abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 juni 2026 @ 02:15:56 #201
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221066502
Vi oranje is wel echt kut zeg? -O-
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_221066724
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 23:19 schreef Dutch_view het volgende:
Dit is een hele slechte act
Als je je hiervoor laat lenen wil je wel heel erg graag op tv komen
pi_221067097
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 02:15 schreef Parafernalia het volgende:
Vi oranje is wel echt kut zeg? -O-
Eens. Dit is vlees noch vis. Twee uitzendingen is gewoon te veel. Wat mij betreft was één uitzending en dan hoofdmoot voetbal gewoon beter geweest.
  woensdag 17 juni 2026 @ 10:43:20 #204
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221068195
In de uitzending om 18.00 uur zit Wierd Duk aan tafel en nemen Arend Jan Boekestijn en Chris Woerts plaats aan de bar. Datzelfde geldt voor de uitzending van 20.55 uur.
pi_221068403
Arend Jan Boekenlul, waar heeft die verdedigende middenvelder gespeeld dan?
pi_221068411
Weten we zeker dat die kijkcijfers wel kloppen?
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 12:07:24 #208
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221068666
quote:
Genee :')

Wat een moralistische schijnheil
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221068803
Vanavond dus geen 23:00 uur uitzending.. en ook geen nieuws van de dag om 18:00 uur. Raar.
pi_221071425
Wierd :r
pi_221071436
Zonde van dat voedsel dat dadelijk in de afvalbak gaat. Derksen zal wel zeggen dat het ongehoord is want mensen gaan in Nederland naar de voedselbank.
Het ligt aan de instanties zelf
  woensdag 17 juni 2026 @ 18:18:15 #212
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221071448
WierdGOD
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221071486
Fittie tussen Wierd duk en Arend Jan. :')
Ga gvd Portugal Congo voorbeschouwen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221071495
:D _O-
pi_221071603
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 12:36 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Vanavond dus geen 23:00 uur uitzending.. en ook geen nieuws van de dag om 18:00 uur. Raar.
VI zit al op het Nieuws van de Dag slot.
Engeland is pas om 00:00 +/- afgelopen

:lijstje:
pi_221073752
Leuk hoor die sproetjes bij Noa :)
pi_221073858
Orgel Joke genot
  woensdag 17 juni 2026 @ 21:32:06 #218
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221073880
_O-
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221073903
"Afrikanen kunnen niet biljarten, die willen gooien met die ballen"

Is dat niet racistisch?
pi_221073983
Chris weer lekker voor lul gezet met zijn gebit en lacht lekker schaapachtig mee :D
  woensdag 17 juni 2026 @ 22:09:42 #221
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221074330
Oké de uitzendingen van vanavond kan ik dus gewoon wissen.

Benieuwd wanneer ze het weer over de kijkcijfers gaan hebben! Echt ongelooflijk boeiend :')
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_221076510
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:35 schreef DrDentz het volgende:
"Afrikanen kunnen niet biljarten, die willen gooien met die ballen"

Is dat niet racistisch?
Klopt, dat is niet racistisch.
  donderdag 18 juni 2026 @ 10:06:40 #223
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221077561
In de uitzending om 20.00 uur zit Tina Nijkamp aan tafel en nemen Dave Maasland en Bas Nijhuis plaats aan de bar. Datzelfde geldt voor de uitzending van 23.00 uur.
pi_221077611
quote:
6s.gif Op donderdag 18 juni 2026 10:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
In de uitzending om 20.00 uur zit Tina Nijkamp aan tafel en nemen Dave Maasland en Bas Nijhuis plaats aan de bar. Datzelfde geldt voor de uitzending van 23.00 uur.
Proberen ze überhaupt nog andere gasten te krijgen?!
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  donderdag 18 juni 2026 @ 12:20:03 #225
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_221078441
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 02:15 schreef Parafernalia het volgende:
Vi oranje is wel echt kut zeg? -O-
Ja, in 2010 was het nog echt heel leuk.
pi_221082100
Telraam Tina.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221082121
Omakutje punt nl
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221082197
Haha, je kan ook te ver gaan _O-
pi_221082198
HAHHAHAHHAHAHAHAHA RAYMOND :D Legend


Beetje Sierd de Vos van dit WK :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221082412
Tina Telraam en de rest aan tafel over nepobaby's, maar heel toevallig niet over hun eigen nepobaby's. :')
pi_221082581
Tina telraam vals kutwijf en maar RTL afzeiken nou jou tijd komt nog als ze je uitkotsen kan je nergens meer terecht.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:11:57 #232
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221082604
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:09 schreef casita het volgende:
Tina telraam vals kutwijf en maar RTL afzeiken nou jou tijd komt nog als ze je uitkotsen kan je nergens meer terecht.
Nou nou nou nou nou _O-
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221082693
:@
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:11 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Nou nou nou nou nou _O-
Sorry moest het even kwijt. :@
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:31:59 #234
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221082884
Ze heeft wel een ander pakje aan straks om 22.00 *O* _O-
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:36:46 #235
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221082960
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:19 schreef casita het volgende:
:@
[..]
Sorry moest het even kwijt. :@
Vond het wel vermakelijk hoor ^O^
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  donderdag 18 juni 2026 @ 23:04:51 #236
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221084172
JAAAAAA KIJKCIJFERS
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221084236
Schoolkrant item van nepo Noah
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221084255
Je zult Noah zijn en de hele tijd zo'n boomer die in je oortje tettert met seksueel getinte grappen
pi_221084291
Uiteraard heeft haar vriendje ook een baantje bij Talpa.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221084400
Waarom zijn ze zo wereldvreemd dat ze niet weten dat "Michael" nu in de bioscopen draait.. 😐

"Bedoel je die Netflix serie, lieverd?"
"Dat is een hele oude film, daar ben ik met mn kinderen heen geweest!" (???)
  vrijdag 19 juni 2026 @ 08:24:15 #241
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221085346


Aandachtsmevrouwtje verstaat haar 'vak'.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  vrijdag 19 juni 2026 @ 11:34:07 #242
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221086783
Wéér Tina.. Ongelooflijk
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_221086828
quote:
12s.gif Op donderdag 18 juni 2026 10:15 schreef mitt het volgende:

[..]
Proberen ze überhaupt nog andere gasten te krijgen?!
Denk het niet. Goedele ook al weer gecancelled omdat ze de laatste keer dat ze er was op een donderdag iets heeft gezegd over Duk die dag ervoor.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 11:47:05 #244
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221086873
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:40 schreef Radegast het volgende:

[..]
Denk het niet. Goedele ook al weer gecancelled omdat ze de laatste keer dat ze er was op een donderdag iets heeft gezegd over Duk die dag ervoor.
en ze hebben zo'n hekel aan cancellen
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 19 juni 2026 @ 13:00:04 #245
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221087286
Valentijn Driessen kraakt restaurant volledig af: ‘Aanbevolen door de FIFA’
In de voetbalpodcast Kick-off Oranje gaat het over een bezoek aan een restaurant van Valentijn Driessen. Klik hier om de hele podcast te beluisteren.

https://www.telegraaf.nl/(...)-fifa/157452066.html

_O_
  vrijdag 19 juni 2026 @ 13:32:19 #246
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221087588
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 13:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
Valentijn Driessen kraakt restaurant volledig af: ‘Aanbevolen door de FIFA’
In de voetbalpodcast Kick-off Oranje gaat het over een bezoek aan een restaurant van Valentijn Driessen. Klik hier om de hele podcast te beluisteren.

https://www.telegraaf.nl/(...)-fifa/157452066.html

_O_
_O-
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  vrijdag 19 juni 2026 @ 16:00:37 #247
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_221089171
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:09 schreef casita het volgende:
Tina telraam vals kutwijf en maar RTL afzeiken nou jou tijd komt nog als ze je uitkotsen kan je nergens meer terecht.
Er komen tribunalen!
Rini dankjewel.
pi_221098950
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:34 schreef Parafernalia het volgende:
Wéér Tina.. Ongelooflijk
Bizar, het gebrek aan afwisseling begint wel echt vervelend te worden. Wat een flopseizoen zo, ook met die verschrikkelijke Curacao-trip.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 22:15:30 #249
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221103618
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 17:04 schreef ISVV het volgende:

[..]
Bizar, het gebrek aan afwisseling begint wel echt vervelend te worden. Wat een flopseizoen zo, ook met die verschrikkelijke Curacao-trip.
ja dat sloeg ook echt nergens op. Ik dacht dat ze vanuit curaçao het WK gingen doen
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_221103662
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:15 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
ja dat sloeg ook echt nergens op. Ik dacht dat ze vanuit curaçao het WK gingen doen
Gemiste kans om niet tussen de nachtwedstrijden door wat te doen vanuit Curacao. Mits betere gasten aan tafel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')