abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 juni 2026 @ 13:50:58 #151
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_221037817
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 23:11 schreef Halcon het volgende:
Opsporing Verzocht is allemaal beeldvorming ja :')
Hij zei dat wanneer criminaliteit op één hoop wordt gegooid het zo is dat in opsporing verzocht veel misdaden worden behandeld waar Marokkanen tot de daders behoren. Wat hij aan nuance aanbracht was dat er ook veel criminele autochtonen zijn, maar dat die vaak in witwassen en corruptie zitten. En dat vindt de boze witte man niet zo erg.
Rini dankjewel.
  zondag 14 juni 2026 @ 14:02:52 #152
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221037885
quote:
6s.gif Op zondag 14 juni 2026 12:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Ik zou ook gaan drinken als ik daar zou zitten.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221049544
quote:
In de uitzending om 20:00 uur zit Henk de Jong aan tafel en nemen Gerard Joling en Bas Nijhuis plaats aan de bar.

In de uitzending om 23:00 uur zit Tina Nijkamp aan tafel. Gerard Joling en Bas Nijhuis zitten dan aan de bar.
Wanneer hebben ze door dat niemand meer op de act van Bas zit te wachten?
  maandag 15 juni 2026 @ 12:33:21 #154
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221049723
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:09 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Wanneer hebben ze door dat niemand meer op de act van Bas zit te wachten?
Zolang Helene nog een tv programma mag presenteren verwacht ik helemaal nergens meer iets van
pi_221050077
quote:
6s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:33 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Zolang Helene nog een tv programma mag presenteren verwacht ik helemaal nergens meer iets van
Ik vind haar en veel van haar gasten zo onbenullig dat ik het inmiddels meestal maar oversla. Dat Gijpkind bijvoorbeeld... sorry hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tasmaniak op 15-06-2026 13:13:38 ]
pi_221050108
Nou Tina Nijkamp, hoeveel mensen hebben er gekeken naar NL Japan, vertel het me, geef me de details.
  maandag 15 juni 2026 @ 13:15:52 #157
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221050417
Gerard Joling treedt maandagavond op bij Vandaag Inside Oranje!

Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp zijn maandagavond weer te zien met een dubbele uitzending van Vandaag Inside Oranje. Niemand minder dan Gerard Joling treedt vanavond op én neemt plaats aan de bar.

In de uitzending om 20:00 uur zit Henk de Jong aan tafel en nemen Gerard Joling en Bas Nijhuis plaats aan de bar.
In de uitzending om 23:00 uur zit Tina Nijkamp aan tafel. Gerard Joling en Bas Nijhuis zitten dan aan de bar.
  maandag 15 juni 2026 @ 13:17:42 #158
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221050449
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:52 schreef Tasmaniak het volgende:
Ik vind haar en veel van haar gasten zo onbenullig dat ik het inmiddels meestal maar oversla. Dat Gijpkind bijvoorbeeld... sorry hoor.
TV / [SBS6] Het Oranje café vol met Nepo baby’s

4 kleuters op een rij in apart programma :') _O-
  maandag 15 juni 2026 @ 13:21:10 #159
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221050480
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:52 schreef Tasmaniak het volgende:
Dat Gijpkind bijvoorbeeld... sorry hoor.
twitter
pi_221050591
quote:
6s.gif Op maandag 15 juni 2026 13:17 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
TV / [SBS6] Het Oranje café vol met Nepo baby’s

4 kleuters op een rij in apart programma :') _O-
Wel goed dat Victor Vlam het gewoon durft te benoemen, als enige uit het wereldje:
twitter
pi_221050599
quote:
6s.gif Op maandag 15 juni 2026 13:17 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
TV / [SBS6] Het Oranje café vol met Nepo baby’s

4 kleuters op een rij in apart programma :') _O-
Zelfs Ajax wordt geleid door een nepobaby tegenwoordig, zoontje van Johan
pi_221050632
Normaal gesproken sloopt Derksen zo'n programma als nepocafe en doet Gijp nog een gebbetje. Maar waarschijnlijk zal het niet ter sprake komen en benut Wilfriet die tijd om zijn nummer te pluggen.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_221050735
Misschien moet Nicky een bepaalde overdreven lach gaan cultiveren, dat heeft ook gewerkt bij zijn vader, en Rutger probeert dat trucje te herhalen.
pi_221051171
Volgens mij voelt Johan zich gepasseerd voor het programma Mischa en de mannen die het beter weten. "Mischa Blok portretteert vier mannen die het beter weten. Met Wierd Duk, Maarten van Rossem, Victor Vlam en Maurice de Hond."

Johan:
"Ik begrijp niet dat die ijdeltuiten daar ja tegen zeggen.."
"Als je daaraan meedoet vind je dat je mening heel belangrijk is!"
"Ik vind de namen die eraan meedoen niet aansprekend."
"Ik begrijp niet wat Victor Vlam daar doet, dat blijft een onbeduidende duider in het podcast-circuit."
"Ik ben iedere avond op tv, ik heb niet de behoefte om op een andere zender uitleg te geven."
"Ik ben hier niet voor gevraagd, maar ik zou er sowieso niet aan meedoen, ik denk dat ze daarom mij overgeslagen hebben."
"Ik voel mij trouwens helemaal niet gepasseerd, ik zou aan een tv-interview helemaal niet meedoen, want het is niet live, dan gaan mensen het uit elkaar zitten knippen."
  maandag 15 juni 2026 @ 16:14:58 #166
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_221051603
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 13:32 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Wel goed dat Victor Vlam het gewoon durft te benoemen, als enige uit het wereldje:
[ x ]
Hij heeft gelijk, maar hij duidt met die laatste zin op zichzelf en dat is dan weer een misvatting.
Rini dankjewel.
pi_221051898
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:14 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Hij heeft gelijk, maar hij duidt met die laatste zin op zichzelf en dat is dan weer een misvatting.
Nou ja, hij was onlangs nog mee met de Oranjezomer naar Curaçao, dus dat valt denk ik wel mee (al had hij ongetwijfeld gehoopt op een doorbraak bij VI). Ik vind het eigenlijk juist wel dapper dat hij dit, nota bene als een van de vaste gasten van Hélène, toch durft te zeggen. Het kan hem ook zomaar de kop kosten bij SBS6.

Zelfs bij VI merk je steeds meer dat er toch onderwerpen zijn waarover de mannen geacht worden niet het achterste van hun tong te laten zien.
pi_221053969
*O* *O* *O* *O*
pi_221054000
Joling AIDS.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221054090
Achterlijke AI leader.

Jammer voor zo’n groot programma
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221054143
Johan: "Japan heeft niet 1 kopduel gewonnen"
Redactie start filmpje in waar Japan scoort uit een kopduel
  Moderator maandag 15 juni 2026 @ 20:18:12 #172
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221054205
HAHA Dumfries
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221054238
2-2 was idd gewoon houdbaar, goed dat t nog genoemd wordt.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Moderator maandag 15 juni 2026 @ 20:34:00 #174
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221054375
TOPREPORTAGE

Raymond _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221054393
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:21 schreef kalinhos het volgende:
2-2 was idd gewoon houdbaar, goed dat t nog genoemd wordt.
Dat dacht ik ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')