abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 juni 2026 @ 22:40:34 #76
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221014668
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:11 schreef Regilio_ het volgende:
Dit wordt ook gepresenteerd door ALWEER een nepobaby :') :')
TV / Het Oranje café vol met Nepo baby’s

4 stuks zelfs :')
  donderdag 11 juni 2026 @ 23:06:43 #77
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221015163
Zijn we weer
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221015173
Kan die saaie Amsterdammer niet opzouten zeg
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221015186
Komt Piet de Visser nog een keer in de uitzending?
pi_221015241
:')
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator donderdag 11 juni 2026 @ 23:14:51 #81
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221015254
Noa

@Paul
What can change the nature of a man?
pi_221015269
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 23:14 schreef Coco het volgende:
Noa

@:paul
pi_221015285
Redacteur Joost vindt dit een hele leuke uitzending.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221015288
Vrouwtjes verkrachten die gedrogeerd zijn, cameraatje erop, lekker man
pi_221015342
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 23:19 schreef DrDentz het volgende:
Vrouwtjes verkrachten die gedrogeerd zijn, cameraatje erop, lekker man
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221015408
Ik vrees dat er weinig dagen gaan zijn waar de tweede uitzending echt nog van toegevoegde waarde is.. zondag zelfs 3x (!) Helène. Dan moet je 3 uur vollullen..
pi_221015437
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 23:39 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik vrees dat er weinig dagen gaan zijn waar de tweede uitzending echt nog van toegevoegde waarde is.. zondag zelfs 3x (!) Helène. Dan moet je 3 uur vollullen..
"Jongons, zeg 't maar!"
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221015438
twitter
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221015447
Nepo Sam van Rooyen :')
Nepo Noah Vahle :')
Nepo Nicky van der Gijp :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 12 juni 2026 @ 09:53:51 #90
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221017223
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 23:48 schreef superniger het volgende:
Nepo Sam van Rooyen :')
Nepo Noah Vahle :')
Nepo Nicky van der Gijp :')
Nog 1 en je hebt een kwartet. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  vrijdag 12 juni 2026 @ 12:55:23 #91
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221018453
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:53 schreef LordofLeaves het volgende:
Nog 1 en je hebt een kwartet. :P
Johnny de Mol is nr 4
  vrijdag 12 juni 2026 @ 13:10:37 #92
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221018516
Albert Verlinde dit najaar terug bij VI én te zien in talkshow Renze Klamer

Albert Verlinde dient zijn contract uit bij RTL, maar hij zit komend najaar niet langer exclusief bij de zender. De entertainmentdeskundige laat deze site weten dat hij geregeld zal aanschuiven bij de nieuwe talkshow van Renze Klamer én terugkeert bij Vandaag Inside op concurrent SBS 6. „Leuk hè?! Deze zag volgens mij niemand aankomen.”

https://www.ad.nl/show/al(...)nze-klamer~ae5e2d81/
pi_221018580
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 23:39 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik vrees dat er weinig dagen gaan zijn waar de tweede uitzending echt nog van toegevoegde waarde is.. zondag zelfs 3x (!) Helène. Dan moet je 3 uur vollullen..
Het blijft ook wel een beetje apart: "We willen geen voetbaltalkshow meer zijn." Maar dan wel meerdere uitzendingen per dag plannen tijdens het WK met nietszeggende voetbalgasten. Een uurtje per dag om 20:00 uur (of in plaats daarvan direct na de wedstrijd als NL speelt) was meer dan genoeg geweest.

Maar goed, dit heeft misschien wel potentie voor een heerlijk conflictsfeertje!
  vrijdag 12 juni 2026 @ 13:34:35 #94
357630 prievieleezjuh
Alleen morgen te gebruiken!
pi_221018613
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 23:08 schreef Halcon het volgende:
Komt Piet de Visser nog een keer in de uitzending?
En Merlijn Kamerling
  vrijdag 12 juni 2026 @ 13:39:20 #95
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221018634
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 13:34 schreef prievieleezjuh het volgende:

[..]
En Merlijn Kamerling
Wie is dat nou weer?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221018938
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 13:28 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Het blijft ook wel een beetje apart: "We willen geen voetbaltalkshow meer zijn." Maar dan wel meerdere uitzendingen per dag plannen tijdens het WK met nietszeggende voetbalgasten. Een uurtje per dag om 20:00 uur (of in plaats daarvan direct na de wedstrijd als NL speelt) was meer dan genoeg geweest.

Maar goed, dit heeft misschien wel potentie voor een heerlijk conflictsfeertje!
Van der Gijp moet dagelijks podcasts doen en dagelijks naar Hilversum voor 6 weken lang, dit kan niet mis.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_221018956
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 14:36 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Van der Gijp moet dagelijks podcasts doen en dagelijks naar Hilversum voor 6 weken lang, dit kan niet mis.
Ja daar verbaasde ik mij over. Al is VI alleen maandag tot donderdag. Dan heeft ie vrijdag zaterdag zondag om bij te komen. Maar dan zit je per dag 2x podcast te doen en 2x VI. Dan heb je al snel weinig spontaans meer over te vertellen lijkt me als je 4x per dag hetzelfde verhaal moet vertellen.
pi_221019199
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 14:40 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Ja daar verbaasde ik mij over. Al is VI alleen maandag tot donderdag. Dan heeft ie vrijdag zaterdag zondag om bij te komen. Maar dan zit je per dag 2x podcast te doen en 2x VI. Dan heb je al snel weinig spontaans meer over te vertellen lijkt me als je 4x per dag hetzelfde verhaal moet vertellen.
over elk ander zou ie zeggen.
"waar maak je je druk om joh, ga lekker je wedstrijdjes kijken aan het zwembad, denk je echt dat de mensjes niet verder kunnen zonder mening van "insert willekeur persoon", laat gaan joh".

maar zoals altijd is de hypocrisie weer aanwezig.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 18:04:12 #99
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221020559
twitter
pi_221020779
Ik snap de meerwaarde van die 11 uur show eigenlijk niet, want ze gaan niet echt inhoudelijk in op de wedstrijden, ze zitten savonds gewoon weer over stikstofnormen en asielzoekers te praten, dat kan toch ook wel ff wachten tot de volgende dag
  vrijdag 12 juni 2026 @ 19:00:08 #101
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221020852
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 18:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap de meerwaarde van die 11 uur show eigenlijk niet, want ze gaan niet echt inhoudelijk in op de wedstrijden, ze zitten savonds gewoon weer over stikstofnormen en asielzoekers te praten, dat kan toch ook wel ff wachten tot de volgende dag
Johan wil dat graag. Niks voetbal.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  vrijdag 12 juni 2026 @ 19:21:29 #102
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221020980
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 18:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Dit is niet leuk
Laffe huichelaar
pi_221021164
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 18:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap de meerwaarde van die 11 uur show eigenlijk niet, want ze gaan niet echt inhoudelijk in op de wedstrijden, ze zitten savonds gewoon weer over stikstofnormen en asielzoekers te praten, dat kan toch ook wel ff wachten tot de volgende dag
Mensen zijn nog op dan. Dus wat kijkers meepakken en het circus verder uitmelken.
pi_221021767
Wanneer gaat iemand Wilfred vertellen dat Koekoek ook in het genre een ontzettend kut nummer is?
pi_221021786
Ja wedstrijd is zondag, maarja mensen moeten maandag weer werken.
pi_221021878
Reclame na 48 van de 60 minuten :')
  vrijdag 12 juni 2026 @ 21:46:07 #107
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221022855
Wel mooi dat die Jeanneu gewoon eerlijk was over hockeymeisjes.

Tina Telraam gelijk helemaal van de leg na Gijp zijn grapje, lol.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221024065
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221024097
Tina Telraam voor de tweede keer op een dag in een WK uitzending. :{
pi_221024098
Wilfred :')
pi_221024110
Nordin Boukhari is wel oud geworden
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 12 juni 2026 @ 23:06:20 #112
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221024121
Waarom geen VI ORANje Topic 😡
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221024127
Johan weer met z'n stokpaardje.
pi_221024131
Wollah racisme
pi_221024134
Ach, racisme :R
Het ligt aan de instanties zelf
pi_221024141
Marokkanen zijn met VOC-schepen gehaald :? :')
pi_221024143
Jongens, ga gewoon Canada Bosnië analyseren.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221024145
Nederland had een probleem

Maar nu een nog groter probleem, Marokkanenprobleem
pi_221024162
Al die Marokkanen mogen terug naar Istanbul.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_221024170
Stukje plofkraak
pi_221024173
Marokkaanse meneer wil niet toegeven dat Marokkanen gewoon kut zijn
pi_221024174
Opsporing Verzocht is allemaal beeldvorming ja :')
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 12 juni 2026 @ 23:15:57 #123
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221024208
Ben Koekoek moe
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221024244
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 23:15 schreef Paul het volgende:
Ben Koekoek moe
Sowieso is dat hele geforceerde gedoe van Wilfried vermoeiend.
pi_221024245
Amateurtoneel :{
  vrijdag 12 juni 2026 @ 23:22:53 #126
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221024260
Jezus wat slecht
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221024288
Gijp :')
pi_221024300
PVV is kneiterlinks economisch gezien, maar dat zal wel te ingewikkeld zijn voor Johan.
pi_221024308
Maar wat vinden ze van Canada Bosnië?
pi_221024326
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 23:28 schreef DrDentz het volgende:
Maar wat vinden ze van Canada Bosnië?
Daar hebben ze het ook nog even een halve minuut over gehad, ja.
pi_221024330
Hup Brazilië
Het ligt aan de instanties zelf
pi_221024333
Ik ben voor Brazilië
pi_221024336
5-0 voor Brazilië
pi_221024350
Hoop dat Marukko op een lullig manier verliest.
pi_221024358
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 18:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap de meerwaarde van die 11 uur show eigenlijk niet, want ze gaan niet echt inhoudelijk in op de wedstrijden, ze zitten savonds gewoon weer over stikstofnormen en asielzoekers te praten, dat kan toch ook wel ff wachten tot de volgende dag
Tja, meneertje Derksen wil dat graag. Zwaarmoedig wereldleed behandelen in een wat ooit een leuk voetbalprogramma was. Daarom kijk ik ook niet meer. Het slaat in deze setting dus als kut op Dirk maar eigenlijk bij hun reguliere afleveringen buiten voetbaltoernooien om ook....
Allemaal cabaretteketet!
pi_221024366
Marokko neemt de wereldbeker mee naar huis

De FIFA verzoekt vriendelijk om hem terug te brengen
pi_221024407
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 23:36 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Tja, meneertje Derksen wil dat graag. Zwaarmoedig wereldleed behandelen in een wat ooit een leuk voetbalprogramma was. Daarom kijk ik ook niet meer. Het slaat in deze setting dus als kut op Dirk maar eigenlijk bij hun reguliere afleveringen buiten voetbaltoernooien om ook....
Wel ineens 20+ reacties hier, dat is normaal in een week VI.
pi_221024430
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 23:11 schreef Halcon het volgende:
Opsporing Verzocht is allemaal beeldvorming ja :')
_O-
pi_221024480
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Johan wil dat graag. Niks voetbal.
Moet ie lekker gewoon thuis blijven. Gijp en de rest willen dat namelijk wel.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221024503
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 00:05 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Moet ie lekker gewoon thuis blijven. Gijp en de rest willen dat namelijk wel.
Gijp zit er voor het voetbal maar volgt het nauwelijks :'). Beetje triest wel als je verder nauwelijks inbreng hebt.
pi_221024505
Aflopende zaak dus dit programma.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221024507
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 00:10 schreef ISVV het volgende:

[..]
Gijp zit er voor het voetbal maar volgt het nauwelijks :'). Beetje triest wel als je verder nauwelijks inbreng hebt.
Als z’n vergoeding weer bij is geschreven, zal hij er geen traan om laten.
pi_221025540
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 00:13 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als z’n vergoeding weer bij is geschreven, zal hij er geen traan om laten.
Dat maakt het ook wat treurig.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 09:32:37 #144
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221025802
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 00:12 schreef freaky40 het volgende:
Aflopende zaak dus dit programma.
Dat is het al jaren.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221026039
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Dat is het al jaren.
Derksen zal wel doorgaan tot hij er bij neervalt. Veel anders kan hij niet om in beeld (en dus rullevant in zijn ogen) te blijven. Idem dito voor Genee.
pi_221026625
Altijd maar weer dezelfde anekdotes op dreutelen. Gisterenavond laat kreeg ik er wat van mee toevallig, toen had hij het over een voetbalwedstrijd waar hij ooit geweest was in Vancouver en Portland en vergeleek dat met de status van hoe voetbal nu in Amerika beleefd en tegen aan gekeken wordt. Dat was in het jaar kruik dat hij daar is geweest natuurlijk. Totaal niet meer relevant en van deze tijd. En bovendien heeft hij dit ook al een keer eerder verteld. Je hoeft gewoon jaren niet te kijken naar die vent en hij verteld nog steeds dezelfde anekdotes. Ook zijn stokpaardjes die hij maar voortdurend blijft herhalen.
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 13 juni 2026 @ 11:32:52 #147
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221026774
twitter


:')
  zaterdag 13 juni 2026 @ 11:35:30 #148
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221026790
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]

:')
Ik zie wel heel erg veel trieste bekende patsers bij elkaar. Leuk voor ze dat ze een clubske hebben opgericht.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221035344
Waarom ouwehoeren ze om 02:00 uur niet nog een uurtje?
  zondag 14 juni 2026 @ 12:47:35 #150
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221037465
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')