abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 16:25:25 #1
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220930012


quote:
De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.

Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.

De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.

Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
https://www.vandaaginside.nl/

X: Vandaag Inside

Instagram: Vandaag Inside








Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 16:25:34 #2
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220930015
de LAATSTE krantjes!

Bekijk deze YouTube-video
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 31 mei 2026 @ 16:31:27 #3
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220930047
twitter
  zondag 31 mei 2026 @ 16:32:49 #4
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220930049
twitter
  zondag 31 mei 2026 @ 16:38:35 #5
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220930067
Youri Mulder, Raymond Mens en Job Knoester vanavond te gast in eerste De Oranjezomer vanaf Curaçao

Zondagavond staat de eerste uitzending van De Oranjezomer op het programma, live vanaf het zonnige eiland Curaçao! Job Knoester, Raymond Mens, Youri Mulder, Dave Maasland en Chris Woerts zijn te gast bij presentator Thomas van Groningen.

Het programma wordt zondagavond eenmalig gepresenteerd door Thomas van Groningen.

Van maandag 1 juni tot en met woensdag 10 juni neemt Hélène Hendriks iedere werkdag haar vertrouwde plek in. :') |:(
pi_220930118
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
In 9 uur gaat het hem niet worden denk ik van AMS naar CUR. Omgekeerd kan wel.
  zondag 31 mei 2026 @ 17:37:49 #7
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220930378
Reserveer nu: lunchen bij Mondi City Beach Club én uitzending van De Oranjezomer bijwonen!

Lijkt het jou leuk om een uitzending van De Oranjezomer op Curaçao bij te wonen én heerlijk te lunchen bij Mondi City Beach Club? Dat kan! Er zijn nog plekken beschikbaar.

Vanaf zondag 31 mei tot en met woensdag 10 juni neemt Hélène Hendriks met De Oranjezomer het stokje over van het Vandaag Inside-trio op het zonnige Curaçao. Samen met Rutger Castricum en vaste gasten Theo Janssen, Youri Mulder, Dyantha Brooks, Nicky van der Gijp, Pieter Cobelens, Victor Vlam en andere gasten bespreekt Hélène de actualiteit en de sportzomer. De eerste Curaçao-aflevering van De Oranjezomer, op zondag 31 mei, wordt gepresenteerd door Thomas van Groningen.

Lijkt het jou leuk om een uitzending van De Oranjezomer op Curaçao bij te wonen, in combinatie met een heerlijke 3 gangen-lunch, inclusief bijpassende wijn, bij Mondi City Beach Club? Dat kan! Er zijn nog plekken beschikbaar. Reserveren kan >>HIER!<<

https://www.mondirestaurant.com/mondi-curacao/nl/events/
pi_220930448
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
Reserveer nu: lunchen bij Mondi City Beach Club én uitzending van De Oranjezomer bijwonen!

Lijkt het jou leuk om een uitzending van De Oranjezomer op Curaçao bij te wonen én heerlijk te lunchen bij Mondi City Beach Club? Dat kan! Er zijn nog plekken beschikbaar.

Vanaf zondag 31 mei tot en met woensdag 10 juni neemt Hélène Hendriks met De Oranjezomer het stokje over van het Vandaag Inside-trio op het zonnige Curaçao. Samen met Rutger Castricum en vaste gasten Theo Janssen, Youri Mulder, Dyantha Brooks, Nicky van der Gijp, Pieter Cobelens, Victor Vlam en andere gasten bespreekt Hélène de actualiteit en de sportzomer. De eerste Curaçao-aflevering van De Oranjezomer, op zondag 31 mei, wordt gepresenteerd door Thomas van Groningen.

Lijkt het jou leuk om een uitzending van De Oranjezomer op Curaçao bij te wonen, in combinatie met een heerlijke 3 gangen-lunch, inclusief bijpassende wijn, bij Mondi City Beach Club? Dat kan! Er zijn nog plekken beschikbaar. Reserveren kan >>HIER!<<

https://www.mondirestaurant.com/mondi-curacao/nl/events/
Details:

$99 pp
Please be on time

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220931609
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:49 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Details:

$99 pp
Please be on time

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
47 euro
  zondag 31 mei 2026 @ 20:14:24 #10
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220931670
twitter


Gratis *O* :P
pi_220931689
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]

Gratis *O* :P
quote:
We zenden live uit van 15:30 tot 16:30 uur
Dan ligt heel dat eiland nog op bed te stinken. @3rr0r
  zondag 31 mei 2026 @ 20:17:47 #12
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220931693
De lunch kaart:

Brunch

Dushi Smash Burger
Brioche bun | Mondi sauce | Pico de gallo | Smash patty | Cheese | Crispy onions | Fries
35 XCG
Stoba Island Melt
Flatbread | Caribbean pulled beef | Jalapeño | Cheddar cheese | Chives
32 XCG
Goat Cheese Toast
Focaccia | Whipped goat cheese | Mango compote
32 XCG
Steak Tartare on Focaccia
Raw marinated beef | Sesame | Crispy onion
33 XCG
Raw Tuna Truffle (Open Sandwich)
Focaccia | Raw Tuna | Cheddar | Jalapeño mayo
35 XCG
Smashed Avocado Croissant
Avocado spread | Poached egg | Arugula | Parmesan
27 XCG
Farmer’s Omelette
Focaccia | Onion | Bell pepper | Mushroom | Tomato | Cheese
23 XCG
Sunny Side Up
2 eggs | Wholegrain bread | Avocado Add ons: turkey bacon or cheese
18 XCG
Arepa di Pampuna
Pumpkin pancakes | Cinnamon | Tamarind syrup | Berries
18 XCG
Fruit Salad
Fresh seasonal fruits
18 XCG
Acai Bowl
Granola | Red berries | Banana | Honey
22 XCG

Antiliaanse guldens delen door 2 = euro

https://www.mondirestaurant.com/mondi-curacao/nl/menu/
  zondag 31 mei 2026 @ 20:18:37 #13
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220931701
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:17 schreef Zipportal het volgende:
Dan ligt heel dat eiland nog op bed te stinken. @:3rr0r
Neuken dus FTFY :+
pi_220931808
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:17 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[..]
Dan ligt heel dat eiland nog op bed te stinken. @:3rr0r
Zijn toch allemaal Corendon gasten die met hun bakkes eens op tv willen
pi_220931861
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:32 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Zijn toch allemaal Corendon gasten die met hun bakkes eens op tv willen
Lokale bevolking is niet welkom.
  zondag 31 mei 2026 @ 20:45:55 #16
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220931888
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:41 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Lokale bevolking is niet welkom.
Druk met rijles nu |:)
pi_220931906
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
De lunch kaart:

Brunch

Dushi Smash Burger
Brioche bun | Mondi sauce | Pico de gallo | Smash patty | Cheese | Crispy onions | Fries
35 XCG
Stoba Island Melt
Flatbread | Caribbean pulled beef | Jalapeño | Cheddar cheese | Chives
32 XCG
Goat Cheese Toast
Focaccia | Whipped goat cheese | Mango compote
32 XCG
Steak Tartare on Focaccia
Raw marinated beef | Sesame | Crispy onion
33 XCG
Raw Tuna Truffle (Open Sandwich)
Focaccia | Raw Tuna | Cheddar | Jalapeño mayo
35 XCG
Smashed Avocado Croissant
Avocado spread | Poached egg | Arugula | Parmesan
27 XCG
Farmer’s Omelette
Focaccia | Onion | Bell pepper | Mushroom | Tomato | Cheese
23 XCG
Sunny Side Up
2 eggs | Wholegrain bread | Avocado Add ons: turkey bacon or cheese
18 XCG
Arepa di Pampuna
Pumpkin pancakes | Cinnamon | Tamarind syrup | Berries
18 XCG
Fruit Salad
Fresh seasonal fruits
18 XCG
Acai Bowl
Granola | Red berries | Banana | Honey
22 XCG

Antiliaanse guldens delen door 2 = euro

https://www.mondirestaurant.com/mondi-curacao/nl/menu/
Rini dank je wel
pi_220931969
Ik kan Chris Woerts nu al niet meer aan. En kan die Mens niet eens een fatsoenlijke baard laten staan. Hij lijkt wel een missiepater.
pi_220931996
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:00 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Ik kan Chris Woerts nu al niet meer aan. En kan die Mens niet eens een fatsoenlijke baard laten staan. Hij lijkt wel een missiepater.
Wie van VI vindt Chris Woerts eigenlijk zo leuk dat hij een vaste gast moet zijn? Genee? Derksen? Allebei? Wat een vreselijke vent. Ik denk dat zijn aandeel in een aflevering te klein is om de kijkcijfers te beïnvloeden, maar ik kan me niet voorstellen dat hij populair is bij kijkers.
  zondag 31 mei 2026 @ 21:39:47 #20
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220932214
Chris heeft altijd nieuwtjes |:)
pi_220932226
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:41 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Lokale bevolking is niet welkom.
Als je ze geld betaalt willen ze wel komen misschien, maar voor de lol gratis als figurant dienen...
pi_220932239
Wet & Wild happy hour
pi_220932430
Gaat veel over voetbal vandaag doordat Youri er zit
pi_220932677
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:05 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Wie van VI vindt Chris Woerts eigenlijk zo leuk dat hij een vaste gast moet zijn? Genee? Derksen? Allebei? Wat een vreselijke vent. Ik denk dat zijn aandeel in een aflevering te klein is om de kijkcijfers te beïnvloeden, maar ik kan me niet voorstellen dat hij populair is bij kijkers.
Hij is gewoon de domme August waar zij dan schijtlollig mee kunnen doen. Zoals Paul de Leeuw ooit Adje had. Ik zou het allemaal niet erg vinden, als vandaag inside voor veel mensen niet een soort bron van oneindige wijsheid zou zijn :')
pi_220932951
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:05 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Wie van VI vindt Chris Woerts eigenlijk zo leuk dat hij een vaste gast moet zijn? Genee? Derksen? Allebei? Wat een vreselijke vent. Ik denk dat zijn aandeel in een aflevering te klein is om de kijkcijfers te beïnvloeden, maar ik kan me niet voorstellen dat hij populair is bij kijkers.
Hij praat de gemiddelde vi-kijker volledig naar de mond
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220933033
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 00:25 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Hij praat de gemiddelde vi-kijker volledig naar de mond
Ja, het gemeentebestuur van Nijmegen "links tuig" noemen gaat er natuurlijk in als koek bij de onderbuikige VI-kijker. :)
  maandag 1 juni 2026 @ 09:36:28 #27
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220934281
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:05 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Wie van VI vindt Chris Woerts eigenlijk zo leuk dat hij een vaste gast moet zijn? Genee? Derksen? Allebei? Wat een vreselijke vent. Ik denk dat zijn aandeel in een aflevering te klein is om de kijkcijfers te beïnvloeden, maar ik kan me niet voorstellen dat hij populair is bij kijkers.
Hij komt over als de niet grappige oom die iedereen wel heeft.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  maandag 1 juni 2026 @ 10:16:09 #28
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220934577
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:41 schreef 3rr0r het volgende:
Als je ze geld betaalt willen ze wel komen misschien, maar voor de lol gratis als figurant dienen...
Zonder rijbewijs gaat dat niet lukken vriend ;)
Oh wacht _O-
  maandag 1 juni 2026 @ 11:07:44 #29
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220934874
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 01:32 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ja, het gemeentebestuur van Nijmegen "links tuig" noemen gaat er natuurlijk in als koek bij de onderbuikige VI-kijker. :)
Alles mbt links/klimaat/woke vindt hij allemaal onzin. Dus dat is inderdaad de domme kijker naar de mond praten.
Rini dankjewel.
pi_220935380
Wanneer is VI weer terug?
pi_220936738
Helene komt en meteen staat in de weer app elke dag 50% kans op regen
pi_220938476
Bouwen en neuken
pi_220945880
twitter


Zo ziet aids eruit, in drievoud.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:58:16 #34
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220945927
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]

Zo ziet aids eruit, in drievoud.
Heb je wel eens in de spiegel gekeken ouwe reus?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220945945
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:58 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Heb je wel eens in de spiegel gekeken ouwe reus?
pi_220945948
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:49 schreef DrDentz het volgende:
Wanneer is VI weer terug?
Een dag voor het WK, volgens mijnis dat 10 juni.
-nee-
pi_220946104
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]

Zo ziet aids eruit, in drievoud.
TV / [SBS6] De Oranjezomer #9 kneuzenkermis tot slot
pi_220949631
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]

Zo ziet aids eruit, in drievoud.
Kutger :')
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:04:12 #39
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220952279
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]

Zo ziet aids eruit, in drievoud.
En rechts is uitgezaaide aids. Kan dat niet? Toch ziet het zo uit.
Rini dankjewel.
pi_220952382
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]

Zo ziet aids eruit, in drievoud.
Ach, Nicky van der Gijp :'). De ultieme nepobaby.
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:05:14 #41
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220952779
Youri valt me niks tegen bij de Oranjezomer, kan die niet promoveren naar Vandaag Inside?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:53:14 #42
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220953276
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]

Zo ziet aids eruit, in drievoud.
Die Nicky lijkt wel veel op René toen hij jong was en nog voetbalde.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:37:51 #43
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_220961443
Voor de fans van Genee luister en kijk vooral de podcast terud die Genee heeft gedaan met Rob Jansen. Je kan echt merken dat Genee niks heeft met Rob.

Bekijk deze YouTube-video
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  donderdag 4 juni 2026 @ 22:18:17 #44
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220961654
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:37 schreef Abrikozentaart het volgende:
Voor de fans van Genee luister en kijk vooral de podcast terud die Genee heeft gedaan met Rob Jansen. Je kan echt merken dat Genee niks heeft met Rob.

Bekijk deze YouTube-video
Hij wil gewoon zelf mr. Bigstar zijn.
Rini dankjewel.
pi_220961670
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:37 schreef Abrikozentaart het volgende:
Voor de fans van Genee luister en kijk vooral de podcast terud die Genee heeft gedaan met Rob Jansen. Je kan echt merken dat Genee niks heeft met Rob.

Bekijk deze YouTube-video
Wel een leuke podcast overigens afhankelijk van de gast, zou het met deze gast niet snel luisteren maar met deze informatie wellicht wel.
pi_220968681
23:00 begint het pas, dat is mij te laat tegenwoordig
pi_220968803
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:52 schreef DrDentz het volgende:
23:00 begint het pas, dat is mij te laat tegenwoordig
Eensch
pi_220971726
twitter
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 6 juni 2026 @ 13:53:54 #49
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220971892
quote:
15s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 13:31 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Waarom geen VI gasten? Dit word niks. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:11:38 #50
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220971939
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 13:53 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Waarom geen VI gasten? Dit word niks. :P
Dit wordt ook gepresenteerd door ALWEER een nepobaby :') :')
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:12:24 #51
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220971943
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:11 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Dit wordt ook gepresenteerd door ALWEER een nepobaby :') :')
Valt wel op eh? Vind het ook vreselijk.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:26:46 #52
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220972054
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:12 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Valt wel op eh? Vind het ook vreselijk.
En dan gaat oppernepobaby Johnny de Mol óók nog voor Hélène invallen :') _O-.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220972080
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:26 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
En dan gaat oppernepobaby Johnny de Mol óók nog voor Hélène invallen :') _O-.
Johnny de Mol heeft zelf ook een nepobaby gecreeerd, want zijn zoontje Fender de Mol is nu acteur in een nieuwe film van Rutger, Thomas & Paco
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:34:17 #54
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220972093
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:32 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Johnny de Mol heeft zelf ook een nepobaby gecreeerd, want zijn zoontje Fender de Mol is nu acteur in een nieuwe film van Rutger, Thomas & Paco
Ook nog ja. The inteelt continues.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 8 juni 2026 @ 19:21:47 #55
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  dinsdag 9 juni 2026 @ 09:35:13 #56
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220991963
quote:
Volgens Johan is alles weer klote aan Curacao. Goh... :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220992189
quote:
Als dat van Doordekken waar is is dat natuurlijk idioot. Doe dat gewoon - zoals het hoort - in de dichtsbijzijnde bezemkast of parkeerplaats.

Wat ik dan ook niet snap is dat Johan over alles en iedereen praat maar niet ff een redacteur aanspreekt van joh dit is nogal irritant steeds dat halve eiland afrijden.

[ Bericht 9% gewijzigd door kalinhos op 09-06-2026 10:37:49 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Moderator dinsdag 9 juni 2026 @ 12:02:24 #58
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220993471
Normaal zit die elke werkdag vier uur in de auto, dan moet twee uur per werkdag wel te doen zijn |:)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220993485
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:08 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Als dat van Doordekken waar is is dat natuurlijk idioot. Doe dat gewoon - zoals het hoort - in de dichtsbijzijnde bezemkast of parkeerplaats.

Wat ik dan ook niet snap is dat Johan over alles en iedereen praat maar niet ff een redacteur aanspreekt van joh dit is nogal irritant steeds dat halve eiland afrijden.
ach Johan, over elke ander zou ie zeggen.
"dan moet je dat niet doen, dan moet je daar niet gaan zitten/staan. Je moet niet eerst als een grote jongen iets afspreken en dan achteraf gaan lopen zeiken, kom op".
pi_220998650
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:37 schreef Abrikozentaart het volgende:
Voor de fans van Genee luister en kijk vooral de podcast terud die Genee heeft gedaan met Rob Jansen. Je kan echt merken dat Genee niks heeft met Rob.

Bekijk deze YouTube-video
Toch vond ik het een best interessant gesprek, ook wellicht omdat ze elkaar al wat lekker kennen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_221005182
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:26 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
En dan gaat oppernepobaby Johnny de Mol óók nog voor Hélène invallen :') _O-.
We worden maar niet van die talentloze kneus met zijn downer gezichtje verlost….
  donderdag 11 juni 2026 @ 15:32:12 #62
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221009222
Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp keren donderdagavond terug op televisie met een dubbele uitzending van Vandaag Inside Oranje! Je ziet het programma om 20:00 uur én om 23:00 uur live bij SBS6. Lees hieronder welke gasten donderdag nog meer aanschuiven.

In de uitzending om 20:00 uur zit Raymond Mens aan tafel en nemen Bart Vriends en Hans van der Zee plaats aan de bar.

In de uitzending om 23:00 uur zit Thomas van Groningen aan tafel. Raymond Mens en Hans van der Zee zitten dan aan de bar.

Vandaag Inside Oranje zie je donderdagavond om 20:00 uur en 23:00 uur live bij SBS6!

2 uur vandaag dus en dat ZONDER Helene en Rutger *O* *O* *O* *O*
  donderdag 11 juni 2026 @ 17:48:18 #64
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221010062
Albert Verlinde over falen RTL Tonight: 'Zat meer op m'n plek bij Vandaag Inside'

Nu duidelijk is geworden dat talkshow RTL Tonight is gestrand als mislukt experiment, lucht Albert Verlinde ook openhartig zijn hart over zijn tijd bij het programma. Hij noemt het 'goed dat het klaar is'. "Ik zat meer op mijn plek bij Vandaag Inside dan bij dit programma", geeft hij eerlijk toe.

Albert bekent in De Telegraaf dat hij niet de beste versie van zichzelf heeft laten zien met RTL Tonight. "Ik vind dat ik eerlijk naar mezelf moet kijken. Ik zat meer op mijn plek bij VI dan bij dit programma. Bij VI kwam ik thuis, doordat ik daar het oude Boulevard-gevoel kreeg", legt hij uit.

Albert terug naar Vandaag Inside?

Albert hoopte dat diezelfde dynamiek ook bij de RTL-talkshow zou ontstaan, maar tevergeefs. "Dat is niet gelukt, en in mijn eentje daarvoor strijden werd al helemaal een lastige wedstrijd."

Is hij dan van plan om na zijn gesprekken met RTL-baas Peter Lubbers bij de zender te blijven, of wil hij terug naar Vandaag Inside? "We zitten in de afrondende fase van de gesprekken, dus daar kan ik niks over zeggen. Maar niemand hoeft zich zorgen te maken", besluit Albert.

https://www.shownieuws.nl(...)lek-bij-vandaag-insi


Die komt dus met hangende pootjes terug :P
  donderdag 11 juni 2026 @ 18:36:01 #65
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221010353
twitter
pi_221011271
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221011285
Deze meneer heeft geen last van bescheidenheid.
pi_221011293
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 20:07 schreef XSbig het volgende:
Deze meneer heeft geen last van bescheidenheid.
AFCA
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221011422
Nepo Noa.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221011591
Dood topic.

SAD
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221011745
Kick
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221011878
-

[ Bericht 98% gewijzigd door Regilio_ op 11-06-2026 20:44:25 ]
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator donderdag 11 juni 2026 @ 21:00:19 #73
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221012280
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:37 schreef Abrikozentaart het volgende:
Voor de fans van Genee luister en kijk vooral de podcast terud die Genee heeft gedaan met Rob Jansen. Je kan echt merken dat Genee niks heeft met Rob.

Bekijk deze YouTube-video
Rob Jansen die eindelijk eens kan uitpraten _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  donderdag 11 juni 2026 @ 22:10:38 #74
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221013972
quote:
6s.gif Op donderdag 11 juni 2026 17:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Albert Verlinde over falen RTL Tonight: 'Zat meer op m'n plek bij Vandaag Inside'

Nu duidelijk is geworden dat talkshow RTL Tonight is gestrand als mislukt experiment, lucht Albert Verlinde ook openhartig zijn hart over zijn tijd bij het programma. Hij noemt het 'goed dat het klaar is'. "Ik zat meer op mijn plek bij Vandaag Inside dan bij dit programma", geeft hij eerlijk toe.

Albert bekent in De Telegraaf dat hij niet de beste versie van zichzelf heeft laten zien met RTL Tonight. "Ik vind dat ik eerlijk naar mezelf moet kijken. Ik zat meer op mijn plek bij VI dan bij dit programma. Bij VI kwam ik thuis, doordat ik daar het oude Boulevard-gevoel kreeg", legt hij uit.

Albert terug naar Vandaag Inside?

Albert hoopte dat diezelfde dynamiek ook bij de RTL-talkshow zou ontstaan, maar tevergeefs. "Dat is niet gelukt, en in mijn eentje daarvoor strijden werd al helemaal een lastige wedstrijd."

Is hij dan van plan om na zijn gesprekken met RTL-baas Peter Lubbers bij de zender te blijven, of wil hij terug naar Vandaag Inside? "We zitten in de afrondende fase van de gesprekken, dus daar kan ik niks over zeggen. Maar niemand hoeft zich zorgen te maken", besluit Albert.

https://www.shownieuws.nl(...)lek-bij-vandaag-insi

Die komt dus met hangende pootjes terug :P
Hangende pootjes? Gevulde zakken bedoel je, die heeft geen spijt hoor.
Laffe huichelaar
  donderdag 11 juni 2026 @ 22:11:45 #75
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221013991
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 08:39 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Toch vond ik het een best interessant gesprek, ook wellicht omdat ze elkaar al wat lekker kennen.
Ik vind die podcast vaker echt leuk
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')