VI zit al op het Nieuws van de Dag slot.quote:Op woensdag 17 juni 2026 12:36 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Vanavond dus geen 23:00 uur uitzending.. en ook geen nieuws van de dag om 18:00 uur. Raar.
Klopt, dat is niet racistisch.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:35 schreef DrDentz het volgende:
"Afrikanen kunnen niet biljarten, die willen gooien met die ballen"
Is dat niet racistisch?
Proberen ze überhaupt nog andere gasten te krijgen?!quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
In de uitzending om 20.00 uur zit Tina Nijkamp aan tafel en nemen Dave Maasland en Bas Nijhuis plaats aan de bar. Datzelfde geldt voor de uitzending van 23.00 uur.
Nou nou nou nou nouquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:09 schreef casita het volgende:
Tina telraam vals kutwijf en maar RTL afzeiken nou jou tijd komt nog als ze je uitkotsen kan je nergens meer terecht.
Sorry moest het even kwijt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |