abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 juni 2026 @ 07:08:57 #1
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221105733
quote:
’Britse premier Starmer treedt mogelijk maandag al af’

De Britse premier Keir Starmer gaat naar verwachting maandag aftreden, meldt de Britse krant The Observer. Eerder berichtten media al dat hij dit weekend een keuze zou maken over het voortzetten van zijn premierschap. Volgens The Observer is Starmer tot de conclusie gekomen dat zijn positie onhoudbaar is.


Een regeringsbron liet na het nieuws van The Observer aan persbureau Reuters weten dat Starmer „zich volledig op zijn werk blijft concentreren”. Starmer kwam onder meer onder vuur te liggen vanwege het aanstellen van de omstreden Peter Mandelson als ambassadeur in de Verenigde Staten.

Afgelopen week boekte zijn rivaal Andy Burnham een lokale verkiezingswinst, waardoor die Starmer kan uitdagen om het premierschap over te nemen. Burnham kan volgens zijn aanhangers rekenen op de steun van 201 parlementariėrs, meldt The Observer.

Starmer zou dit weekend gesprekken hebben gevoerd met belangrijke figuren binnen de Britse politiek en zijn partij Labour. Hij probeert de rust te bewaren bij zijn aftreden, zeggen anonieme bronnen binnen Labour die The Observer sprak.
https://www.telegraaf.nl/(...)al-af/157543012.html
twitter


OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 21 juni 2026 @ 07:15:42 #2
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221105753
Naar verluidt wordt hij buitengewoon ereconsul in Pakistan wegens exceptionele inspanningen voor de Pakistaanse gemeenschap.
pi_221105797
Waardeloze vent dus prima
pi_221105852
...en laat hij dan die andere mensen met de rotzooi zitten?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zondag 21 juni 2026 @ 08:27:01 #5
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221105894
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 08:06 schreef tesssssssss het volgende:
...en laat hij dan die andere mensen met de rotzooi zitten?
Wat heeft het voor zin om aan te blijven?
pi_221105900
Zoals gewoonlijk komt Starmer twee maanden later dan de rest van de wereld tot dezelfde conclusie.

Waardeloos figuur.
  zondag 21 juni 2026 @ 08:38:39 #7
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221105919
Dat gaan veel mensen in het VK vieren.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 21 juni 2026 @ 09:01:02 #8
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_221105960
Pff, hoeveel hebben ze in de afgelopen 10-15 jaar gehad zeg?
  zondag 21 juni 2026 @ 09:20:48 #9
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_221106005
Cameron, May, Johnson, Truss, Sunak en nu Starmer.

En dat allemaal omdat 52 procent dacht dat een Brexit een strak idee was.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 09:21:55 #10
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221106009
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 08:06 schreef tesssssssss het volgende:
...en laat hij dan die andere mensen met de rotzooi zitten?
Wordt waarschijnlijk opgevolgd door deze meneer:
https://www.nu.nl/buitenl(...)armer-aanvallen.html
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221106076
*O* *O* *O* *O*

Het alternatief is overigens net zo erg hoor. Het is niet alsof Labour beleid nu zal omslaan :+
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  zondag 21 juni 2026 @ 09:52:31 #12
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221106120
quote:
88s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:41 schreef Mikeytt het volgende:
*O* *O* *O* *O*

Het alternatief is overigens net zo erg hoor. Het is niet alsof Labour beleid nu zal omslaan :+
True
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221106190
quote:
88s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:41 schreef Mikeytt het volgende:
*O* *O* *O* *O*

Het alternatief is overigens net zo erg hoor. Het is niet alsof Labour beleid nu zal omslaan :+
Gewoon een andere verpakking.
pi_221106392
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:20 schreef Falco het volgende:
Cameron, May, Johnson, Truss, Sunak en nu Starmer.

En dat allemaal omdat 52 procent dacht dat een Brexit een strak idee was.
Moraal van het verhaal is dat het land iemand nodig had die echt geloofde in Brexit. Geen van deze figuren wou de EU echt verlaten met als gevolg dat het VK nog vastzit aan bepaalde elementen van de EU. Daar komt nog bij dat geen van die figuren heeft begrepen dat Brexit grotendeels een stem was tegen immigratie.
Al deze figuren hebben niets gedaan om de immigratie te remmen, sterker nog onder Johnson is de immigratie enorm toegenomen. Zelden heb ik gezien dat een volk zo enorm is verraden door het politieke establisment.
  zondag 21 juni 2026 @ 11:00:43 #15
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221106415
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:20 schreef Falco het volgende:
Cameron, May, Johnson, Truss, Sunak en nu Starmer.

En dat allemaal omdat 52 procent dacht dat een Brexit een strak idee was.
My name is Boris
My name is Boris and I like to party
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 21 juni 2026 @ 11:05:57 #16
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221106450
Waarschijnlijk gaat hij nu een positie als imam opstarten.
  zondag 21 juni 2026 @ 11:09:01 #17
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221106466
Maar de volgende gaat het wegkijken nog verder perfectioneren, dus we kunnen weer tevreden zijn allemaal and keeping up those appearances.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zondag 21 juni 2026 @ 11:12:07 #18
117098 Hathor
Effe niet
pi_221106483
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 08:38 schreef thedeedster het volgende:
Dat gaan veel mensen in het VK vieren.
Ja, maar het alternatief is niet veel beter. De poppetjes zijn niet het probleem, het is die ruggengraatloze labour partij.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 21 juni 2026 @ 11:14:01 #19
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_221106492
Het beste is nu een hoogopgeleide dictator die een paar jaar orde op zaken komt stellen. Daarna nieuwe verkiezingen het land opnieuw opbouwen.
pi_221106508
Om een echte koerswijziging te realiseren zal er een hele diepe sanering plaats moeten gaan vinden, die vindt niet plaats door wat prominente poppetjes op de voorgrond te vervangen of een partij de grootste te maken. De echte betonrot zit veel dieper, in de ambtenarij, rechtspraak, het onderwijs en de media. Geldt overigens voor bijna heel West-Europa.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  zondag 21 juni 2026 @ 11:21:50 #21
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221106552
Straks krijg je Farage die er een enorme puinhoop van maakt en ook nog mogelijk een landverrader is.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 21 juni 2026 @ 11:24:00 #22
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221106563
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:14 schreef Jahr00n het volgende:
Het beste is nu een hoogopgeleide dictator die een paar jaar orde op zaken komt stellen. Daarna nieuwe verkiezingen het land opnieuw opbouwen.
Ja dit.
Mensen in het westen hebben het gewoon te goed.
Er moet weer oorlog en genocide gaan gebeuren uitgevoerd door een schrikregime.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 21 juni 2026 @ 11:25:15 #23
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221106575
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:12 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ja, maar het alternatief is niet veel beter. De poppetjes zijn niet het probleem, het is die ruggengraatloze labour partij.
Je ziet bepaalde tendensen bij verschillende Europese landen terug; VK, Frankrijk, Duitsland, Nederland. Benieuwd waar dit toe gaat leiden.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 21 juni 2026 @ 11:41:05 #24
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_221106847
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:25 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Je ziet bepaalde tendensen bij verschillende Europese landen terug; VK, Frankrijk, Duitsland, Nederland. Benieuwd waar dit toe gaat leiden.
Hopelijk geen fascistische shitzooi..
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 11:46:35 #25
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221106999
Top
Opbokken met die 2 tier h*ft*r.

quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:41 schreef Falco het volgende:

[..]
Hopelijk geen fascistische shitzooi..
Moet links eens gaan luisteren naar de sluimerende meerderheid die de influx van kansloosheid en alle negatieve effecten daarvan op de samenleving zat is.

Haal je hoofd uit je reet en kap met de utopische policor onzin, anders komt er idd een extreem rechtse golf. Je ziet het nu al opkomen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')