Johan wil dat graag. Niks voetbal.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap de meerwaarde van die 11 uur show eigenlijk niet, want ze gaan niet echt inhoudelijk in op de wedstrijden, ze zitten savonds gewoon weer over stikstofnormen en asielzoekers te praten, dat kan toch ook wel ff wachten tot de volgende dag
Mensen zijn nog op dan. Dus wat kijkers meepakken en het circus verder uitmelken.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap de meerwaarde van die 11 uur show eigenlijk niet, want ze gaan niet echt inhoudelijk in op de wedstrijden, ze zitten savonds gewoon weer over stikstofnormen en asielzoekers te praten, dat kan toch ook wel ff wachten tot de volgende dag
Tja, meneertje Derksen wil dat graag. Zwaarmoedig wereldleed behandelen in een wat ooit een leuk voetbalprogramma was. Daarom kijk ik ook niet meer. Het slaat in deze setting dus als kut op Dirk maar eigenlijk bij hun reguliere afleveringen buiten voetbaltoernooien om ook....quote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap de meerwaarde van die 11 uur show eigenlijk niet, want ze gaan niet echt inhoudelijk in op de wedstrijden, ze zitten savonds gewoon weer over stikstofnormen en asielzoekers te praten, dat kan toch ook wel ff wachten tot de volgende dag
Wel ineens 20+ reacties hier, dat is normaal in een week VI.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tja, meneertje Derksen wil dat graag. Zwaarmoedig wereldleed behandelen in een wat ooit een leuk voetbalprogramma was. Daarom kijk ik ook niet meer. Het slaat in deze setting dus als kut op Dirk maar eigenlijk bij hun reguliere afleveringen buiten voetbaltoernooien om ook....
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:11 schreef Halcon het volgende:
Opsporing Verzocht is allemaal beeldvorming ja
Moet ie lekker gewoon thuis blijven. Gijp en de rest willen dat namelijk wel.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Johan wil dat graag. Niks voetbal.
Gijp zit er voor het voetbal maar volgt het nauwelijksquote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moet ie lekker gewoon thuis blijven. Gijp en de rest willen dat namelijk wel.
Als z’n vergoeding weer bij is geschreven, zal hij er geen traan om laten.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:10 schreef ISVV het volgende:
[..]
Gijp zit er voor het voetbal maar volgt het nauwelijks. Beetje triest wel als je verder nauwelijks inbreng hebt.
Dat maakt het ook wat treurig.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als z’n vergoeding weer bij is geschreven, zal hij er geen traan om laten.
Dat is het al jaren.quote:
Derksen zal wel doorgaan tot hij er bij neervalt. Veel anders kan hij niet om in beeld (en dus rullevant in zijn ogen) te blijven. Idem dito voor Genee.quote:
Ik zie wel heel erg veel trieste bekende patsers bij elkaar. Leuk voor ze dat ze een clubske hebben opgericht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |