abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:12:24 #51
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220971943
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:11 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Dit wordt ook gepresenteerd door ALWEER een nepobaby :') :')
Valt wel op eh? Vind het ook vreselijk.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:26:46 #52
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220972054
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:12 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Valt wel op eh? Vind het ook vreselijk.
En dan gaat oppernepobaby Johnny de Mol óók nog voor Hélène invallen :') _O-.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220972080
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:26 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
En dan gaat oppernepobaby Johnny de Mol óók nog voor Hélène invallen :') _O-.
Johnny de Mol heeft zelf ook een nepobaby gecreeerd, want zijn zoontje Fender de Mol is nu acteur in een nieuwe film van Rutger, Thomas & Paco
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:34:17 #54
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220972093
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:32 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Johnny de Mol heeft zelf ook een nepobaby gecreeerd, want zijn zoontje Fender de Mol is nu acteur in een nieuwe film van Rutger, Thomas & Paco
Ook nog ja. The inteelt continues.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 8 juni 2026 @ 19:21:47 #55
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  dinsdag 9 juni 2026 @ 09:35:13 #56
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220991963
quote:
Volgens Johan is alles weer klote aan Curacao. Goh... :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220992189
quote:
Als dat van Doordekken waar is is dat natuurlijk idioot. Doe dat gewoon - zoals het hoort - in de dichtsbijzijnde bezemkast of parkeerplaats.

Wat ik dan ook niet snap is dat Johan over alles en iedereen praat maar niet ff een redacteur aanspreekt van joh dit is nogal irritant steeds dat halve eiland afrijden.

[ Bericht 9% gewijzigd door kalinhos op 09-06-2026 10:37:49 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Moderator dinsdag 9 juni 2026 @ 12:02:24 #58
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220993471
Normaal zit die elke werkdag vier uur in de auto, dan moet twee uur per werkdag wel te doen zijn |:)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220993485
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:08 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Als dat van Doordekken waar is is dat natuurlijk idioot. Doe dat gewoon - zoals het hoort - in de dichtsbijzijnde bezemkast of parkeerplaats.

Wat ik dan ook niet snap is dat Johan over alles en iedereen praat maar niet ff een redacteur aanspreekt van joh dit is nogal irritant steeds dat halve eiland afrijden.
ach Johan, over elke ander zou ie zeggen.
"dan moet je dat niet doen, dan moet je daar niet gaan zitten/staan. Je moet niet eerst als een grote jongen iets afspreken en dan achteraf gaan lopen zeiken, kom op".
pi_220998650
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:37 schreef Abrikozentaart het volgende:
Voor de fans van Genee luister en kijk vooral de podcast terud die Genee heeft gedaan met Rob Jansen. Je kan echt merken dat Genee niks heeft met Rob.

Bekijk deze YouTube-video
Toch vond ik het een best interessant gesprek, ook wellicht omdat ze elkaar al wat lekker kennen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_221005182
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:26 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
En dan gaat oppernepobaby Johnny de Mol óók nog voor Hélène invallen :') _O-.
We worden maar niet van die talentloze kneus met zijn downer gezichtje verlost….
  donderdag 11 juni 2026 @ 15:32:12 #62
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221009222
Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp keren donderdagavond terug op televisie met een dubbele uitzending van Vandaag Inside Oranje! Je ziet het programma om 20:00 uur én om 23:00 uur live bij SBS6. Lees hieronder welke gasten donderdag nog meer aanschuiven.

In de uitzending om 20:00 uur zit Raymond Mens aan tafel en nemen Bart Vriends en Hans van der Zee plaats aan de bar.

In de uitzending om 23:00 uur zit Thomas van Groningen aan tafel. Raymond Mens en Hans van der Zee zitten dan aan de bar.

Vandaag Inside Oranje zie je donderdagavond om 20:00 uur en 23:00 uur live bij SBS6!

2 uur vandaag dus en dat ZONDER Helene en Rutger *O* *O* *O* *O*
  donderdag 11 juni 2026 @ 17:48:18 #64
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221010062
Albert Verlinde over falen RTL Tonight: 'Zat meer op m'n plek bij Vandaag Inside'

Nu duidelijk is geworden dat talkshow RTL Tonight is gestrand als mislukt experiment, lucht Albert Verlinde ook openhartig zijn hart over zijn tijd bij het programma. Hij noemt het 'goed dat het klaar is'. "Ik zat meer op mijn plek bij Vandaag Inside dan bij dit programma", geeft hij eerlijk toe.

Albert bekent in De Telegraaf dat hij niet de beste versie van zichzelf heeft laten zien met RTL Tonight. "Ik vind dat ik eerlijk naar mezelf moet kijken. Ik zat meer op mijn plek bij VI dan bij dit programma. Bij VI kwam ik thuis, doordat ik daar het oude Boulevard-gevoel kreeg", legt hij uit.

Albert terug naar Vandaag Inside?

Albert hoopte dat diezelfde dynamiek ook bij de RTL-talkshow zou ontstaan, maar tevergeefs. "Dat is niet gelukt, en in mijn eentje daarvoor strijden werd al helemaal een lastige wedstrijd."

Is hij dan van plan om na zijn gesprekken met RTL-baas Peter Lubbers bij de zender te blijven, of wil hij terug naar Vandaag Inside? "We zitten in de afrondende fase van de gesprekken, dus daar kan ik niks over zeggen. Maar niemand hoeft zich zorgen te maken", besluit Albert.

https://www.shownieuws.nl(...)lek-bij-vandaag-insi


Die komt dus met hangende pootjes terug :P
  donderdag 11 juni 2026 @ 18:36:01 #65
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221010353
twitter
pi_221011271
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221011285
Deze meneer heeft geen last van bescheidenheid.
pi_221011293
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 20:07 schreef XSbig het volgende:
Deze meneer heeft geen last van bescheidenheid.
AFCA
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221011422
Nepo Noa.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221011591
Dood topic.

SAD
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221011745
Kick
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221011878
-

[ Bericht 98% gewijzigd door Regilio_ op 11-06-2026 20:44:25 ]
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator donderdag 11 juni 2026 @ 21:00:19 #73
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221012280
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:37 schreef Abrikozentaart het volgende:
Voor de fans van Genee luister en kijk vooral de podcast terud die Genee heeft gedaan met Rob Jansen. Je kan echt merken dat Genee niks heeft met Rob.

Bekijk deze YouTube-video
Rob Jansen die eindelijk eens kan uitpraten _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  donderdag 11 juni 2026 @ 22:10:38 #74
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221013972
quote:
6s.gif Op donderdag 11 juni 2026 17:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Albert Verlinde over falen RTL Tonight: 'Zat meer op m'n plek bij Vandaag Inside'

Nu duidelijk is geworden dat talkshow RTL Tonight is gestrand als mislukt experiment, lucht Albert Verlinde ook openhartig zijn hart over zijn tijd bij het programma. Hij noemt het 'goed dat het klaar is'. "Ik zat meer op mijn plek bij Vandaag Inside dan bij dit programma", geeft hij eerlijk toe.

Albert bekent in De Telegraaf dat hij niet de beste versie van zichzelf heeft laten zien met RTL Tonight. "Ik vind dat ik eerlijk naar mezelf moet kijken. Ik zat meer op mijn plek bij VI dan bij dit programma. Bij VI kwam ik thuis, doordat ik daar het oude Boulevard-gevoel kreeg", legt hij uit.

Albert terug naar Vandaag Inside?

Albert hoopte dat diezelfde dynamiek ook bij de RTL-talkshow zou ontstaan, maar tevergeefs. "Dat is niet gelukt, en in mijn eentje daarvoor strijden werd al helemaal een lastige wedstrijd."

Is hij dan van plan om na zijn gesprekken met RTL-baas Peter Lubbers bij de zender te blijven, of wil hij terug naar Vandaag Inside? "We zitten in de afrondende fase van de gesprekken, dus daar kan ik niks over zeggen. Maar niemand hoeft zich zorgen te maken", besluit Albert.

https://www.shownieuws.nl(...)lek-bij-vandaag-insi

Die komt dus met hangende pootjes terug :P
Hangende pootjes? Gevulde zakken bedoel je, die heeft geen spijt hoor.
Laffe huichelaar
  donderdag 11 juni 2026 @ 22:11:45 #75
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221013991
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 08:39 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Toch vond ik het een best interessant gesprek, ook wellicht omdat ze elkaar al wat lekker kennen.
Ik vind die podcast vaker echt leuk
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')