abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221116916
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:52 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Het UK kent geen president sherrif
Jaja, premier natuurlijk.
pi_221116917
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
We hebben hier gezien wat de excuses waren met Wilders. "Hij werd tegengewerkt :'( ". Dat gaan ze daar ook zeggen.
En wat zijn de excuses voor D66?

Misschien maar eens tot de conclusie komen dat ze er alleen maar voor hunzelf zitten en stemmen een verloren zaak is.
  maandag 22 juni 2026 @ 11:56:56 #103
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221116925
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:44 schreef Breekfast het volgende:
Laat Farage maar een keer de verkiezingen winnen, dan zal na een tijdje blijken of hij wel de problemen weet op te lossen. De kans is groter dat ook hij er tegenaan zal lopen dat het allemaal niet zo simpel is. Ze verkopen gebakken lucht.
Een stem op Farage is mijns inziens ook voornamelijk een proteststem van mensen die compleet radeloos zijn omdat de gevestigde orde problemen ook maar enigszins kan oplossen.

Want natuurlijk gaat die clown ook maar iets oplossen.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 12:21:43 #104
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221117047
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:56 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Een stem op Farage is mijns inziens ook voornamelijk een proteststem van mensen die compleet radeloos zijn omdat de gevestigde orde problemen ook maar enigszins kan oplossen.

Want natuurlijk gaat die clown ook maar iets oplossen.
Dit.
De traditionele partijen laten ook zien het niet op te willen lossen. Farage gaat ook niks doen, maar wil er wel wat aan doen.

Dat is het enige verschil.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221117062
Mooi! Weg met die gevaarlijke dwaas *O*
pi_221117089
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 12:21 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dit.
De traditionele partijen laten ook zien het niet op te willen lossen. Farage gaat ook niks doen, maar wil er wel wat aan doen.

Dat is het enige verschil.
Zoals de BBB
  maandag 22 juni 2026 @ 12:36:17 #107
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221117107
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:56 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Een stem op Farage is mijns inziens ook voornamelijk een proteststem van mensen die compleet radeloos zijn omdat de gevestigde orde problemen ook maar enigszins kan oplossen.

Want natuurlijk gaat die clown ook maar iets oplossen.
Sterker nog, die maakt het alleen maar erger. Zodat de volgende boze populist het daarna nóg erger kan maken.

Een neerwaartse spiraal van wanbestuur en populisme.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 22 juni 2026 @ 12:39:12 #108
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221117125
quote:
15s.gif Op maandag 22 juni 2026 12:36 schreef Perrin het volgende:

[..]
Sterker nog, die maakt het alleen maar erger. Zodat de volgende boze populist het daarna nóg erger kan maken.

Een neerwaartse spiraal van wanbestuur en populisme.
Uiteindelijk komt Farage ook gewoon uit dezelfde kostschoolelite als Johnson, Starmer en elke andere Britse Politicus. Ze kiezen hun eigen grift.
pi_221117331
Yeeeey. Dat is nog eens goed nieuws.

Wat een ongelofelijke landverrader + tevens slappe en hypocriete pannenkoek was dit zeg.

Ik ben blij voor de Britten. Hopelijk nu iemand met een realitische visie.
  maandag 22 juni 2026 @ 13:17:14 #110
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221117361
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:12 schreef matigeuser het volgende:
Yeeeey. Dat is nog eens goed nieuws.

Wat een ongelofelijke landverrader + tevens slappe en hypocriete pannenkoek was dit zeg.

Ik ben blij voor de Britten. Hopelijk nu iemand met een realitische visie.
Ik denk dat het wel goed komt als ze nog 5x van PM wisselen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221117367
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:12 schreef matigeuser het volgende:
Yeeeey. Dat is nog eens goed nieuws.

Wat een ongelofelijke landverrader + tevens slappe en hypocriete pannenkoek was dit zeg.

Ik ben blij voor de Britten. Hopelijk nu iemand met een realitische visie.
Landverrader?
pi_221117369
quote:
15s.gif Op maandag 22 juni 2026 12:36 schreef Perrin het volgende:

[..]
Sterker nog, die maakt het alleen maar erger. Zodat de volgende boze populist het daarna nóg erger kan maken.

Een neerwaartse spiraal van wanbestuur en populisme.
Gesponsord door de heersende partijen die er echt een zooitje van hebben gemaakt.
  maandag 22 juni 2026 @ 13:21:46 #113
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221117379
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:20 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Gesponsord door de heersende partijen die er echt een zooitje van hebben gemaakt.
En populisten die daar nog een schepje bovenop doen. Het wordt er niet beter op.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221117384
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:20 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Landverrader?
Hij was degene die aan het hoofd stond van de dienst die de grooming gang scandals nog probeerde te doofpotten. Toen hij eenmaal premier werd, heeft hij vorig jaar onder immense druk opeens een onderzoek laten instellen naar diezelfde dienst waarbij zijn straatje nogal opzichtig is schoongeveegd.
pi_221117390
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:20 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Landverrader?
Pavloviaanse conditionering. Kijk je naar obsessie nummer 1 van de types in Nederland die een aversie tegen Starmer hebben, dan heeft ie het eigenlijk beter gedaan dan veel van z'n conservatieve voorgangers:
https://migrationobservat(...)-migration-the-data/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_221117413
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:24 schreef Monolith het volgende:

[..]
Pavloviaanse conditionering. Kijk je naar obsessie nummer 1 van de types in Nederland die een aversie tegen Starmer hebben, dan heeft ie het eigenlijk beter gedaan dan veel van z'n conservatieve voorgangers:
https://migrationobservat(...)-migration-the-data/
Ja, nu is veel hiervan natuurlijk wel een gevolg van wetten die gemaakt zijn onder zijn voorganger, maar daarna door Starmer nog meer verbeterd en verscherpt zijn, ipv teruggedraaid.
pi_221117505
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 12:39 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Uiteindelijk komt Farage ook gewoon uit dezelfde kostschoolelite als Johnson, Starmer en elke andere Britse Politicus. Ze kiezen hun eigen grift.
Dat is wel zo, dat is een enorme bubbel van London posh and rich, die in een totaal andere wereld leven. Vanaf de kindertijd tot nu zien die totaal andere dingen dan de gemiddelde Brit.
Er zal daar niet snel iemand ah roer komen uit de onderlaag of arbeidersklasse.
Vakman pur sang
pi_221117513
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:21 schreef Perrin het volgende:

[..]
En populisten die daar nog een schepje bovenop doen. Het wordt er niet beter op.
In welke West-Europees land gaat het wel beter dan de laatste 10 jaar? Volgens mij is het overal een teringzooi.
pi_221117514
Mooi.
Prutser
pi_221117533
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:28 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Ja, nu is veel hiervan natuurlijk wel een gevolg van wetten die gemaakt zijn onder zijn voorganger, maar daarna door Starmer nog meer verbeterd en verscherpt zijn, ipv teruggedraaid.
Klopt. En deels natuurlijk ook wel het gevolg van bredere trends in migratie, maar mensen vallen meer voor perceptie dan voor de realiteit lijkt het.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_221117629
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:20 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Landverrader?
Ja, deze smeerlap heeft echt in vrijwel élke zaak (en dat zijn er nogal wat, waaronder het grote 'grooming gang' schandaal) waarin er misdaden jegens blanke autotochtone Britten zijn gepleegd (en vaak vanuit racistisch motief), de verkeerde kant gekozen en belicht.

En dat maakt je een misselijkmakende slappe kwal.
pi_221117633
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:02 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Ja, deze smeerlap heeft echt in vrijwel élke zaak (en dat zijn er nogal wat, waaronder het grote 'grooming gang' schandaal) waarin er misdaden jegens blanke autotochtone Britten zijn gepleegd (en vaak vanuit racistisch motief), de verkeerde kant gekozen en belicht.

En dat maakt je een misselijkmakende slappe kwal.
Hep dat gestaen op Feestboek?

Het is jammer om te lezen dat een bepaalde stroming, politici altijd met de meest wilde complottheorieën weet aan te vallen.
pi_221117647
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:42 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Daarbuiten is het blijkbaar niet beter zien we in het VK.
Tjah dat heb je dan meer aan jezelf te danken hier doen we nog alsof het aan de EU ligt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_221117695
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:06 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tjah dat heb je dan meer aan jezelf te danken hier doen we nog alsof het aan de EU ligt.
Nationale politici binnen de EU verschuilen zich ook consequent achter de EU, terwijl daadwerkelijke besluiten vrijwel altijd op nationaal niveau worden gemaakt dan wel geratificeerd.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_221118010
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:03 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Hep dat gestaen op Feestboek?

Het is jammer om te lezen dat een bepaalde stroming, politici altijd met de meest wilde complottheorieën weet aan te vallen.
Haha complottheorie. Naprater.

Ik volg het nieuws inderdaad, zowel het Nederlandse als het 'internationale'.

En er is nogal wat gebeurd de afgelopen jaren in Engeland. En ik zie zelf dat Starmer steeds de verkeerde kant kiest of de laffe uitweg kiest. Ondertussen wordt het land overspoeld door immigranten (net als de meeste landen in het Westen overigens). En daar doet hij geen fuck aan.

= smeerlap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')