Ben je geen plofhaatbaarden met kromzwaarden tegengekomen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je je echt de ballen uit de broek wil lachen moet je eens wat van dat soort gare filmpjes over Nederland kijken.
Toen ik net boodschappen ging doen zag Nederland er toch echt heel anders uit.
Ze willen ook niet minder immigratie want dan kunnen ze niet meer domme mensen bang maken om macht te krijgen voor hun fascistische ideetjes.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:19 schreef KareldeStoute het volgende:
Maar als immigratie het grote ding is, waarom juichen de rechtse kereltjes het vertrek van Starmer dan toe? Immers onder zijn leiding is de immigratie juist gekelderd…
Nee, dat heb je weer eens verkeerd. Maar weer lekker over het probleem heen lullen i.p.v. het herkennen. Daar zijn jullie goed in. Dat de Nederlandse stranden tegenwoordig geterroriseerd worden door ''jongeren'' is zeker ook allemaal niet waar. Leugens van de media. Dat er in Engeland in 20 jaar tijd 7* zoveel registraties zijn van seksuele misdrijven heeft er vast niks mee te maken. De stijgingen zie je overal in West-Europa (niet zo hoog als de UK), maar hier zullen ook wel weer verklaringen voor zijn vanuit PRO. Mannenprobleem, dit, dat.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Haha ik wed dat je er zelf nooit komt en alleen maar gare filmpjes kijkt.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:46 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Nee, dat heb je weer eens verkeerd. Maar weer lekker over het probleem heen lullen i.p.v. het herkennen. Daar zijn jullie goed in. Dat de Nederlandse stranden tegenwoordig geterroriseerd worden door ''jongeren'' is zeker ook allemaal niet waar. Leugens van de media. Dat er in Engeland in 20 jaar tijd 7* zoveel registraties zijn van seksuele misdrijven heeft er vast niks mee te maken. De stijgingen zie je overal in West-Europa (niet zo hoog als de UK), maar hier zullen ook wel weer verklaringen voor zijn vanuit PRO. Mannenprobleem, dit, dat.
Kijk recent nog even hoe Parijs verbouwd werd door onze vrienden. Maar kijk lekker weg. Denk maar niet dat ze de linkse vrienden met rust laten wanneer ze eenmaal meer zeggenschap hebben.
Vooral lekker wegkijken en het probleem niet benoemen.
Ach, dan gaan ze gewoon over op mensen die hier of daar al decennia wonen migratie is slechts een excuus…quote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze willen ook niet minder immigratie want dan kunnen ze niet meer domme mensen bang maken om macht te krijgen voor hun fascistische ideetjes.
Het is wachten tot Marokko uit het WK geknikkerd wordt. Kunnen ze Rotterdam weer slopen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:46 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Nee, dat heb je weer eens verkeerd. Maar weer lekker over het probleem heen lullen i.p.v. het herkennen. Daar zijn jullie goed in. Dat de Nederlandse stranden tegenwoordig geterroriseerd worden door ''jongeren'' is zeker ook allemaal niet waar. Leugens van de media. Dat er in Engeland in 20 jaar tijd 7* zoveel registraties zijn van seksuele misdrijven heeft er vast niks mee te maken. De stijgingen zie je overal in West-Europa (niet zo hoog als de UK), maar hier zullen ook wel weer verklaringen voor zijn vanuit PRO. Mannenprobleem, dit, dat.
Kijk recent nog even hoe Parijs verbouwd werd door onze vrienden. Maar kijk lekker weg. Denk maar niet dat ze de linkse vrienden met rust laten wanneer ze eenmaal meer zeggenschap hebben.
Vooral lekker wegkijken en het probleem niet benoemen. Voor feiten zijn jullie blind. Maakt geen reet uit.Het leven is een sprookje en iedereen is lief en aardig.
Engeland is gewoon een derdewereldhol geworden. En daarom zijn mensen boos op Starmer.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:19 schreef KareldeStoute het volgende:
Maar als immigratie het grote ding is, waarom juichen de rechtse kereltjes het vertrek van Starmer dan toe? Immers onder zijn leiding is de immigratie juist gekelderd…
Jullie politieke vrienden zijn inderdaad niet lief en aardig. Dat hebben we al langer door.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:46 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Vooral lekker wegkijken en het probleem niet benoemen. Voor feiten zijn jullie blind. Maakt geen reet uit.Het leven is een sprookje en iedereen is lief en aardig.
Noem je hiermee de Britten achterlijk?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Engeland is gewoon een derdewereldhol geworden. En daarom zijn mensen boos op Starmer.
Zo moeilijk is het niet.
Jij kunt niet lezen of hebt een andere beperking?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:31 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Noem je hiermee de Britten achterlijk?
Want dat slaat natuurlijk weer nergens op.
En jij zit vast en zeker ergens op een zolderkamer te bibberen om al die enge moslims ergens in een Engelse achterbuurt.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
User Hexagon op dit moment
Ik kan prima lezen. Maar het slaat natuurlijk nergens op om hier Starmer de schuld van te geven. Hij zit er net en onder hem is de migratie zeer fors teruggelopen. Dus daarmee slaat je stelling weer eens nergens op.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jij kunt niet lezen of hebt een andere beperking?
Starmer had de laagste approval rate sinds 1977.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:40 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ik kan prima lezen. Maar het slaat natuurlijk nergens op om hier Starmer de schuld van te geven. Hij zit er net en onder hem is de migratie zeer fors teruggelopen. Dus daarmee slaat je stelling weer eens nergens op.
Je laat je dus wederom verleiden door de uiterst rechtse populisten. Dat is een keuze.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Starmer had de laagste approval rate sinds 1977.
Lager dan Truss en Boris.
Hij heeft een apartheidsstaat ingericht ten nadele van de blanke Engelsman. Laat migranten allerlei misdaad plegen, moorden, verkrachten. "Keir Starmer is a wanker" meest gehoorde leus in Engeland.
Maar volgens KareldeStoute heeft ie prima prestatie geleverd.
Doorzichtige act weer.
Het werkt. Keer op keer.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:46 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Je laat je dus wederom verleiden door de uiterst rechtse populisten. Dat is een keuze.
Ja het wordt tijd dat die truuk gewoon door andere politieke stromingen wordt gebruikt. Sommige mensen willen dat kennelijk gewoon graag.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het werkt. Keer op keer.
[ afbeelding ]
Ik heb geen facebook, maar leuke troll. Blijven ontkennen. Nothing to see.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jullie politieke vrienden zijn inderdaad niet lief en aardig. Dat hebben we al langer door.
Maar verder klinkt het vooral als opgeklopte feesboek wijsheid. Als je gewoon buiten komt is het allemaal niet zo'n drama als die filmpjes makers ons willen doen geloven.
Ja achterbuurten heb je in iedere stad. En die zijn er ook al heel lang. Daar gaat geen verstandig mens heeft als die er niets te zoeken heeft.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:25 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook, maar leuke troll. Blijven ontkennen. Nothing to see.
Keer 7 in 20 jaar tijd. Meer hoef ik niet te zeggen. Om over de rest nog maar te zwijgen.
En Parijs kan ik zeker bevestigen dat het zo erg is als de filmpjes. Nee niet in het centrum, maar daarbuiten is het een grote ghetto joh. Daar laat je je eigen dochter niet alleen lopen in het donker. Maar blijf vooral wijzen naar facebook, Instagram. Het zal allemaal wel.
Nogmaals feiten, niet filmpjes. Ik neem social media niet serieus. Dat is allemaal gestuurd op basis van wat je zegt inderdaad. Dat weet iedereen wel behalve Henk en Ingrid.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja achterbuurten heb je in iedere stad. En die zijn er ook al heel lang. Daar gaat geen verstandig mens heeft als die er niets te zoeken heeft.
Behalve regisseurs van trieste filmpjes om mensen bang te maken voor politieke doeleinden.
Waarom trap je er dan toch zo blind in?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:30 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Nogmaals feiten, niet filmpjes. Ik neem social media niet serieus. Dat is allemaal gestuurd op basis van wat je zegt inderdaad. Dat weet iedereen wel behalve Henk en Ingrid.
Ik vraag het me ook af inmiddels. Misschien moet je vuur met vuur bestrijden.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja het wordt tijd dat die truuk gewoon door andere politieke stromingen wordt gebruikt. Sommige mensen willen dat kennelijk gewoon graag.
Probleem is alleen dat er steeds meer 'achterbuurten' zijn. Dat monumenten beklad zijn onder graffiti, dat er pruimtabakvlekken op alle stoepen zitten, dat het er meurt naar stront en afval.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja achterbuurten heb je in iedere stad. En die zijn er ook al heel lang. Daar gaat geen verstandig mens heeft als die er niets te zoeken heeft.
Behalve regisseurs van trieste filmpjes om mensen bang te maken voor politieke doeleinden.
Met verzinsels?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:38 schreef inslagenreuring het volgende:
En zo kan ik nog wel een poosje doorgaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |