abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 juni 2026 @ 07:08:57 #1
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221105733
quote:
’Britse premier Starmer treedt mogelijk maandag al af’

De Britse premier Keir Starmer gaat naar verwachting maandag aftreden, meldt de Britse krant The Observer. Eerder berichtten media al dat hij dit weekend een keuze zou maken over het voortzetten van zijn premierschap. Volgens The Observer is Starmer tot de conclusie gekomen dat zijn positie onhoudbaar is.


Een regeringsbron liet na het nieuws van The Observer aan persbureau Reuters weten dat Starmer „zich volledig op zijn werk blijft concentreren”. Starmer kwam onder meer onder vuur te liggen vanwege het aanstellen van de omstreden Peter Mandelson als ambassadeur in de Verenigde Staten.

Afgelopen week boekte zijn rivaal Andy Burnham een lokale verkiezingswinst, waardoor die Starmer kan uitdagen om het premierschap over te nemen. Burnham kan volgens zijn aanhangers rekenen op de steun van 201 parlementariėrs, meldt The Observer.

Starmer zou dit weekend gesprekken hebben gevoerd met belangrijke figuren binnen de Britse politiek en zijn partij Labour. Hij probeert de rust te bewaren bij zijn aftreden, zeggen anonieme bronnen binnen Labour die The Observer sprak.
https://www.telegraaf.nl/(...)al-af/157543012.html
twitter


OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 21 juni 2026 @ 07:15:42 #2
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221105753
Naar verluidt wordt hij buitengewoon ereconsul in Pakistan wegens exceptionele inspanningen voor de Pakistaanse gemeenschap.
pi_221105797
Waardeloze vent dus prima
pi_221105852
...en laat hij dan die andere mensen met de rotzooi zitten?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zondag 21 juni 2026 @ 08:27:01 #5
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221105894
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 08:06 schreef tesssssssss het volgende:
...en laat hij dan die andere mensen met de rotzooi zitten?
Wat heeft het voor zin om aan te blijven?
pi_221105900
Zoals gewoonlijk komt Starmer twee maanden later dan de rest van de wereld tot dezelfde conclusie.

Waardeloos figuur.
  zondag 21 juni 2026 @ 08:38:39 #7
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221105919
Dat gaan veel mensen in het VK vieren.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 21 juni 2026 @ 09:01:02 #8
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_221105960
Pff, hoeveel hebben ze in de afgelopen 10-15 jaar gehad zeg?
  zondag 21 juni 2026 @ 09:20:48 #9
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_221106005
Cameron, May, Johnson, Truss, Sunak en nu Starmer.

En dat allemaal omdat 52 procent dacht dat een Brexit een strak idee was.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 09:21:55 #10
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221106009
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 08:06 schreef tesssssssss het volgende:
...en laat hij dan die andere mensen met de rotzooi zitten?
Wordt waarschijnlijk opgevolgd door deze meneer:
https://www.nu.nl/buitenl(...)armer-aanvallen.html
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221106076
*O* *O* *O* *O*

Het alternatief is overigens net zo erg hoor. Het is niet alsof Labour beleid nu zal omslaan :+
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  zondag 21 juni 2026 @ 09:52:31 #12
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221106120
quote:
88s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:41 schreef Mikeytt het volgende:
*O* *O* *O* *O*

Het alternatief is overigens net zo erg hoor. Het is niet alsof Labour beleid nu zal omslaan :+
True
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221106190
quote:
88s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:41 schreef Mikeytt het volgende:
*O* *O* *O* *O*

Het alternatief is overigens net zo erg hoor. Het is niet alsof Labour beleid nu zal omslaan :+
Gewoon een andere verpakking.
pi_221106392
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:20 schreef Falco het volgende:
Cameron, May, Johnson, Truss, Sunak en nu Starmer.

En dat allemaal omdat 52 procent dacht dat een Brexit een strak idee was.
Moraal van het verhaal is dat het land iemand nodig had die echt geloofde in Brexit. Geen van deze figuren wou de EU echt verlaten met als gevolg dat het VK nog vastzit aan bepaalde elementen van de EU. Daar komt nog bij dat geen van die figuren heeft begrepen dat Brexit grotendeels een stem was tegen immigratie.
Al deze figuren hebben niets gedaan om de immigratie te remmen, sterker nog onder Johnson is de immigratie enorm toegenomen. Zelden heb ik gezien dat een volk zo enorm is verraden door het politieke establisment.
  zondag 21 juni 2026 @ 11:00:43 #15
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221106415
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:20 schreef Falco het volgende:
Cameron, May, Johnson, Truss, Sunak en nu Starmer.

En dat allemaal omdat 52 procent dacht dat een Brexit een strak idee was.
My name is Boris
My name is Boris and I like to party
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 21 juni 2026 @ 11:05:57 #16
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221106450
Waarschijnlijk gaat hij nu een positie als imam opstarten.
  zondag 21 juni 2026 @ 11:09:01 #17
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221106466
Maar de volgende gaat het wegkijken nog verder perfectioneren, dus we kunnen weer tevreden zijn allemaal and keeping up those appearances.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zondag 21 juni 2026 @ 11:12:07 #18
117098 Hathor
Effe niet
pi_221106483
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 08:38 schreef thedeedster het volgende:
Dat gaan veel mensen in het VK vieren.
Ja, maar het alternatief is niet veel beter. De poppetjes zijn niet het probleem, het is die ruggengraatloze labour partij.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 21 juni 2026 @ 11:14:01 #19
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_221106492
Het beste is nu een hoogopgeleide dictator die een paar jaar orde op zaken komt stellen. Daarna nieuwe verkiezingen het land opnieuw opbouwen.
pi_221106508
Om een echte koerswijziging te realiseren zal er een hele diepe sanering plaats moeten gaan vinden, die vindt niet plaats door wat prominente poppetjes op de voorgrond te vervangen of een partij de grootste te maken. De echte betonrot zit veel dieper, in de ambtenarij, rechtspraak, het onderwijs en de media. Geldt overigens voor bijna heel West-Europa.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  zondag 21 juni 2026 @ 11:21:50 #21
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221106552
Straks krijg je Farage die er een enorme puinhoop van maakt en ook nog mogelijk een landverrader is.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 21 juni 2026 @ 11:24:00 #22
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221106563
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:14 schreef Jahr00n het volgende:
Het beste is nu een hoogopgeleide dictator die een paar jaar orde op zaken komt stellen. Daarna nieuwe verkiezingen het land opnieuw opbouwen.
Ja dit.
Mensen in het westen hebben het gewoon te goed.
Er moet weer oorlog en genocide gaan gebeuren uitgevoerd door een schrikregime.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 21 juni 2026 @ 11:25:15 #23
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221106575
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:12 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ja, maar het alternatief is niet veel beter. De poppetjes zijn niet het probleem, het is die ruggengraatloze labour partij.
Je ziet bepaalde tendensen bij verschillende Europese landen terug; VK, Frankrijk, Duitsland, Nederland. Benieuwd waar dit toe gaat leiden.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 21 juni 2026 @ 11:41:05 #24
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_221106847
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:25 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Je ziet bepaalde tendensen bij verschillende Europese landen terug; VK, Frankrijk, Duitsland, Nederland. Benieuwd waar dit toe gaat leiden.
Hopelijk geen fascistische shitzooi..
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 11:46:35 #25
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221106999
Top
Opbokken met die 2 tier h*ft*r.

quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:41 schreef Falco het volgende:

[..]
Hopelijk geen fascistische shitzooi..
Moet links eens gaan luisteren naar de sluimerende meerderheid die de influx van kansloosheid en alle negatieve effecten daarvan op de samenleving zat is.

Haal je hoofd uit je reet en kap met de utopische policor onzin, anders komt er idd een extreem rechtse golf. Je ziet het nu al opkomen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221107130
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:14 schreef Jahr00n het volgende:
Het beste is nu een hoogopgeleide dictator die een paar jaar orde op zaken komt stellen. Daarna nieuwe verkiezingen het land opnieuw opbouwen.
Kunnen we Constantijn niet 'resurrecten'?
pi_221107145
Kortdurende ambtstermijnen resulteert in de spreiding van verantwoordelijkheid, terwijl een nieuw poppetje gewoon weer exact verder gaat waar de vorige satanist is gestopt.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_221108736
twitter
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  zondag 21 juni 2026 @ 15:18:31 #29
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221109424
quote:
88s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:11 schreef Mikeytt het volgende:
[ x ]
Een 'prince' andrew shot!

Aw shit, quote ik mikey...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221109494
Toch apart. In de VS is een rechtse politicus met banden met Jeffrey Epstein aan het roer en is hij een oorlog gestart.
In het VK moet een linkse politicus zonder banden met Jeffrey Epstein opstappen.

Dubbel moraal
  zondag 21 juni 2026 @ 15:38:31 #31
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221109533
Aan iedereen die denkt te willen reageren op hierboven:

Doe
Het
Niet

Hou je in. Negeren.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 21 juni 2026 @ 18:17:16 #32
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_221110636
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:38 schreef Red_85 het volgende:
Aan iedereen die denkt te willen reageren op hierboven:

Doe
Het
Niet

Hou je in. Negeren.
De waarheid doet jou pijn he?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 19:26:29 #33
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221111076
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:31 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Toch apart. In de VS is een rechtse politicus met banden met Jeffrey Epstein aan het roer en is hij een oorlog gestart.
In het VK moet een linkse politicus zonder banden met Jeffrey Epstein opstappen.

Dubbel moraal
In Europa geven we geen ene ** om die Jeffrey epstein. Laat die oplichters aan de andere kant van de plas daarmee maar dealen.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zondag 21 juni 2026 @ 19:40:00 #34
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221111136
Het is net als hier, Na 11 jaar ben je eindelijk van Rutte af maar aan alles wat daarna komt heb je ook net zoveel als een airconditioner in een Iglo op de Noordpool.
  zondag 21 juni 2026 @ 19:50:08 #35
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221111199
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:38 schreef Red_85 het volgende:
Aan iedereen die denkt te willen reageren op hierboven:

Doe
Het
Niet

Hou je in. Negeren.
Ach joh, het aantal te negeren Fokkers wordt groter en groter. En dan komt een ban.

En later keren ze terug onder een andere naam. En begint alles weer van voren af aan.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_221111273
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:50 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Ach joh, het aantal te negeren Fokkers wordt groter en groter. En dan komt een ban.

En later keren ze terug onder een andere naam. En begint alles weer van voren af aan.
Als ik jouw pohi lees dan snap ik niet waarom dit forum drukker wordt met jouw positieve bijdrages. :)
  zondag 21 juni 2026 @ 20:10:01 #37
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221111400
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:56 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Als ik jouw pohi lees dan snap ik niet waarom dit forum drukker wordt met jouw positieve bijdrages. :)
:O
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_221113818
twitter


quote:
Vertaling

Het Verenigd Koninkrijk is tegenwoordig een politieke vazalstaat van de Verenigde Staten, dus het lijkt mij eigenlijk passend dat de premier door de Amerikaanse president wordt afgezet.
pi_221113853
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:56 schreef Peppert het volgende:
[ x ]
[..]

Ben wel blij dat alleen MAGA van de complottheorietjes is. Stel je voor dat de rest van de wereldbevolking daaraan zou beginnen. Moet er niet aan denken.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_221113904
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 08:06 schreef tesssssssss het volgende:
...en laat hij dan die andere mensen met de rotzooi zitten?
Ze zitten al een hele lange tijd in de rotzooi. Ook lang voor hij zelf aan de slag ging.
pi_221113986
Hoop dat zijn opvolger geen racist is, maar dat is een flinke opgave bij Labour.
pi_221114266
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Ben wel blij dat alleen MAGA van de complottheorietjes is. Stel je voor dat de rest van de wereldbevolking daaraan zou beginnen. Moet er niet aan denken.
Lijkt mij niet echt MAGA

https://en.wikipedia.org/wiki/Bruno_Ma%C3%A7%C3%A3es

En hij heeft een punt. De VS is een machtige "bondgenoot" maffiabaas. Zie alleen al de nieuwe NAVO norm en Groenland kwestie.
pi_221114302
Misschien zetten ze er een moslim neer _O-

Het is toch al zo naar de klote, waarom niet clownwereld omarmen?

  maandag 22 juni 2026 @ 07:15:38 #44
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221114958
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:56 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Moraal van het verhaal is dat het land iemand nodig had die echt geloofde in Brexit. Geen van deze figuren wou de EU echt verlaten met als gevolg dat het VK nog vastzit aan bepaalde elementen van de EU. Daar komt nog bij dat geen van die figuren heeft begrepen dat Brexit grotendeels een stem was tegen immigratie.
Al deze figuren hebben niets gedaan om de immigratie te remmen, sterker nog onder Johnson is de immigratie enorm toegenomen. Zelden heb ik gezien dat een volk zo enorm is verraden door het politieke establisment.
De Brexit is dan ook een enorm dom kutidee geweest dat door werkelijk niemand een succes gemaakt had kunnen worden.

En blijkbaar ook nog geeneens een oplossing tegen migratie. Hoe dom kan je zijn.
pi_221114988
Waardeloze kerel. Hopen op rechts-conservatieve partijen die daar orde op zaken gaan stellen.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  maandag 22 juni 2026 @ 07:45:10 #46
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221115034
quote:
19s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:04 schreef TwenteFC het volgende:
Hoop dat zijn opvolger geen racist is, maar dat is een flinke opgave bij Labour.
Hier hebben we ook zo'n racistische Turkse werken bij het bedrijfsrestaurant. Bah, vieze racisten.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  maandag 22 juni 2026 @ 07:51:32 #47
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221115049
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 07:31 schreef TAmaru het volgende:
Waardeloze kerel. Hopen op rechts-conservatieve partijen die daar orde op zaken gaan stellen.
Nee dat gaan ze niet, want de Brexit is gewoon een schijtplan.
pi_221115056
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 07:51 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee dat gaan ze niet, want de Brexit is gewoon een schijtplan.
Ik zie het verband niet zo.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_221115104
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 07:54 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Ik zie het verband niet zo.
Het bekt zo lekker. Huhuhu brexit. Maar Engeland was al een shithole country voor de brexit.
pi_221115106
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 07:51 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee dat gaan ze niet, want de Brexit is gewoon een schijtplan.
Je kunt er desondanks betere binnenlandse politiek op nahouden toch?
Vakman pur sang
  maandag 22 juni 2026 @ 08:15:02 #51
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221115119
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:11 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Het bekt zo lekker. Huhuhu brexit. Maar Engeland was al een shithole country voor de brexit.
Dus maken we er nog maar een nog grotere shithole van :')

De bekende logica van onderbuikfiguren.
pi_221115149
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:11 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Het bekt zo lekker. Huhuhu brexit. Maar Engeland was al een shithole country voor de brexit.
Dat sowieso, maar of Brexit nu een succes is of niet, uiteindelijk kan rechts gewoon orde op zaken stellen nu in het VK.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  maandag 22 juni 2026 @ 08:31:04 #53
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221115176
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 07:51 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee dat gaan ze niet, want de Brexit is gewoon een schijtplan.
Alles wat tegen het d66 politbureau in gaat, is volgens jouw een 'schijtplan'.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 22 juni 2026 @ 08:36:15 #54
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_221115196
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:26 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
In Europa geven we geen ene ** om die Jeffrey epstein. Laat die oplichters aan de andere kant van de plas daarmee maar dealen.
Idd, ik zou zeggen dat Epstein in het niet valt naast de Pakistaanse verkrachtingsindustrie in het Verenigd Koninkrijk.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_221115197
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:23 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Dat sowieso, maar of Brexit nu een succes is of niet, uiteindelijk kan rechts gewoon orde op zaken stellen nu in het VK.
Wat je dus ziet is dat simpele figuren alleen maar de Brexit aanvoeren als reden waarom het zo kut is in Engeland terwijl iedereen met iets meer hersencellen weet dat de hele Brexit discussie juist gevoed werd door het sentiment dat het ultiem kut met peren ging in Engeland en men er vanwege EU regelgeving niks aan kon veranderen.

Maar ja linkse kerkgangers en feiten, dat is nooit een goed huwelijk geweest.
pi_221115202
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:36 schreef nixxx het volgende:

[..]
Idd, ik zou zeggen dat Epstein in het niet valt naast de Pakistaanse verkrachtingsindustrie in het Verenigd Koninkrijk.
Dat is gewoon institutioneel faciliteren van verkrachtingen op witte vrouwen geweest. Het bijzondere is dat je geen enkele feminist of linkse prominent hierover hoort. Als het omgekeerd was geweest stonden deze groepen vooraan op de barricades.
pi_221115210
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:36 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Wat je dus ziet is dat simpele figuren alleen maar de Brexit aanvoeren als reden waarom het zo kut is in Engeland terwijl iedereen met iets meer hersencellen weet dat de hele Brexit discussie juist gevoed werd door het sentiment dat het ultiem kut met peren ging in Engeland en men er vanwege EU regelgeving niks aan kon veranderen.

Maar ja linkse kerkgangers en feiten, dat is nooit een goed huwelijk geweest.
Het is natuurlijk ook stom om eerst een Brexit te doen en dan gewoon verder te gaan met landvernietigend links beleid. Zo'n Brexit kan alleen maar functioneren in combinatie met knetterhard rechts beleid.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_221115252
Opvolger oogt als een iets jongere kloon
life is like a box of chocolates
  maandag 22 juni 2026 @ 08:52:46 #59
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_221115261
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:38 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Het is natuurlijk ook stom om eerst een Brexit te doen en dan gewoon verder te gaan met landvernietigend links beleid. Zo'n Brexit kan alleen maar functioneren in combinatie met knetterhard rechts beleid.
Dit dus, ze hadden een Tatcher moeten hebben.
  maandag 22 juni 2026 @ 09:23:51 #60
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_221115418
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:37 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Dat is gewoon institutioneel faciliteren van verkrachtingen op witte vrouwen geweest. Het bijzondere is dat je geen enkele feminist of linkse prominent hierover hoort. Als het omgekeerd was geweest stonden deze groepen vooraan op de barricades.
En labour is afhankelijk van het stemgedrag van minderheidsgroepen ( al zijn die in sommige steden al meerderheid) en de greens worden gewoon overgenomen door islamisten. Wat dat betreft vind ik het ook te bizar voor woorden dat burgers van commonwealth landen blijkbaar mogen stemmen in Britse verkiezingen, ook al hebben ze geen Britse nationaliteit. Hoe kun je ooit zoiets doms verzinnen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 09:29:21 #61
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221115429
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:38 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Het is natuurlijk ook stom om eerst een Brexit te doen en dan gewoon verder te gaan met landvernietigend links beleid. Zo'n Brexit kan alleen maar functioneren in combinatie met knetterhard rechts beleid.
Precies wat er gebeurd is dus. Na de Brexit zijn de Tories toch jarenlang aan de macht geweest? Starmer zit er pas een jaartje of 2.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_221115468
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:40 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Het is net als hier, Na 11 jaar ben je eindelijk van Rutte af maar aan alles wat daarna komt heb je ook net zoveel als een airconditioner in een Iglo op de Noordpool.
In Nederland ligt het toch echt aan de inwoners die niets hebben geleerd van 13 jaar beleid
  maandag 22 juni 2026 @ 09:39:55 #63
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221115476
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:40 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Het is net als hier, Na 11 jaar ben je eindelijk van Rutte af maar aan alles wat daarna komt heb je ook net zoveel als een airconditioner in een Iglo op de Noordpool.
Met een airco kun je ook verwarmen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 22 juni 2026 @ 10:04:26 #64
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221115582
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:31 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Alles wat tegen het d66 politbureau in gaat, is volgens jouw een 'schijtplan'.
D66 is niet actief in de UK maar daar is wel duidelijk te zien dat het gewoon een schijtplan was.
  maandag 22 juni 2026 @ 10:08:43 #65
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221115608
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:38 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Het is natuurlijk ook stom om eerst een Brexit te doen en dan gewoon verder te gaan met landvernietigend links beleid. Zo'n Brexit kan alleen maar functioneren in combinatie met knetterhard rechts beleid.
Nee ook met knetterrechts beleid verandert de positie van het VK ten opzichte van de rest van de wereld niet. Dus het blijft een hopeloos idee. Ook al blijf je wanhopig roepen dat een rechtse verlosser eindelijk met een wonderplan kan komen om het een succes te maken.

Dat is gewoon duikgedrag om niet te willen toegeven dat je ooit dacht dat dat een goed plan was.
pi_221115650
Two tier Keir..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_221115652
Ach ja, de Brexit heeft tal van nadelen opgeleverd, maar alle verwachte doemscenario's zijn ook uitgebleven en het leverde ook nog wat kleine voordelen op. De crux waar het iedereen om ging, take back control en immigratie, zijn natuurlijk op een sof uitgelopen.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_221115654
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee ook met knetterrechts beleid verandert de positie van het VK ten opzichte van de rest van de wereld niet. Dus het blijft een hopeloos idee. Ook al blijf je wanhopig roepen dat een rechtse verlosser eindelijk met een wonderplan kan komen om het een succes te maken.

Dat is gewoon duikgedrag om niet te willen toegeven dat je ooit dacht dat dat een goed plan was.
De EU is me toch een gedrocht van een instituut.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_221115659
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 09:29 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Precies wat er gebeurd is dus. Na de Brexit zijn de Tories toch jarenlang aan de macht geweest? Starmer zit er pas een jaartje of 2.
De Tories zijn net zo links als de VVD inmiddels. Nee, bij knetterrechts dan heb ik het echt over minimaal Thatcher of liever nog het niveau Farage of Restore Britain. Keihard antimigratiebeleid, agressief inzetten op remigratie, stopzetten uitkeringen en toeslagen en al die onzin ...
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_221115661
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee ook met knetterrechts beleid verandert de positie van het VK ten opzichte van de rest van de wereld niet. Dus het blijft een hopeloos idee. Ook al blijf je wanhopig roepen dat een rechtse verlosser eindelijk met een wonderplan kan komen om het een succes te maken.

Dat is gewoon duikgedrag om niet te willen toegeven dat je ooit dacht dat dat een goed plan was.
Waarom niet? Iemand moet daar gewoon keihard de grenzen dichtgooien.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_221115686
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:23 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Dat sowieso, maar of Brexit nu een succes is of niet, uiteindelijk kan rechts gewoon orde op zaken stellen nu in het VK.
ReformUK zit vol met ex Tories die verantwoordelijk zijn voor de huidige teringzooi. Waarom zouden ze het nu beter doen? Omdat grifter Farage nu hun leider is?
pi_221115696
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:24 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
ReformUK zit vol met ex Tories die verantwoordelijk zijn voor de huidige teringzooi. Waarom zouden ze het nu beter doen? Omdat grifter Farage nu hun leider is?
Ongetwijfeld kunnen ze bij Reform nog rechtser zijn dan ze waren bij de Tories. Anders waren ze daar niet weggegaan.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_221115701
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:26 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Ongetwijfeld kunnen ze bij Reform nog rechtser zijn dan ze waren bij de Tories. Anders waren ze daar niet weggegaan.
Of het zijn opportunisten die door de overstap denken makkelijker hun baantje te kunnen behouden omdat de Tories door de Brexit hun eigen partij hebben verwoest.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 10:28:01 #74
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221115704
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:24 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
ReformUK zit vol met ex Tories die verantwoordelijk zijn voor de huidige teringzooi. Waarom zouden ze het nu beter doen? Omdat grifter Farage nu hun leider is?
Hmm, dezelfde Farage die toende Brexit eenmaal een feit was niet wist hoe snel hij er vandoor moest gaan. Bijzonder dat mensen wederom in zijn act trappen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_221115723
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:28 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hmm, dezelfde Farage die toende Brexit eenmaal een feit was niet wist hoe snel hij er vandoor moest gaan. Bijzonder dat mensen wederom in zijn act trappen.
Het is net als bij Trump sektegedrag

Het is ook ironisch dat sinds Brexit vooral de leave stemmende gebieden de meeste nieuwe migranten hebben en economisch de zwaarste klappen hebben gehad.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 10:37:24 #76
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221115748
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:31 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Het is net als bij Trump sektegedrag

Het is ook ironisch dat sinds Brexit vooral de leave stemmende gebieden de meeste nieuwe migranten hebben en economisch de zwaarste klappen hebben gehad.
Hun Brexit, hun keuze. Gewoon weer een schoolvoorbeeld van mensen met een lagere socio economische status die zich zand in de ogen hebben laten strooien door volk dat niks om deze mensen geeft, behalve als het om stemmen gaat.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 22 juni 2026 @ 10:42:09 #77
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221115779
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:18 schreef ludovico het volgende:

[..]
De EU is me toch een gedrocht van een instituut.
Daarbuiten is het blijkbaar niet beter zien we in het VK.
pi_221115794
quote:
Keir Starmer stapt op als premier van Verenigd Koninkrijk

De Britse premier Keir Starmer treedt af, heeft hij bekendgemaakt voor zijn ambtswoning 10 Downing Street. De beslissing komt niet geheel onverwacht: de Britse krant The Observer meldde gisteren al dat hij tot de conclusie was gekomen dat zijn positie onhoudbaar is.

Starmer stond al langer onder druk om af te treden na een zware nederlaag bij de regionale en lokale verkiezingen vorige maand. Ook in de peilingen onder het publiek bereikte hij historisch lage waarderingscijfers. Als zesde premier van het VK in tien jaar tijd laat Starmer een rumoerig politiek landschap achter.

https://nos.nl/artikel/26(...)-verenigd-koninkrijk
  maandag 22 juni 2026 @ 10:45:44 #79
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221115799
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:21 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Waarom niet? Iemand moet daar gewoon keihard de grenzen dichtgooien.
Dat konden ze voor de Brexit ook al.
  maandag 22 juni 2026 @ 10:47:10 #80
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221115802
Dat zou goed nieuws zijn. Die man is een gevaar voor de inheemse Britse beschaving. Een man die verkrachters een hand boven het hoofd houdt.

Een vies vuil mannetje is het.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_221115812
  maandag 22 juni 2026 @ 10:51:14 #82
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221115845
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:45 schreef RotatoR het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
En nog steeds geen woord over die rape gangs. Het verbaast me niet eens meer.

#werkenbijdenos
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221115959
Weer een nieuwe premier gaat vast alles oplossen.
  maandag 22 juni 2026 @ 11:03:51 #84
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221116060
Tja, gaat dit nu veel oplossen? Natuurlijk veel slechte beslissingen genomen. Het toelaten van 100k migranten aan het begin van zijn tijd als premier was al een valse start, maar dit komt meer vanuit de bredere partij dan vanuit Starmer zelf. Nu krijgt een ander poppetje, die precies hetzelfde beleid gaat voeren.
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:36 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Wat je dus ziet is dat simpele figuren alleen maar de Brexit aanvoeren als reden waarom het zo kut is in Engeland terwijl iedereen met iets meer hersencellen weet dat de hele Brexit discussie juist gevoed werd door het sentiment dat het ultiem kut met peren ging in Engeland en men er vanwege EU regelgeving niks aan kon veranderen.

Maar ja linkse kerkgangers en feiten, dat is nooit een goed huwelijk geweest.
Het hele wereldbeeld hangt aan elkaar van standpunten op basis van emoties en ideologische dogma's. En dan tegelijkertijd beweren dat men 'de feiten' omarmd.
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 09:29 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Precies wat er gebeurd is dus. Na de Brexit zijn de Tories toch jarenlang aan de macht geweest? Starmer zit er pas een jaartje of 2.
Zij voeren geen rechts en conservatief beleid.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 22 juni 2026 @ 11:09:04 #85
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221116122
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:57 schreef Breekfast het volgende:
Weer een nieuwe premier gaat vast alles oplossen.
Ach joh, je ziet het toch overal; wat voor politieke richting dan ook, ze krijgen niks voor elkaar. Veel praten, weinig doen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_221116185
Dikke doei.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 22 juni 2026 @ 11:16:01 #87
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221116196
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:37 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hun Brexit, hun keuze. Gewoon weer een schoolvoorbeeld van mensen met een lagere socio economische status die zich zand in de ogen hebben laten strooien door volk dat niks om deze mensen geeft, behalve als het om stemmen gaat.
Misschien omdat zij in hun wijken de nadelige gevolgen van de waanbeelden van globalisten ondervinden?

En op de koop toe nog worden nagetrapt door mensen zoals jij?
pi_221116230
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:57 schreef Breekfast het volgende:
Weer een nieuwe premier gaat vast alles oplossen.
Ik denk dat het voor Engeland al te laat is. Zelfde geldt voor Frankrijk en Belgie. Doodzonde, maar het zijn geen beschaafde landen meer. Het zijn ghetto's geworden in de grote steden. Je tranen schieten je in de ogen als je Londen, Brussel en Parijs vergelijkt met bijvoorbeeld Madrid. Nederland gaat ook deze kant op.
pi_221116373
quote:
7s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:47 schreef phpmystyle het volgende:
Dat zou goed nieuws zijn. Die man is een gevaar voor de inheemse Britse beschaving. Een man die verkrachters een hand boven het hoofd houdt.

Een vies vuil mannetje is het.
Zijn opvolger ongetwijfeld ook, mannetje of vrouwtje. Die zal zich wat minder gebonden voelen aan verkiezingsbeloften door Starmer en vrolijk verder gaan met het optuigen van een totalitaire infrastructuur dat in geen manifest te vinden was.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 11:26:57 #90
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221116456
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:16 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Misschien omdat zij in hun wijken de nadelige gevolgen van de waanbeelden van globalisten ondervinden?

En op de koop toe nog worden nagetrapt door mensen zoals jij?
Ik kan er ook niks aan doen dat ze een jaar of 10 terug in de verhaaltjes van figuren als Farage en Bojo zijn getrapt, wel?
Grenzen zouden dichtgaan en het Brittania van weleer zou herrijzen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 22 juni 2026 @ 11:29:08 #91
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221116500
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:16 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Misschien omdat zij in hun wijken de nadelige gevolgen van de waanbeelden van globalisten ondervinden?

En op de koop toe nog worden nagetrapt door mensen zoals jij?
De waanbeelden van Farage brengt ze blijkbaar van de regen in de drup.

Dan kan niet vaak genoeg herhaald worden in plaats van steeds mensen gaan pamperen dat ze niks aan hun onnozels keuzes kunnen doen omdat ze zo zielig en hulpeloos zijn.
  maandag 22 juni 2026 @ 11:30:03 #92
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221116507
moet hij weten.
  maandag 22 juni 2026 @ 11:30:20 #93
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221116516
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:26 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ze een jaar of 10 terug in de verhaaltjes van figuren als Farage en Bojo zijn getrapt, wel?
Volgens de nieuwe politieke correctheid kunnen die mensen er niks aan doen en zijn ze zielig en hulpeloos en moeten we alleen maar lieve woordjes over ze zeggen.
pi_221116767
Laat Farage maar een keer de verkiezingen winnen, dan zal na een tijdje blijken of hij wel de problemen weet op te lossen. De kans is groter dat ook hij er tegenaan zal lopen dat het allemaal niet zo simpel is. Ze verkopen gebakken lucht.
pi_221116768
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:45 schreef RotatoR het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Snap niet waarom je daar zo blij mee bent eigenlijk
pi_221116825
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Zijn opvolger ongetwijfeld ook, mannetje of vrouwtje. Die zal zich wat minder gebonden voelen aan verkiezingsbeloften door Starmer en vrolijk verder gaan met het optuigen van een totalitaire infrastructuur dat in geen manifest te vinden was.
Komen er nu geen nieuwe verkiezingen?
  maandag 22 juni 2026 @ 11:49:21 #97
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221116838
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:48 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Komen er nu geen nieuwe verkiezingen?
Nope.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221116898
Starmer was een veel betere premier dan menigeen hier vermoedelijk denkt en ik ga hem wat dat betreft wel missen.

Jammer dat labour gewoon 0 charisma heeft en hun overwiningen niet goed weet te delen.

[ Bericht 1% gewijzigd door skysherrif op 22-06-2026 11:57:47 ]
  maandag 22 juni 2026 @ 11:52:32 #99
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221116901
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:51 schreef skysherrif het volgende:
Starmer was een veel betere president dan menigeen hier vermoedelijk denkt en ik ga hem wat dat betreft wel missen.

Jammer dat labour gewoon 0 charisma heeft en hun overwiningen goed weet te delen.
Het UK kent geen president sherrif
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221116910
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:44 schreef Breekfast het volgende:
Laat Farage maar een keer de verkiezingen winnen, dan zal na een tijdje blijken of hij wel de problemen weet op te lossen. De kans is groter dat ook hij er tegenaan zal lopen dat het allemaal niet zo simpel is. Ze verkopen gebakken lucht.
We hebben hier gezien wat de excuses waren met Wilders. "Hij werd tegengewerkt :'( ". Dat gaan ze daar ook zeggen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')