abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 juni 2026 @ 13:50:58 #151
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_221037817
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 23:11 schreef Halcon het volgende:
Opsporing Verzocht is allemaal beeldvorming ja :')
Hij zei dat wanneer criminaliteit op één hoop wordt gegooid het zo is dat in opsporing verzocht veel misdaden worden behandeld waar Marokkanen tot de daders behoren. Wat hij aan nuance aanbracht was dat er ook veel criminele autochtonen zijn, maar dat die vaak in witwassen en corruptie zitten. En dat vindt de boze witte man niet zo erg.
Rini dankjewel.
  zondag 14 juni 2026 @ 14:02:52 #152
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221037885
quote:
6s.gif Op zondag 14 juni 2026 12:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Ik zou ook gaan drinken als ik daar zou zitten.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221049544
quote:
In de uitzending om 20:00 uur zit Henk de Jong aan tafel en nemen Gerard Joling en Bas Nijhuis plaats aan de bar.

In de uitzending om 23:00 uur zit Tina Nijkamp aan tafel. Gerard Joling en Bas Nijhuis zitten dan aan de bar.
Wanneer hebben ze door dat niemand meer op de act van Bas zit te wachten?
  maandag 15 juni 2026 @ 12:33:21 #154
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221049723
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:09 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Wanneer hebben ze door dat niemand meer op de act van Bas zit te wachten?
Zolang Helene nog een tv programma mag presenteren verwacht ik helemaal nergens meer iets van
pi_221050077
quote:
6s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:33 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Zolang Helene nog een tv programma mag presenteren verwacht ik helemaal nergens meer iets van
Ik vind haar en veel van haar gasten zo onbenullig dat ik het inmiddels meestal maar oversla. Dat Gijpkind bijvoorbeeld... sorry hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tasmaniak op 15-06-2026 13:13:38 ]
pi_221050108
Nou Tina Nijkamp, hoeveel mensen hebben er gekeken naar NL Japan, vertel het me, geef me de details.
  maandag 15 juni 2026 @ 13:15:52 #157
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221050417
Gerard Joling treedt maandagavond op bij Vandaag Inside Oranje!

Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp zijn maandagavond weer te zien met een dubbele uitzending van Vandaag Inside Oranje. Niemand minder dan Gerard Joling treedt vanavond op én neemt plaats aan de bar.

In de uitzending om 20:00 uur zit Henk de Jong aan tafel en nemen Gerard Joling en Bas Nijhuis plaats aan de bar.
In de uitzending om 23:00 uur zit Tina Nijkamp aan tafel. Gerard Joling en Bas Nijhuis zitten dan aan de bar.
  maandag 15 juni 2026 @ 13:17:42 #158
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221050449
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:52 schreef Tasmaniak het volgende:
Ik vind haar en veel van haar gasten zo onbenullig dat ik het inmiddels meestal maar oversla. Dat Gijpkind bijvoorbeeld... sorry hoor.
TV / [SBS6] Het Oranje café vol met Nepo baby’s

4 kleuters op een rij in apart programma :') _O-
  maandag 15 juni 2026 @ 13:21:10 #159
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221050480
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:52 schreef Tasmaniak het volgende:
Dat Gijpkind bijvoorbeeld... sorry hoor.
twitter
pi_221050591
quote:
6s.gif Op maandag 15 juni 2026 13:17 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
TV / [SBS6] Het Oranje café vol met Nepo baby’s

4 kleuters op een rij in apart programma :') _O-
Wel goed dat Victor Vlam het gewoon durft te benoemen, als enige uit het wereldje:
twitter
pi_221050599
quote:
6s.gif Op maandag 15 juni 2026 13:17 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
TV / [SBS6] Het Oranje café vol met Nepo baby’s

4 kleuters op een rij in apart programma :') _O-
Zelfs Ajax wordt geleid door een nepobaby tegenwoordig, zoontje van Johan
pi_221050632
Normaal gesproken sloopt Derksen zo'n programma als nepocafe en doet Gijp nog een gebbetje. Maar waarschijnlijk zal het niet ter sprake komen en benut Wilfriet die tijd om zijn nummer te pluggen.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_221050735
Misschien moet Nicky een bepaalde overdreven lach gaan cultiveren, dat heeft ook gewerkt bij zijn vader, en Rutger probeert dat trucje te herhalen.
pi_221051171
Volgens mij voelt Johan zich gepasseerd voor het programma Mischa en de mannen die het beter weten. "Mischa Blok portretteert vier mannen die het beter weten. Met Wierd Duk, Maarten van Rossem, Victor Vlam en Maurice de Hond."

Johan:
"Ik begrijp niet dat die ijdeltuiten daar ja tegen zeggen.."
"Als je daaraan meedoet vind je dat je mening heel belangrijk is!"
"Ik vind de namen die eraan meedoen niet aansprekend."
"Ik begrijp niet wat Victor Vlam daar doet, dat blijft een onbeduidende duider in het podcast-circuit."
"Ik ben iedere avond op tv, ik heb niet de behoefte om op een andere zender uitleg te geven."
"Ik ben hier niet voor gevraagd, maar ik zou er sowieso niet aan meedoen, ik denk dat ze daarom mij overgeslagen hebben."
"Ik voel mij trouwens helemaal niet gepasseerd, ik zou aan een tv-interview helemaal niet meedoen, want het is niet live, dan gaan mensen het uit elkaar zitten knippen."
  maandag 15 juni 2026 @ 16:14:58 #166
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_221051603
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 13:32 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Wel goed dat Victor Vlam het gewoon durft te benoemen, als enige uit het wereldje:
[ x ]
Hij heeft gelijk, maar hij duidt met die laatste zin op zichzelf en dat is dan weer een misvatting.
Rini dankjewel.
pi_221051898
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:14 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Hij heeft gelijk, maar hij duidt met die laatste zin op zichzelf en dat is dan weer een misvatting.
Nou ja, hij was onlangs nog mee met de Oranjezomer naar Curaçao, dus dat valt denk ik wel mee (al had hij ongetwijfeld gehoopt op een doorbraak bij VI). Ik vind het eigenlijk juist wel dapper dat hij dit, nota bene als een van de vaste gasten van Hélène, toch durft te zeggen. Het kan hem ook zomaar de kop kosten bij SBS6.

Zelfs bij VI merk je steeds meer dat er toch onderwerpen zijn waarover de mannen geacht worden niet het achterste van hun tong te laten zien.
pi_221053969
*O* *O* *O* *O*
pi_221054000
Joling AIDS.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221054090
Achterlijke AI leader.

Jammer voor zo’n groot programma
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221054143
Johan: "Japan heeft niet 1 kopduel gewonnen"
Redactie start filmpje in waar Japan scoort uit een kopduel
  Moderator maandag 15 juni 2026 @ 20:18:12 #172
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221054205
HAHA Dumfries
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221054238
2-2 was idd gewoon houdbaar, goed dat t nog genoemd wordt.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Moderator maandag 15 juni 2026 @ 20:34:00 #174
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221054375
TOPREPORTAGE

Raymond _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221054393
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:21 schreef kalinhos het volgende:
2-2 was idd gewoon houdbaar, goed dat t nog genoemd wordt.
Dat dacht ik ook.
pi_221054451
Asielzoekers jaaaaaa
pi_221054456
Gerard is wel lekker direct wanneer het om asielzoekers gaat :D
pi_221054775
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 13:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Hij zei dat wanneer criminaliteit op één hoop wordt gegooid het zo is dat in opsporing verzocht veel misdaden worden behandeld waar Marokkanen tot de daders behoren. Wat hij aan nuance aanbracht was dat er ook veel criminele autochtonen zijn, maar dat die vaak in witwassen en corruptie zitten. En dat vindt de boze witte man niet zo erg.
Helaas zijn Marokkanen ook oververtegenwoordigd in witwassen en corruptie…
pi_221057332
Kwalbert gecanceld bij VI 😲😯😮
pi_221057489
Die Joling is zo rustig omdat hij normaal gesproken al 2 flessen wijn in z'n mik heeft.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221057953
Die tweede uitzending is echt niks waard. Bas en Tina hebben ze wel heel makkelijk verdiend, inbreng was niks. Wilfred ook nog doodleuk benoemen en Bas gewoon eerlijk zeggen uurtje factuurtje... Gewoon niet meer uitnodigen.
pi_221061374
ze kunnen daar wel wat gasten met echte voetbal kennis gebruiken. dit gaat nergens over. Deze "mannen" weken wil je geen tina nijkamp aan tafel zien, maakt geen flikker uit hoeveel mensen er keken naar belgie - egypte oid
hardcoholic
  dinsdag 16 juni 2026 @ 15:54:50 #183
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221061511
In de uitzending om 20.00 uur zit Job Knoester aan tafel en nemen Merel Ek en Kjeld Nuis plaats aan de bar.
In de uitzending om 23.00 uur zit Job Knoester opnieuw aan tafel. Merel Ek en Mart de Kruif zitten dan aan de bar.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 15:58:01 #184
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221061523
Het WK Voetbal staat voor de deur en dat betekent: spanning, sensatie en natuurlijk voorspellen!

In De Meestervoorspeller voorspel je elke dag de wedstrijden van de volgende speeldag. Doe jij de meeste juiste voorspellingen? Dan ben jij de dagwinnaar en maak je kans op mooie prijzen. Bovendien krijg je extra erkenning, want de winnaar wordt dagelijks bekendgemaakt in Vandaag Inside Oranje, De Oranjezomer of Het Oranje Café.
Laat elke dag je voorspellingen achter, strijd mee om de titel De Meestervoorspeller en bewijs dat jij dé voetbalexpert van Nederland bent! 🏆

Elke dag maak je kans op een cheque ter waarde van EUR 250,- te besteden op Voetbalshop.nl. Ook kom je als dagwinnaar in aanmerking voor een felbegeerde plek in het finalespel op zondag 19 juli.

https://www.vandaaginside.nl/de-meestervoorspeller

]POLL
  dinsdag 16 juni 2026 @ 17:12:01 #185
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221061882
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 15:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
In de uitzending om 20.00 uur zit Job Knoester aan tafel en nemen Merel Ek en Kjeld Nuis plaats aan de bar.
In de uitzending om 23.00 uur zit Job Knoester opnieuw aan tafel. Merel Ek en Mart de Kruif zitten dan aan de bar.
Effe gezellig over de oorlog in Iran babbelen na een potje voetbal en daarna lekker naar bed.

Wat wil een mens nog meer :s)
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221062158
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 15:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
In de uitzending om 20.00 uur zit Job Knoester aan tafel en nemen Merel Ek en Kjeld Nuis plaats aan de bar.
In de uitzending om 23.00 uur zit Job Knoester opnieuw aan tafel. Merel Ek en Mart de Kruif zitten dan aan de bar.
ook job en merel boeien geen fuck nu. Blijkbaar hebben alle voetbal analisten, op valentijn na, ze uitgekotst? :P
hardcoholic
pi_221062181
beter zou zijn 1 " alternatieve" gast mbt politiek of geopolitiek en voor de rest voetbal kenners die lekker mee ouwehoeren.
hardcoholic
pi_221062201
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 18:13 schreef Ferdii het volgende:
beter zou zijn 1 " alternatieve" gast mbt politiek of geopolitiek en voor de rest voetbal kenners die lekker mee ouwehoeren.
Kaj Sierhuis vind ik goed bij het WK Ontbijt. Zie liever zo iemand aan tafel meepraten dan wat er nu zit, ja. Ze zitten blijkbaar niet ruim in de gasten. Ze melken het nu wel echt tot de laatste druppel uit.
pi_221062616
quote:
81s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:12 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Effe gezellig over de oorlog in Iran babbelen na een potje voetbal en daarna lekker naar bed.

Wat wil een mens nog meer :s)
Ja Derksen kan daar geen genoeg van krijgen, maar de rest wil het wel graag over voetbal hebben. Johan snapt maar niet dat zijn mening over het wereldleed niemand ook maar een snars interesseert. Hij denkt dat hij heel bepalend hier in is en dat de mensheid moet horen wat meneer Derksen er van vind. Ik kan hem uit de droom helpen: dat is niet waar...Blijf lekker in Grolloo en ga plaatjes draaien. Doei!
Er schijnt nu ook wat wrijving te wezen tussen de heren, dus dat gaat niet lang goed...
Allemaal cabaretteketet!
pi_221062875
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 19:09 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ja Derksen kan daar geen genoeg van krijgen, maar de rest wil het wel graag over voetbal hebben. Johan snapt maar niet dat zijn mening over het wereldleed niemand ook maar een snars interesseert. Hij denkt dat hij heel bepalend hier in is en dat de mensheid moet horen wat meneer Derksen er van vind. Ik kan hem uit de droom helpen: dat is niet waar...Blijf lekker in Grolloo en ga plaatjes draaien. Doei!
Er schijnt nu ook wat wrijving te wezen tussen de heren, dus dat gaat niet lang goed...
Oh?
pi_221063068
Terechte Sierd bash.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 16 juni 2026 @ 20:14:28 #192
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_221063099
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 18:16 schreef Halcon het volgende:

[..]
Kaj Sierhuis vind ik goed bij het WK Ontbijt. Zie liever zo iemand aan tafel meepraten dan wat er nu zit, ja. Ze zitten blijkbaar niet ruim in de gasten. Ze melken het nu wel echt tot de laatste druppel uit.
Dat soort types gaan echt niet bij een labiele Gijp aan tafel zitten. Probleem van Vandaag Inside dat ze gewoon geen goede gasten krijgen. Alleen mensen die heel graag op tv willen. Of politici in verkiezingstijd.
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_221063139
Johan oude boze witte man
pi_221063164
Nederland kan het niet, maar Japanners wel, apart
  dinsdag 16 juni 2026 @ 20:43:34 #195
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221063301
Nepo inside verdedigen.

Chanant
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 16 juni 2026 @ 22:02:54 #196
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221064612
Merel ff voor 300 euro naar de kapper geweest :o :|W
  dinsdag 16 juni 2026 @ 22:16:34 #197
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_221064799
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 22:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Merel ff voor 300 euro naar de kapper geweest :o :|W
Beetje een goede kapper zit je zo aan als vrouw.
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  dinsdag 16 juni 2026 @ 22:21:57 #198
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_221064917
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 21:02 schreef Battlecruiser het volgende:

[..]
Helaas zijn Marokkanen ook oververtegenwoordigd in witwassen en corruptie…
Bedankt voor deze informatie.
Rini dankjewel.
pi_221066016
Dit is een hele slechte act
pi_221066017
Wat een act :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')