abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 juni 2026 @ 08:24:15 #241
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221085346


Aandachtsmevrouwtje verstaat haar 'vak'.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  vrijdag 19 juni 2026 @ 11:34:07 #242
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221086783
Wéér Tina.. Ongelooflijk
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_221086828
quote:
12s.gif Op donderdag 18 juni 2026 10:15 schreef mitt het volgende:

[..]
Proberen ze überhaupt nog andere gasten te krijgen?!
Denk het niet. Goedele ook al weer gecancelled omdat ze de laatste keer dat ze er was op een donderdag iets heeft gezegd over Duk die dag ervoor.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 11:47:05 #244
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221086873
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:40 schreef Radegast het volgende:

[..]
Denk het niet. Goedele ook al weer gecancelled omdat ze de laatste keer dat ze er was op een donderdag iets heeft gezegd over Duk die dag ervoor.
en ze hebben zo'n hekel aan cancellen
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 19 juni 2026 @ 13:00:04 #245
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221087286
Valentijn Driessen kraakt restaurant volledig af: ‘Aanbevolen door de FIFA’
In de voetbalpodcast Kick-off Oranje gaat het over een bezoek aan een restaurant van Valentijn Driessen. Klik hier om de hele podcast te beluisteren.

https://www.telegraaf.nl/(...)-fifa/157452066.html

_O_
  vrijdag 19 juni 2026 @ 13:32:19 #246
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221087588
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 13:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
Valentijn Driessen kraakt restaurant volledig af: ‘Aanbevolen door de FIFA’
In de voetbalpodcast Kick-off Oranje gaat het over een bezoek aan een restaurant van Valentijn Driessen. Klik hier om de hele podcast te beluisteren.

https://www.telegraaf.nl/(...)-fifa/157452066.html

_O_
_O-
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  vrijdag 19 juni 2026 @ 16:00:37 #247
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_221089171
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:09 schreef casita het volgende:
Tina telraam vals kutwijf en maar RTL afzeiken nou jou tijd komt nog als ze je uitkotsen kan je nergens meer terecht.
Er komen tribunalen!
Rini dankjewel.
pi_221098950
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:34 schreef Parafernalia het volgende:
Wéér Tina.. Ongelooflijk
Bizar, het gebrek aan afwisseling begint wel echt vervelend te worden. Wat een flopseizoen zo, ook met die verschrikkelijke Curacao-trip.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 22:15:30 #249
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221103618
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 17:04 schreef ISVV het volgende:

[..]
Bizar, het gebrek aan afwisseling begint wel echt vervelend te worden. Wat een flopseizoen zo, ook met die verschrikkelijke Curacao-trip.
ja dat sloeg ook echt nergens op. Ik dacht dat ze vanuit curaçao het WK gingen doen
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_221103662
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:15 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
ja dat sloeg ook echt nergens op. Ik dacht dat ze vanuit curaçao het WK gingen doen
Gemiste kans om niet tussen de nachtwedstrijden door wat te doen vanuit Curacao. Mits betere gasten aan tafel.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 22:28:53 #251
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221103805
Ik vind Valentijn overigens wel leuk. Net als de rest een karikatuur van zichzelf, maar vind 'm toch altijd weer grappig :@
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_221103893
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:15 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
ja dat sloeg ook echt nergens op. Ik dacht dat ze vanuit curaçao het WK gingen doen
Dat was ook eerst het plan volgens mij, maar later hebben ze het naar voren geschoven en zaten ze een paar weken zonder reden op Curaçao
pi_221118140
Bekijk deze YouTube-video

Geen liefde voor de Witte Chinees
  maandag 22 juni 2026 @ 18:00:06 #254
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221119460
Kick
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 18:13:32 #255
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221119535
Hij hapert niet. Ok René.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 18:41:26 #256
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221119724
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:55 schreef DrDentz het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Geen liefde voor de Witte Chinees
Arnobash nu ook tv _O_
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 18:46:11 #257
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221119751
In de uitzending om 18:00 uur zit Henk de Jong aan tafel en neemt Bas Nijhuis plaats aan de bar.
In de uitzending om 21:00 uur zit Goedele Liekens aan tafel en zit Bas Nijhuis opnieuw aan de bar.
pi_221119753
Ik vind die filmpjes van Raymond wel grappig. Beetje Bassie & Adriaan in Amerika vibes!
  maandag 22 juni 2026 @ 18:50:02 #259
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221119782
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind die filmpjes van Raymond wel grappig. Beetje Bassie & Adriaan in Amerika vibes!
Klopt die zijn helemaal top *O*
Ik kijk er zelfs de oranjezomer voor terug en spoel door totdat hij in beeld komt :7 _O_
  maandag 22 juni 2026 @ 21:12:50 #260
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221121993
GoedeleGodin
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 21:20:23 #261
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221122044
GijpGod _O-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 22 juni 2026 @ 21:22:06 #262
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221122064
:') :')
pi_221122173
Hahahhahaha Johan
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 22 juni 2026 @ 21:33:21 #264
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221122231
Homohaat Laat
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 21:40:06 #265
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221122279
Wat ordinair. Wel echt een triest dieptepunt dit :') .
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 21:41:16 #266
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221122283
Infantini
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 22 juni 2026 @ 21:43:48 #267
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221122307
twitter
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 21:44:06 #268
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221122310
HAHAHAHA clitorisje lekker man
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221122590
Clitoris Inside
  maandag 22 juni 2026 @ 23:59:02 #270
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_221123295
Ach ja, ze moeten wat. De uitzending was in ieder geval niet zo saai. Rene ook weer goed in zijn element in dit soort uitzendingen. En Bas heeft lekker makkelijk een zak geld opgehaald.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')