abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 14:54:14 #226
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221127441
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Als je je echt de ballen uit de broek wil lachen moet je eens wat van dat soort gare filmpjes over Nederland kijken.

Toen ik net boodschappen ging doen zag Nederland er toch echt heel anders uit.
Ben je geen plofhaatbaarden met kromzwaarden tegengekomen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_221127671
Maar als immigratie het grote ding is, waarom juichen de rechtse kereltjes het vertrek van Starmer dan toe? Immers onder zijn leiding is de immigratie juist gekelderd…
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:22:45 #228
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221127691
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:19 schreef KareldeStoute het volgende:
Maar als immigratie het grote ding is, waarom juichen de rechtse kereltjes het vertrek van Starmer dan toe? Immers onder zijn leiding is de immigratie juist gekelderd…
Ze willen ook niet minder immigratie want dan kunnen ze niet meer domme mensen bang maken om macht te krijgen voor hun fascistische ideetjes.
pi_221128850
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:34 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Haha ik wed dat je er zelf nooit komt en alleen maar gare filmpjes kijkt.
Nee, dat heb je weer eens verkeerd. Maar weer lekker over het probleem heen lullen i.p.v. het herkennen. Daar zijn jullie goed in. Dat de Nederlandse stranden tegenwoordig geterroriseerd worden door ''jongeren'' is zeker ook allemaal niet waar. Leugens van de media. Dat er in Engeland in 20 jaar tijd 7* zoveel registraties zijn van seksuele misdrijven heeft er vast niks mee te maken. De stijgingen zie je overal in West-Europa (niet zo hoog als de UK), maar hier zullen ook wel weer verklaringen voor zijn vanuit PRO. Mannenprobleem, dit, dat.

Kijk recent nog even hoe Parijs verbouwd werd door onze vrienden. Maar kijk lekker weg. Denk maar niet dat ze de linkse vrienden met rust laten wanneer ze eenmaal meer zeggenschap hebben.

Vooral lekker wegkijken en het probleem niet benoemen. Voor feiten zijn jullie blind. Maakt geen reet uit.Het leven is een sprookje en iedereen is lief en aardig.

[ Bericht 2% gewijzigd door DobbyDobby op 23-06-2026 18:53:24 ]
pi_221128951
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:46 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Nee, dat heb je weer eens verkeerd. Maar weer lekker over het probleem heen lullen i.p.v. het herkennen. Daar zijn jullie goed in. Dat de Nederlandse stranden tegenwoordig geterroriseerd worden door ''jongeren'' is zeker ook allemaal niet waar. Leugens van de media. Dat er in Engeland in 20 jaar tijd 7* zoveel registraties zijn van seksuele misdrijven heeft er vast niks mee te maken. De stijgingen zie je overal in West-Europa (niet zo hoog als de UK), maar hier zullen ook wel weer verklaringen voor zijn vanuit PRO. Mannenprobleem, dit, dat.

Kijk recent nog even hoe Parijs verbouwd werd door onze vrienden. Maar kijk lekker weg. Denk maar niet dat ze de linkse vrienden met rust laten wanneer ze eenmaal meer zeggenschap hebben.

Vooral lekker wegkijken en het probleem niet benoemen.


User Hexagon op dit moment
pi_221130208
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:22 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ze willen ook niet minder immigratie want dan kunnen ze niet meer domme mensen bang maken om macht te krijgen voor hun fascistische ideetjes.
Ach, dan gaan ze gewoon over op mensen die hier of daar al decennia wonen migratie is slechts een excuus…
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:24:41 #232
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221130351
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:46 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Nee, dat heb je weer eens verkeerd. Maar weer lekker over het probleem heen lullen i.p.v. het herkennen. Daar zijn jullie goed in. Dat de Nederlandse stranden tegenwoordig geterroriseerd worden door ''jongeren'' is zeker ook allemaal niet waar. Leugens van de media. Dat er in Engeland in 20 jaar tijd 7* zoveel registraties zijn van seksuele misdrijven heeft er vast niks mee te maken. De stijgingen zie je overal in West-Europa (niet zo hoog als de UK), maar hier zullen ook wel weer verklaringen voor zijn vanuit PRO. Mannenprobleem, dit, dat.

Kijk recent nog even hoe Parijs verbouwd werd door onze vrienden. Maar kijk lekker weg. Denk maar niet dat ze de linkse vrienden met rust laten wanneer ze eenmaal meer zeggenschap hebben.

Vooral lekker wegkijken en het probleem niet benoemen. Voor feiten zijn jullie blind. Maakt geen reet uit.Het leven is een sprookje en iedereen is lief en aardig.
Het is wachten tot Marokko uit het WK geknikkerd wordt. Kunnen ze Rotterdam weer slopen.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:26:13 #233
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221130378
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:19 schreef KareldeStoute het volgende:
Maar als immigratie het grote ding is, waarom juichen de rechtse kereltjes het vertrek van Starmer dan toe? Immers onder zijn leiding is de immigratie juist gekelderd…
Engeland is gewoon een derdewereldhol geworden. En daarom zijn mensen boos op Starmer.

Zo moeilijk is het niet.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:28:49 #234
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221130422
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:46 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Nee, dat heb je weer eens verkeerd. Maar weer lekker over het probleem heen lullen i.p.v. het herkennen. Daar zijn jullie goed in. Dat de Nederlandse stranden tegenwoordig geterroriseerd worden door ''jongeren'' is zeker ook allemaal niet waar. Leugens van de media. Dat er in Engeland in 20 jaar tijd 7* zoveel registraties zijn van seksuele misdrijven heeft er vast niks mee te maken. De stijgingen zie je overal in West-Europa (niet zo hoog als de UK), maar hier zullen ook wel weer verklaringen voor zijn vanuit PRO. Mannenprobleem, dit, dat.

Kijk recent nog even hoe Parijs verbouwd werd door onze vrienden. Maar kijk lekker weg. Denk maar niet dat ze de linkse vrienden met rust laten wanneer ze eenmaal meer zeggenschap hebben.

Vooral lekker wegkijken en het probleem niet benoemen. Voor feiten zijn jullie blind. Maakt geen reet uit.Het leven is een sprookje en iedereen is lief en aardig.
Jullie politieke vrienden zijn inderdaad niet lief en aardig. Dat hebben we al langer door.

Maar verder klinkt het vooral als opgeklopte feesboek wijsheid. Als je gewoon buiten komt is het allemaal niet zo'n drama als die filmpjes makers ons willen doen geloven.
pi_221130459
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:26 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Engeland is gewoon een derdewereldhol geworden. En daarom zijn mensen boos op Starmer.

Zo moeilijk is het niet.
Noem je hiermee de Britten achterlijk?
Want dat slaat natuurlijk weer nergens op.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:34:53 #236
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221130503
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:31 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Noem je hiermee de Britten achterlijk?
Want dat slaat natuurlijk weer nergens op.
Jij kunt niet lezen of hebt een andere beperking?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:38:24 #237
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221130558
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

User Hexagon op dit moment
En jij zit vast en zeker ergens op een zolderkamer te bibberen om al die enge moslims ergens in een Engelse achterbuurt.
pi_221130594
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:34 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Jij kunt niet lezen of hebt een andere beperking?
Ik kan prima lezen. Maar het slaat natuurlijk nergens op om hier Starmer de schuld van te geven. Hij zit er net en onder hem is de migratie zeer fors teruggelopen. Dus daarmee slaat je stelling weer eens nergens op.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:45:36 #239
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221130681
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:40 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Ik kan prima lezen. Maar het slaat natuurlijk nergens op om hier Starmer de schuld van te geven. Hij zit er net en onder hem is de migratie zeer fors teruggelopen. Dus daarmee slaat je stelling weer eens nergens op.
Starmer had de laagste approval rate sinds 1977.
Lager dan Truss en Boris.

Hij heeft een apartheidsstaat ingericht ten nadele van de blanke Engelsman. Laat migranten allerlei misdaad plegen, moorden, verkrachten. "Keir Starmer is a wanker" meest gehoorde leus in Engeland.

Maar volgens KareldeStoute heeft ie prima prestatie geleverd.

Doorzichtige act weer.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221130700
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:45 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Starmer had de laagste approval rate sinds 1977.
Lager dan Truss en Boris.

Hij heeft een apartheidsstaat ingericht ten nadele van de blanke Engelsman. Laat migranten allerlei misdaad plegen, moorden, verkrachten. "Keir Starmer is a wanker" meest gehoorde leus in Engeland.

Maar volgens KareldeStoute heeft ie prima prestatie geleverd.

Doorzichtige act weer.
Je laat je dus wederom verleiden door de uiterst rechtse populisten. Dat is een keuze.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:54:22 #241
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221130787
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:46 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Je laat je dus wederom verleiden door de uiterst rechtse populisten. Dat is een keuze.
Het werkt. Keer op keer.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:12:56 #242
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221130992
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef Perrin het volgende:

[..]
Het werkt. Keer op keer.
[ afbeelding ]
Ja het wordt tijd dat die truuk gewoon door andere politieke stromingen wordt gebruikt. Sommige mensen willen dat kennelijk gewoon graag.
pi_221131073
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Jullie politieke vrienden zijn inderdaad niet lief en aardig. Dat hebben we al langer door.

Maar verder klinkt het vooral als opgeklopte feesboek wijsheid. Als je gewoon buiten komt is het allemaal niet zo'n drama als die filmpjes makers ons willen doen geloven.
Ik heb geen facebook, maar leuke troll. Blijven ontkennen. Nothing to see.

Keer 7 in 20 jaar tijd. Meer hoef ik niet te zeggen. Om over de rest nog maar te zwijgen.

En Parijs kan ik zeker bevestigen dat het zo erg is als de filmpjes. Nee niet in het centrum, maar daarbuiten is het een grote ghetto joh. Daar laat je je eigen dochter niet alleen lopen in het donker. Maar blijf vooral wijzen naar facebook, Instagram. Het zal allemaal wel.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:28:07 #244
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221131086
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:25 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ik heb geen facebook, maar leuke troll. Blijven ontkennen. Nothing to see.

Keer 7 in 20 jaar tijd. Meer hoef ik niet te zeggen. Om over de rest nog maar te zwijgen.

En Parijs kan ik zeker bevestigen dat het zo erg is als de filmpjes. Nee niet in het centrum, maar daarbuiten is het een grote ghetto joh. Daar laat je je eigen dochter niet alleen lopen in het donker. Maar blijf vooral wijzen naar facebook, Instagram. Het zal allemaal wel.
Ja achterbuurten heb je in iedere stad. En die zijn er ook al heel lang. Daar gaat geen verstandig mens heeft als die er niets te zoeken heeft.

Behalve regisseurs van trieste filmpjes om mensen bang te maken voor politieke doeleinden.
pi_221131103
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja achterbuurten heb je in iedere stad. En die zijn er ook al heel lang. Daar gaat geen verstandig mens heeft als die er niets te zoeken heeft.

Behalve regisseurs van trieste filmpjes om mensen bang te maken voor politieke doeleinden.
Nogmaals feiten, niet filmpjes. Ik neem social media niet serieus. Dat is allemaal gestuurd op basis van wat je zegt inderdaad. Dat weet iedereen wel behalve Henk en Ingrid.
pi_221131116
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:30 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Nogmaals feiten, niet filmpjes. Ik neem social media niet serieus. Dat is allemaal gestuurd op basis van wat je zegt inderdaad. Dat weet iedereen wel behalve Henk en Ingrid.
Waarom trap je er dan toch zo blind in?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:32:42 #247
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221131117
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:12 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja het wordt tijd dat die truuk gewoon door andere politieke stromingen wordt gebruikt. Sommige mensen willen dat kennelijk gewoon graag.
Ik vraag het me ook af inmiddels. Misschien moet je vuur met vuur bestrijden.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:38:15 #248
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221131161
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja achterbuurten heb je in iedere stad. En die zijn er ook al heel lang. Daar gaat geen verstandig mens heeft als die er niets te zoeken heeft.

Behalve regisseurs van trieste filmpjes om mensen bang te maken voor politieke doeleinden.
Probleem is alleen dat er steeds meer 'achterbuurten' zijn. Dat monumenten beklad zijn onder graffiti, dat er pruimtabakvlekken op alle stoepen zitten, dat het er meurt naar stront en afval.

En zo kan ik nog wel een poosje doorgaan.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221131376
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:38 schreef inslagenreuring het volgende:

En zo kan ik nog wel een poosje doorgaan.
Met verzinsels?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:10:00 #250
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221131482
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:02 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Met verzinsels?
Bekijk deze YouTube-video
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')