Eens. Dit is vlees noch vis. Twee uitzendingen is gewoon te veel. Wat mij betreft was één uitzending en dan hoofdmoot voetbal gewoon beter geweest.quote:
Geneequote:Op woensdag 17 juni 2026 11:53 schreef Tasmaniak het volgende:
Misleidende titel:
https://www.mediacourant.(...)ocriet-zaadschieter/
VI zit al op het Nieuws van de Dag slot.quote:Op woensdag 17 juni 2026 12:36 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Vanavond dus geen 23:00 uur uitzending.. en ook geen nieuws van de dag om 18:00 uur. Raar.
Klopt, dat is niet racistisch.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:35 schreef DrDentz het volgende:
"Afrikanen kunnen niet biljarten, die willen gooien met die ballen"
Is dat niet racistisch?
Proberen ze überhaupt nog andere gasten te krijgen?!quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
In de uitzending om 20.00 uur zit Tina Nijkamp aan tafel en nemen Dave Maasland en Bas Nijhuis plaats aan de bar. Datzelfde geldt voor de uitzending van 23.00 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |