abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 juni 2026 @ 22:28:53 #251
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221103805
Ik vind Valentijn overigens wel leuk. Net als de rest een karikatuur van zichzelf, maar vind 'm toch altijd weer grappig :@
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_221103893
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:15 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
ja dat sloeg ook echt nergens op. Ik dacht dat ze vanuit curaçao het WK gingen doen
Dat was ook eerst het plan volgens mij, maar later hebben ze het naar voren geschoven en zaten ze een paar weken zonder reden op Curaçao
pi_221118140
Bekijk deze YouTube-video

Geen liefde voor de Witte Chinees
  maandag 22 juni 2026 @ 18:00:06 #254
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221119460
Kick
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 18:13:32 #255
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221119535
Hij hapert niet. Ok René.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 18:41:26 #256
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221119724
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:55 schreef DrDentz het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Geen liefde voor de Witte Chinees
Arnobash nu ook tv _O_
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 18:46:11 #257
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221119751
In de uitzending om 18:00 uur zit Henk de Jong aan tafel en neemt Bas Nijhuis plaats aan de bar.
In de uitzending om 21:00 uur zit Goedele Liekens aan tafel en zit Bas Nijhuis opnieuw aan de bar.
pi_221119753
Ik vind die filmpjes van Raymond wel grappig. Beetje Bassie & Adriaan in Amerika vibes!
  maandag 22 juni 2026 @ 18:50:02 #259
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221119782
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind die filmpjes van Raymond wel grappig. Beetje Bassie & Adriaan in Amerika vibes!
Klopt die zijn helemaal top *O*
Ik kijk er zelfs de oranjezomer voor terug en spoel door totdat hij in beeld komt :7 _O_
  maandag 22 juni 2026 @ 21:12:50 #260
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221121993
GoedeleGodin
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 21:20:23 #261
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221122044
GijpGod _O-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 22 juni 2026 @ 21:22:06 #262
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221122064
:') :')
pi_221122173
Hahahhahaha Johan
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 22 juni 2026 @ 21:33:21 #264
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221122231
Homohaat Laat
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 21:40:06 #265
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221122279
Wat ordinair. Wel echt een triest dieptepunt dit :') .
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 21:41:16 #266
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221122283
Infantini
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 22 juni 2026 @ 21:43:48 #267
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221122307
twitter
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 21:44:06 #268
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221122310
HAHAHAHA clitorisje lekker man
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221122590
Clitoris Inside
  maandag 22 juni 2026 @ 23:59:02 #270
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_221123295
Ach ja, ze moeten wat. De uitzending was in ieder geval niet zo saai. Rene ook weer goed in zijn element in dit soort uitzendingen. En Bas heeft lekker makkelijk een zak geld opgehaald.
pi_221123810
Johnny Rep speelde nog, en Maxima kwam toen de kleedkamer binnen..



Huhh??
  dinsdag 23 juni 2026 @ 07:21:39 #272
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221123868
Derksen en Gijp hadden Foo Fighters en The Cure zitten kijken op tv. Weet iemand waar? En is dit terug te kijken?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 23 juni 2026 @ 09:32:13 #273
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221124377
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 06:49 schreef DrDentz het volgende:
Johnny Rep speelde nog, en Maxima kwam toen de kleedkamer binnen..

[ afbeelding ]

Huhh??
Misschien een benefit wedstrijd?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221125898
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 07:21 schreef Parafernalia het volgende:
Derksen en Gijp hadden Foo Fighters en The Cure zitten kijken op tv. Weet iemand waar? En is dit terug te kijken?
Op NPO 3, Pinkpop live uitzending
pi_221125941
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 06:49 schreef DrDentz het volgende:
Johnny Rep speelde nog, en Maxima kwam toen de kleedkamer binnen..

[ afbeelding ]

Huhh??
Daar greep ook niemand serieus op in, heel raar verhaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')