abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221139043


quote:
De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.

Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.

De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.

Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
https://www.vandaaginside.nl/

X: Vandaag Inside

Instagram: Vandaag Inside








pi_221139047
Tja
Vakman pur sang
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 20:16:30 #3
388664 crew  Dotteke
pi_221139109
Het is wel raak de laatste dagen. Ik heb gisteren wel heel erg gelachen om die Chris Woerts, wat een man is dat. _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_221139126
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:16 schreef Dotteke het volgende:
Het is wel raak de laatste dagen. Ik heb gisteren wel heel erg gelachen om die Chris Woerts, wat een man is dat. _O-
Leuk voor hem. Heeft de proleet toch nog een fan.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 20:19:54 #5
388664 crew  Dotteke
pi_221139132
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:18 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Leuk voor hem. Heeft de proleet toch nog een fan.
Fan is een groot woord. Ik vind hem 9 van de 10x irritant
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_221139149
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:19 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Fan is een groot woord. Ik vind hem 9 van de 10x irritant
O, sorry, daar gaat zijn enige fan.
pi_221139165
Hezbollah uit, altijd lastig
pi_221139199
Blues *O* _O_
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:40:15 #9
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221139302
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:16 schreef Dotteke het volgende:
Het is wel raak de laatste dagen. Ik heb gisteren wel heel erg gelachen om die Chris Woerts, wat een man is dat. _O-
Net zo hard als hij om zichzelf gehinnikt heeft denk ik
Laffe huichelaar
pi_221139313
Bij deze generatie wil ik niet horen
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 20:59:13 #11
388664 crew  Dotteke
pi_221139491
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:40 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Net zo hard als hij om zichzelf gehinnikt heeft denk ik
Wilfred kwam ook niet meer b ij en Merel was meer dan verbaasd _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')