abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221054451
Asielzoekers jaaaaaa
pi_221054456
Gerard is wel lekker direct wanneer het om asielzoekers gaat :D
pi_221054775
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 13:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Hij zei dat wanneer criminaliteit op één hoop wordt gegooid het zo is dat in opsporing verzocht veel misdaden worden behandeld waar Marokkanen tot de daders behoren. Wat hij aan nuance aanbracht was dat er ook veel criminele autochtonen zijn, maar dat die vaak in witwassen en corruptie zitten. En dat vindt de boze witte man niet zo erg.
Helaas zijn Marokkanen ook oververtegenwoordigd in witwassen en corruptie…
pi_221057332
Kwalbert gecanceld bij VI 😲😯😮
pi_221057489
Die Joling is zo rustig omdat hij normaal gesproken al 2 flessen wijn in z'n mik heeft.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221057953
Die tweede uitzending is echt niks waard. Bas en Tina hebben ze wel heel makkelijk verdiend, inbreng was niks. Wilfred ook nog doodleuk benoemen en Bas gewoon eerlijk zeggen uurtje factuurtje... Gewoon niet meer uitnodigen.
pi_221061374
ze kunnen daar wel wat gasten met echte voetbal kennis gebruiken. dit gaat nergens over. Deze "mannen" weken wil je geen tina nijkamp aan tafel zien, maakt geen flikker uit hoeveel mensen er keken naar belgie - egypte oid
hardcoholic
  dinsdag 16 juni 2026 @ 15:54:50 #183
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221061511
In de uitzending om 20.00 uur zit Job Knoester aan tafel en nemen Merel Ek en Kjeld Nuis plaats aan de bar.
In de uitzending om 23.00 uur zit Job Knoester opnieuw aan tafel. Merel Ek en Mart de Kruif zitten dan aan de bar.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 15:58:01 #184
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221061523
Het WK Voetbal staat voor de deur en dat betekent: spanning, sensatie en natuurlijk voorspellen!

In De Meestervoorspeller voorspel je elke dag de wedstrijden van de volgende speeldag. Doe jij de meeste juiste voorspellingen? Dan ben jij de dagwinnaar en maak je kans op mooie prijzen. Bovendien krijg je extra erkenning, want de winnaar wordt dagelijks bekendgemaakt in Vandaag Inside Oranje, De Oranjezomer of Het Oranje Café.
Laat elke dag je voorspellingen achter, strijd mee om de titel De Meestervoorspeller en bewijs dat jij dé voetbalexpert van Nederland bent! 🏆

Elke dag maak je kans op een cheque ter waarde van EUR 250,- te besteden op Voetbalshop.nl. Ook kom je als dagwinnaar in aanmerking voor een felbegeerde plek in het finalespel op zondag 19 juli.

https://www.vandaaginside.nl/de-meestervoorspeller

]POLL
  dinsdag 16 juni 2026 @ 17:12:01 #185
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221061882
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 15:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
In de uitzending om 20.00 uur zit Job Knoester aan tafel en nemen Merel Ek en Kjeld Nuis plaats aan de bar.
In de uitzending om 23.00 uur zit Job Knoester opnieuw aan tafel. Merel Ek en Mart de Kruif zitten dan aan de bar.
Effe gezellig over de oorlog in Iran babbelen na een potje voetbal en daarna lekker naar bed.

Wat wil een mens nog meer :s)
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221062158
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 15:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
In de uitzending om 20.00 uur zit Job Knoester aan tafel en nemen Merel Ek en Kjeld Nuis plaats aan de bar.
In de uitzending om 23.00 uur zit Job Knoester opnieuw aan tafel. Merel Ek en Mart de Kruif zitten dan aan de bar.
ook job en merel boeien geen fuck nu. Blijkbaar hebben alle voetbal analisten, op valentijn na, ze uitgekotst? :P
hardcoholic
pi_221062181
beter zou zijn 1 " alternatieve" gast mbt politiek of geopolitiek en voor de rest voetbal kenners die lekker mee ouwehoeren.
hardcoholic
pi_221062201
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 18:13 schreef Ferdii het volgende:
beter zou zijn 1 " alternatieve" gast mbt politiek of geopolitiek en voor de rest voetbal kenners die lekker mee ouwehoeren.
Kaj Sierhuis vind ik goed bij het WK Ontbijt. Zie liever zo iemand aan tafel meepraten dan wat er nu zit, ja. Ze zitten blijkbaar niet ruim in de gasten. Ze melken het nu wel echt tot de laatste druppel uit.
pi_221062616
quote:
81s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:12 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Effe gezellig over de oorlog in Iran babbelen na een potje voetbal en daarna lekker naar bed.

Wat wil een mens nog meer :s)
Ja Derksen kan daar geen genoeg van krijgen, maar de rest wil het wel graag over voetbal hebben. Johan snapt maar niet dat zijn mening over het wereldleed niemand ook maar een snars interesseert. Hij denkt dat hij heel bepalend hier in is en dat de mensheid moet horen wat meneer Derksen er van vind. Ik kan hem uit de droom helpen: dat is niet waar...Blijf lekker in Grolloo en ga plaatjes draaien. Doei!
Er schijnt nu ook wat wrijving te wezen tussen de heren, dus dat gaat niet lang goed...
Allemaal cabaretteketet!
pi_221062875
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 19:09 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ja Derksen kan daar geen genoeg van krijgen, maar de rest wil het wel graag over voetbal hebben. Johan snapt maar niet dat zijn mening over het wereldleed niemand ook maar een snars interesseert. Hij denkt dat hij heel bepalend hier in is en dat de mensheid moet horen wat meneer Derksen er van vind. Ik kan hem uit de droom helpen: dat is niet waar...Blijf lekker in Grolloo en ga plaatjes draaien. Doei!
Er schijnt nu ook wat wrijving te wezen tussen de heren, dus dat gaat niet lang goed...
Oh?
pi_221063068
Terechte Sierd bash.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 16 juni 2026 @ 20:14:28 #192
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_221063099
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 18:16 schreef Halcon het volgende:

[..]
Kaj Sierhuis vind ik goed bij het WK Ontbijt. Zie liever zo iemand aan tafel meepraten dan wat er nu zit, ja. Ze zitten blijkbaar niet ruim in de gasten. Ze melken het nu wel echt tot de laatste druppel uit.
Dat soort types gaan echt niet bij een labiele Gijp aan tafel zitten. Probleem van Vandaag Inside dat ze gewoon geen goede gasten krijgen. Alleen mensen die heel graag op tv willen. Of politici in verkiezingstijd.
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_221063139
Johan oude boze witte man
pi_221063164
Nederland kan het niet, maar Japanners wel, apart
  dinsdag 16 juni 2026 @ 20:43:34 #195
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221063301
Nepo inside verdedigen.

Chanant
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 16 juni 2026 @ 22:02:54 #196
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221064612
Merel ff voor 300 euro naar de kapper geweest :o :|W
  dinsdag 16 juni 2026 @ 22:16:34 #197
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_221064799
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 22:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Merel ff voor 300 euro naar de kapper geweest :o :|W
Beetje een goede kapper zit je zo aan als vrouw.
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  dinsdag 16 juni 2026 @ 22:21:57 #198
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_221064917
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 21:02 schreef Battlecruiser het volgende:

[..]
Helaas zijn Marokkanen ook oververtegenwoordigd in witwassen en corruptie…
Bedankt voor deze informatie.
Rini dankjewel.
pi_221066016
Dit is een hele slechte act
pi_221066017
Wat een act :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')