Dus maken we er nog maar een nog grotere shithole vanquote:Op maandag 22 juni 2026 08:11 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Het bekt zo lekker. Huhuhu brexit. Maar Engeland was al een shithole country voor de brexit.
Dat sowieso, maar of Brexit nu een succes is of niet, uiteindelijk kan rechts gewoon orde op zaken stellen nu in het VK.quote:Op maandag 22 juni 2026 08:11 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Het bekt zo lekker. Huhuhu brexit. Maar Engeland was al een shithole country voor de brexit.
Alles wat tegen het d66 politbureau in gaat, is volgens jouw een 'schijtplan'.quote:Op maandag 22 juni 2026 07:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee dat gaan ze niet, want de Brexit is gewoon een schijtplan.
Idd, ik zou zeggen dat Epstein in het niet valt naast de Pakistaanse verkrachtingsindustrie in het Verenigd Koninkrijk.quote:Op zondag 21 juni 2026 19:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
In Europa geven we geen ene ** om die Jeffrey epstein. Laat die oplichters aan de andere kant van de plas daarmee maar dealen.
Wat je dus ziet is dat simpele figuren alleen maar de Brexit aanvoeren als reden waarom het zo kut is in Engeland terwijl iedereen met iets meer hersencellen weet dat de hele Brexit discussie juist gevoed werd door het sentiment dat het ultiem kut met peren ging in Engeland en men er vanwege EU regelgeving niks aan kon veranderen.quote:Op maandag 22 juni 2026 08:23 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar of Brexit nu een succes is of niet, uiteindelijk kan rechts gewoon orde op zaken stellen nu in het VK.
Dat is gewoon institutioneel faciliteren van verkrachtingen op witte vrouwen geweest. Het bijzondere is dat je geen enkele feminist of linkse prominent hierover hoort. Als het omgekeerd was geweest stonden deze groepen vooraan op de barricades.quote:Op maandag 22 juni 2026 08:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
Idd, ik zou zeggen dat Epstein in het niet valt naast de Pakistaanse verkrachtingsindustrie in het Verenigd Koninkrijk.
Het is natuurlijk ook stom om eerst een Brexit te doen en dan gewoon verder te gaan met landvernietigend links beleid. Zo'n Brexit kan alleen maar functioneren in combinatie met knetterhard rechts beleid.quote:Op maandag 22 juni 2026 08:36 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Wat je dus ziet is dat simpele figuren alleen maar de Brexit aanvoeren als reden waarom het zo kut is in Engeland terwijl iedereen met iets meer hersencellen weet dat de hele Brexit discussie juist gevoed werd door het sentiment dat het ultiem kut met peren ging in Engeland en men er vanwege EU regelgeving niks aan kon veranderen.
Maar ja linkse kerkgangers en feiten, dat is nooit een goed huwelijk geweest.
Dit dus, ze hadden een Tatcher moeten hebben.quote:Op maandag 22 juni 2026 08:38 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook stom om eerst een Brexit te doen en dan gewoon verder te gaan met landvernietigend links beleid. Zo'n Brexit kan alleen maar functioneren in combinatie met knetterhard rechts beleid.
En labour is afhankelijk van het stemgedrag van minderheidsgroepen ( al zijn die in sommige steden al meerderheid) en de greens worden gewoon overgenomen door islamisten. Wat dat betreft vind ik het ook te bizar voor woorden dat burgers van commonwealth landen blijkbaar mogen stemmen in Britse verkiezingen, ook al hebben ze geen Britse nationaliteit. Hoe kun je ooit zoiets doms verzinnen.quote:Op maandag 22 juni 2026 08:37 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dat is gewoon institutioneel faciliteren van verkrachtingen op witte vrouwen geweest. Het bijzondere is dat je geen enkele feminist of linkse prominent hierover hoort. Als het omgekeerd was geweest stonden deze groepen vooraan op de barricades.
Precies wat er gebeurd is dus. Na de Brexit zijn de Tories toch jarenlang aan de macht geweest? Starmer zit er pas een jaartje of 2.quote:Op maandag 22 juni 2026 08:38 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook stom om eerst een Brexit te doen en dan gewoon verder te gaan met landvernietigend links beleid. Zo'n Brexit kan alleen maar functioneren in combinatie met knetterhard rechts beleid.
In Nederland ligt het toch echt aan de inwoners die niets hebben geleerd van 13 jaar beleidquote:Op zondag 21 juni 2026 19:40 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Het is net als hier, Na 11 jaar ben je eindelijk van Rutte af maar aan alles wat daarna komt heb je ook net zoveel als een airconditioner in een Iglo op de Noordpool.
Met een airco kun je ook verwarmen.quote:Op zondag 21 juni 2026 19:40 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Het is net als hier, Na 11 jaar ben je eindelijk van Rutte af maar aan alles wat daarna komt heb je ook net zoveel als een airconditioner in een Iglo op de Noordpool.
D66 is niet actief in de UK maar daar is wel duidelijk te zien dat het gewoon een schijtplan was.quote:Op maandag 22 juni 2026 08:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Alles wat tegen het d66 politbureau in gaat, is volgens jouw een 'schijtplan'.
Nee ook met knetterrechts beleid verandert de positie van het VK ten opzichte van de rest van de wereld niet. Dus het blijft een hopeloos idee. Ook al blijf je wanhopig roepen dat een rechtse verlosser eindelijk met een wonderplan kan komen om het een succes te maken.quote:Op maandag 22 juni 2026 08:38 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook stom om eerst een Brexit te doen en dan gewoon verder te gaan met landvernietigend links beleid. Zo'n Brexit kan alleen maar functioneren in combinatie met knetterhard rechts beleid.
De EU is me toch een gedrocht van een instituut.quote:Op maandag 22 juni 2026 10:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee ook met knetterrechts beleid verandert de positie van het VK ten opzichte van de rest van de wereld niet. Dus het blijft een hopeloos idee. Ook al blijf je wanhopig roepen dat een rechtse verlosser eindelijk met een wonderplan kan komen om het een succes te maken.
Dat is gewoon duikgedrag om niet te willen toegeven dat je ooit dacht dat dat een goed plan was.
De Tories zijn net zo links als de VVD inmiddels. Nee, bij knetterrechts dan heb ik het echt over minimaal Thatcher of liever nog het niveau Farage of Restore Britain. Keihard antimigratiebeleid, agressief inzetten op remigratie, stopzetten uitkeringen en toeslagen en al die onzin ...quote:Op maandag 22 juni 2026 09:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Precies wat er gebeurd is dus. Na de Brexit zijn de Tories toch jarenlang aan de macht geweest? Starmer zit er pas een jaartje of 2.
Waarom niet? Iemand moet daar gewoon keihard de grenzen dichtgooien.quote:Op maandag 22 juni 2026 10:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee ook met knetterrechts beleid verandert de positie van het VK ten opzichte van de rest van de wereld niet. Dus het blijft een hopeloos idee. Ook al blijf je wanhopig roepen dat een rechtse verlosser eindelijk met een wonderplan kan komen om het een succes te maken.
Dat is gewoon duikgedrag om niet te willen toegeven dat je ooit dacht dat dat een goed plan was.
ReformUK zit vol met ex Tories die verantwoordelijk zijn voor de huidige teringzooi. Waarom zouden ze het nu beter doen? Omdat grifter Farage nu hun leider is?quote:Op maandag 22 juni 2026 08:23 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar of Brexit nu een succes is of niet, uiteindelijk kan rechts gewoon orde op zaken stellen nu in het VK.
Ongetwijfeld kunnen ze bij Reform nog rechtser zijn dan ze waren bij de Tories. Anders waren ze daar niet weggegaan.quote:Op maandag 22 juni 2026 10:24 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
ReformUK zit vol met ex Tories die verantwoordelijk zijn voor de huidige teringzooi. Waarom zouden ze het nu beter doen? Omdat grifter Farage nu hun leider is?
Of het zijn opportunisten die door de overstap denken makkelijker hun baantje te kunnen behouden omdat de Tories door de Brexit hun eigen partij hebben verwoest.quote:Op maandag 22 juni 2026 10:26 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ongetwijfeld kunnen ze bij Reform nog rechtser zijn dan ze waren bij de Tories. Anders waren ze daar niet weggegaan.
Hmm, dezelfde Farage die toende Brexit eenmaal een feit was niet wist hoe snel hij er vandoor moest gaan. Bijzonder dat mensen wederom in zijn act trappen.quote:Op maandag 22 juni 2026 10:24 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
ReformUK zit vol met ex Tories die verantwoordelijk zijn voor de huidige teringzooi. Waarom zouden ze het nu beter doen? Omdat grifter Farage nu hun leider is?
Het is net als bij Trump sektegedragquote:Op maandag 22 juni 2026 10:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hmm, dezelfde Farage die toende Brexit eenmaal een feit was niet wist hoe snel hij er vandoor moest gaan. Bijzonder dat mensen wederom in zijn act trappen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |