abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 juni 2026 @ 02:15:56 #201
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221066502
Vi oranje is wel echt kut zeg? -O-
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_221066724
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 23:19 schreef Dutch_view het volgende:
Dit is een hele slechte act
Als je je hiervoor laat lenen wil je wel heel erg graag op tv komen
pi_221067097
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 02:15 schreef Parafernalia het volgende:
Vi oranje is wel echt kut zeg? -O-
Eens. Dit is vlees noch vis. Twee uitzendingen is gewoon te veel. Wat mij betreft was één uitzending en dan hoofdmoot voetbal gewoon beter geweest.
  woensdag 17 juni 2026 @ 10:43:20 #204
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221068195
In de uitzending om 18.00 uur zit Wierd Duk aan tafel en nemen Arend Jan Boekestijn en Chris Woerts plaats aan de bar. Datzelfde geldt voor de uitzending van 20.55 uur.
pi_221068403
Arend Jan Boekenlul, waar heeft die verdedigende middenvelder gespeeld dan?
pi_221068411
Weten we zeker dat die kijkcijfers wel kloppen?
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 12:07:24 #208
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221068666
quote:
Genee :')

Wat een moralistische schijnheil
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221068803
Vanavond dus geen 23:00 uur uitzending.. en ook geen nieuws van de dag om 18:00 uur. Raar.
pi_221071425
Wierd :r
pi_221071436
Zonde van dat voedsel dat dadelijk in de afvalbak gaat. Derksen zal wel zeggen dat het ongehoord is want mensen gaan in Nederland naar de voedselbank.
Het ligt aan de instanties zelf
  woensdag 17 juni 2026 @ 18:18:15 #212
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221071448
WierdGOD
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221071486
Fittie tussen Wierd duk en Arend Jan. :')
Ga gvd Portugal Congo voorbeschouwen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221071495
:D _O-
pi_221071603
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 12:36 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Vanavond dus geen 23:00 uur uitzending.. en ook geen nieuws van de dag om 18:00 uur. Raar.
VI zit al op het Nieuws van de Dag slot.
Engeland is pas om 00:00 +/- afgelopen

:lijstje:
pi_221073752
Leuk hoor die sproetjes bij Noa :)
pi_221073858
Orgel Joke genot
  woensdag 17 juni 2026 @ 21:32:06 #218
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221073880
_O-
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221073903
"Afrikanen kunnen niet biljarten, die willen gooien met die ballen"

Is dat niet racistisch?
pi_221073983
Chris weer lekker voor lul gezet met zijn gebit en lacht lekker schaapachtig mee :D
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:09:42 #221
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221074330
Oké de uitzendingen van vanavond kan ik dus gewoon wissen.

Benieuwd wanneer ze het weer over de kijkcijfers gaan hebben! Echt ongelooflijk boeiend :')
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_221076510
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:35 schreef DrDentz het volgende:
"Afrikanen kunnen niet biljarten, die willen gooien met die ballen"

Is dat niet racistisch?
Klopt, dat is niet racistisch.
  donderdag 18 juni 2026 @ 10:06:40 #223
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221077561
In de uitzending om 20.00 uur zit Tina Nijkamp aan tafel en nemen Dave Maasland en Bas Nijhuis plaats aan de bar. Datzelfde geldt voor de uitzending van 23.00 uur.
pi_221077611
quote:
6s.gif Op donderdag 18 juni 2026 10:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
In de uitzending om 20.00 uur zit Tina Nijkamp aan tafel en nemen Dave Maasland en Bas Nijhuis plaats aan de bar. Datzelfde geldt voor de uitzending van 23.00 uur.
Proberen ze überhaupt nog andere gasten te krijgen?!
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  donderdag 18 juni 2026 @ 12:20:03 #225
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_221078441
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 02:15 schreef Parafernalia het volgende:
Vi oranje is wel echt kut zeg? -O-
Ja, in 2010 was het nog echt heel leuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')