abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 16:25:25 #1
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220930012


quote:
De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.

Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.

De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.

Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
https://www.vandaaginside.nl/

X: Vandaag Inside

Instagram: Vandaag Inside








Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 16:25:34 #2
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220930015
de LAATSTE krantjes!

Bekijk deze YouTube-video
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 31 mei 2026 @ 16:31:27 #3
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220930047
twitter
  zondag 31 mei 2026 @ 16:32:49 #4
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220930049
twitter
  zondag 31 mei 2026 @ 16:38:35 #5
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220930067
Youri Mulder, Raymond Mens en Job Knoester vanavond te gast in eerste De Oranjezomer vanaf Curaçao

Zondagavond staat de eerste uitzending van De Oranjezomer op het programma, live vanaf het zonnige eiland Curaçao! Job Knoester, Raymond Mens, Youri Mulder, Dave Maasland en Chris Woerts zijn te gast bij presentator Thomas van Groningen.

Het programma wordt zondagavond eenmalig gepresenteerd door Thomas van Groningen.

Van maandag 1 juni tot en met woensdag 10 juni neemt Hélène Hendriks iedere werkdag haar vertrouwde plek in. :') |:(
pi_220930118
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
In 9 uur gaat het hem niet worden denk ik van AMS naar CUR. Omgekeerd kan wel.
  zondag 31 mei 2026 @ 17:37:49 #7
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220930378
Reserveer nu: lunchen bij Mondi City Beach Club én uitzending van De Oranjezomer bijwonen!

Lijkt het jou leuk om een uitzending van De Oranjezomer op Curaçao bij te wonen én heerlijk te lunchen bij Mondi City Beach Club? Dat kan! Er zijn nog plekken beschikbaar.

Vanaf zondag 31 mei tot en met woensdag 10 juni neemt Hélène Hendriks met De Oranjezomer het stokje over van het Vandaag Inside-trio op het zonnige Curaçao. Samen met Rutger Castricum en vaste gasten Theo Janssen, Youri Mulder, Dyantha Brooks, Nicky van der Gijp, Pieter Cobelens, Victor Vlam en andere gasten bespreekt Hélène de actualiteit en de sportzomer. De eerste Curaçao-aflevering van De Oranjezomer, op zondag 31 mei, wordt gepresenteerd door Thomas van Groningen.

Lijkt het jou leuk om een uitzending van De Oranjezomer op Curaçao bij te wonen, in combinatie met een heerlijke 3 gangen-lunch, inclusief bijpassende wijn, bij Mondi City Beach Club? Dat kan! Er zijn nog plekken beschikbaar. Reserveren kan >>HIER!<<

https://www.mondirestaurant.com/mondi-curacao/nl/events/
pi_220930448
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
Reserveer nu: lunchen bij Mondi City Beach Club én uitzending van De Oranjezomer bijwonen!

Lijkt het jou leuk om een uitzending van De Oranjezomer op Curaçao bij te wonen én heerlijk te lunchen bij Mondi City Beach Club? Dat kan! Er zijn nog plekken beschikbaar.

Vanaf zondag 31 mei tot en met woensdag 10 juni neemt Hélène Hendriks met De Oranjezomer het stokje over van het Vandaag Inside-trio op het zonnige Curaçao. Samen met Rutger Castricum en vaste gasten Theo Janssen, Youri Mulder, Dyantha Brooks, Nicky van der Gijp, Pieter Cobelens, Victor Vlam en andere gasten bespreekt Hélène de actualiteit en de sportzomer. De eerste Curaçao-aflevering van De Oranjezomer, op zondag 31 mei, wordt gepresenteerd door Thomas van Groningen.

Lijkt het jou leuk om een uitzending van De Oranjezomer op Curaçao bij te wonen, in combinatie met een heerlijke 3 gangen-lunch, inclusief bijpassende wijn, bij Mondi City Beach Club? Dat kan! Er zijn nog plekken beschikbaar. Reserveren kan >>HIER!<<

https://www.mondirestaurant.com/mondi-curacao/nl/events/
Details:

$99 pp
Please be on time

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220931609
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:49 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Details:

$99 pp
Please be on time

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
47 euro
  zondag 31 mei 2026 @ 20:14:24 #10
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220931670
twitter


Gratis *O* :P
pi_220931689
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]

Gratis *O* :P
quote:
We zenden live uit van 15:30 tot 16:30 uur
Dan ligt heel dat eiland nog op bed te stinken. @3rr0r
  zondag 31 mei 2026 @ 20:17:47 #12
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220931693
De lunch kaart:

Brunch

Dushi Smash Burger
Brioche bun | Mondi sauce | Pico de gallo | Smash patty | Cheese | Crispy onions | Fries
35 XCG
Stoba Island Melt
Flatbread | Caribbean pulled beef | Jalapeño | Cheddar cheese | Chives
32 XCG
Goat Cheese Toast
Focaccia | Whipped goat cheese | Mango compote
32 XCG
Steak Tartare on Focaccia
Raw marinated beef | Sesame | Crispy onion
33 XCG
Raw Tuna Truffle (Open Sandwich)
Focaccia | Raw Tuna | Cheddar | Jalapeño mayo
35 XCG
Smashed Avocado Croissant
Avocado spread | Poached egg | Arugula | Parmesan
27 XCG
Farmer’s Omelette
Focaccia | Onion | Bell pepper | Mushroom | Tomato | Cheese
23 XCG
Sunny Side Up
2 eggs | Wholegrain bread | Avocado Add ons: turkey bacon or cheese
18 XCG
Arepa di Pampuna
Pumpkin pancakes | Cinnamon | Tamarind syrup | Berries
18 XCG
Fruit Salad
Fresh seasonal fruits
18 XCG
Acai Bowl
Granola | Red berries | Banana | Honey
22 XCG

Antiliaanse guldens delen door 2 = euro

https://www.mondirestaurant.com/mondi-curacao/nl/menu/
  zondag 31 mei 2026 @ 20:18:37 #13
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220931701
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:17 schreef Zipportal het volgende:
Dan ligt heel dat eiland nog op bed te stinken. @:3rr0r
Neuken dus FTFY :+
pi_220931808
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:17 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[..]
Dan ligt heel dat eiland nog op bed te stinken. @:3rr0r
Zijn toch allemaal Corendon gasten die met hun bakkes eens op tv willen
pi_220931861
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:32 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Zijn toch allemaal Corendon gasten die met hun bakkes eens op tv willen
Lokale bevolking is niet welkom.
  zondag 31 mei 2026 @ 20:45:55 #16
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220931888
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:41 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Lokale bevolking is niet welkom.
Druk met rijles nu |:)
pi_220931906
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
De lunch kaart:

Brunch

Dushi Smash Burger
Brioche bun | Mondi sauce | Pico de gallo | Smash patty | Cheese | Crispy onions | Fries
35 XCG
Stoba Island Melt
Flatbread | Caribbean pulled beef | Jalapeño | Cheddar cheese | Chives
32 XCG
Goat Cheese Toast
Focaccia | Whipped goat cheese | Mango compote
32 XCG
Steak Tartare on Focaccia
Raw marinated beef | Sesame | Crispy onion
33 XCG
Raw Tuna Truffle (Open Sandwich)
Focaccia | Raw Tuna | Cheddar | Jalapeño mayo
35 XCG
Smashed Avocado Croissant
Avocado spread | Poached egg | Arugula | Parmesan
27 XCG
Farmer’s Omelette
Focaccia | Onion | Bell pepper | Mushroom | Tomato | Cheese
23 XCG
Sunny Side Up
2 eggs | Wholegrain bread | Avocado Add ons: turkey bacon or cheese
18 XCG
Arepa di Pampuna
Pumpkin pancakes | Cinnamon | Tamarind syrup | Berries
18 XCG
Fruit Salad
Fresh seasonal fruits
18 XCG
Acai Bowl
Granola | Red berries | Banana | Honey
22 XCG

Antiliaanse guldens delen door 2 = euro

https://www.mondirestaurant.com/mondi-curacao/nl/menu/
Rini dank je wel
pi_220931969
Ik kan Chris Woerts nu al niet meer aan. En kan die Mens niet eens een fatsoenlijke baard laten staan. Hij lijkt wel een missiepater.
pi_220931996
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:00 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Ik kan Chris Woerts nu al niet meer aan. En kan die Mens niet eens een fatsoenlijke baard laten staan. Hij lijkt wel een missiepater.
Wie van VI vindt Chris Woerts eigenlijk zo leuk dat hij een vaste gast moet zijn? Genee? Derksen? Allebei? Wat een vreselijke vent. Ik denk dat zijn aandeel in een aflevering te klein is om de kijkcijfers te beïnvloeden, maar ik kan me niet voorstellen dat hij populair is bij kijkers.
  zondag 31 mei 2026 @ 21:39:47 #20
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220932214
Chris heeft altijd nieuwtjes |:)
pi_220932226
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:41 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Lokale bevolking is niet welkom.
Als je ze geld betaalt willen ze wel komen misschien, maar voor de lol gratis als figurant dienen...
pi_220932239
Wet & Wild happy hour
pi_220932430
Gaat veel over voetbal vandaag doordat Youri er zit
pi_220932677
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:05 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Wie van VI vindt Chris Woerts eigenlijk zo leuk dat hij een vaste gast moet zijn? Genee? Derksen? Allebei? Wat een vreselijke vent. Ik denk dat zijn aandeel in een aflevering te klein is om de kijkcijfers te beïnvloeden, maar ik kan me niet voorstellen dat hij populair is bij kijkers.
Hij is gewoon de domme August waar zij dan schijtlollig mee kunnen doen. Zoals Paul de Leeuw ooit Adje had. Ik zou het allemaal niet erg vinden, als vandaag inside voor veel mensen niet een soort bron van oneindige wijsheid zou zijn :')
pi_220932951
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:05 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Wie van VI vindt Chris Woerts eigenlijk zo leuk dat hij een vaste gast moet zijn? Genee? Derksen? Allebei? Wat een vreselijke vent. Ik denk dat zijn aandeel in een aflevering te klein is om de kijkcijfers te beïnvloeden, maar ik kan me niet voorstellen dat hij populair is bij kijkers.
Hij praat de gemiddelde vi-kijker volledig naar de mond
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220933033
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 00:25 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Hij praat de gemiddelde vi-kijker volledig naar de mond
Ja, het gemeentebestuur van Nijmegen "links tuig" noemen gaat er natuurlijk in als koek bij de onderbuikige VI-kijker. :)
  maandag 1 juni 2026 @ 09:36:28 #27
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220934281
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:05 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Wie van VI vindt Chris Woerts eigenlijk zo leuk dat hij een vaste gast moet zijn? Genee? Derksen? Allebei? Wat een vreselijke vent. Ik denk dat zijn aandeel in een aflevering te klein is om de kijkcijfers te beïnvloeden, maar ik kan me niet voorstellen dat hij populair is bij kijkers.
Hij komt over als de niet grappige oom die iedereen wel heeft.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  maandag 1 juni 2026 @ 10:16:09 #28
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220934577
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:41 schreef 3rr0r het volgende:
Als je ze geld betaalt willen ze wel komen misschien, maar voor de lol gratis als figurant dienen...
Zonder rijbewijs gaat dat niet lukken vriend ;)
Oh wacht _O-
  maandag 1 juni 2026 @ 11:07:44 #29
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220934874
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 01:32 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ja, het gemeentebestuur van Nijmegen "links tuig" noemen gaat er natuurlijk in als koek bij de onderbuikige VI-kijker. :)
Alles mbt links/klimaat/woke vindt hij allemaal onzin. Dus dat is inderdaad de domme kijker naar de mond praten.
Rini dankjewel.
pi_220935380
Wanneer is VI weer terug?
pi_220936738
Helene komt en meteen staat in de weer app elke dag 50% kans op regen
pi_220938476
Bouwen en neuken
pi_220945880
twitter


Zo ziet aids eruit, in drievoud.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:58:16 #34
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220945927
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]

Zo ziet aids eruit, in drievoud.
Heb je wel eens in de spiegel gekeken ouwe reus?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220945945
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:58 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Heb je wel eens in de spiegel gekeken ouwe reus?
pi_220945948
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:49 schreef DrDentz het volgende:
Wanneer is VI weer terug?
Een dag voor het WK, volgens mijnis dat 10 juni.
-nee-
pi_220946104
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]

Zo ziet aids eruit, in drievoud.
TV / [SBS6] De Oranjezomer #9 kneuzenkermis tot slot
pi_220949631
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]

Zo ziet aids eruit, in drievoud.
Kutger :')
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:04:12 #39
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220952279
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]

Zo ziet aids eruit, in drievoud.
En rechts is uitgezaaide aids. Kan dat niet? Toch ziet het zo uit.
Rini dankjewel.
pi_220952382
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]

Zo ziet aids eruit, in drievoud.
Ach, Nicky van der Gijp :'). De ultieme nepobaby.
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:05:14 #41
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220952779
Youri valt me niks tegen bij de Oranjezomer, kan die niet promoveren naar Vandaag Inside?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:53:14 #42
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220953276
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]

Zo ziet aids eruit, in drievoud.
Die Nicky lijkt wel veel op René toen hij jong was en nog voetbalde.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:37:51 #43
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_220961443
Voor de fans van Genee luister en kijk vooral de podcast terud die Genee heeft gedaan met Rob Jansen. Je kan echt merken dat Genee niks heeft met Rob.

Bekijk deze YouTube-video
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  donderdag 4 juni 2026 @ 22:18:17 #44
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220961654
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:37 schreef Abrikozentaart het volgende:
Voor de fans van Genee luister en kijk vooral de podcast terud die Genee heeft gedaan met Rob Jansen. Je kan echt merken dat Genee niks heeft met Rob.

Bekijk deze YouTube-video
Hij wil gewoon zelf mr. Bigstar zijn.
Rini dankjewel.
pi_220961670
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:37 schreef Abrikozentaart het volgende:
Voor de fans van Genee luister en kijk vooral de podcast terud die Genee heeft gedaan met Rob Jansen. Je kan echt merken dat Genee niks heeft met Rob.

Bekijk deze YouTube-video
Wel een leuke podcast overigens afhankelijk van de gast, zou het met deze gast niet snel luisteren maar met deze informatie wellicht wel.
pi_220968681
23:00 begint het pas, dat is mij te laat tegenwoordig
pi_220968803
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:52 schreef DrDentz het volgende:
23:00 begint het pas, dat is mij te laat tegenwoordig
Eensch
pi_220971726
twitter
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 6 juni 2026 @ 13:53:54 #49
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220971892
quote:
15s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 13:31 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Waarom geen VI gasten? Dit word niks. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:11:38 #50
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220971939
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 13:53 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Waarom geen VI gasten? Dit word niks. :P
Dit wordt ook gepresenteerd door ALWEER een nepobaby :') :')
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:12:24 #51
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220971943
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:11 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Dit wordt ook gepresenteerd door ALWEER een nepobaby :') :')
Valt wel op eh? Vind het ook vreselijk.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:26:46 #52
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220972054
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:12 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Valt wel op eh? Vind het ook vreselijk.
En dan gaat oppernepobaby Johnny de Mol óók nog voor Hélène invallen :') _O-.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220972080
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:26 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
En dan gaat oppernepobaby Johnny de Mol óók nog voor Hélène invallen :') _O-.
Johnny de Mol heeft zelf ook een nepobaby gecreeerd, want zijn zoontje Fender de Mol is nu acteur in een nieuwe film van Rutger, Thomas & Paco
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:34:17 #54
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220972093
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:32 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Johnny de Mol heeft zelf ook een nepobaby gecreeerd, want zijn zoontje Fender de Mol is nu acteur in een nieuwe film van Rutger, Thomas & Paco
Ook nog ja. The inteelt continues.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 8 juni 2026 @ 19:21:47 #55
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  dinsdag 9 juni 2026 @ 09:35:13 #56
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220991963
quote:
Volgens Johan is alles weer klote aan Curacao. Goh... :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220992189
quote:
Als dat van Doordekken waar is is dat natuurlijk idioot. Doe dat gewoon - zoals het hoort - in de dichtsbijzijnde bezemkast of parkeerplaats.

Wat ik dan ook niet snap is dat Johan over alles en iedereen praat maar niet ff een redacteur aanspreekt van joh dit is nogal irritant steeds dat halve eiland afrijden.

[ Bericht 9% gewijzigd door kalinhos op 09-06-2026 10:37:49 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Moderator dinsdag 9 juni 2026 @ 12:02:24 #58
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220993471
Normaal zit die elke werkdag vier uur in de auto, dan moet twee uur per werkdag wel te doen zijn |:)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220993485
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:08 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Als dat van Doordekken waar is is dat natuurlijk idioot. Doe dat gewoon - zoals het hoort - in de dichtsbijzijnde bezemkast of parkeerplaats.

Wat ik dan ook niet snap is dat Johan over alles en iedereen praat maar niet ff een redacteur aanspreekt van joh dit is nogal irritant steeds dat halve eiland afrijden.
ach Johan, over elke ander zou ie zeggen.
"dan moet je dat niet doen, dan moet je daar niet gaan zitten/staan. Je moet niet eerst als een grote jongen iets afspreken en dan achteraf gaan lopen zeiken, kom op".
pi_220998650
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:37 schreef Abrikozentaart het volgende:
Voor de fans van Genee luister en kijk vooral de podcast terud die Genee heeft gedaan met Rob Jansen. Je kan echt merken dat Genee niks heeft met Rob.

Bekijk deze YouTube-video
Toch vond ik het een best interessant gesprek, ook wellicht omdat ze elkaar al wat lekker kennen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_221005182
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:26 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
En dan gaat oppernepobaby Johnny de Mol óók nog voor Hélène invallen :') _O-.
We worden maar niet van die talentloze kneus met zijn downer gezichtje verlost….
  donderdag 11 juni 2026 @ 15:32:12 #62
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221009222
Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp keren donderdagavond terug op televisie met een dubbele uitzending van Vandaag Inside Oranje! Je ziet het programma om 20:00 uur én om 23:00 uur live bij SBS6. Lees hieronder welke gasten donderdag nog meer aanschuiven.

In de uitzending om 20:00 uur zit Raymond Mens aan tafel en nemen Bart Vriends en Hans van der Zee plaats aan de bar.

In de uitzending om 23:00 uur zit Thomas van Groningen aan tafel. Raymond Mens en Hans van der Zee zitten dan aan de bar.

Vandaag Inside Oranje zie je donderdagavond om 20:00 uur en 23:00 uur live bij SBS6!

2 uur vandaag dus en dat ZONDER Helene en Rutger *O* *O* *O* *O*
  donderdag 11 juni 2026 @ 17:48:18 #64
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221010062
Albert Verlinde over falen RTL Tonight: 'Zat meer op m'n plek bij Vandaag Inside'

Nu duidelijk is geworden dat talkshow RTL Tonight is gestrand als mislukt experiment, lucht Albert Verlinde ook openhartig zijn hart over zijn tijd bij het programma. Hij noemt het 'goed dat het klaar is'. "Ik zat meer op mijn plek bij Vandaag Inside dan bij dit programma", geeft hij eerlijk toe.

Albert bekent in De Telegraaf dat hij niet de beste versie van zichzelf heeft laten zien met RTL Tonight. "Ik vind dat ik eerlijk naar mezelf moet kijken. Ik zat meer op mijn plek bij VI dan bij dit programma. Bij VI kwam ik thuis, doordat ik daar het oude Boulevard-gevoel kreeg", legt hij uit.

Albert terug naar Vandaag Inside?

Albert hoopte dat diezelfde dynamiek ook bij de RTL-talkshow zou ontstaan, maar tevergeefs. "Dat is niet gelukt, en in mijn eentje daarvoor strijden werd al helemaal een lastige wedstrijd."

Is hij dan van plan om na zijn gesprekken met RTL-baas Peter Lubbers bij de zender te blijven, of wil hij terug naar Vandaag Inside? "We zitten in de afrondende fase van de gesprekken, dus daar kan ik niks over zeggen. Maar niemand hoeft zich zorgen te maken", besluit Albert.

https://www.shownieuws.nl(...)lek-bij-vandaag-insi


Die komt dus met hangende pootjes terug :P
  donderdag 11 juni 2026 @ 18:36:01 #65
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221010353
twitter
pi_221011271
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221011285
Deze meneer heeft geen last van bescheidenheid.
pi_221011293
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 20:07 schreef XSbig het volgende:
Deze meneer heeft geen last van bescheidenheid.
AFCA
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221011422
Nepo Noa.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221011591
Dood topic.

SAD
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221011745
Kick
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221011878
-

[ Bericht 98% gewijzigd door Regilio_ op 11-06-2026 20:44:25 ]
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator donderdag 11 juni 2026 @ 21:00:19 #73
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221012280
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:37 schreef Abrikozentaart het volgende:
Voor de fans van Genee luister en kijk vooral de podcast terud die Genee heeft gedaan met Rob Jansen. Je kan echt merken dat Genee niks heeft met Rob.

Bekijk deze YouTube-video
Rob Jansen die eindelijk eens kan uitpraten _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  donderdag 11 juni 2026 @ 22:10:38 #74
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221013972
quote:
6s.gif Op donderdag 11 juni 2026 17:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Albert Verlinde over falen RTL Tonight: 'Zat meer op m'n plek bij Vandaag Inside'

Nu duidelijk is geworden dat talkshow RTL Tonight is gestrand als mislukt experiment, lucht Albert Verlinde ook openhartig zijn hart over zijn tijd bij het programma. Hij noemt het 'goed dat het klaar is'. "Ik zat meer op mijn plek bij Vandaag Inside dan bij dit programma", geeft hij eerlijk toe.

Albert bekent in De Telegraaf dat hij niet de beste versie van zichzelf heeft laten zien met RTL Tonight. "Ik vind dat ik eerlijk naar mezelf moet kijken. Ik zat meer op mijn plek bij VI dan bij dit programma. Bij VI kwam ik thuis, doordat ik daar het oude Boulevard-gevoel kreeg", legt hij uit.

Albert terug naar Vandaag Inside?

Albert hoopte dat diezelfde dynamiek ook bij de RTL-talkshow zou ontstaan, maar tevergeefs. "Dat is niet gelukt, en in mijn eentje daarvoor strijden werd al helemaal een lastige wedstrijd."

Is hij dan van plan om na zijn gesprekken met RTL-baas Peter Lubbers bij de zender te blijven, of wil hij terug naar Vandaag Inside? "We zitten in de afrondende fase van de gesprekken, dus daar kan ik niks over zeggen. Maar niemand hoeft zich zorgen te maken", besluit Albert.

https://www.shownieuws.nl(...)lek-bij-vandaag-insi

Die komt dus met hangende pootjes terug :P
Hangende pootjes? Gevulde zakken bedoel je, die heeft geen spijt hoor.
Laffe huichelaar
  donderdag 11 juni 2026 @ 22:11:45 #75
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221013991
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 08:39 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Toch vond ik het een best interessant gesprek, ook wellicht omdat ze elkaar al wat lekker kennen.
Ik vind die podcast vaker echt leuk
Laffe huichelaar
  donderdag 11 juni 2026 @ 22:40:34 #76
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221014668
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:11 schreef Regilio_ het volgende:
Dit wordt ook gepresenteerd door ALWEER een nepobaby :') :')
TV / Het Oranje café vol met Nepo baby’s

4 stuks zelfs :')
  donderdag 11 juni 2026 @ 23:06:43 #77
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221015163
Zijn we weer
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221015173
Kan die saaie Amsterdammer niet opzouten zeg
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221015186
Komt Piet de Visser nog een keer in de uitzending?
pi_221015241
:')
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator donderdag 11 juni 2026 @ 23:14:51 #81
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221015254
Noa

@Paul
What can change the nature of a man?
pi_221015269
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 23:14 schreef Coco het volgende:
Noa

@:paul
pi_221015285
Redacteur Joost vindt dit een hele leuke uitzending.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221015288
Vrouwtjes verkrachten die gedrogeerd zijn, cameraatje erop, lekker man
pi_221015342
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 23:19 schreef DrDentz het volgende:
Vrouwtjes verkrachten die gedrogeerd zijn, cameraatje erop, lekker man
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221015408
Ik vrees dat er weinig dagen gaan zijn waar de tweede uitzending echt nog van toegevoegde waarde is.. zondag zelfs 3x (!) Helène. Dan moet je 3 uur vollullen..
pi_221015437
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 23:39 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik vrees dat er weinig dagen gaan zijn waar de tweede uitzending echt nog van toegevoegde waarde is.. zondag zelfs 3x (!) Helène. Dan moet je 3 uur vollullen..
"Jongons, zeg 't maar!"
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221015438
twitter
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221015447
Nepo Sam van Rooyen :')
Nepo Noah Vahle :')
Nepo Nicky van der Gijp :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 12 juni 2026 @ 09:53:51 #90
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221017223
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 23:48 schreef superniger het volgende:
Nepo Sam van Rooyen :')
Nepo Noah Vahle :')
Nepo Nicky van der Gijp :')
Nog 1 en je hebt een kwartet. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  vrijdag 12 juni 2026 @ 12:55:23 #91
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221018453
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:53 schreef LordofLeaves het volgende:
Nog 1 en je hebt een kwartet. :P
Johnny de Mol is nr 4
  vrijdag 12 juni 2026 @ 13:10:37 #92
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221018516
Albert Verlinde dit najaar terug bij VI én te zien in talkshow Renze Klamer

Albert Verlinde dient zijn contract uit bij RTL, maar hij zit komend najaar niet langer exclusief bij de zender. De entertainmentdeskundige laat deze site weten dat hij geregeld zal aanschuiven bij de nieuwe talkshow van Renze Klamer én terugkeert bij Vandaag Inside op concurrent SBS 6. „Leuk hè?! Deze zag volgens mij niemand aankomen.”

https://www.ad.nl/show/al(...)nze-klamer~ae5e2d81/
pi_221018580
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 23:39 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik vrees dat er weinig dagen gaan zijn waar de tweede uitzending echt nog van toegevoegde waarde is.. zondag zelfs 3x (!) Helène. Dan moet je 3 uur vollullen..
Het blijft ook wel een beetje apart: "We willen geen voetbaltalkshow meer zijn." Maar dan wel meerdere uitzendingen per dag plannen tijdens het WK met nietszeggende voetbalgasten. Een uurtje per dag om 20:00 uur (of in plaats daarvan direct na de wedstrijd als NL speelt) was meer dan genoeg geweest.

Maar goed, dit heeft misschien wel potentie voor een heerlijk conflictsfeertje!
  vrijdag 12 juni 2026 @ 13:34:35 #94
357630 prievieleezjuh
Alleen morgen te gebruiken!
pi_221018613
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 23:08 schreef Halcon het volgende:
Komt Piet de Visser nog een keer in de uitzending?
En Merlijn Kamerling
  vrijdag 12 juni 2026 @ 13:39:20 #95
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221018634
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 13:34 schreef prievieleezjuh het volgende:

[..]
En Merlijn Kamerling
Wie is dat nou weer?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221018938
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 13:28 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Het blijft ook wel een beetje apart: "We willen geen voetbaltalkshow meer zijn." Maar dan wel meerdere uitzendingen per dag plannen tijdens het WK met nietszeggende voetbalgasten. Een uurtje per dag om 20:00 uur (of in plaats daarvan direct na de wedstrijd als NL speelt) was meer dan genoeg geweest.

Maar goed, dit heeft misschien wel potentie voor een heerlijk conflictsfeertje!
Van der Gijp moet dagelijks podcasts doen en dagelijks naar Hilversum voor 6 weken lang, dit kan niet mis.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_221018956
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 14:36 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Van der Gijp moet dagelijks podcasts doen en dagelijks naar Hilversum voor 6 weken lang, dit kan niet mis.
Ja daar verbaasde ik mij over. Al is VI alleen maandag tot donderdag. Dan heeft ie vrijdag zaterdag zondag om bij te komen. Maar dan zit je per dag 2x podcast te doen en 2x VI. Dan heb je al snel weinig spontaans meer over te vertellen lijkt me als je 4x per dag hetzelfde verhaal moet vertellen.
pi_221019199
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 14:40 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Ja daar verbaasde ik mij over. Al is VI alleen maandag tot donderdag. Dan heeft ie vrijdag zaterdag zondag om bij te komen. Maar dan zit je per dag 2x podcast te doen en 2x VI. Dan heb je al snel weinig spontaans meer over te vertellen lijkt me als je 4x per dag hetzelfde verhaal moet vertellen.
over elk ander zou ie zeggen.
"waar maak je je druk om joh, ga lekker je wedstrijdjes kijken aan het zwembad, denk je echt dat de mensjes niet verder kunnen zonder mening van "insert willekeur persoon", laat gaan joh".

maar zoals altijd is de hypocrisie weer aanwezig.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 18:04:12 #99
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221020559
twitter
pi_221020779
Ik snap de meerwaarde van die 11 uur show eigenlijk niet, want ze gaan niet echt inhoudelijk in op de wedstrijden, ze zitten savonds gewoon weer over stikstofnormen en asielzoekers te praten, dat kan toch ook wel ff wachten tot de volgende dag
  vrijdag 12 juni 2026 @ 19:00:08 #101
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221020852
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 18:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap de meerwaarde van die 11 uur show eigenlijk niet, want ze gaan niet echt inhoudelijk in op de wedstrijden, ze zitten savonds gewoon weer over stikstofnormen en asielzoekers te praten, dat kan toch ook wel ff wachten tot de volgende dag
Johan wil dat graag. Niks voetbal.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  vrijdag 12 juni 2026 @ 19:21:29 #102
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221020980
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 18:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Dit is niet leuk
Laffe huichelaar
pi_221021164
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 18:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap de meerwaarde van die 11 uur show eigenlijk niet, want ze gaan niet echt inhoudelijk in op de wedstrijden, ze zitten savonds gewoon weer over stikstofnormen en asielzoekers te praten, dat kan toch ook wel ff wachten tot de volgende dag
Mensen zijn nog op dan. Dus wat kijkers meepakken en het circus verder uitmelken.
pi_221021767
Wanneer gaat iemand Wilfred vertellen dat Koekoek ook in het genre een ontzettend kut nummer is?
pi_221021786
Ja wedstrijd is zondag, maarja mensen moeten maandag weer werken.
pi_221021878
Reclame na 48 van de 60 minuten :')
  vrijdag 12 juni 2026 @ 21:46:07 #107
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221022855
Wel mooi dat die Jeanneu gewoon eerlijk was over hockeymeisjes.

Tina Telraam gelijk helemaal van de leg na Gijp zijn grapje, lol.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221024065
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221024097
Tina Telraam voor de tweede keer op een dag in een WK uitzending. :{
pi_221024098
Wilfred :')
pi_221024110
Nordin Boukhari is wel oud geworden
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 12 juni 2026 @ 23:06:20 #112
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221024121
Waarom geen VI ORANje Topic 😡
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221024127
Johan weer met z'n stokpaardje.
pi_221024131
Wollah racisme
pi_221024134
Ach, racisme :R
Het ligt aan de instanties zelf
pi_221024141
Marokkanen zijn met VOC-schepen gehaald :? :')
pi_221024143
Jongens, ga gewoon Canada Bosnië analyseren.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221024145
Nederland had een probleem

Maar nu een nog groter probleem, Marokkanenprobleem
pi_221024162
Al die Marokkanen mogen terug naar Istanbul.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_221024170
Stukje plofkraak
pi_221024173
Marokkaanse meneer wil niet toegeven dat Marokkanen gewoon kut zijn
pi_221024174
Opsporing Verzocht is allemaal beeldvorming ja :')
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 12 juni 2026 @ 23:15:57 #123
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221024208
Ben Koekoek moe
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221024244
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 23:15 schreef Paul het volgende:
Ben Koekoek moe
Sowieso is dat hele geforceerde gedoe van Wilfried vermoeiend.
pi_221024245
Amateurtoneel :{
  vrijdag 12 juni 2026 @ 23:22:53 #126
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221024260
Jezus wat slecht
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221024288
Gijp :')
pi_221024300
PVV is kneiterlinks economisch gezien, maar dat zal wel te ingewikkeld zijn voor Johan.
pi_221024308
Maar wat vinden ze van Canada Bosnië?
pi_221024326
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 23:28 schreef DrDentz het volgende:
Maar wat vinden ze van Canada Bosnië?
Daar hebben ze het ook nog even een halve minuut over gehad, ja.
pi_221024330
Hup Brazilië
Het ligt aan de instanties zelf
pi_221024333
Ik ben voor Brazilië
pi_221024336
5-0 voor Brazilië
pi_221024350
Hoop dat Marukko op een lullig manier verliest.
pi_221024358
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 18:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap de meerwaarde van die 11 uur show eigenlijk niet, want ze gaan niet echt inhoudelijk in op de wedstrijden, ze zitten savonds gewoon weer over stikstofnormen en asielzoekers te praten, dat kan toch ook wel ff wachten tot de volgende dag
Tja, meneertje Derksen wil dat graag. Zwaarmoedig wereldleed behandelen in een wat ooit een leuk voetbalprogramma was. Daarom kijk ik ook niet meer. Het slaat in deze setting dus als kut op Dirk maar eigenlijk bij hun reguliere afleveringen buiten voetbaltoernooien om ook....
Allemaal cabaretteketet!
pi_221024366
Marokko neemt de wereldbeker mee naar huis

De FIFA verzoekt vriendelijk om hem terug te brengen
pi_221024407
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 23:36 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Tja, meneertje Derksen wil dat graag. Zwaarmoedig wereldleed behandelen in een wat ooit een leuk voetbalprogramma was. Daarom kijk ik ook niet meer. Het slaat in deze setting dus als kut op Dirk maar eigenlijk bij hun reguliere afleveringen buiten voetbaltoernooien om ook....
Wel ineens 20+ reacties hier, dat is normaal in een week VI.
pi_221024430
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 23:11 schreef Halcon het volgende:
Opsporing Verzocht is allemaal beeldvorming ja :')
_O-
pi_221024480
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Johan wil dat graag. Niks voetbal.
Moet ie lekker gewoon thuis blijven. Gijp en de rest willen dat namelijk wel.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221024503
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 00:05 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Moet ie lekker gewoon thuis blijven. Gijp en de rest willen dat namelijk wel.
Gijp zit er voor het voetbal maar volgt het nauwelijks :'). Beetje triest wel als je verder nauwelijks inbreng hebt.
pi_221024505
Aflopende zaak dus dit programma.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221024507
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 00:10 schreef ISVV het volgende:

[..]
Gijp zit er voor het voetbal maar volgt het nauwelijks :'). Beetje triest wel als je verder nauwelijks inbreng hebt.
Als z’n vergoeding weer bij is geschreven, zal hij er geen traan om laten.
pi_221025540
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 00:13 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als z’n vergoeding weer bij is geschreven, zal hij er geen traan om laten.
Dat maakt het ook wat treurig.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 09:32:37 #144
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221025802
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 00:12 schreef freaky40 het volgende:
Aflopende zaak dus dit programma.
Dat is het al jaren.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221026039
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Dat is het al jaren.
Derksen zal wel doorgaan tot hij er bij neervalt. Veel anders kan hij niet om in beeld (en dus rullevant in zijn ogen) te blijven. Idem dito voor Genee.
pi_221026625
Altijd maar weer dezelfde anekdotes op dreutelen. Gisterenavond laat kreeg ik er wat van mee toevallig, toen had hij het over een voetbalwedstrijd waar hij ooit geweest was in Vancouver en Portland en vergeleek dat met de status van hoe voetbal nu in Amerika beleefd en tegen aan gekeken wordt. Dat was in het jaar kruik dat hij daar is geweest natuurlijk. Totaal niet meer relevant en van deze tijd. En bovendien heeft hij dit ook al een keer eerder verteld. Je hoeft gewoon jaren niet te kijken naar die vent en hij verteld nog steeds dezelfde anekdotes. Ook zijn stokpaardjes die hij maar voortdurend blijft herhalen.
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 13 juni 2026 @ 11:32:52 #147
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221026774
twitter


:')
  zaterdag 13 juni 2026 @ 11:35:30 #148
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221026790
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]

:')
Ik zie wel heel erg veel trieste bekende patsers bij elkaar. Leuk voor ze dat ze een clubske hebben opgericht.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221035344
Waarom ouwehoeren ze om 02:00 uur niet nog een uurtje?
  zondag 14 juni 2026 @ 12:47:35 #150
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221037465
twitter
  zondag 14 juni 2026 @ 13:50:58 #151
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_221037817
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 23:11 schreef Halcon het volgende:
Opsporing Verzocht is allemaal beeldvorming ja :')
Hij zei dat wanneer criminaliteit op één hoop wordt gegooid het zo is dat in opsporing verzocht veel misdaden worden behandeld waar Marokkanen tot de daders behoren. Wat hij aan nuance aanbracht was dat er ook veel criminele autochtonen zijn, maar dat die vaak in witwassen en corruptie zitten. En dat vindt de boze witte man niet zo erg.
Rini dankjewel.
  zondag 14 juni 2026 @ 14:02:52 #152
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221037885
quote:
6s.gif Op zondag 14 juni 2026 12:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Ik zou ook gaan drinken als ik daar zou zitten.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221049544
quote:
In de uitzending om 20:00 uur zit Henk de Jong aan tafel en nemen Gerard Joling en Bas Nijhuis plaats aan de bar.

In de uitzending om 23:00 uur zit Tina Nijkamp aan tafel. Gerard Joling en Bas Nijhuis zitten dan aan de bar.
Wanneer hebben ze door dat niemand meer op de act van Bas zit te wachten?
  maandag 15 juni 2026 @ 12:33:21 #154
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221049723
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:09 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Wanneer hebben ze door dat niemand meer op de act van Bas zit te wachten?
Zolang Helene nog een tv programma mag presenteren verwacht ik helemaal nergens meer iets van
pi_221050077
quote:
6s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:33 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Zolang Helene nog een tv programma mag presenteren verwacht ik helemaal nergens meer iets van
Ik vind haar en veel van haar gasten zo onbenullig dat ik het inmiddels meestal maar oversla. Dat Gijpkind bijvoorbeeld... sorry hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tasmaniak op 15-06-2026 13:13:38 ]
pi_221050108
Nou Tina Nijkamp, hoeveel mensen hebben er gekeken naar NL Japan, vertel het me, geef me de details.
  maandag 15 juni 2026 @ 13:15:52 #157
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221050417
Gerard Joling treedt maandagavond op bij Vandaag Inside Oranje!

Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp zijn maandagavond weer te zien met een dubbele uitzending van Vandaag Inside Oranje. Niemand minder dan Gerard Joling treedt vanavond op én neemt plaats aan de bar.

In de uitzending om 20:00 uur zit Henk de Jong aan tafel en nemen Gerard Joling en Bas Nijhuis plaats aan de bar.
In de uitzending om 23:00 uur zit Tina Nijkamp aan tafel. Gerard Joling en Bas Nijhuis zitten dan aan de bar.
  maandag 15 juni 2026 @ 13:17:42 #158
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221050449
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:52 schreef Tasmaniak het volgende:
Ik vind haar en veel van haar gasten zo onbenullig dat ik het inmiddels meestal maar oversla. Dat Gijpkind bijvoorbeeld... sorry hoor.
TV / [SBS6] Het Oranje café vol met Nepo baby’s

4 kleuters op een rij in apart programma :') _O-
  maandag 15 juni 2026 @ 13:21:10 #159
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221050480
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:52 schreef Tasmaniak het volgende:
Dat Gijpkind bijvoorbeeld... sorry hoor.
twitter
pi_221050591
quote:
6s.gif Op maandag 15 juni 2026 13:17 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
TV / [SBS6] Het Oranje café vol met Nepo baby’s

4 kleuters op een rij in apart programma :') _O-
Wel goed dat Victor Vlam het gewoon durft te benoemen, als enige uit het wereldje:
twitter
pi_221050599
quote:
6s.gif Op maandag 15 juni 2026 13:17 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
TV / [SBS6] Het Oranje café vol met Nepo baby’s

4 kleuters op een rij in apart programma :') _O-
Zelfs Ajax wordt geleid door een nepobaby tegenwoordig, zoontje van Johan
pi_221050632
Normaal gesproken sloopt Derksen zo'n programma als nepocafe en doet Gijp nog een gebbetje. Maar waarschijnlijk zal het niet ter sprake komen en benut Wilfriet die tijd om zijn nummer te pluggen.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_221050735
Misschien moet Nicky een bepaalde overdreven lach gaan cultiveren, dat heeft ook gewerkt bij zijn vader, en Rutger probeert dat trucje te herhalen.
pi_221051171
Volgens mij voelt Johan zich gepasseerd voor het programma Mischa en de mannen die het beter weten. "Mischa Blok portretteert vier mannen die het beter weten. Met Wierd Duk, Maarten van Rossem, Victor Vlam en Maurice de Hond."

Johan:
"Ik begrijp niet dat die ijdeltuiten daar ja tegen zeggen.."
"Als je daaraan meedoet vind je dat je mening heel belangrijk is!"
"Ik vind de namen die eraan meedoen niet aansprekend."
"Ik begrijp niet wat Victor Vlam daar doet, dat blijft een onbeduidende duider in het podcast-circuit."
"Ik ben iedere avond op tv, ik heb niet de behoefte om op een andere zender uitleg te geven."
"Ik ben hier niet voor gevraagd, maar ik zou er sowieso niet aan meedoen, ik denk dat ze daarom mij overgeslagen hebben."
"Ik voel mij trouwens helemaal niet gepasseerd, ik zou aan een tv-interview helemaal niet meedoen, want het is niet live, dan gaan mensen het uit elkaar zitten knippen."
  maandag 15 juni 2026 @ 16:14:58 #166
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_221051603
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 13:32 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Wel goed dat Victor Vlam het gewoon durft te benoemen, als enige uit het wereldje:
[ x ]
Hij heeft gelijk, maar hij duidt met die laatste zin op zichzelf en dat is dan weer een misvatting.
Rini dankjewel.
pi_221051898
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:14 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Hij heeft gelijk, maar hij duidt met die laatste zin op zichzelf en dat is dan weer een misvatting.
Nou ja, hij was onlangs nog mee met de Oranjezomer naar Curaçao, dus dat valt denk ik wel mee (al had hij ongetwijfeld gehoopt op een doorbraak bij VI). Ik vind het eigenlijk juist wel dapper dat hij dit, nota bene als een van de vaste gasten van Hélène, toch durft te zeggen. Het kan hem ook zomaar de kop kosten bij SBS6.

Zelfs bij VI merk je steeds meer dat er toch onderwerpen zijn waarover de mannen geacht worden niet het achterste van hun tong te laten zien.
pi_221053969
*O* *O* *O* *O*
pi_221054000
Joling AIDS.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221054090
Achterlijke AI leader.

Jammer voor zo’n groot programma
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221054143
Johan: "Japan heeft niet 1 kopduel gewonnen"
Redactie start filmpje in waar Japan scoort uit een kopduel
  Moderator maandag 15 juni 2026 @ 20:18:12 #172
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221054205
HAHA Dumfries
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221054238
2-2 was idd gewoon houdbaar, goed dat t nog genoemd wordt.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Moderator maandag 15 juni 2026 @ 20:34:00 #174
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221054375
TOPREPORTAGE

Raymond _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221054393
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:21 schreef kalinhos het volgende:
2-2 was idd gewoon houdbaar, goed dat t nog genoemd wordt.
Dat dacht ik ook.
pi_221054451
Asielzoekers jaaaaaa
pi_221054456
Gerard is wel lekker direct wanneer het om asielzoekers gaat :D
pi_221054775
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 13:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Hij zei dat wanneer criminaliteit op één hoop wordt gegooid het zo is dat in opsporing verzocht veel misdaden worden behandeld waar Marokkanen tot de daders behoren. Wat hij aan nuance aanbracht was dat er ook veel criminele autochtonen zijn, maar dat die vaak in witwassen en corruptie zitten. En dat vindt de boze witte man niet zo erg.
Helaas zijn Marokkanen ook oververtegenwoordigd in witwassen en corruptie…
pi_221057332
Kwalbert gecanceld bij VI 😲😯😮
pi_221057489
Die Joling is zo rustig omdat hij normaal gesproken al 2 flessen wijn in z'n mik heeft.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221057953
Die tweede uitzending is echt niks waard. Bas en Tina hebben ze wel heel makkelijk verdiend, inbreng was niks. Wilfred ook nog doodleuk benoemen en Bas gewoon eerlijk zeggen uurtje factuurtje... Gewoon niet meer uitnodigen.
pi_221061374
ze kunnen daar wel wat gasten met echte voetbal kennis gebruiken. dit gaat nergens over. Deze "mannen" weken wil je geen tina nijkamp aan tafel zien, maakt geen flikker uit hoeveel mensen er keken naar belgie - egypte oid
hardcoholic
  dinsdag 16 juni 2026 @ 15:54:50 #183
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221061511
In de uitzending om 20.00 uur zit Job Knoester aan tafel en nemen Merel Ek en Kjeld Nuis plaats aan de bar.
In de uitzending om 23.00 uur zit Job Knoester opnieuw aan tafel. Merel Ek en Mart de Kruif zitten dan aan de bar.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 15:58:01 #184
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221061523
Het WK Voetbal staat voor de deur en dat betekent: spanning, sensatie en natuurlijk voorspellen!

In De Meestervoorspeller voorspel je elke dag de wedstrijden van de volgende speeldag. Doe jij de meeste juiste voorspellingen? Dan ben jij de dagwinnaar en maak je kans op mooie prijzen. Bovendien krijg je extra erkenning, want de winnaar wordt dagelijks bekendgemaakt in Vandaag Inside Oranje, De Oranjezomer of Het Oranje Café.
Laat elke dag je voorspellingen achter, strijd mee om de titel De Meestervoorspeller en bewijs dat jij dé voetbalexpert van Nederland bent! 🏆

Elke dag maak je kans op een cheque ter waarde van EUR 250,- te besteden op Voetbalshop.nl. Ook kom je als dagwinnaar in aanmerking voor een felbegeerde plek in het finalespel op zondag 19 juli.

https://www.vandaaginside.nl/de-meestervoorspeller

]POLL
  dinsdag 16 juni 2026 @ 17:12:01 #185
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221061882
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 15:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
In de uitzending om 20.00 uur zit Job Knoester aan tafel en nemen Merel Ek en Kjeld Nuis plaats aan de bar.
In de uitzending om 23.00 uur zit Job Knoester opnieuw aan tafel. Merel Ek en Mart de Kruif zitten dan aan de bar.
Effe gezellig over de oorlog in Iran babbelen na een potje voetbal en daarna lekker naar bed.

Wat wil een mens nog meer :s)
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221062158
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 15:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
In de uitzending om 20.00 uur zit Job Knoester aan tafel en nemen Merel Ek en Kjeld Nuis plaats aan de bar.
In de uitzending om 23.00 uur zit Job Knoester opnieuw aan tafel. Merel Ek en Mart de Kruif zitten dan aan de bar.
ook job en merel boeien geen fuck nu. Blijkbaar hebben alle voetbal analisten, op valentijn na, ze uitgekotst? :P
hardcoholic
pi_221062181
beter zou zijn 1 " alternatieve" gast mbt politiek of geopolitiek en voor de rest voetbal kenners die lekker mee ouwehoeren.
hardcoholic
pi_221062201
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 18:13 schreef Ferdii het volgende:
beter zou zijn 1 " alternatieve" gast mbt politiek of geopolitiek en voor de rest voetbal kenners die lekker mee ouwehoeren.
Kaj Sierhuis vind ik goed bij het WK Ontbijt. Zie liever zo iemand aan tafel meepraten dan wat er nu zit, ja. Ze zitten blijkbaar niet ruim in de gasten. Ze melken het nu wel echt tot de laatste druppel uit.
pi_221062616
quote:
81s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:12 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Effe gezellig over de oorlog in Iran babbelen na een potje voetbal en daarna lekker naar bed.

Wat wil een mens nog meer :s)
Ja Derksen kan daar geen genoeg van krijgen, maar de rest wil het wel graag over voetbal hebben. Johan snapt maar niet dat zijn mening over het wereldleed niemand ook maar een snars interesseert. Hij denkt dat hij heel bepalend hier in is en dat de mensheid moet horen wat meneer Derksen er van vind. Ik kan hem uit de droom helpen: dat is niet waar...Blijf lekker in Grolloo en ga plaatjes draaien. Doei!
Er schijnt nu ook wat wrijving te wezen tussen de heren, dus dat gaat niet lang goed...
Allemaal cabaretteketet!
pi_221062875
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 19:09 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ja Derksen kan daar geen genoeg van krijgen, maar de rest wil het wel graag over voetbal hebben. Johan snapt maar niet dat zijn mening over het wereldleed niemand ook maar een snars interesseert. Hij denkt dat hij heel bepalend hier in is en dat de mensheid moet horen wat meneer Derksen er van vind. Ik kan hem uit de droom helpen: dat is niet waar...Blijf lekker in Grolloo en ga plaatjes draaien. Doei!
Er schijnt nu ook wat wrijving te wezen tussen de heren, dus dat gaat niet lang goed...
Oh?
pi_221063068
Terechte Sierd bash.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 16 juni 2026 @ 20:14:28 #192
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_221063099
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 18:16 schreef Halcon het volgende:

[..]
Kaj Sierhuis vind ik goed bij het WK Ontbijt. Zie liever zo iemand aan tafel meepraten dan wat er nu zit, ja. Ze zitten blijkbaar niet ruim in de gasten. Ze melken het nu wel echt tot de laatste druppel uit.
Dat soort types gaan echt niet bij een labiele Gijp aan tafel zitten. Probleem van Vandaag Inside dat ze gewoon geen goede gasten krijgen. Alleen mensen die heel graag op tv willen. Of politici in verkiezingstijd.
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_221063139
Johan oude boze witte man
pi_221063164
Nederland kan het niet, maar Japanners wel, apart
  dinsdag 16 juni 2026 @ 20:43:34 #195
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221063301
Nepo inside verdedigen.

Chanant
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 16 juni 2026 @ 22:02:54 #196
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221064612
Merel ff voor 300 euro naar de kapper geweest :o :|W
  dinsdag 16 juni 2026 @ 22:16:34 #197
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_221064799
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 22:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Merel ff voor 300 euro naar de kapper geweest :o :|W
Beetje een goede kapper zit je zo aan als vrouw.
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  dinsdag 16 juni 2026 @ 22:21:57 #198
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_221064917
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 21:02 schreef Battlecruiser het volgende:

[..]
Helaas zijn Marokkanen ook oververtegenwoordigd in witwassen en corruptie…
Bedankt voor deze informatie.
Rini dankjewel.
pi_221066016
Dit is een hele slechte act
pi_221066017
Wat een act :')
  woensdag 17 juni 2026 @ 02:15:56 #201
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221066502
Vi oranje is wel echt kut zeg? -O-
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_221066724
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 23:19 schreef Dutch_view het volgende:
Dit is een hele slechte act
Als je je hiervoor laat lenen wil je wel heel erg graag op tv komen
pi_221067097
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 02:15 schreef Parafernalia het volgende:
Vi oranje is wel echt kut zeg? -O-
Eens. Dit is vlees noch vis. Twee uitzendingen is gewoon te veel. Wat mij betreft was één uitzending en dan hoofdmoot voetbal gewoon beter geweest.
  woensdag 17 juni 2026 @ 10:43:20 #204
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221068195
In de uitzending om 18.00 uur zit Wierd Duk aan tafel en nemen Arend Jan Boekestijn en Chris Woerts plaats aan de bar. Datzelfde geldt voor de uitzending van 20.55 uur.
pi_221068403
Arend Jan Boekenlul, waar heeft die verdedigende middenvelder gespeeld dan?
pi_221068411
Weten we zeker dat die kijkcijfers wel kloppen?
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 12:07:24 #208
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221068666
quote:
Genee :')

Wat een moralistische schijnheil
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221068803
Vanavond dus geen 23:00 uur uitzending.. en ook geen nieuws van de dag om 18:00 uur. Raar.
pi_221071425
Wierd :r
pi_221071436
Zonde van dat voedsel dat dadelijk in de afvalbak gaat. Derksen zal wel zeggen dat het ongehoord is want mensen gaan in Nederland naar de voedselbank.
Het ligt aan de instanties zelf
  woensdag 17 juni 2026 @ 18:18:15 #212
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221071448
WierdGOD
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221071486
Fittie tussen Wierd duk en Arend Jan. :')
Ga gvd Portugal Congo voorbeschouwen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221071495
:D _O-
pi_221071603
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 12:36 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Vanavond dus geen 23:00 uur uitzending.. en ook geen nieuws van de dag om 18:00 uur. Raar.
VI zit al op het Nieuws van de Dag slot.
Engeland is pas om 00:00 +/- afgelopen

:lijstje:
pi_221073752
Leuk hoor die sproetjes bij Noa :)
pi_221073858
Orgel Joke genot
  woensdag 17 juni 2026 @ 21:32:06 #218
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221073880
_O-
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221073903
"Afrikanen kunnen niet biljarten, die willen gooien met die ballen"

Is dat niet racistisch?
pi_221073983
Chris weer lekker voor lul gezet met zijn gebit en lacht lekker schaapachtig mee :D
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:09:42 #221
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221074330
Oké de uitzendingen van vanavond kan ik dus gewoon wissen.

Benieuwd wanneer ze het weer over de kijkcijfers gaan hebben! Echt ongelooflijk boeiend :')
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_221076510
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:35 schreef DrDentz het volgende:
"Afrikanen kunnen niet biljarten, die willen gooien met die ballen"

Is dat niet racistisch?
Klopt, dat is niet racistisch.
  donderdag 18 juni 2026 @ 10:06:40 #223
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221077561
In de uitzending om 20.00 uur zit Tina Nijkamp aan tafel en nemen Dave Maasland en Bas Nijhuis plaats aan de bar. Datzelfde geldt voor de uitzending van 23.00 uur.
pi_221077611
quote:
6s.gif Op donderdag 18 juni 2026 10:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
In de uitzending om 20.00 uur zit Tina Nijkamp aan tafel en nemen Dave Maasland en Bas Nijhuis plaats aan de bar. Datzelfde geldt voor de uitzending van 23.00 uur.
Proberen ze überhaupt nog andere gasten te krijgen?!
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  donderdag 18 juni 2026 @ 12:20:03 #225
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_221078441
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 02:15 schreef Parafernalia het volgende:
Vi oranje is wel echt kut zeg? -O-
Ja, in 2010 was het nog echt heel leuk.
pi_221082100
Telraam Tina.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221082121
Omakutje punt nl
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221082197
Haha, je kan ook te ver gaan _O-
pi_221082198
HAHHAHAHHAHAHAHAHA RAYMOND :D Legend


Beetje Sierd de Vos van dit WK :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221082412
Tina Telraam en de rest aan tafel over nepobaby's, maar heel toevallig niet over hun eigen nepobaby's. :')
pi_221082581
Tina telraam vals kutwijf en maar RTL afzeiken nou jou tijd komt nog als ze je uitkotsen kan je nergens meer terecht.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:11:57 #232
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221082604
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:09 schreef casita het volgende:
Tina telraam vals kutwijf en maar RTL afzeiken nou jou tijd komt nog als ze je uitkotsen kan je nergens meer terecht.
Nou nou nou nou nou _O-
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221082693
:@
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:11 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Nou nou nou nou nou _O-
Sorry moest het even kwijt. :@
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:31:59 #234
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221082884
Ze heeft wel een ander pakje aan straks om 22.00 *O* _O-
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:36:46 #235
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221082960
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:19 schreef casita het volgende:
:@
[..]
Sorry moest het even kwijt. :@
Vond het wel vermakelijk hoor ^O^
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  donderdag 18 juni 2026 @ 23:04:51 #236
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221084172
JAAAAAA KIJKCIJFERS
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221084236
Schoolkrant item van nepo Noah
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221084255
Je zult Noah zijn en de hele tijd zo'n boomer die in je oortje tettert met seksueel getinte grappen
pi_221084291
Uiteraard heeft haar vriendje ook een baantje bij Talpa.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221084400
Waarom zijn ze zo wereldvreemd dat ze niet weten dat "Michael" nu in de bioscopen draait.. 😐

"Bedoel je die Netflix serie, lieverd?"
"Dat is een hele oude film, daar ben ik met mn kinderen heen geweest!" (???)
  vrijdag 19 juni 2026 @ 08:24:15 #241
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221085346


Aandachtsmevrouwtje verstaat haar 'vak'.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  vrijdag 19 juni 2026 @ 11:34:07 #242
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221086783
Wéér Tina.. Ongelooflijk
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_221086828
quote:
12s.gif Op donderdag 18 juni 2026 10:15 schreef mitt het volgende:

[..]
Proberen ze überhaupt nog andere gasten te krijgen?!
Denk het niet. Goedele ook al weer gecancelled omdat ze de laatste keer dat ze er was op een donderdag iets heeft gezegd over Duk die dag ervoor.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 11:47:05 #244
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221086873
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:40 schreef Radegast het volgende:

[..]
Denk het niet. Goedele ook al weer gecancelled omdat ze de laatste keer dat ze er was op een donderdag iets heeft gezegd over Duk die dag ervoor.
en ze hebben zo'n hekel aan cancellen
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 19 juni 2026 @ 13:00:04 #245
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221087286
Valentijn Driessen kraakt restaurant volledig af: ‘Aanbevolen door de FIFA’
In de voetbalpodcast Kick-off Oranje gaat het over een bezoek aan een restaurant van Valentijn Driessen. Klik hier om de hele podcast te beluisteren.

https://www.telegraaf.nl/(...)-fifa/157452066.html

_O_
  vrijdag 19 juni 2026 @ 13:32:19 #246
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221087588
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 13:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
Valentijn Driessen kraakt restaurant volledig af: ‘Aanbevolen door de FIFA’
In de voetbalpodcast Kick-off Oranje gaat het over een bezoek aan een restaurant van Valentijn Driessen. Klik hier om de hele podcast te beluisteren.

https://www.telegraaf.nl/(...)-fifa/157452066.html

_O_
_O-
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  vrijdag 19 juni 2026 @ 16:00:37 #247
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_221089171
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:09 schreef casita het volgende:
Tina telraam vals kutwijf en maar RTL afzeiken nou jou tijd komt nog als ze je uitkotsen kan je nergens meer terecht.
Er komen tribunalen!
Rini dankjewel.
pi_221098950
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:34 schreef Parafernalia het volgende:
Wéér Tina.. Ongelooflijk
Bizar, het gebrek aan afwisseling begint wel echt vervelend te worden. Wat een flopseizoen zo, ook met die verschrikkelijke Curacao-trip.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 22:15:30 #249
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221103618
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 17:04 schreef ISVV het volgende:

[..]
Bizar, het gebrek aan afwisseling begint wel echt vervelend te worden. Wat een flopseizoen zo, ook met die verschrikkelijke Curacao-trip.
ja dat sloeg ook echt nergens op. Ik dacht dat ze vanuit curaçao het WK gingen doen
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_221103662
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:15 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
ja dat sloeg ook echt nergens op. Ik dacht dat ze vanuit curaçao het WK gingen doen
Gemiste kans om niet tussen de nachtwedstrijden door wat te doen vanuit Curacao. Mits betere gasten aan tafel.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 22:28:53 #251
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221103805
Ik vind Valentijn overigens wel leuk. Net als de rest een karikatuur van zichzelf, maar vind 'm toch altijd weer grappig :@
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_221103893
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:15 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
ja dat sloeg ook echt nergens op. Ik dacht dat ze vanuit curaçao het WK gingen doen
Dat was ook eerst het plan volgens mij, maar later hebben ze het naar voren geschoven en zaten ze een paar weken zonder reden op Curaçao
pi_221118140
Bekijk deze YouTube-video

Geen liefde voor de Witte Chinees
  maandag 22 juni 2026 @ 18:00:06 #254
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221119460
Kick
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 18:13:32 #255
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221119535
Hij hapert niet. Ok René.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 18:41:26 #256
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221119724
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:55 schreef DrDentz het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Geen liefde voor de Witte Chinees
Arnobash nu ook tv _O_
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 18:46:11 #257
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221119751
In de uitzending om 18:00 uur zit Henk de Jong aan tafel en neemt Bas Nijhuis plaats aan de bar.
In de uitzending om 21:00 uur zit Goedele Liekens aan tafel en zit Bas Nijhuis opnieuw aan de bar.
pi_221119753
Ik vind die filmpjes van Raymond wel grappig. Beetje Bassie & Adriaan in Amerika vibes!
  maandag 22 juni 2026 @ 18:50:02 #259
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221119782
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind die filmpjes van Raymond wel grappig. Beetje Bassie & Adriaan in Amerika vibes!
Klopt die zijn helemaal top *O*
Ik kijk er zelfs de oranjezomer voor terug en spoel door totdat hij in beeld komt :7 _O_
  maandag 22 juni 2026 @ 21:12:50 #260
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221121993
GoedeleGodin
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 21:20:23 #261
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221122044
GijpGod _O-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 22 juni 2026 @ 21:22:06 #262
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221122064
:') :')
pi_221122173
Hahahhahaha Johan
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 22 juni 2026 @ 21:33:21 #264
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221122231
Homohaat Laat
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 21:40:06 #265
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221122279
Wat ordinair. Wel echt een triest dieptepunt dit :') .
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 21:41:16 #266
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221122283
Infantini
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 22 juni 2026 @ 21:43:48 #267
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221122307
twitter
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 21:44:06 #268
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221122310
HAHAHAHA clitorisje lekker man
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221122590
Clitoris Inside
  maandag 22 juni 2026 @ 23:59:02 #270
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_221123295
Ach ja, ze moeten wat. De uitzending was in ieder geval niet zo saai. Rene ook weer goed in zijn element in dit soort uitzendingen. En Bas heeft lekker makkelijk een zak geld opgehaald.
pi_221123810
Johnny Rep speelde nog, en Maxima kwam toen de kleedkamer binnen..



Huhh??
  dinsdag 23 juni 2026 @ 07:21:39 #272
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221123868
Derksen en Gijp hadden Foo Fighters en The Cure zitten kijken op tv. Weet iemand waar? En is dit terug te kijken?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 23 juni 2026 @ 09:32:13 #273
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221124377
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 06:49 schreef DrDentz het volgende:
Johnny Rep speelde nog, en Maxima kwam toen de kleedkamer binnen..

[ afbeelding ]

Huhh??
Misschien een benefit wedstrijd?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221125898
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 07:21 schreef Parafernalia het volgende:
Derksen en Gijp hadden Foo Fighters en The Cure zitten kijken op tv. Weet iemand waar? En is dit terug te kijken?
Op NPO 3, Pinkpop live uitzending
pi_221125941
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 06:49 schreef DrDentz het volgende:
Johnny Rep speelde nog, en Maxima kwam toen de kleedkamer binnen..

[ afbeelding ]

Huhh??
Daar greep ook niemand serieus op in, heel raar verhaal.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 12:39:18 #276
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221126347
In beide uitzendingen zit Job Knoester aan tafel en nemen Chris Woerts en Merel Ek plaats aan de bar.
pi_221127554
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Misschien een benefit wedstrijd?
Maar hij zei dat het destijds 'een grote rel' was. Ik kan er niks over vinden.

Puur qua tijdlijn zou het in theorie kunnen, maar het lijkt niet erg waarschijnlijk.

Johnny Rep werd geboren in 1951 en speelde voor het Nederlands elftal tussen 1973 en 1981.
Máxima Zorreguieta werd geboren in 1971.

Dat betekent dat Máxima tijdens de WK-periode van Johnny Rep nog een kind was:

Tijdens het WK van 1974 was Máxima ongeveer 3 jaar oud.
Tijdens het WK van 1978 was zij ongeveer 7 jaar oud.
Toen Rep zijn interlandcarrière beëindigde in 1981 was zij ongeveer 10 jaar oud.

Als het verhaal zou gaan over Máxima als volwassen vrouw die bij Johnny Rep in de kleedkamer kwam als actieve speler van Oranje, dan kan dat dus niet.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:11:40 #278
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221127609
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:00 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Maar hij zei dat het destijds 'een grote rel' was. Ik kan er niks over vinden.

Puur qua tijdlijn zou het in theorie kunnen, maar het lijkt niet erg waarschijnlijk.

Johnny Rep werd geboren in 1951 en speelde voor het Nederlands elftal tussen 1973 en 1981.
Máxima Zorreguieta werd geboren in 1971.

Dat betekent dat Máxima tijdens de WK-periode van Johnny Rep nog een kind was:

Tijdens het WK van 1974 was Máxima ongeveer 3 jaar oud.
Tijdens het WK van 1978 was zij ongeveer 7 jaar oud.
Toen Rep zijn interlandcarrière beëindigde in 1981 was zij ongeveer 10 jaar oud.

Als het verhaal zou gaan over Máxima als volwassen vrouw die bij Johnny Rep in de kleedkamer kwam als actieve speler van Oranje, dan kan dat dus niet.

Snor is weer eens in de war. :D
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:17:31 #279
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221127648
Andere podcast (even vergeten welke) het verhaal gehoord dat er nu protocollen voor zijn omdat ze in 2010 binnenliepen bij het Nederlands Elftal waar toen al een aantal in hun blootje stonden ja.

Hij zal dat wel door elkaar halen/verzinnen.
pi_221128586
Genee: "Heb je nog voetbal gezien?"
Derksen: "Ik heb wel wat gezien ja.. maar weet zo niet meer wat.."

Dementie slaat hard toe nu 😐
pi_221128587
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
In beide uitzendingen zit Job Knoester aan tafel en nemen Chris Woerts en Merel Ek plaats aan de bar.
FLOPSHOW
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:28:13 #282
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221128760
BEFFEN HAHAHA

LACHEN JONG0NSSS
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:50:00 #283
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221128874
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:06 schreef DrDentz het volgende:
Genee: "Heb je nog voetbal gezien?"
Derksen: "Ik heb wel wat gezien ja.. maar weet zo niet meer wat.."

Dementie slaat hard toe nu 😐
Niks gezien behalve misschien wat flarden, zoals al jaren.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:05:55 #284
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221130931
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:07:08 #285
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221130943
_O- _O-
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:08:25 #286
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221130955
Man aan de lijn _O-
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221131016
Weer een schoolkrant item van Nepo Noa.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221131189
Ik kijk met vertraging, Chris met zn natte kutten _O-
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:40:12 #289
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221131944
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:16 schreef superniger het volgende:
Weer een schoolkrant item van Nepo Noa.
Tim kan niet wachten tot ze thuis is |:)
pi_221132739
Ik word echt onpasselijk van die gore tong in beeld met die vieze snor erboven en dan ook niet één keer.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 24 juni 2026 @ 00:01:43 #291
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221133529
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:45 schreef Remco het volgende:

[..]
Daar greep ook niemand serieus op in, heel raar verhaal.
Genee vroeg even om uitleg, maar toen die niet meteen kwam, liet hij het zitten. Hopelijk was dat niet omdat hij het gênant vond, want dan is er iets mis aan het gaan bij Derksen.
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:46:17 #294
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_221134770
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 04:30 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Genee vroeg even om uitleg, maar toen die niet meteen kwam, liet hij het zitten. Hopelijk was dat niet omdat hij het gênant vond, want dan is er iets mis aan het gaan bij Derksen.
Tja, omdat Wilfred ook de feiten niet paraat had wilde hij er niet te fel tegenin gaan. Want stel dat Johan wel gelijk zou hebben gehad, dan heeft Wilfred weer een fikse rel :D
pi_221134885
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:46 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Tja, omdat Wilfred ook de feiten niet paraat had wilde hij er niet te fel tegenin gaan. Want stel dat Johan wel gelijk zou hebben gehad, dan heeft Wilfred weer een fikse rel :D
Ik had toch wel iets vasthoudender om uitleg gevraagd. Misschien was het een veteranenwedstrijd en had Maxima die dag niets beters te doen :)
pi_221136118
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:32 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

TBS patient Chris
Ouderwets gezellig :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:09:49 #297
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221136215
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:32 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

TBS patient Chris
Dit is echt heel treurig.
pi_221136344
Chris wel erg stoer aan het doen, als een opscheppende puber. "In een nachtclub in Londen zat ik, 20 dollar per colaatje."
"In Londen betaal je toch met ponden Chris?"
"Nou 20 pond dan"
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:48:28 #299
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221138388
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:09 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dit is echt heel treurig.
Chris kraamt weer onzin uit.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:59:32 #300
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221138471
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:15 schreef DrDentz het volgende:
Chris wel erg stoer aan het doen, als een opscheppende puber. "In een nachtclub in Londen zat ik, 20 dollar per colaatje."
"In Londen betaal je toch met ponden Chris?"
"Nou 20 pond dan"
Extreem triest toch :')

"Hihi tieten!!!!1!1!"

Edit, Marcel van Roosmalen over Chris is nog steeds actueel blijkt:
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221139038
Tina weer lekker strakgetrokken, wat zijn de kijkcijfertjes ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')