abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 09:04:11 #201
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221124236
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:00 schreef Perrin het volgende:

[..]
Plus dat hij zichzelf en al zijn handlangers schandalig verrijkte terwijl Hongarije verder afzakte.

Corruptie, mismanagement, haatpropaganda.. dat waren zijn speerpunten.
Ja maar manipulatieve stukjes van de EU!!!11 :'( :'(
Huilen dan.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 09:07:35 #202
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221124250
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja maar manipulatieve stukjes van de EU!!!11 :'( :'(
Ja maar de NOS!!!!!11!!!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_221124252
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 08:44 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ondertussen trap jij goedgelovig in de propaganda van de man wiens partij vrijwel alle media in Hongarije controleerde.

Niet voor niets staat Hongarije van alle EU landen onderaan het lijstje als het gaat om persvrijheid. Maar hee, mensen stemden op Orban dus dan zal het allemaal wel meevallen, toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen stemden ook massaal op Hitler. Maar die had de propaganda vóór hem spreken, hele andere casus, Orban heeft geen positieve propaganda, hoe kom je er op?

En nee ik trap niet in propaganda, wat een waanzin, alsof wij hier pro Orban propaganda voorgeschoteld krijgen, in welke wereld leef jij?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_221124255
Hallucinant _O- en met zoveel overtuiging ook allemaal. o|O
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 23 juni 2026 @ 09:13:07 #205
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221124269
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:09 schreef ludovico het volgende:
Hallucinant _O- en met zoveel overtuiging ook allemaal. o|O
Het is inderdaad opmerkelijk hoe jij het zo opneemt voor iemand die lange tijd het meest corrupte staatshoofd van de EU was.
Huilen dan.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 09:15:25 #206
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221124283
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:07 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mensen stemden ook massaal op Hitler. Maar die had de propaganda vóór hem spreken, hele andere casus, Orban heeft geen positieve propaganda, hoe kom je er op?

En nee ik trap niet in propaganda, wat een waanzin, alsof wij hier pro Orban propaganda voorgeschoteld krijgen, in welke wereld leef jij?
Godwin =af.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 23 juni 2026 @ 09:23:07 #207
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221124331
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:07 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mensen stemden ook massaal op Hitler. Maar die had de propaganda vóór hem spreken, hele andere casus, Orban heeft geen positieve propaganda, hoe kom je er op?

En nee ik trap niet in propaganda, wat een waanzin, alsof wij hier pro Orban propaganda voorgeschoteld krijgen, in welke wereld leef jij?
Ey Ludo, kijk eens dom?

Orban heeft geen propaganda!!!1

Ok stop maar weer hoor zo is het goed.

https://en.wikipedia.org/wiki/Fidesz_propaganda
Huilen dan.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 09:28:03 #208
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221124356
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:09 schreef ludovico het volgende:
Hallucinant _O- en met zoveel overtuiging ook allemaal. o|O
"Eén spookrijder? Ik zie er wel honderd!"
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 10:20:55 #209
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221124929
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:07 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mensen stemden ook massaal op Hitler. Maar die had de propaganda vóór hem spreken, hele andere casus, Orban heeft geen positieve propaganda, hoe kom je er op?

En nee ik trap niet in propaganda, wat een waanzin, alsof wij hier pro Orban propaganda voorgeschoteld krijgen, in welke wereld leef jij?
Daar trap je wel in gezien je blijkbaar zijn negatieve kanten volstrekt negeert.
pi_221125351
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het is inderdaad opmerkelijk hoe jij het zo opneemt voor iemand die lange tijd het meest corrupte staatshoofd van de EU was.
Vertel waarom.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_221125357
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:15 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Godwin =af.
Niet inhoudelijk in discussie willen gaan op een forum = wat doe je hier zielepoot?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 11:16:08 #212
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221125375
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
Niet inhoudelijk in discussie willen gaan op een forum = wat doe je hier zielepoot?
Als je naar iemand wijst, wijzen er 3 vingers je eigen kant uit.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_221125376
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ey Ludo, kijk eens dom?

Orban heeft geen propaganda!!!1

Ok stop maar weer hoor zo is het goed.

https://en.wikipedia.org/wiki/Fidesz_propaganda
Hier zijn de kranten in handen van twee partijen, de NOS is een staatsbedrijf.

Je bron wiki:
"The media policy of the Orbán regime is based on limiting access to financial resources, undermining the independence of regulatory bodies,"
Lol, de overheid doet een stapje terug en dat is dan propaganda? Het omgekeerde.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_221125378
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:20 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Daar trap je wel in gezien je blijkbaar zijn negatieve kanten volstrekt negeert.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
Vertel waarom.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_221125381
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Als je naar iemand wijst, wijzen er 3 vingers je eigen kant uit.
Ik weet wel wie jullie zijn dus dat zal allemaal, je comment mbt godwin is nogal zielig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 23 juni 2026 @ 11:22:16 #216
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221125420
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
Vertel waarom.
Waarom jij dat doet? Daarover kan ik slechts speculeren, maar ik denk dat jij gevangen zit in een ideologische fabeltjesfuik.
Huilen dan.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 11:24:20 #217
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221125434
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:16 schreef ludovico het volgende:

[..]
Hier zijn de kranten in handen van twee partijen, de NOS is een staatsbedrijf.

Je bron wiki:
"The media policy of the Orbán regime is based on limiting access to financial resources, undermining the independence of regulatory bodies,"
Lol, de overheid doet een stapje terug en dat is dan propaganda? Het omgekeerde.
Ja, is dat echt alles wat je uit die pagina hebt weten te halen?

Je wil het gewoon niet zien hè. Ideologische oogkleppen confirmed.

[ Bericht 1% gewijzigd door Isdatzo op 23-06-2026 11:29:52 ]
Huilen dan.
pi_221126135
twitter
pi_221126329
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:34 schreef matigeuser het volgende:
Alle andere problemen die we hebben in dit land, zijn mijn inziens 1. danwel een direct resultaat van de massa-immigratie of 2. ondergeschikt hier aan.

Dit moet eerst worden aangepakt. Daarna zien we wel weer verder en kunnen we weer stemmen op nette partijen met nette mensen met nette kapsels en bakkelijen over een beetje meer HRA, een extra treinstation hier en een beetje minder stikstof daar.
Dit.

Statiegeld op blikjes? Stikstofproblematiek?

Het is allemaal niet relevant wanneer we straks allemaal verplicht in de moskee zitten omdat we niet ingegrepen hebben.
pi_221126989
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:54 schreef William_Papadin het volgende:
[ x ]
De boze kereltjes hebben een ultrakort geheugen?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 13:58:21 #221
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221127000
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:36 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Dit.

Statiegeld op blikjes? Stikstofproblematiek?

Het is allemaal niet relevant wanneer we straks allemaal verplicht in de moskee zitten omdat we niet ingegrepen hebben.
Nou, wanneer moeten we er aan geloven? Binnen 20-25 jaar zoals we ook alweer 20-25 jaar moeten horen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_221127039
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:58 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Nou, wanneer moeten we er aan geloven? Binnen 20-25 jaar zoals we ook alweer 20-25 jaar moeten horen?
Wappie qua demografische veranderingen gespot. Leuk he in je eigen wereld leven? Misschien eens buiten komen, weekendje Parijs/ birmingham/Londen. Samen een weekendje weg met Ambtenaar.

https://www.pewresearch.org/2025/06/09/religion-in-europe/

[ Bericht 22% gewijzigd door DobbyDobby op 23-06-2026 14:12:56 ]
pi_221127281
Zouden onze linkse vrienden niet beseffen dat zij straks ook de lul zijn als wanneer Nederland wordt overgenomen door moslims?

Of denken ze 'wij hebben moslimkont gekust, nu gaan ze ook lief tegen ons doen'

Oei. Dat gaat tegenvallen straks :{

  dinsdag 23 juni 2026 @ 14:34:23 #224
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221127319
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:03 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Wappie qua demografische veranderingen gespot. Leuk he in je eigen wereld leven? Misschien eens buiten komen, weekendje Parijs/ birmingham/Londen./
Haha ik wed dat je er zelf nooit komt en alleen maar gare filmpjes kijkt.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 14:52:17 #225
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221127398
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:34 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Haha ik wed dat je er zelf nooit komt en alleen maar gare filmpjes kijkt.
Als je je echt de ballen uit de broek wil lachen moet je eens wat van dat soort gare filmpjes over Nederland kijken.

Toen ik net boodschappen ging doen zag Nederland er toch echt heel anders uit.
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')