abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 juni 2026 @ 22:40:34 #76
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221014668
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:11 schreef Regilio_ het volgende:
Dit wordt ook gepresenteerd door ALWEER een nepobaby :') :')
TV / Het Oranje café vol met Nepo baby’s

4 stuks zelfs :')
  donderdag 11 juni 2026 @ 23:06:43 #77
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221015163
Zijn we weer
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221015173
Kan die saaie Amsterdammer niet opzouten zeg
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221015186
Komt Piet de Visser nog een keer in de uitzending?
pi_221015241
:')
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator donderdag 11 juni 2026 @ 23:14:51 #81
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221015254
Noa

@Paul
What can change the nature of a man?
pi_221015269
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 23:14 schreef Coco het volgende:
Noa

@:paul
pi_221015285
Redacteur Joost vindt dit een hele leuke uitzending.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221015288
Vrouwtjes verkrachten die gedrogeerd zijn, cameraatje erop, lekker man
pi_221015342
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 23:19 schreef DrDentz het volgende:
Vrouwtjes verkrachten die gedrogeerd zijn, cameraatje erop, lekker man
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221015408
Ik vrees dat er weinig dagen gaan zijn waar de tweede uitzending echt nog van toegevoegde waarde is.. zondag zelfs 3x (!) Helène. Dan moet je 3 uur vollullen..
pi_221015437
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 23:39 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik vrees dat er weinig dagen gaan zijn waar de tweede uitzending echt nog van toegevoegde waarde is.. zondag zelfs 3x (!) Helène. Dan moet je 3 uur vollullen..
"Jongons, zeg 't maar!"
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221015438
twitter
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221015447
Nepo Sam van Rooyen :')
Nepo Noah Vahle :')
Nepo Nicky van der Gijp :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 12 juni 2026 @ 09:53:51 #90
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221017223
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 23:48 schreef superniger het volgende:
Nepo Sam van Rooyen :')
Nepo Noah Vahle :')
Nepo Nicky van der Gijp :')
Nog 1 en je hebt een kwartet. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  vrijdag 12 juni 2026 @ 12:55:23 #91
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221018453
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:53 schreef LordofLeaves het volgende:
Nog 1 en je hebt een kwartet. :P
Johnny de Mol is nr 4
  vrijdag 12 juni 2026 @ 13:10:37 #92
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221018516
Albert Verlinde dit najaar terug bij VI én te zien in talkshow Renze Klamer

Albert Verlinde dient zijn contract uit bij RTL, maar hij zit komend najaar niet langer exclusief bij de zender. De entertainmentdeskundige laat deze site weten dat hij geregeld zal aanschuiven bij de nieuwe talkshow van Renze Klamer én terugkeert bij Vandaag Inside op concurrent SBS 6. „Leuk hè?! Deze zag volgens mij niemand aankomen.”

https://www.ad.nl/show/al(...)nze-klamer~ae5e2d81/
pi_221018580
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 23:39 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik vrees dat er weinig dagen gaan zijn waar de tweede uitzending echt nog van toegevoegde waarde is.. zondag zelfs 3x (!) Helène. Dan moet je 3 uur vollullen..
Het blijft ook wel een beetje apart: "We willen geen voetbaltalkshow meer zijn." Maar dan wel meerdere uitzendingen per dag plannen tijdens het WK met nietszeggende voetbalgasten. Een uurtje per dag om 20:00 uur (of in plaats daarvan direct na de wedstrijd als NL speelt) was meer dan genoeg geweest.

Maar goed, dit heeft misschien wel potentie voor een heerlijk conflictsfeertje!
  vrijdag 12 juni 2026 @ 13:34:35 #94
357630 prievieleezjuh
Alleen morgen te gebruiken!
pi_221018613
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 23:08 schreef Halcon het volgende:
Komt Piet de Visser nog een keer in de uitzending?
En Merlijn Kamerling
  vrijdag 12 juni 2026 @ 13:39:20 #95
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221018634
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 13:34 schreef prievieleezjuh het volgende:

[..]
En Merlijn Kamerling
Wie is dat nou weer?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221018938
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 13:28 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Het blijft ook wel een beetje apart: "We willen geen voetbaltalkshow meer zijn." Maar dan wel meerdere uitzendingen per dag plannen tijdens het WK met nietszeggende voetbalgasten. Een uurtje per dag om 20:00 uur (of in plaats daarvan direct na de wedstrijd als NL speelt) was meer dan genoeg geweest.

Maar goed, dit heeft misschien wel potentie voor een heerlijk conflictsfeertje!
Van der Gijp moet dagelijks podcasts doen en dagelijks naar Hilversum voor 6 weken lang, dit kan niet mis.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_221018956
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 14:36 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Van der Gijp moet dagelijks podcasts doen en dagelijks naar Hilversum voor 6 weken lang, dit kan niet mis.
Ja daar verbaasde ik mij over. Al is VI alleen maandag tot donderdag. Dan heeft ie vrijdag zaterdag zondag om bij te komen. Maar dan zit je per dag 2x podcast te doen en 2x VI. Dan heb je al snel weinig spontaans meer over te vertellen lijkt me als je 4x per dag hetzelfde verhaal moet vertellen.
pi_221019199
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 14:40 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Ja daar verbaasde ik mij over. Al is VI alleen maandag tot donderdag. Dan heeft ie vrijdag zaterdag zondag om bij te komen. Maar dan zit je per dag 2x podcast te doen en 2x VI. Dan heb je al snel weinig spontaans meer over te vertellen lijkt me als je 4x per dag hetzelfde verhaal moet vertellen.
over elk ander zou ie zeggen.
"waar maak je je druk om joh, ga lekker je wedstrijdjes kijken aan het zwembad, denk je echt dat de mensjes niet verder kunnen zonder mening van "insert willekeur persoon", laat gaan joh".

maar zoals altijd is de hypocrisie weer aanwezig.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 18:04:12 #99
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221020559
twitter
pi_221020779
Ik snap de meerwaarde van die 11 uur show eigenlijk niet, want ze gaan niet echt inhoudelijk in op de wedstrijden, ze zitten savonds gewoon weer over stikstofnormen en asielzoekers te praten, dat kan toch ook wel ff wachten tot de volgende dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')