abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2026 @ 08:15:02 #51
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221115119
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:11 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Het bekt zo lekker. Huhuhu brexit. Maar Engeland was al een shithole country voor de brexit.
Dus maken we er nog maar een nog grotere shithole van :')

De bekende logica van onderbuikfiguren.
pi_221115149
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:11 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Het bekt zo lekker. Huhuhu brexit. Maar Engeland was al een shithole country voor de brexit.
Dat sowieso, maar of Brexit nu een succes is of niet, uiteindelijk kan rechts gewoon orde op zaken stellen nu in het VK.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  maandag 22 juni 2026 @ 08:31:04 #53
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221115176
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 07:51 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee dat gaan ze niet, want de Brexit is gewoon een schijtplan.
Alles wat tegen het d66 politbureau in gaat, is volgens jouw een 'schijtplan'.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 22 juni 2026 @ 08:36:15 #54
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_221115196
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:26 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
In Europa geven we geen ene ** om die Jeffrey epstein. Laat die oplichters aan de andere kant van de plas daarmee maar dealen.
Idd, ik zou zeggen dat Epstein in het niet valt naast de Pakistaanse verkrachtingsindustrie in het Verenigd Koninkrijk.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_221115197
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:23 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Dat sowieso, maar of Brexit nu een succes is of niet, uiteindelijk kan rechts gewoon orde op zaken stellen nu in het VK.
Wat je dus ziet is dat simpele figuren alleen maar de Brexit aanvoeren als reden waarom het zo kut is in Engeland terwijl iedereen met iets meer hersencellen weet dat de hele Brexit discussie juist gevoed werd door het sentiment dat het ultiem kut met peren ging in Engeland en men er vanwege EU regelgeving niks aan kon veranderen.

Maar ja linkse kerkgangers en feiten, dat is nooit een goed huwelijk geweest.
pi_221115202
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:36 schreef nixxx het volgende:

[..]
Idd, ik zou zeggen dat Epstein in het niet valt naast de Pakistaanse verkrachtingsindustrie in het Verenigd Koninkrijk.
Dat is gewoon institutioneel faciliteren van verkrachtingen op witte vrouwen geweest. Het bijzondere is dat je geen enkele feminist of linkse prominent hierover hoort. Als het omgekeerd was geweest stonden deze groepen vooraan op de barricades.
pi_221115210
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:36 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Wat je dus ziet is dat simpele figuren alleen maar de Brexit aanvoeren als reden waarom het zo kut is in Engeland terwijl iedereen met iets meer hersencellen weet dat de hele Brexit discussie juist gevoed werd door het sentiment dat het ultiem kut met peren ging in Engeland en men er vanwege EU regelgeving niks aan kon veranderen.

Maar ja linkse kerkgangers en feiten, dat is nooit een goed huwelijk geweest.
Het is natuurlijk ook stom om eerst een Brexit te doen en dan gewoon verder te gaan met landvernietigend links beleid. Zo'n Brexit kan alleen maar functioneren in combinatie met knetterhard rechts beleid.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_221115252
Opvolger oogt als een iets jongere kloon
life is like a box of chocolates
  maandag 22 juni 2026 @ 08:52:46 #59
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_221115261
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:38 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Het is natuurlijk ook stom om eerst een Brexit te doen en dan gewoon verder te gaan met landvernietigend links beleid. Zo'n Brexit kan alleen maar functioneren in combinatie met knetterhard rechts beleid.
Dit dus, ze hadden een Tatcher moeten hebben.
  maandag 22 juni 2026 @ 09:23:51 #60
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_221115418
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:37 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Dat is gewoon institutioneel faciliteren van verkrachtingen op witte vrouwen geweest. Het bijzondere is dat je geen enkele feminist of linkse prominent hierover hoort. Als het omgekeerd was geweest stonden deze groepen vooraan op de barricades.
En labour is afhankelijk van het stemgedrag van minderheidsgroepen ( al zijn die in sommige steden al meerderheid) en de greens worden gewoon overgenomen door islamisten. Wat dat betreft vind ik het ook te bizar voor woorden dat burgers van commonwealth landen blijkbaar mogen stemmen in Britse verkiezingen, ook al hebben ze geen Britse nationaliteit. Hoe kun je ooit zoiets doms verzinnen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 09:29:21 #61
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221115429
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:38 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Het is natuurlijk ook stom om eerst een Brexit te doen en dan gewoon verder te gaan met landvernietigend links beleid. Zo'n Brexit kan alleen maar functioneren in combinatie met knetterhard rechts beleid.
Precies wat er gebeurd is dus. Na de Brexit zijn de Tories toch jarenlang aan de macht geweest? Starmer zit er pas een jaartje of 2.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_221115468
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:40 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Het is net als hier, Na 11 jaar ben je eindelijk van Rutte af maar aan alles wat daarna komt heb je ook net zoveel als een airconditioner in een Iglo op de Noordpool.
In Nederland ligt het toch echt aan de inwoners die niets hebben geleerd van 13 jaar beleid
  maandag 22 juni 2026 @ 09:39:55 #63
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221115476
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:40 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Het is net als hier, Na 11 jaar ben je eindelijk van Rutte af maar aan alles wat daarna komt heb je ook net zoveel als een airconditioner in een Iglo op de Noordpool.
Met een airco kun je ook verwarmen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 22 juni 2026 @ 10:04:26 #64
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221115582
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:31 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Alles wat tegen het d66 politbureau in gaat, is volgens jouw een 'schijtplan'.
D66 is niet actief in de UK maar daar is wel duidelijk te zien dat het gewoon een schijtplan was.
  maandag 22 juni 2026 @ 10:08:43 #65
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221115608
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:38 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Het is natuurlijk ook stom om eerst een Brexit te doen en dan gewoon verder te gaan met landvernietigend links beleid. Zo'n Brexit kan alleen maar functioneren in combinatie met knetterhard rechts beleid.
Nee ook met knetterrechts beleid verandert de positie van het VK ten opzichte van de rest van de wereld niet. Dus het blijft een hopeloos idee. Ook al blijf je wanhopig roepen dat een rechtse verlosser eindelijk met een wonderplan kan komen om het een succes te maken.

Dat is gewoon duikgedrag om niet te willen toegeven dat je ooit dacht dat dat een goed plan was.
pi_221115650
Two tier Keir..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_221115652
Ach ja, de Brexit heeft tal van nadelen opgeleverd, maar alle verwachte doemscenario's zijn ook uitgebleven en het leverde ook nog wat kleine voordelen op. De crux waar het iedereen om ging, take back control en immigratie, zijn natuurlijk op een sof uitgelopen.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_221115654
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee ook met knetterrechts beleid verandert de positie van het VK ten opzichte van de rest van de wereld niet. Dus het blijft een hopeloos idee. Ook al blijf je wanhopig roepen dat een rechtse verlosser eindelijk met een wonderplan kan komen om het een succes te maken.

Dat is gewoon duikgedrag om niet te willen toegeven dat je ooit dacht dat dat een goed plan was.
De EU is me toch een gedrocht van een instituut.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_221115659
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 09:29 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Precies wat er gebeurd is dus. Na de Brexit zijn de Tories toch jarenlang aan de macht geweest? Starmer zit er pas een jaartje of 2.
De Tories zijn net zo links als de VVD inmiddels. Nee, bij knetterrechts dan heb ik het echt over minimaal Thatcher of liever nog het niveau Farage of Restore Britain. Keihard antimigratiebeleid, agressief inzetten op remigratie, stopzetten uitkeringen en toeslagen en al die onzin ...
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_221115661
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee ook met knetterrechts beleid verandert de positie van het VK ten opzichte van de rest van de wereld niet. Dus het blijft een hopeloos idee. Ook al blijf je wanhopig roepen dat een rechtse verlosser eindelijk met een wonderplan kan komen om het een succes te maken.

Dat is gewoon duikgedrag om niet te willen toegeven dat je ooit dacht dat dat een goed plan was.
Waarom niet? Iemand moet daar gewoon keihard de grenzen dichtgooien.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_221115686
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:23 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Dat sowieso, maar of Brexit nu een succes is of niet, uiteindelijk kan rechts gewoon orde op zaken stellen nu in het VK.
ReformUK zit vol met ex Tories die verantwoordelijk zijn voor de huidige teringzooi. Waarom zouden ze het nu beter doen? Omdat grifter Farage nu hun leider is?
pi_221115696
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:24 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
ReformUK zit vol met ex Tories die verantwoordelijk zijn voor de huidige teringzooi. Waarom zouden ze het nu beter doen? Omdat grifter Farage nu hun leider is?
Ongetwijfeld kunnen ze bij Reform nog rechtser zijn dan ze waren bij de Tories. Anders waren ze daar niet weggegaan.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_221115701
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:26 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Ongetwijfeld kunnen ze bij Reform nog rechtser zijn dan ze waren bij de Tories. Anders waren ze daar niet weggegaan.
Of het zijn opportunisten die door de overstap denken makkelijker hun baantje te kunnen behouden omdat de Tories door de Brexit hun eigen partij hebben verwoest.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 10:28:01 #74
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221115704
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:24 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
ReformUK zit vol met ex Tories die verantwoordelijk zijn voor de huidige teringzooi. Waarom zouden ze het nu beter doen? Omdat grifter Farage nu hun leider is?
Hmm, dezelfde Farage die toende Brexit eenmaal een feit was niet wist hoe snel hij er vandoor moest gaan. Bijzonder dat mensen wederom in zijn act trappen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_221115723
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:28 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hmm, dezelfde Farage die toende Brexit eenmaal een feit was niet wist hoe snel hij er vandoor moest gaan. Bijzonder dat mensen wederom in zijn act trappen.
Het is net als bij Trump sektegedrag

Het is ook ironisch dat sinds Brexit vooral de leave stemmende gebieden de meeste nieuwe migranten hebben en economisch de zwaarste klappen hebben gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')