Is ook niet heel lastig natuurlijk.quote:Op woensdag 16 september 2026 08:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik ben normaliter geen fan van Spekman maar hij blies ze aardig omver, hulde.
Ik kan de stem van Derksen gewoon horen.quote:Op woensdag 16 september 2026 06:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het overlijden van zo'n patjepeeër is niet zo rullevant
Klopt maar de enige die niveau heeft, Knoester, stond ook aardig voor joker door Spekman.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:44 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Is ook niet heel lastig natuurlijk.
Iedereen die een beetje zijn verhaal voorbereidt en niet in de war raakt van “hihihaha maar is er ook geneukt [naam]??” komt er wel.
Spekman was vrijdag overigens al co-host van Wilfred voor 2,5u dus hij had alle vragen al gehad.
Bruinhemd Inside godverdomme.quote:Op woensdag 16 september 2026 11:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Woensdagavond is het weer tijd voor een nieuwe aflevering van Vandaag Inside!
Naast Wilfred Genee en Johan Derksen nemen Wierd Duk en Raymond Mens plaats aan tafel. Aan de bar zit Arend Jan Boekestijn.
Ik heb Knoester nog nooit op iets van niveau betrapt.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Klopt maar de enige die niveau heeft, Knoester, stond ook aardig voor joker door Spekman.
Dat zal best, je moet immers niveau hebben om het te kunnen herkennenquote:Op woensdag 16 september 2026 19:16 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb Knoester nog nooit op iets van niveau betrapt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |