abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 juni 2026 @ 23:22:53 #126
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221024260
Jezus wat slecht
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221024288
Gijp :')
pi_221024300
PVV is kneiterlinks economisch gezien, maar dat zal wel te ingewikkeld zijn voor Johan.
pi_221024308
Maar wat vinden ze van Canada Bosnië?
pi_221024326
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 23:28 schreef DrDentz het volgende:
Maar wat vinden ze van Canada Bosnië?
Daar hebben ze het ook nog even een halve minuut over gehad, ja.
pi_221024330
Hup Brazilië
Het ligt aan de instanties zelf
pi_221024333
Ik ben voor Brazilië
pi_221024336
5-0 voor Brazilië
pi_221024350
Hoop dat Marukko op een lullig manier verliest.
pi_221024358
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 18:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap de meerwaarde van die 11 uur show eigenlijk niet, want ze gaan niet echt inhoudelijk in op de wedstrijden, ze zitten savonds gewoon weer over stikstofnormen en asielzoekers te praten, dat kan toch ook wel ff wachten tot de volgende dag
Tja, meneertje Derksen wil dat graag. Zwaarmoedig wereldleed behandelen in een wat ooit een leuk voetbalprogramma was. Daarom kijk ik ook niet meer. Het slaat in deze setting dus als kut op Dirk maar eigenlijk bij hun reguliere afleveringen buiten voetbaltoernooien om ook....
Allemaal cabaretteketet!
pi_221024366
Marokko neemt de wereldbeker mee naar huis

De FIFA verzoekt vriendelijk om hem terug te brengen
pi_221024407
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 23:36 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Tja, meneertje Derksen wil dat graag. Zwaarmoedig wereldleed behandelen in een wat ooit een leuk voetbalprogramma was. Daarom kijk ik ook niet meer. Het slaat in deze setting dus als kut op Dirk maar eigenlijk bij hun reguliere afleveringen buiten voetbaltoernooien om ook....
Wel ineens 20+ reacties hier, dat is normaal in een week VI.
pi_221024430
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 23:11 schreef Halcon het volgende:
Opsporing Verzocht is allemaal beeldvorming ja :')
_O-
pi_221024480
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Johan wil dat graag. Niks voetbal.
Moet ie lekker gewoon thuis blijven. Gijp en de rest willen dat namelijk wel.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221024503
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 00:05 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Moet ie lekker gewoon thuis blijven. Gijp en de rest willen dat namelijk wel.
Gijp zit er voor het voetbal maar volgt het nauwelijks :'). Beetje triest wel als je verder nauwelijks inbreng hebt.
pi_221024505
Aflopende zaak dus dit programma.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221024507
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 00:10 schreef ISVV het volgende:

[..]
Gijp zit er voor het voetbal maar volgt het nauwelijks :'). Beetje triest wel als je verder nauwelijks inbreng hebt.
Als z’n vergoeding weer bij is geschreven, zal hij er geen traan om laten.
pi_221025540
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 00:13 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als z’n vergoeding weer bij is geschreven, zal hij er geen traan om laten.
Dat maakt het ook wat treurig.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 09:32:37 #144
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221025802
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 00:12 schreef freaky40 het volgende:
Aflopende zaak dus dit programma.
Dat is het al jaren.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221026039
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Dat is het al jaren.
Derksen zal wel doorgaan tot hij er bij neervalt. Veel anders kan hij niet om in beeld (en dus rullevant in zijn ogen) te blijven. Idem dito voor Genee.
pi_221026625
Altijd maar weer dezelfde anekdotes op dreutelen. Gisterenavond laat kreeg ik er wat van mee toevallig, toen had hij het over een voetbalwedstrijd waar hij ooit geweest was in Vancouver en Portland en vergeleek dat met de status van hoe voetbal nu in Amerika beleefd en tegen aan gekeken wordt. Dat was in het jaar kruik dat hij daar is geweest natuurlijk. Totaal niet meer relevant en van deze tijd. En bovendien heeft hij dit ook al een keer eerder verteld. Je hoeft gewoon jaren niet te kijken naar die vent en hij verteld nog steeds dezelfde anekdotes. Ook zijn stokpaardjes die hij maar voortdurend blijft herhalen.
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 13 juni 2026 @ 11:32:52 #147
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221026774
twitter


:')
  zaterdag 13 juni 2026 @ 11:35:30 #148
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221026790
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]

:')
Ik zie wel heel erg veel trieste bekende patsers bij elkaar. Leuk voor ze dat ze een clubske hebben opgericht.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221035344
Waarom ouwehoeren ze om 02:00 uur niet nog een uurtje?
  zondag 14 juni 2026 @ 12:47:35 #150
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221037465
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')