abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221057953
Die tweede uitzending is echt niks waard. Bas en Tina hebben ze wel heel makkelijk verdiend, inbreng was niks. Wilfred ook nog doodleuk benoemen en Bas gewoon eerlijk zeggen uurtje factuurtje... Gewoon niet meer uitnodigen.
pi_221061374
ze kunnen daar wel wat gasten met echte voetbal kennis gebruiken. dit gaat nergens over. Deze "mannen" weken wil je geen tina nijkamp aan tafel zien, maakt geen flikker uit hoeveel mensen er keken naar belgie - egypte oid
hardcoholic
  dinsdag 16 juni 2026 @ 15:54:50 #183
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221061511
In de uitzending om 20.00 uur zit Job Knoester aan tafel en nemen Merel Ek en Kjeld Nuis plaats aan de bar.
In de uitzending om 23.00 uur zit Job Knoester opnieuw aan tafel. Merel Ek en Mart de Kruif zitten dan aan de bar.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 15:58:01 #184
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221061523
Het WK Voetbal staat voor de deur en dat betekent: spanning, sensatie en natuurlijk voorspellen!

In De Meestervoorspeller voorspel je elke dag de wedstrijden van de volgende speeldag. Doe jij de meeste juiste voorspellingen? Dan ben jij de dagwinnaar en maak je kans op mooie prijzen. Bovendien krijg je extra erkenning, want de winnaar wordt dagelijks bekendgemaakt in Vandaag Inside Oranje, De Oranjezomer of Het Oranje Café.
Laat elke dag je voorspellingen achter, strijd mee om de titel De Meestervoorspeller en bewijs dat jij dé voetbalexpert van Nederland bent! 🏆

Elke dag maak je kans op een cheque ter waarde van EUR 250,- te besteden op Voetbalshop.nl. Ook kom je als dagwinnaar in aanmerking voor een felbegeerde plek in het finalespel op zondag 19 juli.

https://www.vandaaginside.nl/de-meestervoorspeller

]POLL
  dinsdag 16 juni 2026 @ 17:12:01 #185
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221061882
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 15:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
In de uitzending om 20.00 uur zit Job Knoester aan tafel en nemen Merel Ek en Kjeld Nuis plaats aan de bar.
In de uitzending om 23.00 uur zit Job Knoester opnieuw aan tafel. Merel Ek en Mart de Kruif zitten dan aan de bar.
Effe gezellig over de oorlog in Iran babbelen na een potje voetbal en daarna lekker naar bed.

Wat wil een mens nog meer :s)
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221062158
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 15:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
In de uitzending om 20.00 uur zit Job Knoester aan tafel en nemen Merel Ek en Kjeld Nuis plaats aan de bar.
In de uitzending om 23.00 uur zit Job Knoester opnieuw aan tafel. Merel Ek en Mart de Kruif zitten dan aan de bar.
ook job en merel boeien geen fuck nu. Blijkbaar hebben alle voetbal analisten, op valentijn na, ze uitgekotst? :P
hardcoholic
pi_221062181
beter zou zijn 1 " alternatieve" gast mbt politiek of geopolitiek en voor de rest voetbal kenners die lekker mee ouwehoeren.
hardcoholic
pi_221062201
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 18:13 schreef Ferdii het volgende:
beter zou zijn 1 " alternatieve" gast mbt politiek of geopolitiek en voor de rest voetbal kenners die lekker mee ouwehoeren.
Kaj Sierhuis vind ik goed bij het WK Ontbijt. Zie liever zo iemand aan tafel meepraten dan wat er nu zit, ja. Ze zitten blijkbaar niet ruim in de gasten. Ze melken het nu wel echt tot de laatste druppel uit.
pi_221062616
quote:
81s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:12 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Effe gezellig over de oorlog in Iran babbelen na een potje voetbal en daarna lekker naar bed.

Wat wil een mens nog meer :s)
Ja Derksen kan daar geen genoeg van krijgen, maar de rest wil het wel graag over voetbal hebben. Johan snapt maar niet dat zijn mening over het wereldleed niemand ook maar een snars interesseert. Hij denkt dat hij heel bepalend hier in is en dat de mensheid moet horen wat meneer Derksen er van vind. Ik kan hem uit de droom helpen: dat is niet waar...Blijf lekker in Grolloo en ga plaatjes draaien. Doei!
Er schijnt nu ook wat wrijving te wezen tussen de heren, dus dat gaat niet lang goed...
Allemaal cabaretteketet!
pi_221062875
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 19:09 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ja Derksen kan daar geen genoeg van krijgen, maar de rest wil het wel graag over voetbal hebben. Johan snapt maar niet dat zijn mening over het wereldleed niemand ook maar een snars interesseert. Hij denkt dat hij heel bepalend hier in is en dat de mensheid moet horen wat meneer Derksen er van vind. Ik kan hem uit de droom helpen: dat is niet waar...Blijf lekker in Grolloo en ga plaatjes draaien. Doei!
Er schijnt nu ook wat wrijving te wezen tussen de heren, dus dat gaat niet lang goed...
Oh?
pi_221063068
Terechte Sierd bash.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 16 juni 2026 @ 20:14:28 #192
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_221063099
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 18:16 schreef Halcon het volgende:

[..]
Kaj Sierhuis vind ik goed bij het WK Ontbijt. Zie liever zo iemand aan tafel meepraten dan wat er nu zit, ja. Ze zitten blijkbaar niet ruim in de gasten. Ze melken het nu wel echt tot de laatste druppel uit.
Dat soort types gaan echt niet bij een labiele Gijp aan tafel zitten. Probleem van Vandaag Inside dat ze gewoon geen goede gasten krijgen. Alleen mensen die heel graag op tv willen. Of politici in verkiezingstijd.
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_221063139
Johan oude boze witte man
pi_221063164
Nederland kan het niet, maar Japanners wel, apart
  dinsdag 16 juni 2026 @ 20:43:34 #195
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221063301
Nepo inside verdedigen.

Chanant
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 16 juni 2026 @ 22:02:54 #196
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221064612
Merel ff voor 300 euro naar de kapper geweest :o :|W
  dinsdag 16 juni 2026 @ 22:16:34 #197
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_221064799
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 22:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Merel ff voor 300 euro naar de kapper geweest :o :|W
Beetje een goede kapper zit je zo aan als vrouw.
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  dinsdag 16 juni 2026 @ 22:21:57 #198
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_221064917
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 21:02 schreef Battlecruiser het volgende:

[..]
Helaas zijn Marokkanen ook oververtegenwoordigd in witwassen en corruptie…
Bedankt voor deze informatie.
Rini dankjewel.
pi_221066016
Dit is een hele slechte act
pi_221066017
Wat een act :')
  woensdag 17 juni 2026 @ 02:15:56 #201
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221066502
Vi oranje is wel echt kut zeg? -O-
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_221066724
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 23:19 schreef Dutch_view het volgende:
Dit is een hele slechte act
Als je je hiervoor laat lenen wil je wel heel erg graag op tv komen
pi_221067097
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 02:15 schreef Parafernalia het volgende:
Vi oranje is wel echt kut zeg? -O-
Eens. Dit is vlees noch vis. Twee uitzendingen is gewoon te veel. Wat mij betreft was één uitzending en dan hoofdmoot voetbal gewoon beter geweest.
  woensdag 17 juni 2026 @ 10:43:20 #204
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221068195
In de uitzending om 18.00 uur zit Wierd Duk aan tafel en nemen Arend Jan Boekestijn en Chris Woerts plaats aan de bar. Datzelfde geldt voor de uitzending van 20.55 uur.
pi_221068403
Arend Jan Boekenlul, waar heeft die verdedigende middenvelder gespeeld dan?
pi_221068411
Weten we zeker dat die kijkcijfers wel kloppen?
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 12:07:24 #208
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221068666
quote:
Genee :')

Wat een moralistische schijnheil
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221068803
Vanavond dus geen 23:00 uur uitzending.. en ook geen nieuws van de dag om 18:00 uur. Raar.
pi_221071425
Wierd :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')