abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:12:24 #51
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220971943
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:11 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Dit wordt ook gepresenteerd door ALWEER een nepobaby :') :')
Valt wel op eh? Vind het ook vreselijk.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:26:46 #52
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220972054
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:12 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Valt wel op eh? Vind het ook vreselijk.
En dan gaat oppernepobaby Johnny de Mol óók nog voor Hélène invallen :') _O-.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220972080
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:26 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
En dan gaat oppernepobaby Johnny de Mol óók nog voor Hélène invallen :') _O-.
Johnny de Mol heeft zelf ook een nepobaby gecreeerd, want zijn zoontje Fender de Mol is nu acteur in een nieuwe film van Rutger, Thomas & Paco
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:34:17 #54
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220972093
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:32 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Johnny de Mol heeft zelf ook een nepobaby gecreeerd, want zijn zoontje Fender de Mol is nu acteur in een nieuwe film van Rutger, Thomas & Paco
Ook nog ja. The inteelt continues.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 8 juni 2026 @ 19:21:47 #55
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  dinsdag 9 juni 2026 @ 09:35:13 #56
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220991963
quote:
Volgens Johan is alles weer klote aan Curacao. Goh... :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220992189
quote:
Als dat van Doordekken waar is is dat natuurlijk idioot. Doe dat gewoon - zoals het hoort - in de dichtsbijzijnde bezemkast of parkeerplaats.

Wat ik dan ook niet snap is dat Johan over alles en iedereen praat maar niet ff een redacteur aanspreekt van joh dit is nogal irritant steeds dat halve eiland afrijden.

[ Bericht 9% gewijzigd door kalinhos op 09-06-2026 10:37:49 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Moderator dinsdag 9 juni 2026 @ 12:02:24 #58
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220993471
Normaal zit die elke werkdag vier uur in de auto, dan moet twee uur per werkdag wel te doen zijn |:)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220993485
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:08 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Als dat van Doordekken waar is is dat natuurlijk idioot. Doe dat gewoon - zoals het hoort - in de dichtsbijzijnde bezemkast of parkeerplaats.

Wat ik dan ook niet snap is dat Johan over alles en iedereen praat maar niet ff een redacteur aanspreekt van joh dit is nogal irritant steeds dat halve eiland afrijden.
ach Johan, over elke ander zou ie zeggen.
"dan moet je dat niet doen, dan moet je daar niet gaan zitten/staan. Je moet niet eerst als een grote jongen iets afspreken en dan achteraf gaan lopen zeiken, kom op".
pi_220998650
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:37 schreef Abrikozentaart het volgende:
Voor de fans van Genee luister en kijk vooral de podcast terud die Genee heeft gedaan met Rob Jansen. Je kan echt merken dat Genee niks heeft met Rob.

Bekijk deze YouTube-video
Toch vond ik het een best interessant gesprek, ook wellicht omdat ze elkaar al wat lekker kennen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_221005182
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:26 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
En dan gaat oppernepobaby Johnny de Mol óók nog voor Hélène invallen :') _O-.
We worden maar niet van die talentloze kneus met zijn downer gezichtje verlost….
  donderdag 11 juni 2026 @ 15:32:12 #62
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221009222
Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp keren donderdagavond terug op televisie met een dubbele uitzending van Vandaag Inside Oranje! Je ziet het programma om 20:00 uur én om 23:00 uur live bij SBS6. Lees hieronder welke gasten donderdag nog meer aanschuiven.

In de uitzending om 20:00 uur zit Raymond Mens aan tafel en nemen Bart Vriends en Hans van der Zee plaats aan de bar.

In de uitzending om 23:00 uur zit Thomas van Groningen aan tafel. Raymond Mens en Hans van der Zee zitten dan aan de bar.

Vandaag Inside Oranje zie je donderdagavond om 20:00 uur en 23:00 uur live bij SBS6!

2 uur vandaag dus en dat ZONDER Helene en Rutger *O* *O* *O* *O*
  donderdag 11 juni 2026 @ 17:48:18 #64
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221010062
Albert Verlinde over falen RTL Tonight: 'Zat meer op m'n plek bij Vandaag Inside'

Nu duidelijk is geworden dat talkshow RTL Tonight is gestrand als mislukt experiment, lucht Albert Verlinde ook openhartig zijn hart over zijn tijd bij het programma. Hij noemt het 'goed dat het klaar is'. "Ik zat meer op mijn plek bij Vandaag Inside dan bij dit programma", geeft hij eerlijk toe.

Albert bekent in De Telegraaf dat hij niet de beste versie van zichzelf heeft laten zien met RTL Tonight. "Ik vind dat ik eerlijk naar mezelf moet kijken. Ik zat meer op mijn plek bij VI dan bij dit programma. Bij VI kwam ik thuis, doordat ik daar het oude Boulevard-gevoel kreeg", legt hij uit.

Albert terug naar Vandaag Inside?

Albert hoopte dat diezelfde dynamiek ook bij de RTL-talkshow zou ontstaan, maar tevergeefs. "Dat is niet gelukt, en in mijn eentje daarvoor strijden werd al helemaal een lastige wedstrijd."

Is hij dan van plan om na zijn gesprekken met RTL-baas Peter Lubbers bij de zender te blijven, of wil hij terug naar Vandaag Inside? "We zitten in de afrondende fase van de gesprekken, dus daar kan ik niks over zeggen. Maar niemand hoeft zich zorgen te maken", besluit Albert.

https://www.shownieuws.nl(...)lek-bij-vandaag-insi


Die komt dus met hangende pootjes terug :P
  donderdag 11 juni 2026 @ 18:36:01 #65
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221010353
twitter
pi_221011271
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221011285
Deze meneer heeft geen last van bescheidenheid.
pi_221011293
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 20:07 schreef XSbig het volgende:
Deze meneer heeft geen last van bescheidenheid.
AFCA
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221011422
Nepo Noa.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221011591
Dood topic.

SAD
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221011745
Kick
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221011878
-

[ Bericht 98% gewijzigd door Regilio_ op 11-06-2026 20:44:25 ]
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator donderdag 11 juni 2026 @ 21:00:19 #73
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221012280
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:37 schreef Abrikozentaart het volgende:
Voor de fans van Genee luister en kijk vooral de podcast terud die Genee heeft gedaan met Rob Jansen. Je kan echt merken dat Genee niks heeft met Rob.

Bekijk deze YouTube-video
Rob Jansen die eindelijk eens kan uitpraten _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  donderdag 11 juni 2026 @ 22:10:38 #74
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221013972
quote:
6s.gif Op donderdag 11 juni 2026 17:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Albert Verlinde over falen RTL Tonight: 'Zat meer op m'n plek bij Vandaag Inside'

Nu duidelijk is geworden dat talkshow RTL Tonight is gestrand als mislukt experiment, lucht Albert Verlinde ook openhartig zijn hart over zijn tijd bij het programma. Hij noemt het 'goed dat het klaar is'. "Ik zat meer op mijn plek bij Vandaag Inside dan bij dit programma", geeft hij eerlijk toe.

Albert bekent in De Telegraaf dat hij niet de beste versie van zichzelf heeft laten zien met RTL Tonight. "Ik vind dat ik eerlijk naar mezelf moet kijken. Ik zat meer op mijn plek bij VI dan bij dit programma. Bij VI kwam ik thuis, doordat ik daar het oude Boulevard-gevoel kreeg", legt hij uit.

Albert terug naar Vandaag Inside?

Albert hoopte dat diezelfde dynamiek ook bij de RTL-talkshow zou ontstaan, maar tevergeefs. "Dat is niet gelukt, en in mijn eentje daarvoor strijden werd al helemaal een lastige wedstrijd."

Is hij dan van plan om na zijn gesprekken met RTL-baas Peter Lubbers bij de zender te blijven, of wil hij terug naar Vandaag Inside? "We zitten in de afrondende fase van de gesprekken, dus daar kan ik niks over zeggen. Maar niemand hoeft zich zorgen te maken", besluit Albert.

https://www.shownieuws.nl(...)lek-bij-vandaag-insi

Die komt dus met hangende pootjes terug :P
Hangende pootjes? Gevulde zakken bedoel je, die heeft geen spijt hoor.
Laffe huichelaar
  donderdag 11 juni 2026 @ 22:11:45 #75
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221013991
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 08:39 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Toch vond ik het een best interessant gesprek, ook wellicht omdat ze elkaar al wat lekker kennen.
Ik vind die podcast vaker echt leuk
Laffe huichelaar
  donderdag 11 juni 2026 @ 22:40:34 #76
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221014668
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:11 schreef Regilio_ het volgende:
Dit wordt ook gepresenteerd door ALWEER een nepobaby :') :')
TV / Het Oranje café vol met Nepo baby’s

4 stuks zelfs :')
  donderdag 11 juni 2026 @ 23:06:43 #77
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221015163
Zijn we weer
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221015173
Kan die saaie Amsterdammer niet opzouten zeg
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221015186
Komt Piet de Visser nog een keer in de uitzending?
pi_221015241
:')
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator donderdag 11 juni 2026 @ 23:14:51 #81
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221015254
Noa

@Paul
What can change the nature of a man?
pi_221015269
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 23:14 schreef Coco het volgende:
Noa

@:paul
pi_221015285
Redacteur Joost vindt dit een hele leuke uitzending.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221015288
Vrouwtjes verkrachten die gedrogeerd zijn, cameraatje erop, lekker man
pi_221015342
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 23:19 schreef DrDentz het volgende:
Vrouwtjes verkrachten die gedrogeerd zijn, cameraatje erop, lekker man
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221015408
Ik vrees dat er weinig dagen gaan zijn waar de tweede uitzending echt nog van toegevoegde waarde is.. zondag zelfs 3x (!) Helène. Dan moet je 3 uur vollullen..
pi_221015437
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 23:39 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik vrees dat er weinig dagen gaan zijn waar de tweede uitzending echt nog van toegevoegde waarde is.. zondag zelfs 3x (!) Helène. Dan moet je 3 uur vollullen..
"Jongons, zeg 't maar!"
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221015438
twitter
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221015447
Nepo Sam van Rooyen :')
Nepo Noah Vahle :')
Nepo Nicky van der Gijp :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 12 juni 2026 @ 09:53:51 #90
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221017223
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 23:48 schreef superniger het volgende:
Nepo Sam van Rooyen :')
Nepo Noah Vahle :')
Nepo Nicky van der Gijp :')
Nog 1 en je hebt een kwartet. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  vrijdag 12 juni 2026 @ 12:55:23 #91
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221018453
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:53 schreef LordofLeaves het volgende:
Nog 1 en je hebt een kwartet. :P
Johnny de Mol is nr 4
  vrijdag 12 juni 2026 @ 13:10:37 #92
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221018516
Albert Verlinde dit najaar terug bij VI én te zien in talkshow Renze Klamer

Albert Verlinde dient zijn contract uit bij RTL, maar hij zit komend najaar niet langer exclusief bij de zender. De entertainmentdeskundige laat deze site weten dat hij geregeld zal aanschuiven bij de nieuwe talkshow van Renze Klamer én terugkeert bij Vandaag Inside op concurrent SBS 6. „Leuk hè?! Deze zag volgens mij niemand aankomen.”

https://www.ad.nl/show/al(...)nze-klamer~ae5e2d81/
pi_221018580
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 23:39 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik vrees dat er weinig dagen gaan zijn waar de tweede uitzending echt nog van toegevoegde waarde is.. zondag zelfs 3x (!) Helène. Dan moet je 3 uur vollullen..
Het blijft ook wel een beetje apart: "We willen geen voetbaltalkshow meer zijn." Maar dan wel meerdere uitzendingen per dag plannen tijdens het WK met nietszeggende voetbalgasten. Een uurtje per dag om 20:00 uur (of in plaats daarvan direct na de wedstrijd als NL speelt) was meer dan genoeg geweest.

Maar goed, dit heeft misschien wel potentie voor een heerlijk conflictsfeertje!
  vrijdag 12 juni 2026 @ 13:34:35 #94
357630 prievieleezjuh
Alleen morgen te gebruiken!
pi_221018613
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 23:08 schreef Halcon het volgende:
Komt Piet de Visser nog een keer in de uitzending?
En Merlijn Kamerling
  vrijdag 12 juni 2026 @ 13:39:20 #95
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221018634
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 13:34 schreef prievieleezjuh het volgende:

[..]
En Merlijn Kamerling
Wie is dat nou weer?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221018938
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 13:28 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Het blijft ook wel een beetje apart: "We willen geen voetbaltalkshow meer zijn." Maar dan wel meerdere uitzendingen per dag plannen tijdens het WK met nietszeggende voetbalgasten. Een uurtje per dag om 20:00 uur (of in plaats daarvan direct na de wedstrijd als NL speelt) was meer dan genoeg geweest.

Maar goed, dit heeft misschien wel potentie voor een heerlijk conflictsfeertje!
Van der Gijp moet dagelijks podcasts doen en dagelijks naar Hilversum voor 6 weken lang, dit kan niet mis.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_221018956
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 14:36 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Van der Gijp moet dagelijks podcasts doen en dagelijks naar Hilversum voor 6 weken lang, dit kan niet mis.
Ja daar verbaasde ik mij over. Al is VI alleen maandag tot donderdag. Dan heeft ie vrijdag zaterdag zondag om bij te komen. Maar dan zit je per dag 2x podcast te doen en 2x VI. Dan heb je al snel weinig spontaans meer over te vertellen lijkt me als je 4x per dag hetzelfde verhaal moet vertellen.
pi_221019199
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 14:40 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Ja daar verbaasde ik mij over. Al is VI alleen maandag tot donderdag. Dan heeft ie vrijdag zaterdag zondag om bij te komen. Maar dan zit je per dag 2x podcast te doen en 2x VI. Dan heb je al snel weinig spontaans meer over te vertellen lijkt me als je 4x per dag hetzelfde verhaal moet vertellen.
over elk ander zou ie zeggen.
"waar maak je je druk om joh, ga lekker je wedstrijdjes kijken aan het zwembad, denk je echt dat de mensjes niet verder kunnen zonder mening van "insert willekeur persoon", laat gaan joh".

maar zoals altijd is de hypocrisie weer aanwezig.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 18:04:12 #99
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221020559
twitter
pi_221020779
Ik snap de meerwaarde van die 11 uur show eigenlijk niet, want ze gaan niet echt inhoudelijk in op de wedstrijden, ze zitten savonds gewoon weer over stikstofnormen en asielzoekers te praten, dat kan toch ook wel ff wachten tot de volgende dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')