Valt wel op eh? Vind het ook vreselijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:11 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dit wordt ook gepresenteerd door ALWEER een nepobaby![]()
En dan gaat oppernepobaby Johnny de Mol óók nog voor Hélène invallenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Valt wel op eh? Vind het ook vreselijk.
Johnny de Mol heeft zelf ook een nepobaby gecreeerd, want zijn zoontje Fender de Mol is nu acteur in een nieuwe film van Rutger, Thomas & Pacoquote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:26 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
En dan gaat oppernepobaby Johnny de Mol óók nog voor Hélène invallen![]()
.
Ook nog ja. The inteelt continues.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Johnny de Mol heeft zelf ook een nepobaby gecreeerd, want zijn zoontje Fender de Mol is nu acteur in een nieuwe film van Rutger, Thomas & Paco
Volgens Johan is alles weer klote aan Curacao. Goh...quote:Op maandag 8 juni 2026 19:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)ao-was-geen-vakantie
Als dat van Doordekken waar is is dat natuurlijk idioot. Doe dat gewoon - zoals het hoort - in de dichtsbijzijnde bezemkast of parkeerplaats.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)ao-was-geen-vakantie
ach Johan, over elke ander zou ie zeggen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:08 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Als dat van Doordekken waar is is dat natuurlijk idioot. Doe dat gewoon - zoals het hoort - in de dichtsbijzijnde bezemkast of parkeerplaats.
Wat ik dan ook niet snap is dat Johan over alles en iedereen praat maar niet ff een redacteur aanspreekt van joh dit is nogal irritant steeds dat halve eiland afrijden.
Toch vond ik het een best interessant gesprek, ook wellicht omdat ze elkaar al wat lekker kennen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:37 schreef Abrikozentaart het volgende:
Voor de fans van Genee luister en kijk vooral de podcast terud die Genee heeft gedaan met Rob Jansen. Je kan echt merken dat Genee niks heeft met Rob.
Bekijk deze YouTube-video
We worden maar niet van die talentloze kneus met zijn downer gezichtje verlost….quote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:26 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
En dan gaat oppernepobaby Johnny de Mol óók nog voor Hélène invallen![]()
.
AFCAquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:07 schreef XSbig het volgende:
Deze meneer heeft geen last van bescheidenheid.
Rob Jansen die eindelijk eens kan uitpratenquote:Op donderdag 4 juni 2026 21:37 schreef Abrikozentaart het volgende:
Voor de fans van Genee luister en kijk vooral de podcast terud die Genee heeft gedaan met Rob Jansen. Je kan echt merken dat Genee niks heeft met Rob.
Bekijk deze YouTube-video
Hangende pootjes? Gevulde zakken bedoel je, die heeft geen spijt hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Albert Verlinde over falen RTL Tonight: 'Zat meer op m'n plek bij Vandaag Inside'
Nu duidelijk is geworden dat talkshow RTL Tonight is gestrand als mislukt experiment, lucht Albert Verlinde ook openhartig zijn hart over zijn tijd bij het programma. Hij noemt het 'goed dat het klaar is'. "Ik zat meer op mijn plek bij Vandaag Inside dan bij dit programma", geeft hij eerlijk toe.
Albert bekent in De Telegraaf dat hij niet de beste versie van zichzelf heeft laten zien met RTL Tonight. "Ik vind dat ik eerlijk naar mezelf moet kijken. Ik zat meer op mijn plek bij VI dan bij dit programma. Bij VI kwam ik thuis, doordat ik daar het oude Boulevard-gevoel kreeg", legt hij uit.
Albert terug naar Vandaag Inside?
Albert hoopte dat diezelfde dynamiek ook bij de RTL-talkshow zou ontstaan, maar tevergeefs. "Dat is niet gelukt, en in mijn eentje daarvoor strijden werd al helemaal een lastige wedstrijd."
Is hij dan van plan om na zijn gesprekken met RTL-baas Peter Lubbers bij de zender te blijven, of wil hij terug naar Vandaag Inside? "We zitten in de afrondende fase van de gesprekken, dus daar kan ik niks over zeggen. Maar niemand hoeft zich zorgen te maken", besluit Albert.
https://www.shownieuws.nl(...)lek-bij-vandaag-insi
Die komt dus met hangende pootjes terug
Ik vind die podcast vaker echt leukquote:Op woensdag 10 juni 2026 08:39 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Toch vond ik het een best interessant gesprek, ook wellicht omdat ze elkaar al wat lekker kennen.
TV / Het Oranje café vol met Nepo baby’squote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:11 schreef Regilio_ het volgende:
Dit wordt ook gepresenteerd door ALWEER een nepobaby![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:19 schreef DrDentz het volgende:
Vrouwtjes verkrachten die gedrogeerd zijn, cameraatje erop, lekker man
"Jongons, zeg 't maar!"quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:39 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik vrees dat er weinig dagen gaan zijn waar de tweede uitzending echt nog van toegevoegde waarde is.. zondag zelfs 3x (!) Helène. Dan moet je 3 uur vollullen..
Nog 1 en je hebt een kwartet.quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:48 schreef superniger het volgende:
Nepo Sam van Rooyen
Nepo Noah Vahle
Nepo Nicky van der Gijp
Het blijft ook wel een beetje apart: "We willen geen voetbaltalkshow meer zijn." Maar dan wel meerdere uitzendingen per dag plannen tijdens het WK met nietszeggende voetbalgasten. Een uurtje per dag om 20:00 uur (of in plaats daarvan direct na de wedstrijd als NL speelt) was meer dan genoeg geweest.quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:39 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik vrees dat er weinig dagen gaan zijn waar de tweede uitzending echt nog van toegevoegde waarde is.. zondag zelfs 3x (!) Helène. Dan moet je 3 uur vollullen..
En Merlijn Kamerlingquote:Op donderdag 11 juni 2026 23:08 schreef Halcon het volgende:
Komt Piet de Visser nog een keer in de uitzending?
Wie is dat nou weer?quote:
Van der Gijp moet dagelijks podcasts doen en dagelijks naar Hilversum voor 6 weken lang, dit kan niet mis.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 13:28 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Het blijft ook wel een beetje apart: "We willen geen voetbaltalkshow meer zijn." Maar dan wel meerdere uitzendingen per dag plannen tijdens het WK met nietszeggende voetbalgasten. Een uurtje per dag om 20:00 uur (of in plaats daarvan direct na de wedstrijd als NL speelt) was meer dan genoeg geweest.
Maar goed, dit heeft misschien wel potentie voor een heerlijk conflictsfeertje!
Ja daar verbaasde ik mij over. Al is VI alleen maandag tot donderdag. Dan heeft ie vrijdag zaterdag zondag om bij te komen. Maar dan zit je per dag 2x podcast te doen en 2x VI. Dan heb je al snel weinig spontaans meer over te vertellen lijkt me als je 4x per dag hetzelfde verhaal moet vertellen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:36 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Van der Gijp moet dagelijks podcasts doen en dagelijks naar Hilversum voor 6 weken lang, dit kan niet mis.
over elk ander zou ie zeggen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:40 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ja daar verbaasde ik mij over. Al is VI alleen maandag tot donderdag. Dan heeft ie vrijdag zaterdag zondag om bij te komen. Maar dan zit je per dag 2x podcast te doen en 2x VI. Dan heb je al snel weinig spontaans meer over te vertellen lijkt me als je 4x per dag hetzelfde verhaal moet vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |