abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2026 @ 18:19:14 #176
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221119565
Starmer kan wel een pintje gebruiken.

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 22 juni 2026 @ 18:19:28 #177
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221119566
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:17 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Kan er niet wat worden gedaan aan het getroll van die user? Ik negeer hem inmiddels, maar hij vergalt echt ieder topic. @:yvonne .
Is net terug van 'vakantie' :@
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221119569
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:19 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Is net terug van 'vakantie' :@
Komt straks weer terug als 031 zeker.
pi_221120498
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:17 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Kan er niet wat worden gedaan aan het getroll van die user? Ik negeer hem inmiddels, maar hij vergalt echt ieder topic. @:yvonne .
Heb je het nou over mij of over Ambtenaar030
pi_221120518
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:29 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Haha complottheorie. Naprater.

Ik volg het nieuws inderdaad, zowel het Nederlandse als het 'internationale'.

En er is nogal wat gebeurd de afgelopen jaren in Engeland. En ik zie zelf dat Starmer steeds de verkeerde kant kiest of de laffe uitweg kiest. Ondertussen wordt het land overspoeld door immigranten (net als de meeste landen in het Westen overigens). En daar doet hij geen fuck aan.

= smeerlap
Maar dit is gewoon echt totaal niet waar?
pi_221120538
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:01 schreef ludovico het volgende:

[..]
Orban is ook een held.
De meest corruptew politicus in Europa is een held?

mooie
pi_221120650
Maargoed, misschien is het ook wel goed dat STarmer vertrekt. Hopelijk kan zijn opvolger het volk nog wel een beetje voor zich winnen. Ik vrees er echter voor _O-

Ik ben iig blij dat het niet Restore Brittain is die er zo goed voor staat met Rupert Lowe, dan is Nigel Farage toch het iets betere alternatief.
pi_221121295
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:31 schreef skysherrif het volgende:

[..]
De meest corruptew politicus in Europa is een held?

mooie
Wat moet er nou weer corrupt zijn aan Orban? Veel verdachtmakingen altijd overal maar nooit inhoud. Waarom zijn zoveel mensen zo vatbaar voor propaganda?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_221121301
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:37 schreef skysherrif het volgende:
Maargoed, misschien is het ook wel goed dat STarmer vertrekt. Hopelijk kan zijn opvolger het volk nog wel een beetje voor zich winnen. Ik vrees er echter voor _O-

Ik ben iig blij dat het niet Restore Brittain is die er zo goed voor staat met Rupert Lowe, dan is Nigel Farage toch het iets betere alternatief.
Die Rupert zegt ook alleen maar verstandige dingen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_221121342
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:29 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Maar dit is gewoon echt totaal niet waar?
Klopt. Maar voor dat soort simpele feiten is niet iedereen gevoelig :P.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:21:59 #186
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221121361
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat moet er nou weer corrupt zijn aan Orban? Veel verdachtmakingen altijd overal maar nooit inhoud. Waarom zijn zoveel mensen zo vatbaar voor propaganda?
Wat moet er nou weer corrupt zijn aan Orban?

Meid alsjeblieft _O- :')

Orban is corruptie op pootjes, en daarnaast ook nog eens een Poetinpijpende autocratische schurk. Je kan maar iemand een held noemen zeg :')
Huilen dan.
pi_221121423
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat moet er nou weer corrupt zijn aan Orban? Veel verdachtmakingen altijd overal maar nooit inhoud. Waarom zijn zoveel mensen zo vatbaar voor propaganda?
Willekeurig voorbeeldje.
https://www.indehekken.ne(...)remier-viktor-orban/

Als Starmer zijn eigen voetbalclub zou starten en daar vele miljoenen in weet te pompen, dan zou je er ongetwijfeld schade over spreken.
pi_221121659
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:21 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat moet er nou weer corrupt zijn aan Orban?

Meid alsjeblieft _O- :')

Orban is corruptie op pootjes, en daarnaast ook nog eens een Poetinpijpende autocratische schurk. Je kan maar iemand een held noemen zeg :')
Inhoud? Ik lees het niet. Altijd maar weer hetzelfde inhoudsloze delen van elkaars wereldbeeld dat niet verder riekt dan "rechts is slecht".
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_221121680
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:27 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Willekeurig voorbeeldje.
https://www.indehekken.ne(...)remier-viktor-orban/

Als Starmer zijn eigen voetbalclub zou starten en daar vele miljoenen in weet te pompen, dan zou je er ongetwijfeld schade over spreken.
In Nederland worden genoeg NGOs heftig gesubsidieerd door de staat. Gemeente Rotterdam gooit ook geld in Feyenoord.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 22 juni 2026 @ 20:49:18 #190
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221121685
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef ludovico het volgende:

[..]
Inhoud? Ik lees het niet. Altijd maar weer hetzelfde inhoudsloze delen van elkaars wereldbeeld dat niet verder riekt dan "rechts is slecht".
Corrupte Poetinpijpers benoemen voor wat ze zijn heeft niks met links of rechts te maken, maar alles met gezond verstand.
Huilen dan.
pi_221121687
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:48 schreef ludovico het volgende:

[..]
In Nederland worden genoeg NGOs heftig gesubsidieerd door de staat. Gemeente Rotterdam gooit ook geld in Feyenoord.
Totaal irrelevant in de verband. Je held is gewoon zeer corrupt.
pi_221121703
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:47 schreef ludovico het volgende:

[..]
Inhoud? Ik lees het niet. Altijd maar weer hetzelfde inhoudsloze delen van elkaars wereldbeeld dat niet verder riekt dan "rechts is slecht".
Die gek heeft een heel paleis laten bouwen met ons geld _O- Het wordt niet duidelijker dan met Orban.
pi_221121777
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat moet er nou weer corrupt zijn aan Orban? Veel verdachtmakingen altijd overal maar nooit inhoud. Waarom zijn zoveel mensen zo vatbaar voor propaganda?
Ik wil niet teveel offtopic gaan maar je wil daadwerkeijk zeggen dat er GEEN bewijs is voor de corruptie van Orban, hou toch eens op man.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:58:08 #194
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221121814
Huilen dan.
  maandag 22 juni 2026 @ 21:12:26 #195
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_221121988
2 jaar te laat ongelofelijke lamlul!!!
"Hoka Hey!"
pi_221122241
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:35 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Best bizar dat een pro Rusland partij hier zo groot is.
Ik heb FvD gestemd ondanks hun standpunt over Rusland, niet daardoor.

Ons grootste probleem was, is en vooral wordt, de massa-immigratie. Daar moeten we als de wiedeweerga mee stoppen. FvD is de enige partij die dit wil, inclusief vrijwillige (op financiele basis) remigratie. En daarnaast ook de enige partij die de nodige stappen wil zetten om dit te bewerkstelligen: Herzien internationale verdragen, lidmaatschap E.U. heroverwegen, bindende referenda, etc.

Voor de rest heb ik totaal geen vertrouwen, nog interesse in de politiek. Het lijkt wel een kleuterschool hoe daar wordt gediscussieerd. Altijd maar weer gezeik over dingen die je niet mag zeggen. De toon van het debat. De terminologie. Etc. Terwijl het 1 voor 12 is. Onze bevolking nog steeds groeit (enkel en alleen door immigratie), de bevolkingssamenstelling rap veranderd en ons land steeds voller, armer, onaangenamer, onveiliger, etc wordt.

Ik stem ook niet op FvD door Baudet, maar ondanks Baudet. Er is helaas gewoong een alternatief. De gevestigde partijen hebben het namelijk zo ver laten komen en gaan het ook niet oplossen. Dat is nu al zo vaak bewezen.

Alle andere problemen die we hebben in dit land, zijn mijn inziens 1. danwel een direct resultaat van de massa-immigratie of 2. ondergeschikt hier aan.

Dit moet eerst worden aangepakt. Daarna zien we wel weer verder en kunnen we weer stemmen op nette partijen met nette mensen met nette kapsels en bakkelijen over een beetje meer HRA, een extra treinstation hier en een beetje minder stikstof daar.

En met deze verklaring zult u het moeten doen. Begrijpen zullen we elkaar wel niet.
pi_221123518
Grooming gangs en zijn functies voordat hij PM werd kost dat terecht zijn kop.

[ Bericht 34% gewijzigd door Cherni op 23-06-2026 02:10:19 ]
pi_221123765
Ik wil best eens door die Orban stukjes heen ploeteren die gedeeld zijn hoor maar iedere keer als ik een klein stukje lees schreeuwt het uit van de propaganda.

Daar vallen jullie keihard voor, is mijn vermoeden.
Let wel dat Orban vele jaren meer dan 50% van de stemmen in het land kreeg.

Dat staat in een absurd contrast met hoe men hier over hem denkt.

En ik ken de manipulatieve stukjes vanuit de EU, het pleidooi van Orban wordt niet gedeeld en de aanval van VD Leyen wel. Zo, wat hadden ze Orban weer tuk.

Zo goedgelovig allemaal, mijn ogen zijn wel geopend, Covid heeft me een lelijke realiteit doen zien.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 23 juni 2026 @ 08:44:29 #199
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221124141
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 06:28 schreef ludovico het volgende:
Ik wil best eens door die Orban stukjes heen ploeteren die gedeeld zijn hoor maar iedere keer als ik een klein stukje lees schreeuwt het uit van de propaganda.

Daar vallen jullie keihard voor, is mijn vermoeden.
Let wel dat Orban vele jaren meer dan 50% van de stemmen in het land kreeg.

Dat staat in een absurd contrast met hoe men hier over hem denkt.

En ik ken de manipulatieve stukjes vanuit de EU, het pleidooi van Orban wordt niet gedeeld en de aanval van VD Leyen wel. Zo, wat hadden ze Orban weer tuk.

Zo goedgelovig allemaal, mijn ogen zijn wel geopend, Covid heeft me een lelijke realiteit doen zien.
Ondertussen trap jij goedgelovig in de propaganda van de man wiens partij vrijwel alle media in Hongarije controleerde.

Niet voor niets staat Hongarije van alle EU landen onderaan het lijstje als het gaat om persvrijheid. Maar hee, mensen stemden op Orban dus dan zal het allemaal wel meevallen, toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 23-06-2026 09:02:55 ]
Huilen dan.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 09:00:48 #200
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221124218
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 08:44 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ondertussen trap jij goedgelovig in de propaganda van de man wiens partij vrijwel alle media in Hongarije controleerde.

Niet voor niets staat Hongarije van alle EU landen onderaan het lijstje als het gaat om persvrijheid. Maar hee, mensen stemden op Orban dus dan zal het allemaal wel meevallen, toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plus dat hij zichzelf en al zijn handlangers schandalig verrijkte terwijl Hongarije verder afzakte.

Corruptie, mismanagement, haatpropaganda.. dat waren zijn speerpunten.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')