abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221071436
Zonde van dat voedsel dat dadelijk in de afvalbak gaat. Derksen zal wel zeggen dat het ongehoord is want mensen gaan in Nederland naar de voedselbank.
Het ligt aan de instanties zelf
  woensdag 17 juni 2026 @ 18:18:15 #212
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221071448
WierdGOD
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221071486
Fittie tussen Wierd duk en Arend Jan. :')
Ga gvd Portugal Congo voorbeschouwen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221071495
:D _O-
pi_221071603
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 12:36 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Vanavond dus geen 23:00 uur uitzending.. en ook geen nieuws van de dag om 18:00 uur. Raar.
VI zit al op het Nieuws van de Dag slot.
Engeland is pas om 00:00 +/- afgelopen

:lijstje:
pi_221073752
Leuk hoor die sproetjes bij Noa :)
pi_221073858
Orgel Joke genot
  woensdag 17 juni 2026 @ 21:32:06 #218
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221073880
_O-
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221073903
"Afrikanen kunnen niet biljarten, die willen gooien met die ballen"

Is dat niet racistisch?
pi_221073983
Chris weer lekker voor lul gezet met zijn gebit en lacht lekker schaapachtig mee :D
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:09:42 #221
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221074330
Oké de uitzendingen van vanavond kan ik dus gewoon wissen.

Benieuwd wanneer ze het weer over de kijkcijfers gaan hebben! Echt ongelooflijk boeiend :')
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_221076510
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:35 schreef DrDentz het volgende:
"Afrikanen kunnen niet biljarten, die willen gooien met die ballen"

Is dat niet racistisch?
Klopt, dat is niet racistisch.
  donderdag 18 juni 2026 @ 10:06:40 #223
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221077561
In de uitzending om 20.00 uur zit Tina Nijkamp aan tafel en nemen Dave Maasland en Bas Nijhuis plaats aan de bar. Datzelfde geldt voor de uitzending van 23.00 uur.
pi_221077611
quote:
6s.gif Op donderdag 18 juni 2026 10:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
In de uitzending om 20.00 uur zit Tina Nijkamp aan tafel en nemen Dave Maasland en Bas Nijhuis plaats aan de bar. Datzelfde geldt voor de uitzending van 23.00 uur.
Proberen ze überhaupt nog andere gasten te krijgen?!
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  donderdag 18 juni 2026 @ 12:20:03 #225
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_221078441
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 02:15 schreef Parafernalia het volgende:
Vi oranje is wel echt kut zeg? -O-
Ja, in 2010 was het nog echt heel leuk.
pi_221082100
Telraam Tina.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221082121
Omakutje punt nl
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221082197
Haha, je kan ook te ver gaan _O-
pi_221082198
HAHHAHAHHAHAHAHAHA RAYMOND :D Legend


Beetje Sierd de Vos van dit WK :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221082412
Tina Telraam en de rest aan tafel over nepobaby's, maar heel toevallig niet over hun eigen nepobaby's. :')
pi_221082581
Tina telraam vals kutwijf en maar RTL afzeiken nou jou tijd komt nog als ze je uitkotsen kan je nergens meer terecht.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:11:57 #232
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221082604
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:09 schreef casita het volgende:
Tina telraam vals kutwijf en maar RTL afzeiken nou jou tijd komt nog als ze je uitkotsen kan je nergens meer terecht.
Nou nou nou nou nou _O-
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221082693
:@
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:11 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Nou nou nou nou nou _O-
Sorry moest het even kwijt. :@
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:31:59 #234
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221082884
Ze heeft wel een ander pakje aan straks om 22.00 *O* _O-
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:36:46 #235
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221082960
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:19 schreef casita het volgende:
:@
[..]
Sorry moest het even kwijt. :@
Vond het wel vermakelijk hoor ^O^
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  donderdag 18 juni 2026 @ 23:04:51 #236
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221084172
JAAAAAA KIJKCIJFERS
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221084236
Schoolkrant item van nepo Noah
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221084255
Je zult Noah zijn en de hele tijd zo'n boomer die in je oortje tettert met seksueel getinte grappen
pi_221084291
Uiteraard heeft haar vriendje ook een baantje bij Talpa.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221084400
Waarom zijn ze zo wereldvreemd dat ze niet weten dat "Michael" nu in de bioscopen draait.. 😐

"Bedoel je die Netflix serie, lieverd?"
"Dat is een hele oude film, daar ben ik met mn kinderen heen geweest!" (???)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')