abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2026 @ 14:37:47 #127
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221118041
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:03 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Hep dat gestaen op Feestboek?

Het is jammer om te lezen dat een bepaalde stroming, politici altijd met de meest wilde complottheorieën weet aan te vallen.
Dat is toch duidelijk. Sinds Starmer aan de macht is is de strategie voor meneer Farage en zijn Russische vrienden het internet door zijn hersenloze minions vol te blerfen met opgeklopte drek om zo mensen bang te maken om de macht te krijgen.

Het wordt tijd dat ze de veiligheidsdiensten dat netwerk eens flink laten uitkloppen.
pi_221118042
vijf verschillende premiers sinds 2022
dat land is verloren
pi_221118057
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:12 schreef Monolith het volgende:

[..]
Nationale politici binnen de EU verschuilen zich ook consequent achter de EU, terwijl daadwerkelijke besluiten vrijwel altijd op nationaal niveau worden gemaakt dan wel geratificeerd.
Stikstof verhaal in dit land is bijzonder triest.
D66 terreur.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_221118059
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat is toch duidelijk. Sinds Starmer aan de macht is is de strategie voor meneer Farage en zijn Russische vrienden het internet door zijn hersenloze minions vol te blerfen met opgeklopte drek om zo mensen bang te maken om de macht te krijgen.

Het wordt tijd dat ze de veiligheidsdiensten dat netwerk eens flink laten uitkloppen.
Farage spreekt waarheid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 22 juni 2026 @ 14:45:37 #131
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221118075
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:42 schreef ludovico het volgende:

[..]
Farage spreekt waarheid.
Zijn die gouden bergen van de Brexit er al?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 14:47:39 #132
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221118084
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:42 schreef ludovico het volgende:

[..]
Farage spreekt waarheid.
Behalve als het gaat om de £5 miljoen die hij van Christopher Harborne kreeg. Dan moeten er ineens allerlei rookgordijnen worden opgetrokken.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_221118086
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:45 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Zijn die gouden bergen van de Brexit er al?
Nee dat valt smerig tegen, maar binnen de EU blijven helpt zeker niet als je de grenzen op slot zou willen zetten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_221118087
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Behalve als het gaat om de £5 miljoen die hij van Christopher Harborne kreeg. Dan moeten er ineens allerlei rookgordijnen worden opgetrokken.
Nooit van gehoord.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 22 juni 2026 @ 14:48:31 #135
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221118088
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:42 schreef ludovico het volgende:

[..]
Farage spreekt waarheid.
Farage is een rattenvanger van Hamelen die het land enkel dieper en dieper de afgrond in leidt terwijl hij er zelf maximaal van profiteert.

Het is een Engelse Orbán.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 22 juni 2026 @ 14:49:15 #136
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221118090
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:47 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee dat valt smerig tegen, maar binnen de EU blijven helpt zeker niet als je de grenzen op slot zou willen zetten.
Uit de EU gaan ook niet blijkbaar.
  maandag 22 juni 2026 @ 14:49:22 #137
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221118091
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:42 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
In welke West-Europees land gaat het wel beter dan de laatste 10 jaar? Volgens mij is het overal een teringzooi.
Politiek is 'het Westen' inderdaad een rokende puinzooi.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 14:49:34 #138
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221118092
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:47 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nooit van gehoord.
Dat wil de waarheid sprekende Farage graag zo houden.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 22 juni 2026 @ 14:50:00 #139
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221118098
Iedereen die Farage vertrouwd is per definitie megateringdom.
  maandag 22 juni 2026 @ 14:51:13 #140
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221118104
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:50 schreef Hexagon het volgende:
Iedereen die Farage vertrouwd is per definitie megateringdom.
Je moet politici sowieso nooit vertrouwen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 22 juni 2026 @ 15:16:39 #141
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221118283
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Behalve als het gaat om de £5 miljoen die hij van Christopher Harborne kreeg. Dan moeten er ineens allerlei rookgordijnen worden opgetrokken.
Daar zijn d66'ers ook nooit zo vies van... Rookgordijnen in een gekregen appartement ophangen, bijvoorbeeld.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221118327
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:42 schreef ludovico het volgende:

[..]
Stikstof verhaal in dit land is bijzonder triest.
D66 terreur.
Welnee, D66 is in de Nederlandse volkomen marginaal. Partijen als VVD en CDA hebben net zo hard ingestemd met dit soort regelgeving.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 22 juni 2026 @ 15:30:51 #143
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221118337
Andy Burnham wordt genoemd als opvolger, heeft schijnbaar een Nederlandse vrouw.
pi_221118351
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat is toch duidelijk. Sinds Starmer aan de macht is is de strategie voor meneer Farage en zijn Russische vrienden het internet door zijn hersenloze minions vol te blerfen met opgeklopte drek om zo mensen bang te maken om de macht te krijgen.

Het wordt tijd dat ze de veiligheidsdiensten dat netwerk eens flink laten uitkloppen.
Farage de man die betaalt werd uit het Kremlin om Brexit op te tuigen.

Dat wij in Nederland Baudet, Wilders en Markuszower niet vervolgen ondanks hun banden is een schande
pi_221118366
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:29 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Haha complottheorie. Naprater.

Ik volg het nieuws inderdaad, zowel het Nederlandse als het 'internationale'.

En er is nogal wat gebeurd de afgelopen jaren in Engeland. En ik zie zelf dat Starmer steeds de verkeerde kant kiest of de laffe uitweg kiest. Ondertussen wordt het land overspoeld door immigranten (net als de meeste landen in het Westen overigens). En daar doet hij geen fuck aan.

= smeerlap
Welke bronnen volg je? GB News? De Fox News van het VK?
pi_221118380
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 15:35 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Welke bronnen volg je? GB News? De Fox News van het VK?
Nu.nl
Geenstijl.nl
Forums (fok / reddit)
Het NOS journaal

Ik weet niet wat je probeert te doen. We trekken gewoon allebei andere conclusies uit zijn beleid en de situatie in het VK. Geneuzel over waar ik het nieuws lees doet er verder niet toe. Ik laat me namelijk niet leiden door de formulering of 'toon' van het nieuws. Dus of ik het nou op Geenstijl lees of op Nu.nl (beiden vaak met een andere insteek / terminologie), ik trek mijn eigen conclusies en vorm mijn eigen (wereld)beeld.

En daar komt Starmer (en veel veel politici in het Westen overigens) er bekaaid van af. Ik denk dat we afstevenen op gigantische problemen in de nabije toekomst die nog 100 keer erger zijn dan de huidige situatie. Een onveilige situatie zelfs. En Starmer is er voor mij 1 die hiervoor wegkijkt en het daardoor, waarschijnlijk onbedoeld, mede faciliciteert dat het finaal uit de klauwen gaat lopen.

En dus vind ik hem een slappe lul. Net zoals Jetten overigens. En Klaver. En Merkel. En Schöltz. En Macron. En Trudeau. En Rutte.

Maar Starmer is wat mij betreft een van de ergste. Vrijwel alles wat hij uitkraamt ben ik het zo'n beetje 180 graden mee oneens.
pi_221118389
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 15:39 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Nu.nl
Geenstijl.nl
Forums (fok / reddit)
Het NOS journaal

Ik weet niet wat je probeert te doen. We trekken gewoon allebei andere conclusies uit zijn beleid en de situatie in het VK. Geneuzel over waar ik het nieuws lees doet er verder niet toe. Ik laat me namelijk niet leiden door de formulering of 'toon' van het nieuws. Dus of ik het nou op Geenstijl lees of op Nu.nl (beiden vaak met een andere insteek / terminologie), ik trek mijn eigen conclusies en vorm mijn eigen (wereld)beeld.

En daar komt Starmer (en veel veel politici in het Westen overigens) er bekaaid van af. Ik denk dat we afstevenen op gigantische problemen in de nabije toekomst die nog 100 keer erger zijn dan de huidige situatie. Een onveilige situatie zelfs. En Starmer is er voor mij 1 die hiervoor wegkijkt en het daardoor, waarschijnlijk onbedoeld, mede faciliciteert dat het finaal uit de klauwen gaat lopen.

En dus vind ik hem een slappe lul. Net zoals Jetten overigens. En Klaver. En Merkel. En Schöltz. En Macron. En Trudeau. En Rutte.

Maar Starmer is wat mij betreft een van de ergste. Vrijwel alles wat hij uitkraamt ben ik het zo'n beetje 180 graden mee oneens.
Ik spreek wel eens fvd'ers en die zeggen hetzelfde als jij. Het meeste van hun nieuws halen ze van Twitter en Feestboek vandaar mijn bewoording.

En GS is meer opinie dan nieuws
pi_221118433
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 15:43 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ik spreek wel eens fvd'ers en die zeggen hetzelfde als jij. Het meeste van hun nieuws halen ze van Twitter en Feestboek vandaar mijn bewoording.

En GS is meer opinie dan nieuws
Zoals ik al zei, ik geef niks om die opinie. Al sinds mijn 15e heb ik een 'afwijkende' mening van de rest van mijn 'groep'. Mijn vriendengroep. Mijn schoolklas. De status-quo.

Geenstijl beïnvloedt mij niet. Net zoals Nu.nl dat niet doet. Behalve dan dat ze me regelmatig boos maken.

Overigens is een 'fvd-er' niet een 'type persoon' of wat dan ook. Dat is precies hetzelfde als zeggen dat 'een moslim' een type persoon is die je zo kunt type-casten. Er zullen zeker overeenkomsten zijn. Maar ook verschillen.

Een FvD-er word je meestal doorgaans doordat je het spuugzat bent dat er geen enkele partij is die de problemen écht benoemt, de soms harde oplossingen die nodig zijn durft aan te dragen en snapt dat slechte heelmeesters stinkende wonden maken. Van mening zijn dat de huidige ingeslagen koers een ramkoers is en er een 180 graden afslag gemaakt moet worden.

En daarmee maak je je niet populair.

Maar goed, wat zit ik me hier te verdedigen tegen iemand die zijn conclusies al klaar heeft. We worden het toch niet eens.

On topic: Blij dat Starmer weg is. Nu de vraag wat ze er voor in de plaats krijgen. Hopelijk iemand die het tij gaat keren.
pi_221118449
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 07:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]
De Brexit is dan ook een enorm dom kutidee geweest dat door werkelijk niemand een succes gemaakt had kunnen worden.

En blijkbaar ook nog geeneens een oplossing tegen migratie. Hoe dom kan je zijn.
Brexit was een uitstekend idee, soevereiniteit is namelijk onbetaalbaar.
Bovendien had het zeker een oplossing kunnen zijn tegen de migratie, helaas kozen de conservatieven en later labour er voor om de bevolking te verraden.
Allen beloofden minder migratie en allen leverden niet en nu zit je met een boze bevolking die in rap tempo verarmt.
pi_221118458
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 15:28 schreef Monolith het volgende:

[..]
Welnee, D66 is in de Nederlandse volkomen marginaal. Partijen als VVD en CDA hebben net zo hard ingestemd met dit soort regelgeving.
Dat is dezelfde partij joh, alleen VVD doet alsof ze geen D66 zijn maar in Europees verband en qua acties = D66.
Rechtse praatjes links doen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')