Nou nou nou nou nouquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:09 schreef casita het volgende:
Tina telraam vals kutwijf en maar RTL afzeiken nou jou tijd komt nog als ze je uitkotsen kan je nergens meer terecht.
Sorry moest het even kwijt.quote:
Denk het niet. Goedele ook al weer gecancelled omdat ze de laatste keer dat ze er was op een donderdag iets heeft gezegd over Duk die dag ervoor.quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:15 schreef mitt het volgende:
[..]
Proberen ze überhaupt nog andere gasten te krijgen?!
en ze hebben zo'n hekel aan cancellenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:40 schreef Radegast het volgende:
[..]
Denk het niet. Goedele ook al weer gecancelled omdat ze de laatste keer dat ze er was op een donderdag iets heeft gezegd over Duk die dag ervoor.
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
Valentijn Driessen kraakt restaurant volledig af: ‘Aanbevolen door de FIFA’
In de voetbalpodcast Kick-off Oranje gaat het over een bezoek aan een restaurant van Valentijn Driessen. Klik hier om de hele podcast te beluisteren.
https://www.telegraaf.nl/(...)-fifa/157452066.html
Er komen tribunalen!quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:09 schreef casita het volgende:
Tina telraam vals kutwijf en maar RTL afzeiken nou jou tijd komt nog als ze je uitkotsen kan je nergens meer terecht.
Bizar, het gebrek aan afwisseling begint wel echt vervelend te worden. Wat een flopseizoen zo, ook met die verschrikkelijke Curacao-trip.quote:
ja dat sloeg ook echt nergens op. Ik dacht dat ze vanuit curaçao het WK gingen doenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:04 schreef ISVV het volgende:
[..]
Bizar, het gebrek aan afwisseling begint wel echt vervelend te worden. Wat een flopseizoen zo, ook met die verschrikkelijke Curacao-trip.
Gemiste kans om niet tussen de nachtwedstrijden door wat te doen vanuit Curacao. Mits betere gasten aan tafel.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:15 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ja dat sloeg ook echt nergens op. Ik dacht dat ze vanuit curaçao het WK gingen doen
Dat was ook eerst het plan volgens mij, maar later hebben ze het naar voren geschoven en zaten ze een paar weken zonder reden op Curaçaoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:15 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ja dat sloeg ook echt nergens op. Ik dacht dat ze vanuit curaçao het WK gingen doen
Arnobash nu ook tvquote:Op maandag 22 juni 2026 14:55 schreef DrDentz het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Geen liefde voor de Witte Chinees
Klopt die zijn helemaal topquote:Op maandag 22 juni 2026 18:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind die filmpjes van Raymond wel grappig. Beetje Bassie & Adriaan in Amerika vibes!
Misschien een benefit wedstrijd?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 06:49 schreef DrDentz het volgende:
Johnny Rep speelde nog, en Maxima kwam toen de kleedkamer binnen..
[ afbeelding ]
Huhh??
Op NPO 3, Pinkpop live uitzendingquote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:21 schreef Parafernalia het volgende:
Derksen en Gijp hadden Foo Fighters en The Cure zitten kijken op tv. Weet iemand waar? En is dit terug te kijken?
Daar greep ook niemand serieus op in, heel raar verhaal.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 06:49 schreef DrDentz het volgende:
Johnny Rep speelde nog, en Maxima kwam toen de kleedkamer binnen..
[ afbeelding ]
Huhh??
Maar hij zei dat het destijds 'een grote rel' was. Ik kan er niks over vinden.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Misschien een benefit wedstrijd?
Snor is weer eens in de war.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar hij zei dat het destijds 'een grote rel' was. Ik kan er niks over vinden.
Puur qua tijdlijn zou het in theorie kunnen, maar het lijkt niet erg waarschijnlijk.
Johnny Rep werd geboren in 1951 en speelde voor het Nederlands elftal tussen 1973 en 1981.
Máxima Zorreguieta werd geboren in 1971.
Dat betekent dat Máxima tijdens de WK-periode van Johnny Rep nog een kind was:
Tijdens het WK van 1974 was Máxima ongeveer 3 jaar oud.
Tijdens het WK van 1978 was zij ongeveer 7 jaar oud.
Toen Rep zijn interlandcarrière beëindigde in 1981 was zij ongeveer 10 jaar oud.
Als het verhaal zou gaan over Máxima als volwassen vrouw die bij Johnny Rep in de kleedkamer kwam als actieve speler van Oranje, dan kan dat dus niet.
FLOPSHOWquote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
In beide uitzendingen zit Job Knoester aan tafel en nemen Chris Woerts en Merel Ek plaats aan de bar.
Niks gezien behalve misschien wat flarden, zoals al jaren.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:06 schreef DrDentz het volgende:
Genee: "Heb je nog voetbal gezien?"
Derksen: "Ik heb wel wat gezien ja.. maar weet zo niet meer wat.."
Dementie slaat hard toe nu 😐
Tim kan niet wachten tot ze thuis isquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:16 schreef superniger het volgende:
Weer een schoolkrant item van Nepo Noa.
Genee vroeg even om uitleg, maar toen die niet meteen kwam, liet hij het zitten. Hopelijk was dat niet omdat hij het gênant vond, want dan is er iets mis aan het gaan bij Derksen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:45 schreef Remco het volgende:
[..]
Daar greep ook niemand serieus op in, heel raar verhaal.
Tja, omdat Wilfred ook de feiten niet paraat had wilde hij er niet te fel tegenin gaan. Want stel dat Johan wel gelijk zou hebben gehad, dan heeft Wilfred weer een fikse relquote:Op woensdag 24 juni 2026 04:30 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Genee vroeg even om uitleg, maar toen die niet meteen kwam, liet hij het zitten. Hopelijk was dat niet omdat hij het gênant vond, want dan is er iets mis aan het gaan bij Derksen.
Ik had toch wel iets vasthoudender om uitleg gevraagd. Misschien was het een veteranenwedstrijd en had Maxima die dag niets beters te doenquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, omdat Wilfred ook de feiten niet paraat had wilde hij er niet te fel tegenin gaan. Want stel dat Johan wel gelijk zou hebben gehad, dan heeft Wilfred weer een fikse rel
Ouderwets gezelligquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
TBS patient Chris
Dit is echt heel treurig.quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
TBS patient Chris
Chris kraamt weer onzin uit.quote:
Extreem triest tochquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:15 schreef DrDentz het volgende:
Chris wel erg stoer aan het doen, als een opscheppende puber. "In een nachtclub in Londen zat ik, 20 dollar per colaatje."
"In Londen betaal je toch met ponden Chris?"
"Nou 20 pond dan"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |