TV / Het Oranje café vol met Nepo baby’squote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:11 schreef Regilio_ het volgende:
Dit wordt ook gepresenteerd door ALWEER een nepobaby![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:19 schreef DrDentz het volgende:
Vrouwtjes verkrachten die gedrogeerd zijn, cameraatje erop, lekker man
"Jongons, zeg 't maar!"quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:39 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik vrees dat er weinig dagen gaan zijn waar de tweede uitzending echt nog van toegevoegde waarde is.. zondag zelfs 3x (!) Helène. Dan moet je 3 uur vollullen..
Nog 1 en je hebt een kwartet.quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:48 schreef superniger het volgende:
Nepo Sam van Rooyen
Nepo Noah Vahle
Nepo Nicky van der Gijp
Het blijft ook wel een beetje apart: "We willen geen voetbaltalkshow meer zijn." Maar dan wel meerdere uitzendingen per dag plannen tijdens het WK met nietszeggende voetbalgasten. Een uurtje per dag om 20:00 uur (of in plaats daarvan direct na de wedstrijd als NL speelt) was meer dan genoeg geweest.quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:39 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik vrees dat er weinig dagen gaan zijn waar de tweede uitzending echt nog van toegevoegde waarde is.. zondag zelfs 3x (!) Helène. Dan moet je 3 uur vollullen..
En Merlijn Kamerlingquote:Op donderdag 11 juni 2026 23:08 schreef Halcon het volgende:
Komt Piet de Visser nog een keer in de uitzending?
Wie is dat nou weer?quote:
Van der Gijp moet dagelijks podcasts doen en dagelijks naar Hilversum voor 6 weken lang, dit kan niet mis.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 13:28 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Het blijft ook wel een beetje apart: "We willen geen voetbaltalkshow meer zijn." Maar dan wel meerdere uitzendingen per dag plannen tijdens het WK met nietszeggende voetbalgasten. Een uurtje per dag om 20:00 uur (of in plaats daarvan direct na de wedstrijd als NL speelt) was meer dan genoeg geweest.
Maar goed, dit heeft misschien wel potentie voor een heerlijk conflictsfeertje!
Ja daar verbaasde ik mij over. Al is VI alleen maandag tot donderdag. Dan heeft ie vrijdag zaterdag zondag om bij te komen. Maar dan zit je per dag 2x podcast te doen en 2x VI. Dan heb je al snel weinig spontaans meer over te vertellen lijkt me als je 4x per dag hetzelfde verhaal moet vertellen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:36 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Van der Gijp moet dagelijks podcasts doen en dagelijks naar Hilversum voor 6 weken lang, dit kan niet mis.
over elk ander zou ie zeggen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:40 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ja daar verbaasde ik mij over. Al is VI alleen maandag tot donderdag. Dan heeft ie vrijdag zaterdag zondag om bij te komen. Maar dan zit je per dag 2x podcast te doen en 2x VI. Dan heb je al snel weinig spontaans meer over te vertellen lijkt me als je 4x per dag hetzelfde verhaal moet vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |