Dat was ook eerst het plan volgens mij, maar later hebben ze het naar voren geschoven en zaten ze een paar weken zonder reden op Curaçaoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:15 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ja dat sloeg ook echt nergens op. Ik dacht dat ze vanuit curaçao het WK gingen doen
Arnobash nu ook tvquote:Op maandag 22 juni 2026 14:55 schreef DrDentz het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Geen liefde voor de Witte Chinees
Klopt die zijn helemaal topquote:Op maandag 22 juni 2026 18:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind die filmpjes van Raymond wel grappig. Beetje Bassie & Adriaan in Amerika vibes!
Misschien een benefit wedstrijd?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 06:49 schreef DrDentz het volgende:
Johnny Rep speelde nog, en Maxima kwam toen de kleedkamer binnen..
[ afbeelding ]
Huhh??
Op NPO 3, Pinkpop live uitzendingquote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:21 schreef Parafernalia het volgende:
Derksen en Gijp hadden Foo Fighters en The Cure zitten kijken op tv. Weet iemand waar? En is dit terug te kijken?
Daar greep ook niemand serieus op in, heel raar verhaal.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 06:49 schreef DrDentz het volgende:
Johnny Rep speelde nog, en Maxima kwam toen de kleedkamer binnen..
[ afbeelding ]
Huhh??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |