abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220936738
Helene komt en meteen staat in de weer app elke dag 50% kans op regen
pi_220938476
Bouwen en neuken
pi_220945880
twitter


Zo ziet aids eruit, in drievoud.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:58:16 #34
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220945927
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]

Zo ziet aids eruit, in drievoud.
Heb je wel eens in de spiegel gekeken ouwe reus?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220945945
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:58 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Heb je wel eens in de spiegel gekeken ouwe reus?
pi_220945948
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:49 schreef DrDentz het volgende:
Wanneer is VI weer terug?
Een dag voor het WK, volgens mijnis dat 10 juni.
-nee-
pi_220946104
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]

Zo ziet aids eruit, in drievoud.
TV / [SBS6] De Oranjezomer #9 kneuzenkermis tot slot
pi_220949631
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]

Zo ziet aids eruit, in drievoud.
Kutger :')
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:04:12 #39
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220952279
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]

Zo ziet aids eruit, in drievoud.
En rechts is uitgezaaide aids. Kan dat niet? Toch ziet het zo uit.
Rini dankjewel.
pi_220952382
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]

Zo ziet aids eruit, in drievoud.
Ach, Nicky van der Gijp :'). De ultieme nepobaby.
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:05:14 #41
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220952779
Youri valt me niks tegen bij de Oranjezomer, kan die niet promoveren naar Vandaag Inside?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:53:14 #42
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220953276
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]

Zo ziet aids eruit, in drievoud.
Die Nicky lijkt wel veel op René toen hij jong was en nog voetbalde.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:37:51 #43
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_220961443
Voor de fans van Genee luister en kijk vooral de podcast terud die Genee heeft gedaan met Rob Jansen. Je kan echt merken dat Genee niks heeft met Rob.

Bekijk deze YouTube-video
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  donderdag 4 juni 2026 @ 22:18:17 #44
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220961654
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:37 schreef Abrikozentaart het volgende:
Voor de fans van Genee luister en kijk vooral de podcast terud die Genee heeft gedaan met Rob Jansen. Je kan echt merken dat Genee niks heeft met Rob.

Bekijk deze YouTube-video
Hij wil gewoon zelf mr. Bigstar zijn.
Rini dankjewel.
pi_220961670
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:37 schreef Abrikozentaart het volgende:
Voor de fans van Genee luister en kijk vooral de podcast terud die Genee heeft gedaan met Rob Jansen. Je kan echt merken dat Genee niks heeft met Rob.

Bekijk deze YouTube-video
Wel een leuke podcast overigens afhankelijk van de gast, zou het met deze gast niet snel luisteren maar met deze informatie wellicht wel.
pi_220968681
23:00 begint het pas, dat is mij te laat tegenwoordig
pi_220968803
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:52 schreef DrDentz het volgende:
23:00 begint het pas, dat is mij te laat tegenwoordig
Eensch
pi_220971726
twitter
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 6 juni 2026 @ 13:53:54 #49
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220971892
quote:
15s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 13:31 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Waarom geen VI gasten? Dit word niks. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:11:38 #50
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220971939
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 13:53 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Waarom geen VI gasten? Dit word niks. :P
Dit wordt ook gepresenteerd door ALWEER een nepobaby :') :')
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:12:24 #51
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220971943
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:11 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Dit wordt ook gepresenteerd door ALWEER een nepobaby :') :')
Valt wel op eh? Vind het ook vreselijk.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:26:46 #52
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220972054
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:12 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Valt wel op eh? Vind het ook vreselijk.
En dan gaat oppernepobaby Johnny de Mol ķķk nog voor Hélčne invallen :') _O-.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220972080
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:26 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
En dan gaat oppernepobaby Johnny de Mol ķķk nog voor Hélčne invallen :') _O-.
Johnny de Mol heeft zelf ook een nepobaby gecreeerd, want zijn zoontje Fender de Mol is nu acteur in een nieuwe film van Rutger, Thomas & Paco
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:34:17 #54
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220972093
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:32 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Johnny de Mol heeft zelf ook een nepobaby gecreeerd, want zijn zoontje Fender de Mol is nu acteur in een nieuwe film van Rutger, Thomas & Paco
Ook nog ja. The inteelt continues.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 8 juni 2026 @ 19:21:47 #55
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  dinsdag 9 juni 2026 @ 09:35:13 #56
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220991963
quote:
Volgens Johan is alles weer klote aan Curacao. Goh... :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220992189
quote:
Als dat van Doordekken waar is is dat natuurlijk idioot. Doe dat gewoon - zoals het hoort - in de dichtsbijzijnde bezemkast of parkeerplaats.

Wat ik dan ook niet snap is dat Johan over alles en iedereen praat maar niet ff een redacteur aanspreekt van joh dit is nogal irritant steeds dat halve eiland afrijden.

[ Bericht 9% gewijzigd door kalinhos op 09-06-2026 10:37:49 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Moderator dinsdag 9 juni 2026 @ 12:02:24 #58
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220993471
Normaal zit die elke werkdag vier uur in de auto, dan moet twee uur per werkdag wel te doen zijn |:)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220993485
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:08 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Als dat van Doordekken waar is is dat natuurlijk idioot. Doe dat gewoon - zoals het hoort - in de dichtsbijzijnde bezemkast of parkeerplaats.

Wat ik dan ook niet snap is dat Johan over alles en iedereen praat maar niet ff een redacteur aanspreekt van joh dit is nogal irritant steeds dat halve eiland afrijden.
ach Johan, over elke ander zou ie zeggen.
"dan moet je dat niet doen, dan moet je daar niet gaan zitten/staan. Je moet niet eerst als een grote jongen iets afspreken en dan achteraf gaan lopen zeiken, kom op".
pi_220998650
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:37 schreef Abrikozentaart het volgende:
Voor de fans van Genee luister en kijk vooral de podcast terud die Genee heeft gedaan met Rob Jansen. Je kan echt merken dat Genee niks heeft met Rob.

Bekijk deze YouTube-video
Toch vond ik het een best interessant gesprek, ook wellicht omdat ze elkaar al wat lekker kennen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')