abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 12:39:18 #276
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221126347
In beide uitzendingen zit Job Knoester aan tafel en nemen Chris Woerts en Merel Ek plaats aan de bar.
pi_221127554
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Misschien een benefit wedstrijd?
Maar hij zei dat het destijds 'een grote rel' was. Ik kan er niks over vinden.

Puur qua tijdlijn zou het in theorie kunnen, maar het lijkt niet erg waarschijnlijk.

Johnny Rep werd geboren in 1951 en speelde voor het Nederlands elftal tussen 1973 en 1981.
Máxima Zorreguieta werd geboren in 1971.

Dat betekent dat Máxima tijdens de WK-periode van Johnny Rep nog een kind was:

Tijdens het WK van 1974 was Máxima ongeveer 3 jaar oud.
Tijdens het WK van 1978 was zij ongeveer 7 jaar oud.
Toen Rep zijn interlandcarrière beëindigde in 1981 was zij ongeveer 10 jaar oud.

Als het verhaal zou gaan over Máxima als volwassen vrouw die bij Johnny Rep in de kleedkamer kwam als actieve speler van Oranje, dan kan dat dus niet.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:11:40 #278
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221127609
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:00 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Maar hij zei dat het destijds 'een grote rel' was. Ik kan er niks over vinden.

Puur qua tijdlijn zou het in theorie kunnen, maar het lijkt niet erg waarschijnlijk.

Johnny Rep werd geboren in 1951 en speelde voor het Nederlands elftal tussen 1973 en 1981.
Máxima Zorreguieta werd geboren in 1971.

Dat betekent dat Máxima tijdens de WK-periode van Johnny Rep nog een kind was:

Tijdens het WK van 1974 was Máxima ongeveer 3 jaar oud.
Tijdens het WK van 1978 was zij ongeveer 7 jaar oud.
Toen Rep zijn interlandcarrière beëindigde in 1981 was zij ongeveer 10 jaar oud.

Als het verhaal zou gaan over Máxima als volwassen vrouw die bij Johnny Rep in de kleedkamer kwam als actieve speler van Oranje, dan kan dat dus niet.

Snor is weer eens in de war. :D
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:17:31 #279
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221127648
Andere podcast (even vergeten welke) het verhaal gehoord dat er nu protocollen voor zijn omdat ze in 2010 binnenliepen bij het Nederlands Elftal waar toen al een aantal in hun blootje stonden ja.

Hij zal dat wel door elkaar halen/verzinnen.
pi_221128586
Genee: "Heb je nog voetbal gezien?"
Derksen: "Ik heb wel wat gezien ja.. maar weet zo niet meer wat.."

Dementie slaat hard toe nu 😐
pi_221128587
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
In beide uitzendingen zit Job Knoester aan tafel en nemen Chris Woerts en Merel Ek plaats aan de bar.
FLOPSHOW
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221128760
BEFFEN HAHAHA

LACHEN JONG0NSSS
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:50:00 #283
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221128874
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:06 schreef DrDentz het volgende:
Genee: "Heb je nog voetbal gezien?"
Derksen: "Ik heb wel wat gezien ja.. maar weet zo niet meer wat.."

Dementie slaat hard toe nu 😐
Niks gezien behalve misschien wat flarden, zoals al jaren.
pi_221130931
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:07:08 #285
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221130943
_O- _O-
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:08:25 #286
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221130955
Man aan de lijn _O-
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221131016
Weer een schoolkrant item van Nepo Noa.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221131189
Ik kijk met vertraging, Chris met zn natte kutten _O-
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:40:12 #289
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221131944
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:16 schreef superniger het volgende:
Weer een schoolkrant item van Nepo Noa.
Tim kan niet wachten tot ze thuis is |:)
pi_221132739
Ik word echt onpasselijk van die gore tong in beeld met die vieze snor erboven en dan ook niet één keer.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 24 juni 2026 @ 00:01:43 #291
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221133529
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:45 schreef Remco het volgende:

[..]
Daar greep ook niemand serieus op in, heel raar verhaal.
Genee vroeg even om uitleg, maar toen die niet meteen kwam, liet hij het zitten. Hopelijk was dat niet omdat hij het gênant vond, want dan is er iets mis aan het gaan bij Derksen.
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:46:17 #294
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_221134770
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 04:30 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Genee vroeg even om uitleg, maar toen die niet meteen kwam, liet hij het zitten. Hopelijk was dat niet omdat hij het gênant vond, want dan is er iets mis aan het gaan bij Derksen.
Tja, omdat Wilfred ook de feiten niet paraat had wilde hij er niet te fel tegenin gaan. Want stel dat Johan wel gelijk zou hebben gehad, dan heeft Wilfred weer een fikse rel :D
pi_221134885
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:46 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Tja, omdat Wilfred ook de feiten niet paraat had wilde hij er niet te fel tegenin gaan. Want stel dat Johan wel gelijk zou hebben gehad, dan heeft Wilfred weer een fikse rel :D
Ik had toch wel iets vasthoudender om uitleg gevraagd. Misschien was het een veteranenwedstrijd en had Maxima die dag niets beters te doen :)
pi_221136118
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:32 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

TBS patient Chris
Ouderwets gezellig :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:09:49 #297
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221136215
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:32 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

TBS patient Chris
Dit is echt heel treurig.
pi_221136344
Chris wel erg stoer aan het doen, als een opscheppende puber. "In een nachtclub in Londen zat ik, 20 dollar per colaatje."
"In Londen betaal je toch met ponden Chris?"
"Nou 20 pond dan"
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:48:28 #299
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221138388
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:09 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dit is echt heel treurig.
Chris kraamt weer onzin uit.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')