Ja, het gemeentebestuur van Nijmegen "links tuig" noemen gaat er natuurlijk in als koek bij de onderbuikige VI-kijker.quote:Op maandag 1 juni 2026 00:25 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Hij praat de gemiddelde vi-kijker volledig naar de mond
Hij komt over als de niet grappige oom die iedereen wel heeft.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:05 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Wie van VI vindt Chris Woerts eigenlijk zo leuk dat hij een vaste gast moet zijn? Genee? Derksen? Allebei? Wat een vreselijke vent. Ik denk dat zijn aandeel in een aflevering te klein is om de kijkcijfers te beīnvloeden, maar ik kan me niet voorstellen dat hij populair is bij kijkers.
Zonder rijbewijs gaat dat niet lukken vriendquote:Op zondag 31 mei 2026 21:41 schreef 3rr0r het volgende:
Als je ze geld betaalt willen ze wel komen misschien, maar voor de lol gratis als figurant dienen...
Alles mbt links/klimaat/woke vindt hij allemaal onzin. Dus dat is inderdaad de domme kijker naar de mond praten.quote:Op maandag 1 juni 2026 01:32 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ja, het gemeentebestuur van Nijmegen "links tuig" noemen gaat er natuurlijk in als koek bij de onderbuikige VI-kijker.
Heb je wel eens in de spiegel gekeken ouwe reus?quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:58 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Heb je wel eens in de spiegel gekeken ouwe reus?
Die Nicky lijkt wel veel op René toen hij jong was en nog voetbalde.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |