abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221107130
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:14 schreef Jahr00n het volgende:
Het beste is nu een hoogopgeleide dictator die een paar jaar orde op zaken komt stellen. Daarna nieuwe verkiezingen het land opnieuw opbouwen.
Kunnen we Constantijn niet 'resurrecten'?
pi_221107145
Kortdurende ambtstermijnen resulteert in de spreiding van verantwoordelijkheid, terwijl een nieuw poppetje gewoon weer exact verder gaat waar de vorige satanist is gestopt.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_221108736
twitter
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  zondag 21 juni 2026 @ 15:18:31 #29
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221109424
quote:
88s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:11 schreef Mikeytt het volgende:
[ x ]
Een 'prince' andrew shot!

Aw shit, quote ik mikey...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221109494
Toch apart. In de VS is een rechtse politicus met banden met Jeffrey Epstein aan het roer en is hij een oorlog gestart.
In het VK moet een linkse politicus zonder banden met Jeffrey Epstein opstappen.

Dubbel moraal
  zondag 21 juni 2026 @ 15:38:31 #31
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221109533
Aan iedereen die denkt te willen reageren op hierboven:

Doe
Het
Niet

Hou je in. Negeren.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 21 juni 2026 @ 18:17:16 #32
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_221110636
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:38 schreef Red_85 het volgende:
Aan iedereen die denkt te willen reageren op hierboven:

Doe
Het
Niet

Hou je in. Negeren.
De waarheid doet jou pijn he?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 19:26:29 #33
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221111076
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:31 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Toch apart. In de VS is een rechtse politicus met banden met Jeffrey Epstein aan het roer en is hij een oorlog gestart.
In het VK moet een linkse politicus zonder banden met Jeffrey Epstein opstappen.

Dubbel moraal
In Europa geven we geen ene ** om die Jeffrey epstein. Laat die oplichters aan de andere kant van de plas daarmee maar dealen.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zondag 21 juni 2026 @ 19:40:00 #34
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221111136
Het is net als hier, Na 11 jaar ben je eindelijk van Rutte af maar aan alles wat daarna komt heb je ook net zoveel als een airconditioner in een Iglo op de Noordpool.
  zondag 21 juni 2026 @ 19:50:08 #35
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221111199
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:38 schreef Red_85 het volgende:
Aan iedereen die denkt te willen reageren op hierboven:

Doe
Het
Niet

Hou je in. Negeren.
Ach joh, het aantal te negeren Fokkers wordt groter en groter. En dan komt een ban.

En later keren ze terug onder een andere naam. En begint alles weer van voren af aan.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_221111273
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:50 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Ach joh, het aantal te negeren Fokkers wordt groter en groter. En dan komt een ban.

En later keren ze terug onder een andere naam. En begint alles weer van voren af aan.
Als ik jouw pohi lees dan snap ik niet waarom dit forum drukker wordt met jouw positieve bijdrages. :)
  zondag 21 juni 2026 @ 20:10:01 #37
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221111400
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:56 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Als ik jouw pohi lees dan snap ik niet waarom dit forum drukker wordt met jouw positieve bijdrages. :)
:O
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_221113818
twitter


quote:
Vertaling

Het Verenigd Koninkrijk is tegenwoordig een politieke vazalstaat van de Verenigde Staten, dus het lijkt mij eigenlijk passend dat de premier door de Amerikaanse president wordt afgezet.
pi_221113853
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:56 schreef Peppert het volgende:
[ x ]
[..]

Ben wel blij dat alleen MAGA van de complottheorietjes is. Stel je voor dat de rest van de wereldbevolking daaraan zou beginnen. Moet er niet aan denken.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_221113904
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 08:06 schreef tesssssssss het volgende:
...en laat hij dan die andere mensen met de rotzooi zitten?
Ze zitten al een hele lange tijd in de rotzooi. Ook lang voor hij zelf aan de slag ging.
pi_221113986
Hoop dat zijn opvolger geen racist is, maar dat is een flinke opgave bij Labour.
pi_221114266
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Ben wel blij dat alleen MAGA van de complottheorietjes is. Stel je voor dat de rest van de wereldbevolking daaraan zou beginnen. Moet er niet aan denken.
Lijkt mij niet echt MAGA

https://en.wikipedia.org/wiki/Bruno_Ma%C3%A7%C3%A3es

En hij heeft een punt. De VS is een machtige "bondgenoot" maffiabaas. Zie alleen al de nieuwe NAVO norm en Groenland kwestie.
pi_221114302
Misschien zetten ze er een moslim neer _O-

Het is toch al zo naar de klote, waarom niet clownwereld omarmen?

  maandag 22 juni 2026 @ 07:15:38 #44
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221114958
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:56 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Moraal van het verhaal is dat het land iemand nodig had die echt geloofde in Brexit. Geen van deze figuren wou de EU echt verlaten met als gevolg dat het VK nog vastzit aan bepaalde elementen van de EU. Daar komt nog bij dat geen van die figuren heeft begrepen dat Brexit grotendeels een stem was tegen immigratie.
Al deze figuren hebben niets gedaan om de immigratie te remmen, sterker nog onder Johnson is de immigratie enorm toegenomen. Zelden heb ik gezien dat een volk zo enorm is verraden door het politieke establisment.
De Brexit is dan ook een enorm dom kutidee geweest dat door werkelijk niemand een succes gemaakt had kunnen worden.

En blijkbaar ook nog geeneens een oplossing tegen migratie. Hoe dom kan je zijn.
pi_221114988
Waardeloze kerel. Hopen op rechts-conservatieve partijen die daar orde op zaken gaan stellen.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  maandag 22 juni 2026 @ 07:45:10 #46
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221115034
quote:
19s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:04 schreef TwenteFC het volgende:
Hoop dat zijn opvolger geen racist is, maar dat is een flinke opgave bij Labour.
Hier hebben we ook zo'n racistische Turkse werken bij het bedrijfsrestaurant. Bah, vieze racisten.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  maandag 22 juni 2026 @ 07:51:32 #47
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221115049
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 07:31 schreef TAmaru het volgende:
Waardeloze kerel. Hopen op rechts-conservatieve partijen die daar orde op zaken gaan stellen.
Nee dat gaan ze niet, want de Brexit is gewoon een schijtplan.
pi_221115056
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 07:51 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee dat gaan ze niet, want de Brexit is gewoon een schijtplan.
Ik zie het verband niet zo.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_221115104
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 07:54 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Ik zie het verband niet zo.
Het bekt zo lekker. Huhuhu brexit. Maar Engeland was al een shithole country voor de brexit.
pi_221115106
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 07:51 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee dat gaan ze niet, want de Brexit is gewoon een schijtplan.
Je kunt er desondanks betere binnenlandse politiek op nahouden toch?
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')