abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 juni 2026 @ 18:41:59 #1
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221010387
twitter
  donderdag 11 juni 2026 @ 18:42:30 #2
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221010391
Man man wat een armoede dit :')
  donderdag 11 juni 2026 @ 18:45:20 #3
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221010409
POLL
  donderdag 11 juni 2026 @ 18:48:19 #4
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221010421
Wat is een Nero baby?
  donderdag 11 juni 2026 @ 18:54:18 #5
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221010460
Typo moet zijn Nepo baby

Een 'nepo baby' (afkorting van nepotism baby) is iemand die in de amusementswereld of creatieve sector succes behaalt dankzij beroemde of invloedrijke ouders. De term duidt op de oneerlijke voordelen—zoals netwerken en bekendheid—die zij krijgen ten opzichte van leeftijdsgenoten zonder bekende achternaam.

Kenmerken & Voorbeelden:Voorsprong: Ze krijgen makkelijker voet aan de grond bij castings, audities of platenlabels.Kritiek: Het stuit vaak op weerstand omdat het de meritocratie ondermijnt; talent en hard werken zijn niet altijd de doorslaggevende factor.Voorbeelden internationaal: Lily-Rose Depp, Miley Cyrus en Brooklyn Beckham.Voorbeelden in Nederland: Noa Vahle en modellen als Doutzen Kroes' familieleden worden geregeld met deze term aangeduid
  donderdag 11 juni 2026 @ 18:56:53 #6
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221010483
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 18:48 schreef leolinedance het volgende:
Wat is een Nero baby?
Een kind van Nero Augustus.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  donderdag 11 juni 2026 @ 18:58:04 #7
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221010491
Nero fucks given.
pi_221010517
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Spellchecker donderdag 11 juni 2026 @ 19:03:41 #9
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221010533
Ze doen maar. Ik kijk toch niet.
pi_221010667
Walgelijke ouders met walgelijke kinderen en dan denken dat je kijkers trekt. Mooi dom. Weggegooid geld. Ik kijk nog liever sesamstraat
pi_221016649
Vreselijk :r Lijkt wel alsof ze het er om doen.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 18:17:04 #12
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221020636
En die van Linda de Mol komt vast ook regelmatig voorbij.

(Die best aardig presenteert, maar meer blanco vind je ze niet.)
pi_221024056
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 14 juni 2026 @ 12:38:31 #14
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221037415
twitter
  maandag 15 juni 2026 @ 21:46:08 #15
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221055673
Het charisma druipt nog niet echt van die tafel af.

Nog even oefenen, als een vaste plek aan de Vandaag Inside-tafel binnen wat jaren het doel van die mensen is.
  woensdag 17 juni 2026 @ 10:49:40 #16
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221068241
twitter
  donderdag 18 juni 2026 @ 09:20:38 #17
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221077206
twitter
  vrijdag 19 juni 2026 @ 09:16:01 #18
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221085606
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')