abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 10:37:24 #76
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221115748
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:31 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Het is net als bij Trump sektegedrag

Het is ook ironisch dat sinds Brexit vooral de leave stemmende gebieden de meeste nieuwe migranten hebben en economisch de zwaarste klappen hebben gehad.
Hun Brexit, hun keuze. Gewoon weer een schoolvoorbeeld van mensen met een lagere socio economische status die zich zand in de ogen hebben laten strooien door volk dat niks om deze mensen geeft, behalve als het om stemmen gaat.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 22 juni 2026 @ 10:42:09 #77
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221115779
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:18 schreef ludovico het volgende:

[..]
De EU is me toch een gedrocht van een instituut.
Daarbuiten is het blijkbaar niet beter zien we in het VK.
pi_221115794
quote:
Keir Starmer stapt op als premier van Verenigd Koninkrijk

De Britse premier Keir Starmer treedt af, heeft hij bekendgemaakt voor zijn ambtswoning 10 Downing Street. De beslissing komt niet geheel onverwacht: de Britse krant The Observer meldde gisteren al dat hij tot de conclusie was gekomen dat zijn positie onhoudbaar is.

Starmer stond al langer onder druk om af te treden na een zware nederlaag bij de regionale en lokale verkiezingen vorige maand. Ook in de peilingen onder het publiek bereikte hij historisch lage waarderingscijfers. Als zesde premier van het VK in tien jaar tijd laat Starmer een rumoerig politiek landschap achter.

https://nos.nl/artikel/26(...)-verenigd-koninkrijk
  maandag 22 juni 2026 @ 10:45:44 #79
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221115799
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:21 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Waarom niet? Iemand moet daar gewoon keihard de grenzen dichtgooien.
Dat konden ze voor de Brexit ook al.
  maandag 22 juni 2026 @ 10:47:10 #80
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221115802
Dat zou goed nieuws zijn. Die man is een gevaar voor de inheemse Britse beschaving. Een man die verkrachters een hand boven het hoofd houdt.

Een vies vuil mannetje is het.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_221115812
  maandag 22 juni 2026 @ 10:51:14 #82
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221115845
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:45 schreef RotatoR het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
En nog steeds geen woord over die rape gangs. Het verbaast me niet eens meer.

#werkenbijdenos
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221115959
Weer een nieuwe premier gaat vast alles oplossen.
  maandag 22 juni 2026 @ 11:03:51 #84
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221116060
Tja, gaat dit nu veel oplossen? Natuurlijk veel slechte beslissingen genomen. Het toelaten van 100k migranten aan het begin van zijn tijd als premier was al een valse start, maar dit komt meer vanuit de bredere partij dan vanuit Starmer zelf. Nu krijgt een ander poppetje, die precies hetzelfde beleid gaat voeren.
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:36 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Wat je dus ziet is dat simpele figuren alleen maar de Brexit aanvoeren als reden waarom het zo kut is in Engeland terwijl iedereen met iets meer hersencellen weet dat de hele Brexit discussie juist gevoed werd door het sentiment dat het ultiem kut met peren ging in Engeland en men er vanwege EU regelgeving niks aan kon veranderen.

Maar ja linkse kerkgangers en feiten, dat is nooit een goed huwelijk geweest.
Het hele wereldbeeld hangt aan elkaar van standpunten op basis van emoties en ideologische dogma's. En dan tegelijkertijd beweren dat men 'de feiten' omarmd.
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 09:29 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Precies wat er gebeurd is dus. Na de Brexit zijn de Tories toch jarenlang aan de macht geweest? Starmer zit er pas een jaartje of 2.
Zij voeren geen rechts en conservatief beleid.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 22 juni 2026 @ 11:09:04 #85
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221116122
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:57 schreef Breekfast het volgende:
Weer een nieuwe premier gaat vast alles oplossen.
Ach joh, je ziet het toch overal; wat voor politieke richting dan ook, ze krijgen niks voor elkaar. Veel praten, weinig doen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_221116185
Dikke doei.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 22 juni 2026 @ 11:16:01 #87
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221116196
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:37 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hun Brexit, hun keuze. Gewoon weer een schoolvoorbeeld van mensen met een lagere socio economische status die zich zand in de ogen hebben laten strooien door volk dat niks om deze mensen geeft, behalve als het om stemmen gaat.
Misschien omdat zij in hun wijken de nadelige gevolgen van de waanbeelden van globalisten ondervinden?

En op de koop toe nog worden nagetrapt door mensen zoals jij?
pi_221116230
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:57 schreef Breekfast het volgende:
Weer een nieuwe premier gaat vast alles oplossen.
Ik denk dat het voor Engeland al te laat is. Zelfde geldt voor Frankrijk en Belgie. Doodzonde, maar het zijn geen beschaafde landen meer. Het zijn ghetto's geworden in de grote steden. Je tranen schieten je in de ogen als je Londen, Brussel en Parijs vergelijkt met bijvoorbeeld Madrid. Nederland gaat ook deze kant op.
pi_221116373
quote:
7s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:47 schreef phpmystyle het volgende:
Dat zou goed nieuws zijn. Die man is een gevaar voor de inheemse Britse beschaving. Een man die verkrachters een hand boven het hoofd houdt.

Een vies vuil mannetje is het.
Zijn opvolger ongetwijfeld ook, mannetje of vrouwtje. Die zal zich wat minder gebonden voelen aan verkiezingsbeloften door Starmer en vrolijk verder gaan met het optuigen van een totalitaire infrastructuur dat in geen manifest te vinden was.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 11:26:57 #90
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221116456
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:16 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Misschien omdat zij in hun wijken de nadelige gevolgen van de waanbeelden van globalisten ondervinden?

En op de koop toe nog worden nagetrapt door mensen zoals jij?
Ik kan er ook niks aan doen dat ze een jaar of 10 terug in de verhaaltjes van figuren als Farage en Bojo zijn getrapt, wel?
Grenzen zouden dichtgaan en het Brittania van weleer zou herrijzen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 22 juni 2026 @ 11:29:08 #91
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221116500
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:16 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Misschien omdat zij in hun wijken de nadelige gevolgen van de waanbeelden van globalisten ondervinden?

En op de koop toe nog worden nagetrapt door mensen zoals jij?
De waanbeelden van Farage brengt ze blijkbaar van de regen in de drup.

Dan kan niet vaak genoeg herhaald worden in plaats van steeds mensen gaan pamperen dat ze niks aan hun onnozels keuzes kunnen doen omdat ze zo zielig en hulpeloos zijn.
  maandag 22 juni 2026 @ 11:30:03 #92
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221116507
moet hij weten.
  maandag 22 juni 2026 @ 11:30:20 #93
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221116516
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:26 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ze een jaar of 10 terug in de verhaaltjes van figuren als Farage en Bojo zijn getrapt, wel?
Volgens de nieuwe politieke correctheid kunnen die mensen er niks aan doen en zijn ze zielig en hulpeloos en moeten we alleen maar lieve woordjes over ze zeggen.
pi_221116767
Laat Farage maar een keer de verkiezingen winnen, dan zal na een tijdje blijken of hij wel de problemen weet op te lossen. De kans is groter dat ook hij er tegenaan zal lopen dat het allemaal niet zo simpel is. Ze verkopen gebakken lucht.
pi_221116768
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:45 schreef RotatoR het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Snap niet waarom je daar zo blij mee bent eigenlijk
pi_221116825
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Zijn opvolger ongetwijfeld ook, mannetje of vrouwtje. Die zal zich wat minder gebonden voelen aan verkiezingsbeloften door Starmer en vrolijk verder gaan met het optuigen van een totalitaire infrastructuur dat in geen manifest te vinden was.
Komen er nu geen nieuwe verkiezingen?
  maandag 22 juni 2026 @ 11:49:21 #97
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221116838
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:48 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Komen er nu geen nieuwe verkiezingen?
Nope.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221116898
Starmer was een veel betere premier dan menigeen hier vermoedelijk denkt en ik ga hem wat dat betreft wel missen.

Jammer dat labour gewoon 0 charisma heeft en hun overwiningen niet goed weet te delen.

[ Bericht 1% gewijzigd door skysherrif op 22-06-2026 11:57:47 ]
  maandag 22 juni 2026 @ 11:52:32 #99
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221116901
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:51 schreef skysherrif het volgende:
Starmer was een veel betere president dan menigeen hier vermoedelijk denkt en ik ga hem wat dat betreft wel missen.

Jammer dat labour gewoon 0 charisma heeft en hun overwiningen goed weet te delen.
Het UK kent geen president sherrif
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221116910
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:44 schreef Breekfast het volgende:
Laat Farage maar een keer de verkiezingen winnen, dan zal na een tijdje blijken of hij wel de problemen weet op te lossen. De kans is groter dat ook hij er tegenaan zal lopen dat het allemaal niet zo simpel is. Ze verkopen gebakken lucht.
We hebben hier gezien wat de excuses waren met Wilders. "Hij werd tegengewerkt :'( ". Dat gaan ze daar ook zeggen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')