worden daardoor.
Beetje bullshit of zijn Zwitserland en Noorwegen zo arm?
Of de VS Canada Australië in that matter.

Niemand is tegen vrijhandel, maar natuurbeleid op enggeestige manier interpreteren (misschien gewoon onze fout overigens) en immigratiepolitiek onmogelijk maken.....
Rechters die hier beslissen dat België mensenrechten schendt i.v.m. immigratie... Waar gaan we heen joh.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_221118541
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:04 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Als je wilt wil ik best Baudet quoten.

Je meent dat dit geen partijstandpunten waren?
Corona was een zware griep zei Baudet, en daar heeft hij een goed punt. Precies wat Gommers zegt, onder de 75 eigenlijk weinig te vrezen.

De virologen zaten er een ruim jaar naast dat het virus via aerosolen verspreidde, maar volg vooral de aangedragen personen die ons willen opsluiten vanuit collectivistische drang (Koopmans).

Voor mij is het een grote verklaring hoe een heel land achter een figuur als Hitler heeft kunnen aanlopen en dat het zo een foute bedoeling is in Rusland.

We hebben hier veel te weinig gezonde tegenmacht, zie ook toeslagenschandaal.

Het gaat de gehele linie over.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 22 juni 2026 @ 16:23:15 #160
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221118584
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:14 schreef ludovico het volgende:

[..]
Beetje bullshit of zijn Zwitserland en Noorwegen zo arm?
Je bedoelt die partners van de EU die alle regels overnemen?

Die worden inderdaad ook rijk mede door de EU.
pi_221118598
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:23 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Je bedoelt die partners van de EU die alle regels overnemen?

Die worden inderdaad ook rijk mede door de EU.
Die nemen niet alle regels over.
Tevens hebben ze hun eigen valuta.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_221118623
twitter
pi_221118639
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 07:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]
De Brexit is dan ook een enorm dom kutidee geweest dat door werkelijk niemand een succes gemaakt had kunnen worden.

En blijkbaar ook nog geeneens een oplossing tegen migratie. Hoe dom kan je zijn.
De Brexit werd herhaaldelijk gefrustreerd en telkens opnieuw ondehandeld tot er uiteindelijk niets meer van overbleef.
  maandag 22 juni 2026 @ 16:32:13 #164
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221118647
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:31 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
De Brexit werd herhaaldelijk gefrustreerd en telkens opnieuw ondehandeld tot er uiteindelijk niets meer van overbleef.
Ja wat flauw zeg van die andere landen dat ze ook voor hun belangen opkwamen. Dat had toch werkelijk niemand kunnen voorzien.
pi_221118651
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:56 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Een stem op Farage is mijns inziens ook voornamelijk een proteststem van mensen die compleet radeloos zijn omdat de gevestigde orde problemen ook maar enigszins kan oplossen.

Want natuurlijk gaat die clown ook maar iets oplossen.
twitter
pi_221118692
Goed dat hij opstapt. Walgelijke vent is het.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221118730
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:40 schreef Discombobulate het volgende:
Goed dat hij opstapt. Walgelijke vent is het.
Starmer was een soort D66 achtige kutfiguur. Als aanklager liet hij honderden immigrante criminelen (verkrachters, moordenaars) lopen met een lichte tot helemaal geen straf. Extreemlinkse politieke activisten maken overal alles alleen maar kapot.
pi_221118733
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:02 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ahhh een fvd'er dus.

FvD heeft ook een afwijkende mening. Helaas is die niet te vaak gebonden aan feiten. Corona is een fabeltje. Omvolking is waar en Rusland is de goederik (je moet wat voor de roebels die je krijgt)
Wat een ongelofelijke kortzichtige mening. Jij vraagt mij als eerste waar ik mijn 'nieuws' vandaan haal. Maar wellicht is het toch relevanter om jou die vraag te stellen. Je praat gewoon letterlijk nu het mainstream anti-fvd verhaal na.

Wat overigens ook niet waar is.
'Corona is een fabeltje'. Hebben ze nooit gezegd. Sterker nog, toen Corona net begon eind 2019 en de WHO een sterftecijfer van 3.75% liet zien, was Baudet en FvD de eerste die zeiden dat we harde maatregelen moesten nemen. Vluchten schrappen. Lockdowns etc. Dat wist je zeker niet. De rest van de partijen zeiden toen dat 'het allemaal wel mee zou vallen', inclusief onze eigen RIVM 'Carnaval wordt meestal in kleine groepen gevierd, het virus is niet airborne, valt allemaal wel mee, etc'.

Een paar maanden later bleek dat het sterftecijfer helemaal niet zo hoog was en dat het voornamelijk ouderen betrof die overlijden. Het sterftecijfer was niet veel hoger dan een 'slecht' griepjaar. Het was pas toen dat FvD zei dat de lockdowns derhalve onnodig zijn (en ook geen zin hebben, maar dat terzijde) en dat de andere partijen een 180 graden draai maakten in hun corona-aanpak.
Het vaccin is een heel ander verhaal inderdaad. Daar was FvD direct op tegen. Niet tegen een vaccin zelf, maar tegen de 'verplichting' ('drang' noemde Hugo dit). Aangezien ze vrijheid hoog in het vaandel hebben staan. En daarnaast haalden ze de wetenschap erbij die aantoonde dat het wel eens gevaarlijker kon zijn dan gedacht, waarschijnlijk ook niet de werking zou hebben zoals beloofd, het bewijs voor de werking schamel was, etc.

Niks van dit alles betekent 'corona is een fabel'. Alsof het niet bestaan heeft. Gewoon een andere kijk op de aanpak ervan.
-----------

'Omvolking is waar'. Ja, de demografische verandering is waar ja. Momenteel heeft 28% van de NL bevolking een migratieachtergrond (1e of 2e generatie). Cijfers van het CBS. Zoek maar op als je met niet gelooft. Dat is veel, want we zijn eigenlijk pas een aantal decennia bezig met immigratie. Dit gaat groeien, in het meest realistische scenario, naar 56% in 2070. Dat is meer dan de HELFT van de inwoners. In zo'n 100 jaar tijd migratie. Dat is dus een RAZENDSNELLE ontwikkeling. Kun je je voorstellen dat Japan over 100 jaar voor 56% uit Mexicanen bestaat? Of dat Marokko over 100 jaar voor meer dan de helft uit Chinezen bestaat?

De term 'omvolking' dekt deze lading perfect. In één mensenleven je land voor de helft uit 'buitenlanders' laten bestaan (+enorm groeien in bevolking, van 15 miljoen mensen in 1995 naar 18 miljoen in 2025 en naar 21 miljoen voor 2100) is absoluut een extreme verandering. Die is gefaciliteerd en gefinancieerd door onze overheid.
De énige vraag die je je mag stellen is: Is dit 'bewust' beleid (al dan niet met een kwaadwillende agenda) of gewoon 'dommigheid'? Tja, maakt het antwoord wat uit? Voor mij niet. We moeten er zo snel mogelijk mee stoppen. Deze groei in bevolking + verandering van bevolkingssamenstelling gaat ons land in een grote crisis doen belanden. Dit gaat geheid fout. Iedereen die hier aan meewerkt is danwel kwaadaardig danwel naiëf of slap.

Overigens nog een leuk feitje over 'omvolking'. Veel mensen wijzen meteen naar de Nazi's en maken een vergelijking. Feit is dat de Nazi's met 'umvolking' iets heel anders bedoelden. Namelijk dat zij 'blanke' autotochtone Duitsers naar bezette gebieden stuurden, om de bevolking DAAR om te volken. Dat is dus precies het tegenovergestelde als wat hier aan de hand is. Onze eigen bevolking wordt door onze eigen regering omgevolkt, en het FvD is daar TEGEN. De Nazi's waren PRO omvolking. Dat wist je zeker ook vast niet.

---------

Russisch geld. Tja. Ik heb geen zicht op de geldstromen. Ik weet wel dat zowel de media als gevestigde politici er alles aan doen om het FvD zo klein mogelijk te houden. Dus ik neem alle negatieve informatie over ze die elke keer weer naar buiten komt wanneer ze er goed voor staan in de peilingen, met een flinke korrel zout.
Overigens doet het er voor mij weinig toe.

Wij betalen ook flink veel geld aan Qatar en Saudi-Arabië want lekker goedkope grondstoffen. Kijken ook totaal niet naar hun kwaadaardige regimes, de misdaden tegen de mensheid, etc. Een beetje opportunisme hoort er in de 'reaalpolitiek' toch echt bij. Als er geld nodig is om als partij te groeien en iemand wil dat financieren die zelf wat op zijn kerfstok heeft, dan is dat niet de 1e keer in de geschiedenis dat er geld wordt aangenomen... Daar is FvD zeker niet alleen in en dat is weer selectief verontwaardigd zijn. Als het waar is + ze moeten hierdoor wat positieve dingen zeggen over Rusland, dan is dat overigens zeker wel een kwalijke zaak. En dan hoop ik dat ze daar zo snel mogelijk mee stoppen. Rusland heeft zijn krediet inmiddels wel verspeeld.

Dat ze (FVD) kritisch zijn op de oorlog, vooral aan het begin, en dat ze ook wijzen naar onze eigen (NAVO) rol in het conflict, dat vind ik alleen maar goed. Het is altijd goed om naar je eigen rol te kijken, begrip te hebben voor de ander en relaties niet meteen dicht te gooien.

We zitten nu wel (deels) hierdoor in een economische crisis. We doen geen zaken meer met Rusland. Kopen hun gas niet meer. Vernietigen onze pijpleiding (Amerikanen). Gooien onze eigen gasvelden dicht met beton. En dan ineens 'hey wat is alles toch duur?'

Er zitten altijd meer kanten aan het verhaal. 'Russia Bad, We Good' is gewoon een kinderachtig wereldbeeld waar je ook voor de rest helemaal niks mee opschiet.

En het zijn toch echt (fans van) ANDERE PARTIJEN die zo zwart-wit naar de wereld kijken. Iets waar ze het FvD continu van betichten, doen ze toch echt het meest zelf. 'Iedereen die FvD stemt is EXTREEM RECHTS'. Nazi's!' Racisten! Rusland slecht! Vaccinaties waren goed! Iedereen die iets anders vindt is een 'WAPPIE'. 'MOETEN ZE OPSLUITEN'. VRIJHEID INPERKEN! SOCIAL MEDIA VERBIEDEN!

Dat zijn toch echt allemaal opmerkingen en punten van 'al die andere' partijen. Net zoals die lul van een Starmer.

Zo, genuanceerder en uitgebreider krijg je het niet. Maar eventjes om je te laten zien dat er meer is dan alleen je kortzichtige en kort door de bocht overgenomen meningen.
pi_221118751
Over Covid.

De covidvaccinaties begonnen in januarie 2021, en in december 2021 had de hele wereld te kampen met (tot op de dag van vandaag) 'onverklaarbare' massale oversterfte. Maar het lag volgens de mainstream nooit aan de prikjes 😬.
pi_221118756
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:50 schreef Spring_Sale het volgende:
Over Covid.

De covidvaccinaties begonnen in januarie 2021, en in december 2021 had de hele werld te kampen met (tot op de dag van vandaag) 'onverklaarbare' massale oversterfte. Maar het lag volgens de mainstream nooit aan de prikjes 😬.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 16:53:19 #171
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221118762
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:50 schreef Spring_Sale het volgende:
Over Covid.

De covidvaccinaties begonnen in januarie 2021, en in december 2021 had de hele wereld te kampen met (tot op de dag van vandaag) 'onverklaarbare' massale oversterfte. Maar het lag volgens de mainstream nooit aan de prikjes 😬.
En als er meer ijsjes verkocht worden komt zonnebrand ook meer voor. Conclusie: ijsjes veroorzaken zonnebrand.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_221118786
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En als er meer ijsjes verkocht worden komt zonnebrand ook meer voor. Conclusie: ijsjes veroorzaken zonnebrand.
Het regime houdt tot op de dag van vandaag angstvallig alle data over de vaccinaties en doden achter die onafhankelijke onderzoekers maar al te graag zouden willen inzien. Dat is toch wel erg verdacht.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 17:00:09 #173
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221118846
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:57 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Het regime houdt tot op de dag van vandaag angstvallig alle data over de vaccinaties en doden achter die onafhankelijke onderzoekers maar al te graag zouden willen inzien. Dat is toch wel erg verdacht.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_221118941
Vertaling: Ik ben te dom om te snappen wat het Lareb doet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_221119555
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:46 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Wat een ongelofelijke kortzichtige mening. Jij vraagt mij als eerste waar ik mijn 'nieuws' vandaan haal. Maar wellicht is het toch relevanter om jou die vraag te stellen. Je praat gewoon letterlijk nu het mainstream anti-fvd verhaal na.

Wat overigens ook niet waar is.
'Corona is een fabeltje'. Hebben ze nooit gezegd. Sterker nog, toen Corona net begon eind 2019 en de WHO een sterftecijfer van 3.75% liet zien, was Baudet en FvD de eerste die zeiden dat we harde maatregelen moesten nemen. Vluchten schrappen. Lockdowns etc. Dat wist je zeker niet. De rest van de partijen zeiden toen dat 'het allemaal wel mee zou vallen', inclusief onze eigen RIVM 'Carnaval wordt meestal in kleine groepen gevierd, het virus is niet airborne, valt allemaal wel mee, etc'.

Een paar maanden later bleek dat het sterftecijfer helemaal niet zo hoog was en dat het voornamelijk ouderen betrof die overlijden. Het sterftecijfer was niet veel hoger dan een 'slecht' griepjaar. Het was pas toen dat FvD zei dat de lockdowns derhalve onnodig zijn (en ook geen zin hebben, maar dat terzijde) en dat de andere partijen een 180 graden draai maakten in hun corona-aanpak.
Het vaccin is een heel ander verhaal inderdaad. Daar was FvD direct op tegen. Niet tegen een vaccin zelf, maar tegen de 'verplichting' ('drang' noemde Hugo dit). Aangezien ze vrijheid hoog in het vaandel hebben staan. En daarnaast haalden ze de wetenschap erbij die aantoonde dat het wel eens gevaarlijker kon zijn dan gedacht, waarschijnlijk ook niet de werking zou hebben zoals beloofd, het bewijs voor de werking schamel was, etc.

Niks van dit alles betekent 'corona is een fabel'. Alsof het niet bestaan heeft. Gewoon een andere kijk op de aanpak ervan.
-----------

'Omvolking is waar'. Ja, de demografische verandering is waar ja. Momenteel heeft 28% van de NL bevolking een migratieachtergrond (1e of 2e generatie). Cijfers van het CBS. Zoek maar op als je met niet gelooft. Dat is veel, want we zijn eigenlijk pas een aantal decennia bezig met immigratie. Dit gaat groeien, in het meest realistische scenario, naar 56% in 2070. Dat is meer dan de HELFT van de inwoners. In zo'n 100 jaar tijd migratie. Dat is dus een RAZENDSNELLE ontwikkeling. Kun je je voorstellen dat Japan over 100 jaar voor 56% uit Mexicanen bestaat? Of dat Marokko over 100 jaar voor meer dan de helft uit Chinezen bestaat?

De term 'omvolking' dekt deze lading perfect. In één mensenleven je land voor de helft uit 'buitenlanders' laten bestaan (+enorm groeien in bevolking, van 15 miljoen mensen in 1995 naar 18 miljoen in 2025 en naar 21 miljoen voor 2100) is absoluut een extreme verandering. Die is gefaciliteerd en gefinancieerd door onze overheid.
De énige vraag die je je mag stellen is: Is dit 'bewust' beleid (al dan niet met een kwaadwillende agenda) of gewoon 'dommigheid'? Tja, maakt het antwoord wat uit? Voor mij niet. We moeten er zo snel mogelijk mee stoppen. Deze groei in bevolking + verandering van bevolkingssamenstelling gaat ons land in een grote crisis doen belanden. Dit gaat geheid fout. Iedereen die hier aan meewerkt is danwel kwaadaardig danwel naiëf of slap.

Overigens nog een leuk feitje over 'omvolking'. Veel mensen wijzen meteen naar de Nazi's en maken een vergelijking. Feit is dat de Nazi's met 'umvolking' iets heel anders bedoelden. Namelijk dat zij 'blanke' autotochtone Duitsers naar bezette gebieden stuurden, om de bevolking DAAR om te volken. Dat is dus precies het tegenovergestelde als wat hier aan de hand is. Onze eigen bevolking wordt door onze eigen regering omgevolkt, en het FvD is daar TEGEN. De Nazi's waren PRO omvolking. Dat wist je zeker ook vast niet.

---------

Russisch geld. Tja. Ik heb geen zicht op de geldstromen. Ik weet wel dat zowel de media als gevestigde politici er alles aan doen om het FvD zo klein mogelijk te houden. Dus ik neem alle negatieve informatie over ze die elke keer weer naar buiten komt wanneer ze er goed voor staan in de peilingen, met een flinke korrel zout.
Overigens doet het er voor mij weinig toe.

Wij betalen ook flink veel geld aan Qatar en Saudi-Arabië want lekker goedkope grondstoffen. Kijken ook totaal niet naar hun kwaadaardige regimes, de misdaden tegen de mensheid, etc. Een beetje opportunisme hoort er in de 'reaalpolitiek' toch echt bij. Als er geld nodig is om als partij te groeien en iemand wil dat financieren die zelf wat op zijn kerfstok heeft, dan is dat niet de 1e keer in de geschiedenis dat er geld wordt aangenomen... Daar is FvD zeker niet alleen in en dat is weer selectief verontwaardigd zijn. Als het waar is + ze moeten hierdoor wat positieve dingen zeggen over Rusland, dan is dat overigens zeker wel een kwalijke zaak. En dan hoop ik dat ze daar zo snel mogelijk mee stoppen. Rusland heeft zijn krediet inmiddels wel verspeeld.

Dat ze (FVD) kritisch zijn op de oorlog, vooral aan het begin, en dat ze ook wijzen naar onze eigen (NAVO) rol in het conflict, dat vind ik alleen maar goed. Het is altijd goed om naar je eigen rol te kijken, begrip te hebben voor de ander en relaties niet meteen dicht te gooien.

We zitten nu wel (deels) hierdoor in een economische crisis. We doen geen zaken meer met Rusland. Kopen hun gas niet meer. Vernietigen onze pijpleiding (Amerikanen). Gooien onze eigen gasvelden dicht met beton. En dan ineens 'hey wat is alles toch duur?'

Er zitten altijd meer kanten aan het verhaal. 'Russia Bad, We Good' is gewoon een kinderachtig wereldbeeld waar je ook voor de rest helemaal niks mee opschiet.

En het zijn toch echt (fans van) ANDERE PARTIJEN die zo zwart-wit naar de wereld kijken. Iets waar ze het FvD continu van betichten, doen ze toch echt het meest zelf. 'Iedereen die FvD stemt is EXTREEM RECHTS'. Nazi's!' Racisten! Rusland slecht! Vaccinaties waren goed! Iedereen die iets anders vindt is een 'WAPPIE'. 'MOETEN ZE OPSLUITEN'. VRIJHEID INPERKEN! SOCIAL MEDIA VERBIEDEN!

Dat zijn toch echt allemaal opmerkingen en punten van 'al die andere' partijen. Net zoals die lul van een Starmer.

Zo, genuanceerder en uitgebreider krijg je het niet. Maar eventjes om je te laten zien dat er meer is dan alleen je kortzichtige en kort door de bocht overgenomen meningen.
Kan er niet wat worden gedaan aan het getroll van die user? Ik negeer hem inmiddels, maar hij vergalt echt ieder topic. @yvonne .
  maandag 22 juni 2026 @ 18:19:14 #176
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221119565
Starmer kan wel een pintje gebruiken.

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 22 juni 2026 @ 18:19:28 #177
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221119566
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:17 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Kan er niet wat worden gedaan aan het getroll van die user? Ik negeer hem inmiddels, maar hij vergalt echt ieder topic. @:yvonne .
Is net terug van 'vakantie' :@
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221119569
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:19 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Is net terug van 'vakantie' :@
Komt straks weer terug als 031 zeker.
pi_221120498
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:17 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Kan er niet wat worden gedaan aan het getroll van die user? Ik negeer hem inmiddels, maar hij vergalt echt ieder topic. @:yvonne .
Heb je het nou over mij of over Ambtenaar030
pi_221120518
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:29 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Haha complottheorie. Naprater.

Ik volg het nieuws inderdaad, zowel het Nederlandse als het 'internationale'.

En er is nogal wat gebeurd de afgelopen jaren in Engeland. En ik zie zelf dat Starmer steeds de verkeerde kant kiest of de laffe uitweg kiest. Ondertussen wordt het land overspoeld door immigranten (net als de meeste landen in het Westen overigens). En daar doet hij geen fuck aan.

= smeerlap
Maar dit is gewoon echt totaal niet waar?
pi_221120538
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:01 schreef ludovico het volgende:

[..]
Orban is ook een held.
De meest corruptew politicus in Europa is een held?

mooie
pi_221120650
Maargoed, misschien is het ook wel goed dat STarmer vertrekt. Hopelijk kan zijn opvolger het volk nog wel een beetje voor zich winnen. Ik vrees er echter voor _O-

Ik ben iig blij dat het niet Restore Brittain is die er zo goed voor staat met Rupert Lowe, dan is Nigel Farage toch het iets betere alternatief.
pi_221121295
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:31 schreef skysherrif het volgende:

[..]
De meest corruptew politicus in Europa is een held?

mooie
Wat moet er nou weer corrupt zijn aan Orban? Veel verdachtmakingen altijd overal maar nooit inhoud. Waarom zijn zoveel mensen zo vatbaar voor propaganda?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_221121301
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:37 schreef skysherrif het volgende:
Maargoed, misschien is het ook wel goed dat STarmer vertrekt. Hopelijk kan zijn opvolger het volk nog wel een beetje voor zich winnen. Ik vrees er echter voor _O-

Ik ben iig blij dat het niet Restore Brittain is die er zo goed voor staat met Rupert Lowe, dan is Nigel Farage toch het iets betere alternatief.
Die Rupert zegt ook alleen maar verstandige dingen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_221121342
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:29 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Maar dit is gewoon echt totaal niet waar?
Klopt. Maar voor dat soort simpele feiten is niet iedereen gevoelig :P.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:21:59 #186
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221121361
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat moet er nou weer corrupt zijn aan Orban? Veel verdachtmakingen altijd overal maar nooit inhoud. Waarom zijn zoveel mensen zo vatbaar voor propaganda?
Wat moet er nou weer corrupt zijn aan Orban?

Meid alsjeblieft _O- :')

Orban is corruptie op pootjes, en daarnaast ook nog eens een Poetinpijpende autocratische schurk. Je kan maar iemand een held noemen zeg :')
Huilen dan.
pi_221121423
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat moet er nou weer corrupt zijn aan Orban? Veel verdachtmakingen altijd overal maar nooit inhoud. Waarom zijn zoveel mensen zo vatbaar voor propaganda?
Willekeurig voorbeeldje.
https://www.indehekken.ne(...)remier-viktor-orban/

Als Starmer zijn eigen voetbalclub zou starten en daar vele miljoenen in weet te pompen, dan zou je er ongetwijfeld schade over spreken.
pi_221121659
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:21 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat moet er nou weer corrupt zijn aan Orban?

Meid alsjeblieft _O- :')

Orban is corruptie op pootjes, en daarnaast ook nog eens een Poetinpijpende autocratische schurk. Je kan maar iemand een held noemen zeg :')
Inhoud? Ik lees het niet. Altijd maar weer hetzelfde inhoudsloze delen van elkaars wereldbeeld dat niet verder riekt dan "rechts is slecht".
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_221121680
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:27 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Willekeurig voorbeeldje.
https://www.indehekken.ne(...)remier-viktor-orban/

Als Starmer zijn eigen voetbalclub zou starten en daar vele miljoenen in weet te pompen, dan zou je er ongetwijfeld schade over spreken.
In Nederland worden genoeg NGOs heftig gesubsidieerd door de staat. Gemeente Rotterdam gooit ook geld in Feyenoord.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 22 juni 2026 @ 20:49:18 #190
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221121685
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef ludovico het volgende:

[..]
Inhoud? Ik lees het niet. Altijd maar weer hetzelfde inhoudsloze delen van elkaars wereldbeeld dat niet verder riekt dan "rechts is slecht".
Corrupte Poetinpijpers benoemen voor wat ze zijn heeft niks met links of rechts te maken, maar alles met gezond verstand.
Huilen dan.
pi_221121687
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:48 schreef ludovico het volgende:

[..]
In Nederland worden genoeg NGOs heftig gesubsidieerd door de staat. Gemeente Rotterdam gooit ook geld in Feyenoord.
Totaal irrelevant in de verband. Je held is gewoon zeer corrupt.
pi_221121703
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef ludovico het volgende:

[..]
Inhoud? Ik lees het niet. Altijd maar weer hetzelfde inhoudsloze delen van elkaars wereldbeeld dat niet verder riekt dan "rechts is slecht".
Die gek heeft een heel paleis laten bouwen met ons geld _O- Het wordt niet duidelijker dan met Orban.
pi_221121777
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat moet er nou weer corrupt zijn aan Orban? Veel verdachtmakingen altijd overal maar nooit inhoud. Waarom zijn zoveel mensen zo vatbaar voor propaganda?
Ik wil niet teveel offtopic gaan maar je wil daadwerkeijk zeggen dat er GEEN bewijs is voor de corruptie van Orban, hou toch eens op man.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:58:08 #194
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221121814
Huilen dan.
  maandag 22 juni 2026 @ 21:12:26 #195
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_221121988
2 jaar te laat ongelofelijke lamlul!!!
"Hoka Hey!"
pi_221122241
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:35 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Best bizar dat een pro Rusland partij hier zo groot is.
Ik heb FvD gestemd ondanks hun standpunt over Rusland, niet daardoor.

Ons grootste probleem was, is en vooral wordt, de massa-immigratie. Daar moeten we als de wiedeweerga mee stoppen. FvD is de enige partij die dit wil, inclusief vrijwillige (op financiele basis) remigratie. En daarnaast ook de enige partij die de nodige stappen wil zetten om dit te bewerkstelligen: Herzien internationale verdragen, lidmaatschap E.U. heroverwegen, bindende referenda, etc.

Voor de rest heb ik totaal geen vertrouwen, nog interesse in de politiek. Het lijkt wel een kleuterschool hoe daar wordt gediscussieerd. Altijd maar weer gezeik over dingen die je niet mag zeggen. De toon van het debat. De terminologie. Etc. Terwijl het 1 voor 12 is. Onze bevolking nog steeds groeit (enkel en alleen door immigratie), de bevolkingssamenstelling rap veranderd en ons land steeds voller, armer, onaangenamer, onveiliger, etc wordt.

Ik stem ook niet op FvD door Baudet, maar ondanks Baudet. Er is helaas gewoong een alternatief. De gevestigde partijen hebben het namelijk zo ver laten komen en gaan het ook niet oplossen. Dat is nu al zo vaak bewezen.

Alle andere problemen die we hebben in dit land, zijn mijn inziens 1. danwel een direct resultaat van de massa-immigratie of 2. ondergeschikt hier aan.

Dit moet eerst worden aangepakt. Daarna zien we wel weer verder en kunnen we weer stemmen op nette partijen met nette mensen met nette kapsels en bakkelijen over een beetje meer HRA, een extra treinstation hier en een beetje minder stikstof daar.

En met deze verklaring zult u het moeten doen. Begrijpen zullen we elkaar wel niet.
pi_221123518
Grooming gangs en zijn functies voordat hij PM werd kost dat terecht zijn kop.

[ Bericht 34% gewijzigd door Cherni op 23-06-2026 02:10:19 ]
pi_221123765
Ik wil best eens door die Orban stukjes heen ploeteren die gedeeld zijn hoor maar iedere keer als ik een klein stukje lees schreeuwt het uit van de propaganda.

Daar vallen jullie keihard voor, is mijn vermoeden.
Let wel dat Orban vele jaren meer dan 50% van de stemmen in het land kreeg.

Dat staat in een absurd contrast met hoe men hier over hem denkt.

En ik ken de manipulatieve stukjes vanuit de EU, het pleidooi van Orban wordt niet gedeeld en de aanval van VD Leyen wel. Zo, wat hadden ze Orban weer tuk.

Zo goedgelovig allemaal, mijn ogen zijn wel geopend, Covid heeft me een lelijke realiteit doen zien.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 23 juni 2026 @ 08:44:29 #199
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221124141
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 06:28 schreef ludovico het volgende:
Ik wil best eens door die Orban stukjes heen ploeteren die gedeeld zijn hoor maar iedere keer als ik een klein stukje lees schreeuwt het uit van de propaganda.

Daar vallen jullie keihard voor, is mijn vermoeden.
Let wel dat Orban vele jaren meer dan 50% van de stemmen in het land kreeg.

Dat staat in een absurd contrast met hoe men hier over hem denkt.

En ik ken de manipulatieve stukjes vanuit de EU, het pleidooi van Orban wordt niet gedeeld en de aanval van VD Leyen wel. Zo, wat hadden ze Orban weer tuk.

Zo goedgelovig allemaal, mijn ogen zijn wel geopend, Covid heeft me een lelijke realiteit doen zien.
Ondertussen trap jij goedgelovig in de propaganda van de man wiens partij vrijwel alle media in Hongarije controleerde.

Niet voor niets staat Hongarije van alle EU landen onderaan het lijstje als het gaat om persvrijheid. Maar hee, mensen stemden op Orban dus dan zal het allemaal wel meevallen, toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 23-06-2026 09:02:55 ]
Huilen dan.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 09:00:48 #200
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221124218
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 08:44 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ondertussen trap jij goedgelovig in de propaganda van de man wiens partij vrijwel alle media in Hongarije controleerde.

Niet voor niets staat Hongarije van alle EU landen onderaan het lijstje als het gaat om persvrijheid. Maar hee, mensen stemden op Orban dus dan zal het allemaal wel meevallen, toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plus dat hij zichzelf en al zijn handlangers schandalig verrijkte terwijl Hongarije verder afzakte.

Corruptie, mismanagement, haatpropaganda.. dat waren zijn speerpunten.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 09:04:11 #201
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221124236
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:00 schreef Perrin het volgende:

[..]
Plus dat hij zichzelf en al zijn handlangers schandalig verrijkte terwijl Hongarije verder afzakte.

Corruptie, mismanagement, haatpropaganda.. dat waren zijn speerpunten.
Ja maar manipulatieve stukjes van de EU!!!11 :'( :'(
Huilen dan.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 09:07:35 #202
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221124250
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja maar manipulatieve stukjes van de EU!!!11 :'( :'(
Ja maar de NOS!!!!!11!!!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_221124252
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 08:44 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ondertussen trap jij goedgelovig in de propaganda van de man wiens partij vrijwel alle media in Hongarije controleerde.

Niet voor niets staat Hongarije van alle EU landen onderaan het lijstje als het gaat om persvrijheid. Maar hee, mensen stemden op Orban dus dan zal het allemaal wel meevallen, toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen stemden ook massaal op Hitler. Maar die had de propaganda vóór hem spreken, hele andere casus, Orban heeft geen positieve propaganda, hoe kom je er op?

En nee ik trap niet in propaganda, wat een waanzin, alsof wij hier pro Orban propaganda voorgeschoteld krijgen, in welke wereld leef jij?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_221124255
Hallucinant _O- en met zoveel overtuiging ook allemaal. o|O
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 23 juni 2026 @ 09:13:07 #205
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221124269
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:09 schreef ludovico het volgende:
Hallucinant _O- en met zoveel overtuiging ook allemaal. o|O
Het is inderdaad opmerkelijk hoe jij het zo opneemt voor iemand die lange tijd het meest corrupte staatshoofd van de EU was.
Huilen dan.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 09:15:25 #206
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221124283
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:07 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mensen stemden ook massaal op Hitler. Maar die had de propaganda vóór hem spreken, hele andere casus, Orban heeft geen positieve propaganda, hoe kom je er op?

En nee ik trap niet in propaganda, wat een waanzin, alsof wij hier pro Orban propaganda voorgeschoteld krijgen, in welke wereld leef jij?
Godwin =af.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 23 juni 2026 @ 09:23:07 #207
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221124331
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:07 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mensen stemden ook massaal op Hitler. Maar die had de propaganda vóór hem spreken, hele andere casus, Orban heeft geen positieve propaganda, hoe kom je er op?

En nee ik trap niet in propaganda, wat een waanzin, alsof wij hier pro Orban propaganda voorgeschoteld krijgen, in welke wereld leef jij?
Ey Ludo, kijk eens dom?

Orban heeft geen propaganda!!!1

Ok stop maar weer hoor zo is het goed.

https://en.wikipedia.org/wiki/Fidesz_propaganda
Huilen dan.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 09:28:03 #208
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221124356
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:09 schreef ludovico het volgende:
Hallucinant _O- en met zoveel overtuiging ook allemaal. o|O
"Eén spookrijder? Ik zie er wel honderd!"
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 10:20:55 #209
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221124929
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:07 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mensen stemden ook massaal op Hitler. Maar die had de propaganda vóór hem spreken, hele andere casus, Orban heeft geen positieve propaganda, hoe kom je er op?

En nee ik trap niet in propaganda, wat een waanzin, alsof wij hier pro Orban propaganda voorgeschoteld krijgen, in welke wereld leef jij?
Daar trap je wel in gezien je blijkbaar zijn negatieve kanten volstrekt negeert.
pi_221125351
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het is inderdaad opmerkelijk hoe jij het zo opneemt voor iemand die lange tijd het meest corrupte staatshoofd van de EU was.
Vertel waarom.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_221125357
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:15 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Godwin =af.
Niet inhoudelijk in discussie willen gaan op een forum = wat doe je hier zielepoot?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 11:16:08 #212
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221125375
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
Niet inhoudelijk in discussie willen gaan op een forum = wat doe je hier zielepoot?
Als je naar iemand wijst, wijzen er 3 vingers je eigen kant uit.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_221125376
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ey Ludo, kijk eens dom?

Orban heeft geen propaganda!!!1

Ok stop maar weer hoor zo is het goed.

https://en.wikipedia.org/wiki/Fidesz_propaganda
Hier zijn de kranten in handen van twee partijen, de NOS is een staatsbedrijf.

Je bron wiki:
"The media policy of the Orbán regime is based on limiting access to financial resources, undermining the independence of regulatory bodies,"
Lol, de overheid doet een stapje terug en dat is dan propaganda? Het omgekeerde.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_221125378
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:20 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Daar trap je wel in gezien je blijkbaar zijn negatieve kanten volstrekt negeert.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
Vertel waarom.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_221125381
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Als je naar iemand wijst, wijzen er 3 vingers je eigen kant uit.
Ik weet wel wie jullie zijn dus dat zal allemaal, je comment mbt godwin is nogal zielig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 23 juni 2026 @ 11:22:16 #216
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221125420
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
Vertel waarom.
Waarom jij dat doet? Daarover kan ik slechts speculeren, maar ik denk dat jij gevangen zit in een ideologische fabeltjesfuik.
Huilen dan.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 11:24:20 #217
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221125434
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:16 schreef ludovico het volgende:

[..]
Hier zijn de kranten in handen van twee partijen, de NOS is een staatsbedrijf.

Je bron wiki:
"The media policy of the Orbán regime is based on limiting access to financial resources, undermining the independence of regulatory bodies,"
Lol, de overheid doet een stapje terug en dat is dan propaganda? Het omgekeerde.
Ja, is dat echt alles wat je uit die pagina hebt weten te halen?

Je wil het gewoon niet zien hè. Ideologische oogkleppen confirmed.

[ Bericht 1% gewijzigd door Isdatzo op 23-06-2026 11:29:52 ]
Huilen dan.
pi_221126135
twitter
pi_221126329
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:34 schreef matigeuser het volgende:
Alle andere problemen die we hebben in dit land, zijn mijn inziens 1. danwel een direct resultaat van de massa-immigratie of 2. ondergeschikt hier aan.

Dit moet eerst worden aangepakt. Daarna zien we wel weer verder en kunnen we weer stemmen op nette partijen met nette mensen met nette kapsels en bakkelijen over een beetje meer HRA, een extra treinstation hier en een beetje minder stikstof daar.
Dit.

Statiegeld op blikjes? Stikstofproblematiek?

Het is allemaal niet relevant wanneer we straks allemaal verplicht in de moskee zitten omdat we niet ingegrepen hebben.
pi_221126989
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:54 schreef William_Papadin het volgende:
[ x ]
De boze kereltjes hebben een ultrakort geheugen?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 13:58:21 #221
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221127000
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:36 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Dit.

Statiegeld op blikjes? Stikstofproblematiek?

Het is allemaal niet relevant wanneer we straks allemaal verplicht in de moskee zitten omdat we niet ingegrepen hebben.
Nou, wanneer moeten we er aan geloven? Binnen 20-25 jaar zoals we ook alweer 20-25 jaar moeten horen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_221127039
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:58 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Nou, wanneer moeten we er aan geloven? Binnen 20-25 jaar zoals we ook alweer 20-25 jaar moeten horen?
Wappie qua demografische veranderingen gespot. Leuk he in je eigen wereld leven? Misschien eens buiten komen, weekendje Parijs/ birmingham/Londen. Samen een weekendje weg met Ambtenaar.

https://www.pewresearch.org/2025/06/09/religion-in-europe/

[ Bericht 22% gewijzigd door DobbyDobby op 23-06-2026 14:12:56 ]
pi_221127281
Zouden onze linkse vrienden niet beseffen dat zij straks ook de lul zijn als wanneer Nederland wordt overgenomen door moslims?

Of denken ze 'wij hebben moslimkont gekust, nu gaan ze ook lief tegen ons doen'

Oei. Dat gaat tegenvallen straks :{

  dinsdag 23 juni 2026 @ 14:34:23 #224
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221127319
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:03 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Wappie qua demografische veranderingen gespot. Leuk he in je eigen wereld leven? Misschien eens buiten komen, weekendje Parijs/ birmingham/Londen./
Haha ik wed dat je er zelf nooit komt en alleen maar gare filmpjes kijkt.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 14:52:17 #225
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221127398
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:34 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Haha ik wed dat je er zelf nooit komt en alleen maar gare filmpjes kijkt.
Als je je echt de ballen uit de broek wil lachen moet je eens wat van dat soort gare filmpjes over Nederland kijken.

Toen ik net boodschappen ging doen zag Nederland er toch echt heel anders uit.
Huilen dan.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 14:54:14 #226
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221127441
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Als je je echt de ballen uit de broek wil lachen moet je eens wat van dat soort gare filmpjes over Nederland kijken.

Toen ik net boodschappen ging doen zag Nederland er toch echt heel anders uit.
Ben je geen plofhaatbaarden met kromzwaarden tegengekomen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_221127671
Maar als immigratie het grote ding is, waarom juichen de rechtse kereltjes het vertrek van Starmer dan toe? Immers onder zijn leiding is de immigratie juist gekelderd…
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:22:45 #228
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221127691
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:19 schreef KareldeStoute het volgende:
Maar als immigratie het grote ding is, waarom juichen de rechtse kereltjes het vertrek van Starmer dan toe? Immers onder zijn leiding is de immigratie juist gekelderd…
Ze willen ook niet minder immigratie want dan kunnen ze niet meer domme mensen bang maken om macht te krijgen voor hun fascistische ideetjes.
pi_221128850
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:34 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Haha ik wed dat je er zelf nooit komt en alleen maar gare filmpjes kijkt.
Nee, dat heb je weer eens verkeerd. Maar weer lekker over het probleem heen lullen i.p.v. het herkennen. Daar zijn jullie goed in. Dat de Nederlandse stranden tegenwoordig geterroriseerd worden door ''jongeren'' is zeker ook allemaal niet waar. Leugens van de media. Dat er in Engeland in 20 jaar tijd 7* zoveel registraties zijn van seksuele misdrijven heeft er vast niks mee te maken. De stijgingen zie je overal in West-Europa (niet zo hoog als de UK), maar hier zullen ook wel weer verklaringen voor zijn vanuit PRO. Mannenprobleem, dit, dat.

Kijk recent nog even hoe Parijs verbouwd werd door onze vrienden. Maar kijk lekker weg. Denk maar niet dat ze de linkse vrienden met rust laten wanneer ze eenmaal meer zeggenschap hebben.

Vooral lekker wegkijken en het probleem niet benoemen. Voor feiten zijn jullie blind. Maakt geen reet uit.Het leven is een sprookje en iedereen is lief en aardig.

[ Bericht 2% gewijzigd door DobbyDobby op 23-06-2026 18:53:24 ]
pi_221128951
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:46 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Nee, dat heb je weer eens verkeerd. Maar weer lekker over het probleem heen lullen i.p.v. het herkennen. Daar zijn jullie goed in. Dat de Nederlandse stranden tegenwoordig geterroriseerd worden door ''jongeren'' is zeker ook allemaal niet waar. Leugens van de media. Dat er in Engeland in 20 jaar tijd 7* zoveel registraties zijn van seksuele misdrijven heeft er vast niks mee te maken. De stijgingen zie je overal in West-Europa (niet zo hoog als de UK), maar hier zullen ook wel weer verklaringen voor zijn vanuit PRO. Mannenprobleem, dit, dat.

Kijk recent nog even hoe Parijs verbouwd werd door onze vrienden. Maar kijk lekker weg. Denk maar niet dat ze de linkse vrienden met rust laten wanneer ze eenmaal meer zeggenschap hebben.

Vooral lekker wegkijken en het probleem niet benoemen.


User Hexagon op dit moment
pi_221130208
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:22 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ze willen ook niet minder immigratie want dan kunnen ze niet meer domme mensen bang maken om macht te krijgen voor hun fascistische ideetjes.
Ach, dan gaan ze gewoon over op mensen die hier of daar al decennia wonen migratie is slechts een excuus…
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:24:41 #232
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221130351
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:46 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Nee, dat heb je weer eens verkeerd. Maar weer lekker over het probleem heen lullen i.p.v. het herkennen. Daar zijn jullie goed in. Dat de Nederlandse stranden tegenwoordig geterroriseerd worden door ''jongeren'' is zeker ook allemaal niet waar. Leugens van de media. Dat er in Engeland in 20 jaar tijd 7* zoveel registraties zijn van seksuele misdrijven heeft er vast niks mee te maken. De stijgingen zie je overal in West-Europa (niet zo hoog als de UK), maar hier zullen ook wel weer verklaringen voor zijn vanuit PRO. Mannenprobleem, dit, dat.

Kijk recent nog even hoe Parijs verbouwd werd door onze vrienden. Maar kijk lekker weg. Denk maar niet dat ze de linkse vrienden met rust laten wanneer ze eenmaal meer zeggenschap hebben.

Vooral lekker wegkijken en het probleem niet benoemen. Voor feiten zijn jullie blind. Maakt geen reet uit.Het leven is een sprookje en iedereen is lief en aardig.
Het is wachten tot Marokko uit het WK geknikkerd wordt. Kunnen ze Rotterdam weer slopen.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:26:13 #233
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221130378
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:19 schreef KareldeStoute het volgende:
Maar als immigratie het grote ding is, waarom juichen de rechtse kereltjes het vertrek van Starmer dan toe? Immers onder zijn leiding is de immigratie juist gekelderd…
Engeland is gewoon een derdewereldhol geworden. En daarom zijn mensen boos op Starmer.

Zo moeilijk is het niet.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:28:49 #234
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221130422
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:46 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Nee, dat heb je weer eens verkeerd. Maar weer lekker over het probleem heen lullen i.p.v. het herkennen. Daar zijn jullie goed in. Dat de Nederlandse stranden tegenwoordig geterroriseerd worden door ''jongeren'' is zeker ook allemaal niet waar. Leugens van de media. Dat er in Engeland in 20 jaar tijd 7* zoveel registraties zijn van seksuele misdrijven heeft er vast niks mee te maken. De stijgingen zie je overal in West-Europa (niet zo hoog als de UK), maar hier zullen ook wel weer verklaringen voor zijn vanuit PRO. Mannenprobleem, dit, dat.

Kijk recent nog even hoe Parijs verbouwd werd door onze vrienden. Maar kijk lekker weg. Denk maar niet dat ze de linkse vrienden met rust laten wanneer ze eenmaal meer zeggenschap hebben.

Vooral lekker wegkijken en het probleem niet benoemen. Voor feiten zijn jullie blind. Maakt geen reet uit.Het leven is een sprookje en iedereen is lief en aardig.
Jullie politieke vrienden zijn inderdaad niet lief en aardig. Dat hebben we al langer door.

Maar verder klinkt het vooral als opgeklopte feesboek wijsheid. Als je gewoon buiten komt is het allemaal niet zo'n drama als die filmpjes makers ons willen doen geloven.
pi_221130459
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:26 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Engeland is gewoon een derdewereldhol geworden. En daarom zijn mensen boos op Starmer.

Zo moeilijk is het niet.
Noem je hiermee de Britten achterlijk?
Want dat slaat natuurlijk weer nergens op.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:34:53 #236
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221130503
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:31 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Noem je hiermee de Britten achterlijk?
Want dat slaat natuurlijk weer nergens op.
Jij kunt niet lezen of hebt een andere beperking?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:38:24 #237
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221130558
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

User Hexagon op dit moment
En jij zit vast en zeker ergens op een zolderkamer te bibberen om al die enge moslims ergens in een Engelse achterbuurt.
pi_221130594
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:34 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Jij kunt niet lezen of hebt een andere beperking?
Ik kan prima lezen. Maar het slaat natuurlijk nergens op om hier Starmer de schuld van te geven. Hij zit er net en onder hem is de migratie zeer fors teruggelopen. Dus daarmee slaat je stelling weer eens nergens op.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:45:36 #239
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221130681
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:40 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Ik kan prima lezen. Maar het slaat natuurlijk nergens op om hier Starmer de schuld van te geven. Hij zit er net en onder hem is de migratie zeer fors teruggelopen. Dus daarmee slaat je stelling weer eens nergens op.
Starmer had de laagste approval rate sinds 1977.
Lager dan Truss en Boris.

Hij heeft een apartheidsstaat ingericht ten nadele van de blanke Engelsman. Laat migranten allerlei misdaad plegen, moorden, verkrachten. "Keir Starmer is a wanker" meest gehoorde leus in Engeland.

Maar volgens KareldeStoute heeft ie prima prestatie geleverd.

Doorzichtige act weer.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221130700
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:45 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Starmer had de laagste approval rate sinds 1977.
Lager dan Truss en Boris.

Hij heeft een apartheidsstaat ingericht ten nadele van de blanke Engelsman. Laat migranten allerlei misdaad plegen, moorden, verkrachten. "Keir Starmer is a wanker" meest gehoorde leus in Engeland.

Maar volgens KareldeStoute heeft ie prima prestatie geleverd.

Doorzichtige act weer.
Je laat je dus wederom verleiden door de uiterst rechtse populisten. Dat is een keuze.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:54:22 #241
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221130787
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:46 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Je laat je dus wederom verleiden door de uiterst rechtse populisten. Dat is een keuze.
Het werkt. Keer op keer.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:12:56 #242
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221130992
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef Perrin het volgende:

[..]
Het werkt. Keer op keer.
[ afbeelding ]
Ja het wordt tijd dat die truuk gewoon door andere politieke stromingen wordt gebruikt. Sommige mensen willen dat kennelijk gewoon graag.
pi_221131073
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Jullie politieke vrienden zijn inderdaad niet lief en aardig. Dat hebben we al langer door.

Maar verder klinkt het vooral als opgeklopte feesboek wijsheid. Als je gewoon buiten komt is het allemaal niet zo'n drama als die filmpjes makers ons willen doen geloven.
Ik heb geen facebook, maar leuke troll. Blijven ontkennen. Nothing to see.

Keer 7 in 20 jaar tijd. Meer hoef ik niet te zeggen. Om over de rest nog maar te zwijgen.

En Parijs kan ik zeker bevestigen dat het zo erg is als de filmpjes. Nee niet in het centrum, maar daarbuiten is het een grote ghetto joh. Daar laat je je eigen dochter niet alleen lopen in het donker. Maar blijf vooral wijzen naar facebook, Instagram. Het zal allemaal wel.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:28:07 #244
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221131086
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:25 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ik heb geen facebook, maar leuke troll. Blijven ontkennen. Nothing to see.

Keer 7 in 20 jaar tijd. Meer hoef ik niet te zeggen. Om over de rest nog maar te zwijgen.

En Parijs kan ik zeker bevestigen dat het zo erg is als de filmpjes. Nee niet in het centrum, maar daarbuiten is het een grote ghetto joh. Daar laat je je eigen dochter niet alleen lopen in het donker. Maar blijf vooral wijzen naar facebook, Instagram. Het zal allemaal wel.
Ja achterbuurten heb je in iedere stad. En die zijn er ook al heel lang. Daar gaat geen verstandig mens heeft als die er niets te zoeken heeft.

Behalve regisseurs van trieste filmpjes om mensen bang te maken voor politieke doeleinden.
pi_221131103
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja achterbuurten heb je in iedere stad. En die zijn er ook al heel lang. Daar gaat geen verstandig mens heeft als die er niets te zoeken heeft.

Behalve regisseurs van trieste filmpjes om mensen bang te maken voor politieke doeleinden.
Nogmaals feiten, niet filmpjes. Ik neem social media niet serieus. Dat is allemaal gestuurd op basis van wat je zegt inderdaad. Dat weet iedereen wel behalve Henk en Ingrid.
pi_221131116
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:30 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Nogmaals feiten, niet filmpjes. Ik neem social media niet serieus. Dat is allemaal gestuurd op basis van wat je zegt inderdaad. Dat weet iedereen wel behalve Henk en Ingrid.
Waarom trap je er dan toch zo blind in?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:32:42 #247
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221131117
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:12 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja het wordt tijd dat die truuk gewoon door andere politieke stromingen wordt gebruikt. Sommige mensen willen dat kennelijk gewoon graag.
Ik vraag het me ook af inmiddels. Misschien moet je vuur met vuur bestrijden.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:38:15 #248
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221131161
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja achterbuurten heb je in iedere stad. En die zijn er ook al heel lang. Daar gaat geen verstandig mens heeft als die er niets te zoeken heeft.

Behalve regisseurs van trieste filmpjes om mensen bang te maken voor politieke doeleinden.
Probleem is alleen dat er steeds meer 'achterbuurten' zijn. Dat monumenten beklad zijn onder graffiti, dat er pruimtabakvlekken op alle stoepen zitten, dat het er meurt naar stront en afval.

En zo kan ik nog wel een poosje doorgaan.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221131376
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:38 schreef inslagenreuring het volgende:

En zo kan ik nog wel een poosje doorgaan.
Met verzinsels?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:10:00 #250
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221131482
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:02 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Met verzinsels?
Bekijk deze YouTube-video
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221131526
quote:
Dank voor de bevestiging.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:17:55 #252
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221131596
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:13 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Dank voor de bevestiging.
Graag gedaan.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221132788
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:03 schreef Monolith het volgende:
Vertaling: Ik ben te dom om te snappen wat het Lareb doet.
Het lareb heeft helaas de gegevens slecht bijgehouden, waardoor er nauwelijks iets zinnigs over te zeggen valt. Dit is ook toegegeven na onderzoek van Ronald Meester. Ondanks dat blijven ze toch uitspraken doen die wetenschappelijk niet zuiver zijn. Wel is de definitie van oversterfte in de tussentijd veranderd, waardoor er helemaal niet meer vergeleken kan worden over tijd. Dit betekent niet dat er dus iets aan de hand is, enkel dat Lareb niet echt een goed argument is in deze kwestie. Er zijn zeer veel fouten gemaakt op dit gebied en de data is helaas niet zuiver.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, ṭch blijft bestaan.
pi_221133127
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Uit de EU gaan ook niet blijkbaar.
Dit soort shit krijg je als politici (Jeremy Corbyn van Labour party in dit geval) referenda gaan opportunistisch in gaan zetten voor politiek gewin. Even de anti-EU tegenstand de kop indrukken door te tonen hoe pro het volk wel niet iets. Daarmee gaat vervolgens een andere opportunistische politieke partij mee aan de haal. No shit. Iets vergelijkbaars gebeurde in Nederland toen D66er Boris van der Ham samen met alweer vergeten groenlinkser en pvda’er even wilde bewijzen hoe erg Nederland op een Europees grondrecht en meer europa zat te wachten. Dat plofte ook in hun gezicht uit elkaar nadat de SP, wilders, sgp, lpf en CU hiermee aan de haal gingen. Als politici met referenda aan de haal gaan voor eigen gewin kan er weinig goeds van komen.
D66 heeft hierna na nog een gefaald referendumcampagne maar het referendum afgeschaft met de boodschap dat het volk “te dom” is om zo’n macht te dragen (of in hun woorden: het gaf niet wat ervan verwacht werd).
Beetje politiek in een notendop.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, ṭch blijft bestaan.
pi_221133407
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:52 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Dit soort shit krijg je als politici (Jeremy Corbyn van Labour party in dit geval) referenda gaan opportunistisch in gaan zetten voor politiek gewin. Even de anti-EU tegenstand de kop indrukken door te tonen hoe pro het volk wel niet iets. Daarmee gaat vervolgens een andere opportunistische politieke partij mee aan de haal. No shit. Iets vergelijkbaars gebeurde in Nederland toen D66er Boris van der Ham samen met alweer vergeten groenlinkser en pvda’er even wilde bewijzen hoe erg Nederland op een Europees grondrecht en meer europa zat te wachten. Dat plofte ook in hun gezicht uit elkaar nadat de SP, wilders, sgp, lpf en CU hiermee aan de haal gingen. Als politici met referenda aan de haal gaan voor eigen gewin kan er weinig goeds van komen.
D66 heeft hierna na nog een gefaald referendumcampagne maar het referendum afgeschaft met de boodschap dat het volk “te dom” is om zo’n macht te dragen (of in hun woorden: het gaf niet wat ervan verwacht werd).
Beetje politiek in een notendop.
Heeft Rutte gelijk gehad, idealisme is leuk maar het volk is te dom ervoor

Naja we hebben gewoon slechte media. Liever Victor Vlam en Rene Gijp dan een wetenschapper op tv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')