abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221082100
Telraam Tina.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221082121
Omakutje punt nl
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221082197
Haha, je kan ook te ver gaan _O-
pi_221082198
HAHHAHAHHAHAHAHAHA RAYMOND :D Legend


Beetje Sierd de Vos van dit WK :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221082412
Tina Telraam en de rest aan tafel over nepobaby's, maar heel toevallig niet over hun eigen nepobaby's. :')
pi_221082581
Tina telraam vals kutwijf en maar RTL afzeiken nou jou tijd komt nog als ze je uitkotsen kan je nergens meer terecht.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:11:57 #232
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221082604
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:09 schreef casita het volgende:
Tina telraam vals kutwijf en maar RTL afzeiken nou jou tijd komt nog als ze je uitkotsen kan je nergens meer terecht.
Nou nou nou nou nou _O-
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221082693
:@
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:11 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Nou nou nou nou nou _O-
Sorry moest het even kwijt. :@
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:31:59 #234
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221082884
Ze heeft wel een ander pakje aan straks om 22.00 *O* _O-
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:36:46 #235
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221082960
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:19 schreef casita het volgende:
:@
[..]
Sorry moest het even kwijt. :@
Vond het wel vermakelijk hoor ^O^
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  donderdag 18 juni 2026 @ 23:04:51 #236
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221084172
JAAAAAA KIJKCIJFERS
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221084236
Schoolkrant item van nepo Noah
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221084255
Je zult Noah zijn en de hele tijd zo'n boomer die in je oortje tettert met seksueel getinte grappen
pi_221084291
Uiteraard heeft haar vriendje ook een baantje bij Talpa.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221084400
Waarom zijn ze zo wereldvreemd dat ze niet weten dat "Michael" nu in de bioscopen draait.. 😐

"Bedoel je die Netflix serie, lieverd?"
"Dat is een hele oude film, daar ben ik met mn kinderen heen geweest!" (???)
  vrijdag 19 juni 2026 @ 08:24:15 #241
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221085346


Aandachtsmevrouwtje verstaat haar 'vak'.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  vrijdag 19 juni 2026 @ 11:34:07 #242
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221086783
Wéér Tina.. Ongelooflijk
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_221086828
quote:
12s.gif Op donderdag 18 juni 2026 10:15 schreef mitt het volgende:

[..]
Proberen ze überhaupt nog andere gasten te krijgen?!
Denk het niet. Goedele ook al weer gecancelled omdat ze de laatste keer dat ze er was op een donderdag iets heeft gezegd over Duk die dag ervoor.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 11:47:05 #244
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221086873
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:40 schreef Radegast het volgende:

[..]
Denk het niet. Goedele ook al weer gecancelled omdat ze de laatste keer dat ze er was op een donderdag iets heeft gezegd over Duk die dag ervoor.
en ze hebben zo'n hekel aan cancellen
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 19 juni 2026 @ 13:00:04 #245
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221087286
Valentijn Driessen kraakt restaurant volledig af: ‘Aanbevolen door de FIFA’
In de voetbalpodcast Kick-off Oranje gaat het over een bezoek aan een restaurant van Valentijn Driessen. Klik hier om de hele podcast te beluisteren.

https://www.telegraaf.nl/(...)-fifa/157452066.html

_O_
  vrijdag 19 juni 2026 @ 13:32:19 #246
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221087588
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 13:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
Valentijn Driessen kraakt restaurant volledig af: ‘Aanbevolen door de FIFA’
In de voetbalpodcast Kick-off Oranje gaat het over een bezoek aan een restaurant van Valentijn Driessen. Klik hier om de hele podcast te beluisteren.

https://www.telegraaf.nl/(...)-fifa/157452066.html

_O_
_O-
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  vrijdag 19 juni 2026 @ 16:00:37 #247
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_221089171
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:09 schreef casita het volgende:
Tina telraam vals kutwijf en maar RTL afzeiken nou jou tijd komt nog als ze je uitkotsen kan je nergens meer terecht.
Er komen tribunalen!
Rini dankjewel.
pi_221098950
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:34 schreef Parafernalia het volgende:
Wéér Tina.. Ongelooflijk
Bizar, het gebrek aan afwisseling begint wel echt vervelend te worden. Wat een flopseizoen zo, ook met die verschrikkelijke Curacao-trip.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 22:15:30 #249
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221103618
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 17:04 schreef ISVV het volgende:

[..]
Bizar, het gebrek aan afwisseling begint wel echt vervelend te worden. Wat een flopseizoen zo, ook met die verschrikkelijke Curacao-trip.
ja dat sloeg ook echt nergens op. Ik dacht dat ze vanuit curaçao het WK gingen doen
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_221103662
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:15 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
ja dat sloeg ook echt nergens op. Ik dacht dat ze vanuit curaçao het WK gingen doen
Gemiste kans om niet tussen de nachtwedstrijden door wat te doen vanuit Curacao. Mits betere gasten aan tafel.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 22:28:53 #251
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221103805
Ik vind Valentijn overigens wel leuk. Net als de rest een karikatuur van zichzelf, maar vind 'm toch altijd weer grappig :@
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_221103893
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:15 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
ja dat sloeg ook echt nergens op. Ik dacht dat ze vanuit curaçao het WK gingen doen
Dat was ook eerst het plan volgens mij, maar later hebben ze het naar voren geschoven en zaten ze een paar weken zonder reden op Curaçao
pi_221118140
Bekijk deze YouTube-video

Geen liefde voor de Witte Chinees
  maandag 22 juni 2026 @ 18:00:06 #254
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221119460
Kick
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 18:13:32 #255
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221119535
Hij hapert niet. Ok René.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 18:41:26 #256
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221119724
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:55 schreef DrDentz het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Geen liefde voor de Witte Chinees
Arnobash nu ook tv _O_
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 18:46:11 #257
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221119751
In de uitzending om 18:00 uur zit Henk de Jong aan tafel en neemt Bas Nijhuis plaats aan de bar.
In de uitzending om 21:00 uur zit Goedele Liekens aan tafel en zit Bas Nijhuis opnieuw aan de bar.
pi_221119753
Ik vind die filmpjes van Raymond wel grappig. Beetje Bassie & Adriaan in Amerika vibes!
  maandag 22 juni 2026 @ 18:50:02 #259
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221119782
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind die filmpjes van Raymond wel grappig. Beetje Bassie & Adriaan in Amerika vibes!
Klopt die zijn helemaal top *O*
Ik kijk er zelfs de oranjezomer voor terug en spoel door totdat hij in beeld komt :7 _O_
  maandag 22 juni 2026 @ 21:12:50 #260
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221121993
GoedeleGodin
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 21:20:23 #261
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221122044
GijpGod _O-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 22 juni 2026 @ 21:22:06 #262
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221122064
:') :')
pi_221122173
Hahahhahaha Johan
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 22 juni 2026 @ 21:33:21 #264
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221122231
Homohaat Laat
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 21:40:06 #265
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221122279
Wat ordinair. Wel echt een triest dieptepunt dit :') .
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 21:41:16 #266
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221122283
Infantini
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 22 juni 2026 @ 21:43:48 #267
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221122307
twitter
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 21:44:06 #268
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221122310
HAHAHAHA clitorisje lekker man
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221122590
Clitoris Inside
  maandag 22 juni 2026 @ 23:59:02 #270
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_221123295
Ach ja, ze moeten wat. De uitzending was in ieder geval niet zo saai. Rene ook weer goed in zijn element in dit soort uitzendingen. En Bas heeft lekker makkelijk een zak geld opgehaald.
pi_221123810
Johnny Rep speelde nog, en Maxima kwam toen de kleedkamer binnen..



Huhh??
  dinsdag 23 juni 2026 @ 07:21:39 #272
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221123868
Derksen en Gijp hadden Foo Fighters en The Cure zitten kijken op tv. Weet iemand waar? En is dit terug te kijken?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 23 juni 2026 @ 09:32:13 #273
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221124377
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 06:49 schreef DrDentz het volgende:
Johnny Rep speelde nog, en Maxima kwam toen de kleedkamer binnen..

[ afbeelding ]

Huhh??
Misschien een benefit wedstrijd?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221125898
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 07:21 schreef Parafernalia het volgende:
Derksen en Gijp hadden Foo Fighters en The Cure zitten kijken op tv. Weet iemand waar? En is dit terug te kijken?
Op NPO 3, Pinkpop live uitzending
pi_221125941
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 06:49 schreef DrDentz het volgende:
Johnny Rep speelde nog, en Maxima kwam toen de kleedkamer binnen..

[ afbeelding ]

Huhh??
Daar greep ook niemand serieus op in, heel raar verhaal.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 12:39:18 #276
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221126347
In beide uitzendingen zit Job Knoester aan tafel en nemen Chris Woerts en Merel Ek plaats aan de bar.
pi_221127554
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Misschien een benefit wedstrijd?
Maar hij zei dat het destijds 'een grote rel' was. Ik kan er niks over vinden.

Puur qua tijdlijn zou het in theorie kunnen, maar het lijkt niet erg waarschijnlijk.

Johnny Rep werd geboren in 1951 en speelde voor het Nederlands elftal tussen 1973 en 1981.
Máxima Zorreguieta werd geboren in 1971.

Dat betekent dat Máxima tijdens de WK-periode van Johnny Rep nog een kind was:

Tijdens het WK van 1974 was Máxima ongeveer 3 jaar oud.
Tijdens het WK van 1978 was zij ongeveer 7 jaar oud.
Toen Rep zijn interlandcarrière beëindigde in 1981 was zij ongeveer 10 jaar oud.

Als het verhaal zou gaan over Máxima als volwassen vrouw die bij Johnny Rep in de kleedkamer kwam als actieve speler van Oranje, dan kan dat dus niet.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:11:40 #278
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221127609
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:00 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Maar hij zei dat het destijds 'een grote rel' was. Ik kan er niks over vinden.

Puur qua tijdlijn zou het in theorie kunnen, maar het lijkt niet erg waarschijnlijk.

Johnny Rep werd geboren in 1951 en speelde voor het Nederlands elftal tussen 1973 en 1981.
Máxima Zorreguieta werd geboren in 1971.

Dat betekent dat Máxima tijdens de WK-periode van Johnny Rep nog een kind was:

Tijdens het WK van 1974 was Máxima ongeveer 3 jaar oud.
Tijdens het WK van 1978 was zij ongeveer 7 jaar oud.
Toen Rep zijn interlandcarrière beëindigde in 1981 was zij ongeveer 10 jaar oud.

Als het verhaal zou gaan over Máxima als volwassen vrouw die bij Johnny Rep in de kleedkamer kwam als actieve speler van Oranje, dan kan dat dus niet.

Snor is weer eens in de war. :D
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:17:31 #279
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221127648
Andere podcast (even vergeten welke) het verhaal gehoord dat er nu protocollen voor zijn omdat ze in 2010 binnenliepen bij het Nederlands Elftal waar toen al een aantal in hun blootje stonden ja.

Hij zal dat wel door elkaar halen/verzinnen.
pi_221128586
Genee: "Heb je nog voetbal gezien?"
Derksen: "Ik heb wel wat gezien ja.. maar weet zo niet meer wat.."

Dementie slaat hard toe nu 😐
pi_221128587
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
In beide uitzendingen zit Job Knoester aan tafel en nemen Chris Woerts en Merel Ek plaats aan de bar.
FLOPSHOW
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:28:13 #282
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221128760
BEFFEN HAHAHA

LACHEN JONG0NSSS
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:50:00 #283
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221128874
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:06 schreef DrDentz het volgende:
Genee: "Heb je nog voetbal gezien?"
Derksen: "Ik heb wel wat gezien ja.. maar weet zo niet meer wat.."

Dementie slaat hard toe nu 😐
Niks gezien behalve misschien wat flarden, zoals al jaren.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:05:55 #284
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221130931
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:07:08 #285
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221130943
_O- _O-
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:08:25 #286
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221130955
Man aan de lijn _O-
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221131016
Weer een schoolkrant item van Nepo Noa.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221131189
Ik kijk met vertraging, Chris met zn natte kutten _O-
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:40:12 #289
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221131944
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:16 schreef superniger het volgende:
Weer een schoolkrant item van Nepo Noa.
Tim kan niet wachten tot ze thuis is |:)
pi_221132739
Ik word echt onpasselijk van die gore tong in beeld met die vieze snor erboven en dan ook niet één keer.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 24 juni 2026 @ 00:01:43 #291
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221133529
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:45 schreef Remco het volgende:

[..]
Daar greep ook niemand serieus op in, heel raar verhaal.
Genee vroeg even om uitleg, maar toen die niet meteen kwam, liet hij het zitten. Hopelijk was dat niet omdat hij het gênant vond, want dan is er iets mis aan het gaan bij Derksen.
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:46:17 #294
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_221134770
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 04:30 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Genee vroeg even om uitleg, maar toen die niet meteen kwam, liet hij het zitten. Hopelijk was dat niet omdat hij het gênant vond, want dan is er iets mis aan het gaan bij Derksen.
Tja, omdat Wilfred ook de feiten niet paraat had wilde hij er niet te fel tegenin gaan. Want stel dat Johan wel gelijk zou hebben gehad, dan heeft Wilfred weer een fikse rel :D
pi_221134885
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:46 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Tja, omdat Wilfred ook de feiten niet paraat had wilde hij er niet te fel tegenin gaan. Want stel dat Johan wel gelijk zou hebben gehad, dan heeft Wilfred weer een fikse rel :D
Ik had toch wel iets vasthoudender om uitleg gevraagd. Misschien was het een veteranenwedstrijd en had Maxima die dag niets beters te doen :)
pi_221136118
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:32 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

TBS patient Chris
Ouderwets gezellig :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:09:49 #297
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221136215
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:32 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

TBS patient Chris
Dit is echt heel treurig.
pi_221136344
Chris wel erg stoer aan het doen, als een opscheppende puber. "In een nachtclub in Londen zat ik, 20 dollar per colaatje."
"In Londen betaal je toch met ponden Chris?"
"Nou 20 pond dan"
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:48:28 #299
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221138388
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:09 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dit is echt heel treurig.
Chris kraamt weer onzin uit.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:59:32 #300
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221138471
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:15 schreef DrDentz het volgende:
Chris wel erg stoer aan het doen, als een opscheppende puber. "In een nachtclub in Londen zat ik, 20 dollar per colaatje."
"In Londen betaal je toch met ponden Chris?"
"Nou 20 pond dan"
Extreem triest toch :')

"Hihi tieten!!!!1!1!"

Edit, Marcel van Roosmalen over Chris is nog steeds actueel blijkt:
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')