abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2026 @ 08:15:02 #51
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221115119
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:11 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Het bekt zo lekker. Huhuhu brexit. Maar Engeland was al een shithole country voor de brexit.
Dus maken we er nog maar een nog grotere shithole van :')

De bekende logica van onderbuikfiguren.
pi_221115149
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:11 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Het bekt zo lekker. Huhuhu brexit. Maar Engeland was al een shithole country voor de brexit.
Dat sowieso, maar of Brexit nu een succes is of niet, uiteindelijk kan rechts gewoon orde op zaken stellen nu in het VK.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  maandag 22 juni 2026 @ 08:31:04 #53
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221115176
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 07:51 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee dat gaan ze niet, want de Brexit is gewoon een schijtplan.
Alles wat tegen het d66 politbureau in gaat, is volgens jouw een 'schijtplan'.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 22 juni 2026 @ 08:36:15 #54
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_221115196
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:26 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
In Europa geven we geen ene ** om die Jeffrey epstein. Laat die oplichters aan de andere kant van de plas daarmee maar dealen.
Idd, ik zou zeggen dat Epstein in het niet valt naast de Pakistaanse verkrachtingsindustrie in het Verenigd Koninkrijk.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_221115197
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:23 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Dat sowieso, maar of Brexit nu een succes is of niet, uiteindelijk kan rechts gewoon orde op zaken stellen nu in het VK.
Wat je dus ziet is dat simpele figuren alleen maar de Brexit aanvoeren als reden waarom het zo kut is in Engeland terwijl iedereen met iets meer hersencellen weet dat de hele Brexit discussie juist gevoed werd door het sentiment dat het ultiem kut met peren ging in Engeland en men er vanwege EU regelgeving niks aan kon veranderen.

Maar ja linkse kerkgangers en feiten, dat is nooit een goed huwelijk geweest.
pi_221115202
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:36 schreef nixxx het volgende:

[..]
Idd, ik zou zeggen dat Epstein in het niet valt naast de Pakistaanse verkrachtingsindustrie in het Verenigd Koninkrijk.
Dat is gewoon institutioneel faciliteren van verkrachtingen op witte vrouwen geweest. Het bijzondere is dat je geen enkele feminist of linkse prominent hierover hoort. Als het omgekeerd was geweest stonden deze groepen vooraan op de barricades.
pi_221115210
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:36 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Wat je dus ziet is dat simpele figuren alleen maar de Brexit aanvoeren als reden waarom het zo kut is in Engeland terwijl iedereen met iets meer hersencellen weet dat de hele Brexit discussie juist gevoed werd door het sentiment dat het ultiem kut met peren ging in Engeland en men er vanwege EU regelgeving niks aan kon veranderen.

Maar ja linkse kerkgangers en feiten, dat is nooit een goed huwelijk geweest.
Het is natuurlijk ook stom om eerst een Brexit te doen en dan gewoon verder te gaan met landvernietigend links beleid. Zo'n Brexit kan alleen maar functioneren in combinatie met knetterhard rechts beleid.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_221115252
Opvolger oogt als een iets jongere kloon
life is like a box of chocolates
  maandag 22 juni 2026 @ 08:52:46 #59
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_221115261
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:38 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Het is natuurlijk ook stom om eerst een Brexit te doen en dan gewoon verder te gaan met landvernietigend links beleid. Zo'n Brexit kan alleen maar functioneren in combinatie met knetterhard rechts beleid.
Dit dus, ze hadden een Tatcher moeten hebben.
  maandag 22 juni 2026 @ 09:23:51 #60
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_221115418
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:37 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Dat is gewoon institutioneel faciliteren van verkrachtingen op witte vrouwen geweest. Het bijzondere is dat je geen enkele feminist of linkse prominent hierover hoort. Als het omgekeerd was geweest stonden deze groepen vooraan op de barricades.
En labour is afhankelijk van het stemgedrag van minderheidsgroepen ( al zijn die in sommige steden al meerderheid) en de greens worden gewoon overgenomen door islamisten. Wat dat betreft vind ik het ook te bizar voor woorden dat burgers van commonwealth landen blijkbaar mogen stemmen in Britse verkiezingen, ook al hebben ze geen Britse nationaliteit. Hoe kun je ooit zoiets doms verzinnen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 09:29:21 #61
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221115429
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:38 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Het is natuurlijk ook stom om eerst een Brexit te doen en dan gewoon verder te gaan met landvernietigend links beleid. Zo'n Brexit kan alleen maar functioneren in combinatie met knetterhard rechts beleid.
Precies wat er gebeurd is dus. Na de Brexit zijn de Tories toch jarenlang aan de macht geweest? Starmer zit er pas een jaartje of 2.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_221115468
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:40 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Het is net als hier, Na 11 jaar ben je eindelijk van Rutte af maar aan alles wat daarna komt heb je ook net zoveel als een airconditioner in een Iglo op de Noordpool.
In Nederland ligt het toch echt aan de inwoners die niets hebben geleerd van 13 jaar beleid
  maandag 22 juni 2026 @ 09:39:55 #63
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221115476
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:40 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Het is net als hier, Na 11 jaar ben je eindelijk van Rutte af maar aan alles wat daarna komt heb je ook net zoveel als een airconditioner in een Iglo op de Noordpool.
Met een airco kun je ook verwarmen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 22 juni 2026 @ 10:04:26 #64
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221115582
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:31 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Alles wat tegen het d66 politbureau in gaat, is volgens jouw een 'schijtplan'.
D66 is niet actief in de UK maar daar is wel duidelijk te zien dat het gewoon een schijtplan was.
  maandag 22 juni 2026 @ 10:08:43 #65
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221115608
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:38 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Het is natuurlijk ook stom om eerst een Brexit te doen en dan gewoon verder te gaan met landvernietigend links beleid. Zo'n Brexit kan alleen maar functioneren in combinatie met knetterhard rechts beleid.
Nee ook met knetterrechts beleid verandert de positie van het VK ten opzichte van de rest van de wereld niet. Dus het blijft een hopeloos idee. Ook al blijf je wanhopig roepen dat een rechtse verlosser eindelijk met een wonderplan kan komen om het een succes te maken.

Dat is gewoon duikgedrag om niet te willen toegeven dat je ooit dacht dat dat een goed plan was.
pi_221115650
Two tier Keir..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_221115652
Ach ja, de Brexit heeft tal van nadelen opgeleverd, maar alle verwachte doemscenario's zijn ook uitgebleven en het leverde ook nog wat kleine voordelen op. De crux waar het iedereen om ging, take back control en immigratie, zijn natuurlijk op een sof uitgelopen.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_221115654
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee ook met knetterrechts beleid verandert de positie van het VK ten opzichte van de rest van de wereld niet. Dus het blijft een hopeloos idee. Ook al blijf je wanhopig roepen dat een rechtse verlosser eindelijk met een wonderplan kan komen om het een succes te maken.

Dat is gewoon duikgedrag om niet te willen toegeven dat je ooit dacht dat dat een goed plan was.
De EU is me toch een gedrocht van een instituut.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_221115659
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 09:29 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Precies wat er gebeurd is dus. Na de Brexit zijn de Tories toch jarenlang aan de macht geweest? Starmer zit er pas een jaartje of 2.
De Tories zijn net zo links als de VVD inmiddels. Nee, bij knetterrechts dan heb ik het echt over minimaal Thatcher of liever nog het niveau Farage of Restore Britain. Keihard antimigratiebeleid, agressief inzetten op remigratie, stopzetten uitkeringen en toeslagen en al die onzin ...
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_221115661
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee ook met knetterrechts beleid verandert de positie van het VK ten opzichte van de rest van de wereld niet. Dus het blijft een hopeloos idee. Ook al blijf je wanhopig roepen dat een rechtse verlosser eindelijk met een wonderplan kan komen om het een succes te maken.

Dat is gewoon duikgedrag om niet te willen toegeven dat je ooit dacht dat dat een goed plan was.
Waarom niet? Iemand moet daar gewoon keihard de grenzen dichtgooien.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_221115686
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:23 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Dat sowieso, maar of Brexit nu een succes is of niet, uiteindelijk kan rechts gewoon orde op zaken stellen nu in het VK.
ReformUK zit vol met ex Tories die verantwoordelijk zijn voor de huidige teringzooi. Waarom zouden ze het nu beter doen? Omdat grifter Farage nu hun leider is?
pi_221115696
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:24 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
ReformUK zit vol met ex Tories die verantwoordelijk zijn voor de huidige teringzooi. Waarom zouden ze het nu beter doen? Omdat grifter Farage nu hun leider is?
Ongetwijfeld kunnen ze bij Reform nog rechtser zijn dan ze waren bij de Tories. Anders waren ze daar niet weggegaan.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_221115701
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:26 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Ongetwijfeld kunnen ze bij Reform nog rechtser zijn dan ze waren bij de Tories. Anders waren ze daar niet weggegaan.
Of het zijn opportunisten die door de overstap denken makkelijker hun baantje te kunnen behouden omdat de Tories door de Brexit hun eigen partij hebben verwoest.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 10:28:01 #74
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221115704
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:24 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
ReformUK zit vol met ex Tories die verantwoordelijk zijn voor de huidige teringzooi. Waarom zouden ze het nu beter doen? Omdat grifter Farage nu hun leider is?
Hmm, dezelfde Farage die toende Brexit eenmaal een feit was niet wist hoe snel hij er vandoor moest gaan. Bijzonder dat mensen wederom in zijn act trappen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_221115723
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:28 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hmm, dezelfde Farage die toende Brexit eenmaal een feit was niet wist hoe snel hij er vandoor moest gaan. Bijzonder dat mensen wederom in zijn act trappen.
Het is net als bij Trump sektegedrag

Het is ook ironisch dat sinds Brexit vooral de leave stemmende gebieden de meeste nieuwe migranten hebben en economisch de zwaarste klappen hebben gehad.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 10:37:24 #76
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221115748
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:31 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Het is net als bij Trump sektegedrag

Het is ook ironisch dat sinds Brexit vooral de leave stemmende gebieden de meeste nieuwe migranten hebben en economisch de zwaarste klappen hebben gehad.
Hun Brexit, hun keuze. Gewoon weer een schoolvoorbeeld van mensen met een lagere socio economische status die zich zand in de ogen hebben laten strooien door volk dat niks om deze mensen geeft, behalve als het om stemmen gaat.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 22 juni 2026 @ 10:42:09 #77
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221115779
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:18 schreef ludovico het volgende:

[..]
De EU is me toch een gedrocht van een instituut.
Daarbuiten is het blijkbaar niet beter zien we in het VK.
pi_221115794
quote:
Keir Starmer stapt op als premier van Verenigd Koninkrijk

De Britse premier Keir Starmer treedt af, heeft hij bekendgemaakt voor zijn ambtswoning 10 Downing Street. De beslissing komt niet geheel onverwacht: de Britse krant The Observer meldde gisteren al dat hij tot de conclusie was gekomen dat zijn positie onhoudbaar is.

Starmer stond al langer onder druk om af te treden na een zware nederlaag bij de regionale en lokale verkiezingen vorige maand. Ook in de peilingen onder het publiek bereikte hij historisch lage waarderingscijfers. Als zesde premier van het VK in tien jaar tijd laat Starmer een rumoerig politiek landschap achter.

https://nos.nl/artikel/26(...)-verenigd-koninkrijk
  maandag 22 juni 2026 @ 10:45:44 #79
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221115799
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:21 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Waarom niet? Iemand moet daar gewoon keihard de grenzen dichtgooien.
Dat konden ze voor de Brexit ook al.
  maandag 22 juni 2026 @ 10:47:10 #80
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221115802
Dat zou goed nieuws zijn. Die man is een gevaar voor de inheemse Britse beschaving. Een man die verkrachters een hand boven het hoofd houdt.

Een vies vuil mannetje is het.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_221115812
  maandag 22 juni 2026 @ 10:51:14 #82
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221115845
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:45 schreef RotatoR het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
En nog steeds geen woord over die rape gangs. Het verbaast me niet eens meer.

#werkenbijdenos
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221115959
Weer een nieuwe premier gaat vast alles oplossen.
  maandag 22 juni 2026 @ 11:03:51 #84
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221116060
Tja, gaat dit nu veel oplossen? Natuurlijk veel slechte beslissingen genomen. Het toelaten van 100k migranten aan het begin van zijn tijd als premier was al een valse start, maar dit komt meer vanuit de bredere partij dan vanuit Starmer zelf. Nu krijgt een ander poppetje, die precies hetzelfde beleid gaat voeren.
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:36 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Wat je dus ziet is dat simpele figuren alleen maar de Brexit aanvoeren als reden waarom het zo kut is in Engeland terwijl iedereen met iets meer hersencellen weet dat de hele Brexit discussie juist gevoed werd door het sentiment dat het ultiem kut met peren ging in Engeland en men er vanwege EU regelgeving niks aan kon veranderen.

Maar ja linkse kerkgangers en feiten, dat is nooit een goed huwelijk geweest.
Het hele wereldbeeld hangt aan elkaar van standpunten op basis van emoties en ideologische dogma's. En dan tegelijkertijd beweren dat men 'de feiten' omarmd.
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 09:29 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Precies wat er gebeurd is dus. Na de Brexit zijn de Tories toch jarenlang aan de macht geweest? Starmer zit er pas een jaartje of 2.
Zij voeren geen rechts en conservatief beleid.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 22 juni 2026 @ 11:09:04 #85
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221116122
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:57 schreef Breekfast het volgende:
Weer een nieuwe premier gaat vast alles oplossen.
Ach joh, je ziet het toch overal; wat voor politieke richting dan ook, ze krijgen niks voor elkaar. Veel praten, weinig doen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_221116185
Dikke doei.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 22 juni 2026 @ 11:16:01 #87
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221116196
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:37 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hun Brexit, hun keuze. Gewoon weer een schoolvoorbeeld van mensen met een lagere socio economische status die zich zand in de ogen hebben laten strooien door volk dat niks om deze mensen geeft, behalve als het om stemmen gaat.
Misschien omdat zij in hun wijken de nadelige gevolgen van de waanbeelden van globalisten ondervinden?

En op de koop toe nog worden nagetrapt door mensen zoals jij?
pi_221116230
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:57 schreef Breekfast het volgende:
Weer een nieuwe premier gaat vast alles oplossen.
Ik denk dat het voor Engeland al te laat is. Zelfde geldt voor Frankrijk en Belgie. Doodzonde, maar het zijn geen beschaafde landen meer. Het zijn ghetto's geworden in de grote steden. Je tranen schieten je in de ogen als je Londen, Brussel en Parijs vergelijkt met bijvoorbeeld Madrid. Nederland gaat ook deze kant op.
pi_221116373
quote:
7s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:47 schreef phpmystyle het volgende:
Dat zou goed nieuws zijn. Die man is een gevaar voor de inheemse Britse beschaving. Een man die verkrachters een hand boven het hoofd houdt.

Een vies vuil mannetje is het.
Zijn opvolger ongetwijfeld ook, mannetje of vrouwtje. Die zal zich wat minder gebonden voelen aan verkiezingsbeloften door Starmer en vrolijk verder gaan met het optuigen van een totalitaire infrastructuur dat in geen manifest te vinden was.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 11:26:57 #90
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221116456
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:16 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Misschien omdat zij in hun wijken de nadelige gevolgen van de waanbeelden van globalisten ondervinden?

En op de koop toe nog worden nagetrapt door mensen zoals jij?
Ik kan er ook niks aan doen dat ze een jaar of 10 terug in de verhaaltjes van figuren als Farage en Bojo zijn getrapt, wel?
Grenzen zouden dichtgaan en het Brittania van weleer zou herrijzen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 22 juni 2026 @ 11:29:08 #91
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221116500
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:16 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Misschien omdat zij in hun wijken de nadelige gevolgen van de waanbeelden van globalisten ondervinden?

En op de koop toe nog worden nagetrapt door mensen zoals jij?
De waanbeelden van Farage brengt ze blijkbaar van de regen in de drup.

Dan kan niet vaak genoeg herhaald worden in plaats van steeds mensen gaan pamperen dat ze niks aan hun onnozels keuzes kunnen doen omdat ze zo zielig en hulpeloos zijn.
  maandag 22 juni 2026 @ 11:30:03 #92
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221116507
moet hij weten.
  maandag 22 juni 2026 @ 11:30:20 #93
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221116516
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:26 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ze een jaar of 10 terug in de verhaaltjes van figuren als Farage en Bojo zijn getrapt, wel?
Volgens de nieuwe politieke correctheid kunnen die mensen er niks aan doen en zijn ze zielig en hulpeloos en moeten we alleen maar lieve woordjes over ze zeggen.
pi_221116767
Laat Farage maar een keer de verkiezingen winnen, dan zal na een tijdje blijken of hij wel de problemen weet op te lossen. De kans is groter dat ook hij er tegenaan zal lopen dat het allemaal niet zo simpel is. Ze verkopen gebakken lucht.
pi_221116768
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:45 schreef RotatoR het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Snap niet waarom je daar zo blij mee bent eigenlijk
pi_221116825
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Zijn opvolger ongetwijfeld ook, mannetje of vrouwtje. Die zal zich wat minder gebonden voelen aan verkiezingsbeloften door Starmer en vrolijk verder gaan met het optuigen van een totalitaire infrastructuur dat in geen manifest te vinden was.
Komen er nu geen nieuwe verkiezingen?
  maandag 22 juni 2026 @ 11:49:21 #97
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221116838
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:48 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Komen er nu geen nieuwe verkiezingen?
Nope.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221116898
Starmer was een veel betere premier dan menigeen hier vermoedelijk denkt en ik ga hem wat dat betreft wel missen.

Jammer dat labour gewoon 0 charisma heeft en hun overwiningen niet goed weet te delen.

[ Bericht 1% gewijzigd door skysherrif op 22-06-2026 11:57:47 ]
  maandag 22 juni 2026 @ 11:52:32 #99
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221116901
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:51 schreef skysherrif het volgende:
Starmer was een veel betere president dan menigeen hier vermoedelijk denkt en ik ga hem wat dat betreft wel missen.

Jammer dat labour gewoon 0 charisma heeft en hun overwiningen goed weet te delen.
Het UK kent geen president sherrif
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221116910
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:44 schreef Breekfast het volgende:
Laat Farage maar een keer de verkiezingen winnen, dan zal na een tijdje blijken of hij wel de problemen weet op te lossen. De kans is groter dat ook hij er tegenaan zal lopen dat het allemaal niet zo simpel is. Ze verkopen gebakken lucht.
We hebben hier gezien wat de excuses waren met Wilders. "Hij werd tegengewerkt :'( ". Dat gaan ze daar ook zeggen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')