abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2026 @ 11:29:08 #91
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221116500
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:16 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Misschien omdat zij in hun wijken de nadelige gevolgen van de waanbeelden van globalisten ondervinden?

En op de koop toe nog worden nagetrapt door mensen zoals jij?
De waanbeelden van Farage brengt ze blijkbaar van de regen in de drup.

Dan kan niet vaak genoeg herhaald worden in plaats van steeds mensen gaan pamperen dat ze niks aan hun onnozels keuzes kunnen doen omdat ze zo zielig en hulpeloos zijn.
  maandag 22 juni 2026 @ 11:30:03 #92
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221116507
moet hij weten.
  maandag 22 juni 2026 @ 11:30:20 #93
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221116516
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:26 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ze een jaar of 10 terug in de verhaaltjes van figuren als Farage en Bojo zijn getrapt, wel?
Volgens de nieuwe politieke correctheid kunnen die mensen er niks aan doen en zijn ze zielig en hulpeloos en moeten we alleen maar lieve woordjes over ze zeggen.
pi_221116767
Laat Farage maar een keer de verkiezingen winnen, dan zal na een tijdje blijken of hij wel de problemen weet op te lossen. De kans is groter dat ook hij er tegenaan zal lopen dat het allemaal niet zo simpel is. Ze verkopen gebakken lucht.
pi_221116768
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:45 schreef RotatoR het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Snap niet waarom je daar zo blij mee bent eigenlijk
pi_221116825
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Zijn opvolger ongetwijfeld ook, mannetje of vrouwtje. Die zal zich wat minder gebonden voelen aan verkiezingsbeloften door Starmer en vrolijk verder gaan met het optuigen van een totalitaire infrastructuur dat in geen manifest te vinden was.
Komen er nu geen nieuwe verkiezingen?
  maandag 22 juni 2026 @ 11:49:21 #97
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221116838
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:48 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Komen er nu geen nieuwe verkiezingen?
Nope.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221116898
Starmer was een veel betere premier dan menigeen hier vermoedelijk denkt en ik ga hem wat dat betreft wel missen.

Jammer dat labour gewoon 0 charisma heeft en hun overwiningen niet goed weet te delen.

[ Bericht 1% gewijzigd door skysherrif op 22-06-2026 11:57:47 ]
  maandag 22 juni 2026 @ 11:52:32 #99
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221116901
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:51 schreef skysherrif het volgende:
Starmer was een veel betere president dan menigeen hier vermoedelijk denkt en ik ga hem wat dat betreft wel missen.

Jammer dat labour gewoon 0 charisma heeft en hun overwiningen goed weet te delen.
Het UK kent geen president sherrif
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221116910
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:44 schreef Breekfast het volgende:
Laat Farage maar een keer de verkiezingen winnen, dan zal na een tijdje blijken of hij wel de problemen weet op te lossen. De kans is groter dat ook hij er tegenaan zal lopen dat het allemaal niet zo simpel is. Ze verkopen gebakken lucht.
We hebben hier gezien wat de excuses waren met Wilders. "Hij werd tegengewerkt :'( ". Dat gaan ze daar ook zeggen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_221116916
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:52 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Het UK kent geen president sherrif
Jaja, premier natuurlijk.
pi_221116917
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
We hebben hier gezien wat de excuses waren met Wilders. "Hij werd tegengewerkt :'( ". Dat gaan ze daar ook zeggen.
En wat zijn de excuses voor D66?

Misschien maar eens tot de conclusie komen dat ze er alleen maar voor hunzelf zitten en stemmen een verloren zaak is.
  maandag 22 juni 2026 @ 11:56:56 #103
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221116925
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:44 schreef Breekfast het volgende:
Laat Farage maar een keer de verkiezingen winnen, dan zal na een tijdje blijken of hij wel de problemen weet op te lossen. De kans is groter dat ook hij er tegenaan zal lopen dat het allemaal niet zo simpel is. Ze verkopen gebakken lucht.
Een stem op Farage is mijns inziens ook voornamelijk een proteststem van mensen die compleet radeloos zijn omdat de gevestigde orde problemen ook maar enigszins kan oplossen.

Want natuurlijk gaat die clown ook maar iets oplossen.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 12:21:43 #104
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221117047
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:56 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Een stem op Farage is mijns inziens ook voornamelijk een proteststem van mensen die compleet radeloos zijn omdat de gevestigde orde problemen ook maar enigszins kan oplossen.

Want natuurlijk gaat die clown ook maar iets oplossen.
Dit.
De traditionele partijen laten ook zien het niet op te willen lossen. Farage gaat ook niks doen, maar wil er wel wat aan doen.

Dat is het enige verschil.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221117062
Mooi! Weg met die gevaarlijke dwaas *O*
pi_221117089
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 12:21 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dit.
De traditionele partijen laten ook zien het niet op te willen lossen. Farage gaat ook niks doen, maar wil er wel wat aan doen.

Dat is het enige verschil.
Zoals de BBB
  maandag 22 juni 2026 @ 12:36:17 #107
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221117107
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:56 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Een stem op Farage is mijns inziens ook voornamelijk een proteststem van mensen die compleet radeloos zijn omdat de gevestigde orde problemen ook maar enigszins kan oplossen.

Want natuurlijk gaat die clown ook maar iets oplossen.
Sterker nog, die maakt het alleen maar erger. Zodat de volgende boze populist het daarna nóg erger kan maken.

Een neerwaartse spiraal van wanbestuur en populisme.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 22 juni 2026 @ 12:39:12 #108
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221117125
quote:
15s.gif Op maandag 22 juni 2026 12:36 schreef Perrin het volgende:

[..]
Sterker nog, die maakt het alleen maar erger. Zodat de volgende boze populist het daarna nóg erger kan maken.

Een neerwaartse spiraal van wanbestuur en populisme.
Uiteindelijk komt Farage ook gewoon uit dezelfde kostschoolelite als Johnson, Starmer en elke andere Britse Politicus. Ze kiezen hun eigen grift.
pi_221117331
Yeeeey. Dat is nog eens goed nieuws.

Wat een ongelofelijke landverrader + tevens slappe en hypocriete pannenkoek was dit zeg.

Ik ben blij voor de Britten. Hopelijk nu iemand met een realitische visie.
  maandag 22 juni 2026 @ 13:17:14 #110
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221117361
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:12 schreef matigeuser het volgende:
Yeeeey. Dat is nog eens goed nieuws.

Wat een ongelofelijke landverrader + tevens slappe en hypocriete pannenkoek was dit zeg.

Ik ben blij voor de Britten. Hopelijk nu iemand met een realitische visie.
Ik denk dat het wel goed komt als ze nog 5x van PM wisselen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221117367
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:12 schreef matigeuser het volgende:
Yeeeey. Dat is nog eens goed nieuws.

Wat een ongelofelijke landverrader + tevens slappe en hypocriete pannenkoek was dit zeg.

Ik ben blij voor de Britten. Hopelijk nu iemand met een realitische visie.
Landverrader?
pi_221117369
quote:
15s.gif Op maandag 22 juni 2026 12:36 schreef Perrin het volgende:

[..]
Sterker nog, die maakt het alleen maar erger. Zodat de volgende boze populist het daarna nóg erger kan maken.

Een neerwaartse spiraal van wanbestuur en populisme.
Gesponsord door de heersende partijen die er echt een zooitje van hebben gemaakt.
  maandag 22 juni 2026 @ 13:21:46 #113
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221117379
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:20 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Gesponsord door de heersende partijen die er echt een zooitje van hebben gemaakt.
En populisten die daar nog een schepje bovenop doen. Het wordt er niet beter op.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221117384
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:20 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Landverrader?
Hij was degene die aan het hoofd stond van de dienst die de grooming gang scandals nog probeerde te doofpotten. Toen hij eenmaal premier werd, heeft hij vorig jaar onder immense druk opeens een onderzoek laten instellen naar diezelfde dienst waarbij zijn straatje nogal opzichtig is schoongeveegd.
pi_221117390
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:20 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Landverrader?
Pavloviaanse conditionering. Kijk je naar obsessie nummer 1 van de types in Nederland die een aversie tegen Starmer hebben, dan heeft ie het eigenlijk beter gedaan dan veel van z'n conservatieve voorgangers:
https://migrationobservat(...)-migration-the-data/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_221117413
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:24 schreef Monolith het volgende:

[..]
Pavloviaanse conditionering. Kijk je naar obsessie nummer 1 van de types in Nederland die een aversie tegen Starmer hebben, dan heeft ie het eigenlijk beter gedaan dan veel van z'n conservatieve voorgangers:
https://migrationobservat(...)-migration-the-data/
Ja, nu is veel hiervan natuurlijk wel een gevolg van wetten die gemaakt zijn onder zijn voorganger, maar daarna door Starmer nog meer verbeterd en verscherpt zijn, ipv teruggedraaid.
pi_221117505
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 12:39 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Uiteindelijk komt Farage ook gewoon uit dezelfde kostschoolelite als Johnson, Starmer en elke andere Britse Politicus. Ze kiezen hun eigen grift.
Dat is wel zo, dat is een enorme bubbel van London posh and rich, die in een totaal andere wereld leven. Vanaf de kindertijd tot nu zien die totaal andere dingen dan de gemiddelde Brit.
Er zal daar niet snel iemand ah roer komen uit de onderlaag of arbeidersklasse.
Vakman pur sang
pi_221117513
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:21 schreef Perrin het volgende:

[..]
En populisten die daar nog een schepje bovenop doen. Het wordt er niet beter op.
In welke West-Europees land gaat het wel beter dan de laatste 10 jaar? Volgens mij is het overal een teringzooi.
pi_221117514
Mooi.
Prutser
pi_221117533
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:28 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Ja, nu is veel hiervan natuurlijk wel een gevolg van wetten die gemaakt zijn onder zijn voorganger, maar daarna door Starmer nog meer verbeterd en verscherpt zijn, ipv teruggedraaid.
Klopt. En deels natuurlijk ook wel het gevolg van bredere trends in migratie, maar mensen vallen meer voor perceptie dan voor de realiteit lijkt het.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')