abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220865134


Weeronline / • KNMI / • Weer.nl / • Jan Visser / • Weerplaza

Weersites buitenland
3D-Windkaart wereld
Ventusky - wereldkaart
Alpenweerman Uitgebreid weer voor de Alpen, maar ook Nederland.
Wetter3 Wereld weer (Duits)
Wetteronline Duits
Estofex Europa weer (Engels)
Wetterzentrale Wereld weer (Duits)
WeatherService België en West-Europa weer (Nederlands)
Verzameling weerkaarten Europa weer (Nederlands/Engels)
Noodweer Waarschuwingen voor de Benelux
Weerwoord Vlaams/Nederlands weerforum
Stormplatform Weerplatform Benelux
Lightning Maps Realtime onweersmeldingen
Blitzortung Realtime onweersmeldingen
Weather.com Amerikaans
Accuweather Amerikaans
Meteoradar Verenigd Koninkrijk en West-Europa
I'm Weather VK en West-Europa wolkenradar met exportfunctie voor GIF-animatie
Windy Wereldwijde woei- en weerkaart
NOAA 16-daagse verwachting stratosfeer

Sites uitleg begrippen
SPOILER: Uitleg symbolen weerkaarten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weeronline - begrippen (nederlands)

---
WKN - Actueel weer in Nederland
KNMI Daggegevens
KNMI Geografische overzichten van het weer
KNMI Buienradar
KNMI Pluim
---

Klimaateffectatlas
Nederland in de ban van de 'supercel'
CAPE + Liftedindex

---


---

User locaties

Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,

let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live



DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel ;)
pi_220865150
Heerlijk buiten nu trouwens. Zo zou het de hele dag moeten zijn :Y
pi_220865158
Volgens week ook prima temperaturen en koele nachten :s)
  zaterdag 23 mei 2026 @ 08:52:24 #4
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220865447
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 06:25 schreef Skwish het volgende:
Volgens week ook prima temperaturen en koele nachten :s)
Nachten veelal 10-12. Dat is prima
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220865540
Erg heet al, warmt erg snel op :N
pi_220865577
Kan er eens een genocide op muggen gepleegd worden. :r
Zonder wrijving geen glans
pi_220865734
Eerste nacht onder de dunne zomerdeken. _O_
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 09:48:54 #8
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220865761
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 09:47 schreef Pisces29 het volgende:
Eerste nacht onder de dunne zomerdeken. _O_
Nu al :o
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 09:51:50 #9
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220865809
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 09:33 schreef Haags het volgende:
Kan er eens een genocide op muggen gepleegd worden. :r
Heb een paar weken geleden geleerd over een zeer effectieve truc waarbij je een emmer water vult met wat aarde, blaadjes, takjes en antimuggenzooi. Mits tactisch geplaatst zullen muggen die emmer voor hun eitjes gebruiken in plaats van de plas water bij je buren die echt schijt aan de wereld hebben, en die eitjes zullen nooit uit komen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 10:20:35 #10
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220866045
Mosquiteras zijn ook eigenlijk gewoon een must in ieder huis.
Ehm, NLse woord is denk ik muggenscherm? Weet niet zeker haha. Nederlandse huizen hebben ze heel vaak niet is me in ieder geval opgevallen...

Tis hier in Spanje iig vrijwel standaard dat je ze hebt zodat je je ramen open kan gooien snachts zonder dat die motherfuckers binnen komen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 10:22:37 #11
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220866055
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:20 schreef dick_laurent het volgende:
Mosquiteras zijn ook eigenlijk gewoon een must in ieder huis.
Ehm, NLse woord is denk ik muggenscherm? Weet niet zeker haha. Nederlandse huizen hebben ze heel vaak niet is me in ieder geval opgevallen...

Tis hier in Spanje iig vrijwel standaard dat je ze hebt zodat je je ramen open kan gooien snachts zonder dat die motherfuckers binnen komen.
Je bent al veel te lang uit Nederland zo te lezen :{w

Hor.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220866411
Sinds wij een grote overkapping aan het huis hebben, met een platdak en daarboven het slaapkamerraam zit er werkelijk nooit meer een mug binnen. Met alle ramen open. En daarvoor altijd veel. Misschien vliegen ze niet zo hoog of zo?
pi_220866448
Veeg me op. Tyfusweer :r
pi_220866468
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
Veeg me op. Tyfusweer :r
Stay strong (8>

'' I am under no obligation to make sense to you.''
  zaterdag 23 mei 2026 @ 12:00:15 #15
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220866496
Vies heet en benauwd
  zaterdag 23 mei 2026 @ 12:03:38 #16
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220866514

30°C here we come!
pi_220866538
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:03 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
30°C here we come!
Gaat rap hier. Tikken nu bijna de 28 aan..
  zaterdag 23 mei 2026 @ 12:42:51 #18
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220866916
Wat een verschil met vorige week; toen stonden we hier tot de enkels in de hagel.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 12:58:31 #19
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220867049
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
Veeg me op. Tyfusweer :r
Hahahahahahahahahaha _O- _O- _O-

Lekker voor je.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 23 mei 2026 @ 12:59:04 #20
284411 crew  heywoodu
pi_220867051
Man man man _O- :r
pi_220867056
Bijna geheel Nederland in de zon.

v
pi_220867082
Nog geen zwemmers verdronken wel een bult dode motorrijders. @RamboDirk
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 13:04:12 #23
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220867098
Vraag me oprecht af of ik nu gewoon verSpaansd ben (wss wel) of dat die 28/29 graden bij jullie echt zoveel heftiger en vervelender voelt als hier?

Want hier ook 29C momenteel maar ik zit buiten in de schaduw van de boom, briesje en echt niks maar dan ook niks aan de hand. Heb het echt totaal niet te warm 🤷🏻‍♂️
pi_220867126
Het is hier in Gilze-Rijen 28 graden. De temperatuur wordt nog hoger vanmiddag.
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:04 schreef dick_laurent het volgende:
Vraag me oprecht af of ik nu gewoon verSpaansd ben (wss wel) of dat die 28/29 graden bij jullie echt zoveel heftiger en vervelender voelt als hier?

Want hier ook 29C momenteel maar ik zit buiten in de schaduw van de boom, briesje en echt niks maar dan ook niks aan de hand. Heb het echt totaal niet te warm 🤷🏻‍♂️
Ligt er ook een beetje aan wat je moet doen, als je gewoon moet werken vind ik zo heet niet zo prettig. Aande rand van een zwembad met een drankje hou ik het wel vol.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 13:25:32 #25
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220867248


Raad de WKN'er
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 13:51:01 #26
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_220867436
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 13:51:08 #27
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220867438
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Raad de WKN'er
Kid A :D

Geweldig album _O_
pi_220867567
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:04 schreef dick_laurent het volgende:
Vraag me oprecht af of ik nu gewoon verSpaansd ben (wss wel) of dat die 28/29 graden bij jullie echt zoveel heftiger en vervelender voelt als hier?

Want hier ook 29C momenteel maar ik zit buiten in de schaduw van de boom, briesje en echt niks maar dan ook niks aan de hand. Heb het echt totaal niet te warm 🤷🏻‍♂️
BMI is ook belangrijk factor (no offense 2 anyone) maar heb wel wat molligere vriendinnen en die zitten liefste in airco. Mensen met laag lichaamsvet hebben het sowieso veel eerder koud.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220867649
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:12 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
BMI is ook belangrijk factor (no offense 2 anyone) maar heb wel wat molligere vriendinnen en die zitten liefste in airco. Mensen met laag lichaamsvet hebben het sowieso veel eerder koud.
Helaas geldt dat niet voor mij. Was ik mollig, zou ik vrijwel zeker sterven in de zomer.
Al is BMI sowieso wel een grappig iets. Want 'hoog' BMI is niet per se dik.
pi_220867680
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Raad de WKN'er
Die is wel erg dom. Ventilator, raam open en dicht bij een stad. Houten vloer. 38 graden binnen. :N

Ik ben het in ieder geval niet. Vloer- en muurkoeling houden het hele huis steady op 20 graden nog :)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 14:50:44 #31
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220867892
Ell lijkt op 29,6 te blijven steken. Zo dichtbij, maar toch zo ver weg.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220867985
We noteren de eerste dertiger ;(

:(
pi_220867986
Vanochtend was het benauwd. Nu is er een windje gaan waaien en is het heerlijk. O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220867989
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:00 schreef Geschiedkundige het volgende:
We noteren de eerste dertiger ;(

:(
pi_220868058
We doorbreken ook de 31 nu.
pi_220868087
30.5 voor Ell
v
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 15:59:33 #37
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220868258
Ik zie een 30 *O*

Fijne zomer allen O+
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220868277
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:12 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
BMI is ook belangrijk factor (no offense 2 anyone) maar heb wel wat molligere vriendinnen en die zitten liefste in airco. Mensen met laag lichaamsvet hebben het sowieso veel eerder koud.
Hogere spiermassa helpt nog beter tegen kou ;)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 16:08:48 #39
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220868293
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:05 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hogere spiermassa helpt nog beter tegen kou ;)
Mijn tolerantie voor hitte heeft wel wat klappen opgelopen sinds ik wat gespierder ben geworden ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220868295
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Mijn tolerantie voor hitte heeft wel wat klappen opgelopen sinds ik wat gespierder ben geworden ;(
Mad gains bruh

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2026 16:10:32 ]
pi_220868312
Zo alles weer opengooien. De temperatuur zakt hier.

v
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 23 mei 2026 @ 16:17:49 #42
284411 crew  heywoodu
pi_220868324
quote:
4s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:13 schreef 12Beaufort het volgende:
Zo alles weer opengooien. De temperatuur zakt hier.

[ afbeelding ]
De noordelijke kust heeft het lekker voor elkaar :o
  zaterdag 23 mei 2026 @ 16:21:09 #43
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220868336
Zeewind in het westen is een verademing dezer dagen!
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 16:25:42 #44
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220868360
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:21 schreef Scjvb het volgende:
Zeewind in het westen is een verademing dezer dagen!
Ik zal voor altijd een intens grote haat jegens zeewind hebben omdat het altijd de onweersdagen verneukt.

Wat we nu zien is gewoon weer precies hetzelfde liedje als altijd, maar dankzij de inversielaag krijgt niemand onweer :7
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220868382
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik zal voor altijd een intens grote haat jegens zeewind hebben omdat het altijd de onweersdagen verneukt.

Wat we nu zien is gewoon weer precies hetzelfde liedje als altijd, maar dankzij de inversielaag krijgt niemand onweer :7
Kregen we maar onweer met een weersomslag ;(
pi_220868405
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:17 schreef heywoodu het volgende:

[..]
De noordelijke kust heeft het lekker voor elkaar :o
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:21 schreef Scjvb het volgende:
Zeewind in het westen is een verademing dezer dagen!
Alles staat open 8-)
Ideaal zo'n zeewind.
v
pi_220868557
quote:
4s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:36 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
[..]
Alles staat open 8-)
Ideaal zo'n zeewind.
Heerlijk om vanavond een stuk te fietsen. O+ @Drizzt_DoUrden
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220868611
Limburg de eerste tropische dag.
Maar daar in het zuiden is het geloof ik altijd sowieso warmer dan elders
pi_220868649
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:52 schreef cinderloom het volgende:
Limburg de eerste tropische dag.
Maar daar in het zuiden is het geloof ik altijd sowieso warmer dan elders
Dat is wel vreemd toch? :o
pi_220869039
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Heerlijk om vanavond een stuk te fietsen. O+ @:Drizzt_DoUrden
Goed plan.
v
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:41:50 #51
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220869760
In Westdorpe tikt het dauwpunt de 20°C aan. Zal lekker klam zijn daar.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 18:46:34 #52
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220869810
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:54 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Dat is wel vreemd toch? :o
De woestijn van Venlo zit daar, niets vreemd aan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:51:09 #53
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_220869839
Forse overstromingen hier. Voormalig huis waar ik woonde staat in een meter water :o

80mm in iets meer dan een half uur.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_220869840
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:41 schreef DemonRage het volgende:
In Westdorpe tikt het dauwpunt de 20°C aan. Zal lekker klam zijn daar.
Gelukkig staat er een beetje een woei.
pi_220869842
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:51 schreef Dven het volgende:
Forse overstromingen hier. Voormalig huis waar ik woonde staat in een meter water :o

80mm in iets meer dan een half uur.
Wtf
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 18:52:14 #56
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220869850
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:41 schreef DemonRage het volgende:
In Westdorpe tikt het dauwpunt de 20°C aan. Zal lekker klam zijn daar.
Het is echt zo extreem waardeloos dat CAPE door Harmonie niet berekend wordt. Was vast een geniaal kaartje geweest -O-

Maar goed, een snelle rekensom leert me dat de cap daar nog steeds niet gebroken wordt. Kutcap.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220869937
In Delft is het koel op dit moment.

Ik herhaal, in Delft is het koel op dit moment.

_O_
De enige echte.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:07:12 #58
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220869971

Spekkoek in het westen.
pi_220870252
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]
De woestijn van Venlo zit daar, niets vreemd aan.
Nee tuurlijk niet. Maar het is toch logisch dat het in het zuiden warmer is dan het noorden. Dat is toch niet echt opvallend zoals werd gesuggereerd:P
pi_220870253
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:07 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Spekkoek in het westen.
Ja en verzengende hitte in Limbabwe.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 19:35:12 #61
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220870261
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:07 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Spekkoek in het westen.
Oja, even alles open gooien nu.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220870276
Hier nog 30+.. zijn plekken waar het bijna de helft is :(
pi_220870324
Vestje kan weer bijna aan. _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220870390
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Vestje kan weer bijna aan. _O-
Ik heb hem nog aan hier :(
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:54:30 #65
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220870436
Groeten uit de woestijn, 30 gr
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:06:49 #66
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220870546
quote:
18s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:50 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ik heb hem nog aan hier :(
Hoe lang gaan ze mee voordat het ijs gesmolten is.
pi_220870882
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:06 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Hoe lang gaan ze mee voordat het ijs gesmolten is.
Zijn hydrogelvesten.
pi_220870982
quote:
18s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:50 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ik heb hem nog aan hier :(
Je hebt een airco. Stel je niet aan. :+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 21:08:17 #69
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220871004
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Je hebt een airco. Stel je niet aan. :+
En muur koeling. En een koelvest aan. Maar toch blijft ie janken.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:31:22 #70
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220871186

Hittegolfpotentie in het zuiden.
pi_220871198
Was het maar een half jaar lang dit weer _O_ , maar dan wel met een blauwe lucht ipv die wazige witte troep
pi_220871214
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Je hebt een airco. Stel je niet aan. :+
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:08 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
En muur koeling. En een koelvest aan. Maar toch blijft ie janken.
Ik zit niet met koelvest binnen :P
pi_220871273
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:08 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
En muur koeling. En een koelvest aan. Maar toch blijft ie janken.
"Ik kan niet de hele dag binnen zitten". "De kleuter moet wat doen".

*kijkt op klok*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 23 mei 2026 @ 21:52:32 #74
284411 crew  heywoodu
pi_220871360
Het begint zo langzamerhand aangenaam te worden :Y
pi_220871472
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:52 schreef heywoodu het volgende:
Het begint zo langzamerhand aangenaam te worden :Y
Heerlijk koele wind. Dit is genieton
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 mei 2026 @ 22:19:23 #76
862 Arcee
Look closer
pi_220871676
Topdag voor echte zomerbazen. 8-)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_220872022
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
"Ik kan niet de hele dag binnen zitten". "De kleuter moet wat doen".

*kijkt op klok*
Binnen zitten is 9 vd 10 keer de mindere keuze ja ;(
De wereld buiten is zoveel leuker :)
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:13:43 #78
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_220872217
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:51 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Wtf
tiktok


Gruwelijk nat
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 23 mei 2026 @ 23:14:40 #79
284411 crew  heywoodu
pi_220872225
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:13 schreef Dven het volgende:

[..]
[ tiktok ]

Gruwelijk nat
De Giro is ontsnapt :@
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:44:42 #80
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220872446
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:19 schreef Arcee het volgende:
Topdag voor echte zomerbazen. 8-)
You said it, man!

Dit van 1 April tot 1 November gaarne _O_
pi_220873469
:(
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 24 mei 2026 @ 07:47:26 #82
284411 crew  heywoodu
pi_220873500
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
:(
Best prima ochtend wel weer, nog heel even en de temperatuur binnen komt misschien nog weer gewoon onder de 20 :P
pi_220873522
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:47 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Best prima ochtend wel weer, nog heel even en de temperatuur binnen komt misschien nog weer gewoon onder de 20 :P
Hier niet onder de 17 geweest vannacht ;(
pi_220873526
In de zon is het alweer vervelend warm aan het worden. Snel de wat zwaardere klusjes afronden dan maar.
  zondag 24 mei 2026 @ 08:53:48 #85
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220873671
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
:(
Zonsopkomst bij @Geschiedkundige :
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 08:56:13 #86
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220873681
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:53 schreef DemonRage het volgende:

[..]
Zonsopkomst bij @:Geschiedkundige :
[ afbeelding ]
In de voorgrond de restanten van z'n moestuin.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 08:57:52 #87
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220873693
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:58 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Hier niet onder de 17 geweest vannacht ;(
Hier wel :)

Niet dat het met 100% luchtvochtigheid heel erg nuttig is ofzo.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 09:01:31 #88
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220873706
Nu al 21 gr, wordt heet tot 30 gr vandaag.
Zinkcreme in de aanslag
  zondag 24 mei 2026 @ 09:33:58 #89
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220873873
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:01 schreef THEFXR het volgende:
Nu al 21 gr, wordt heet tot 30 gr vandaag.
Zinkcreme in de aanslag
Zinkcreme niet opdoen als je in dieper water gaat ;)
  zondag 24 mei 2026 @ 09:41:14 #90
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220874033
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:33 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Zinkcreme niet opdoen als je in dieper water gaat ;)
In dat geval zijn er vast ook zonnebrandsprays met drijfgas.
  zondag 24 mei 2026 @ 09:59:24 #91
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220874219
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:41 schreef DemonRage het volgende:

[..]
In dat geval zijn er vast ook zonnebrandsprays met drijfgas.
Niet overdrijven nu hè...anders heb je die zinkcreme weer nodig.
Drijf het niet op de spits...
pi_220874480
Ik zal nooit begrijpen waarom mensen dit 'lekker weer' noemen :N
  zondag 24 mei 2026 @ 10:49:57 #93
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220874602
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik zal nooit begrijpen waarom mensen dit 'lekker weer' noemen :N
Ik ook niet. :N

Net een insectengaas over mijn kolen gedaan. Zweet loopt alweer over mijn rug, terwijl 't nog niet zó heet is. Ook maar eens kijken naar een koelvest. :')
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  zondag 24 mei 2026 @ 10:56:51 #94
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220874631
De eerste dag dit jaar dat ik eens lekker m'n eerste kopje koffie buiten kan drinken in een zomers kloffie c_/
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 24 mei 2026 @ 11:06:37 #95
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220874676
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik zal nooit begrijpen waarom mensen dit 'lekker weer' noemen :N
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.

Je hoeft niet continu en altijd maar bezig of actief te willen zijn, hè. Of je kind te vermaken. Dat kan die zelf ook wel ;)

Het is warm, ja! Maar je moet je ook vooral niet te druk maken of actief in de zon bezig willen zijn.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220874689
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.

Je hoeft niet continu en altijd maar bezig of actief te willen zijn, hè. Of je kind te vermaken. Dat kan die zelf ook wel ;)

Het is warm, ja! Maar je moet je ook vooral niet te druk maken of actief in de zon bezig willen zijn.
Waardevolle tip als je de mogelijkheid hebt; bv niet ziek bent en daardoor slecht tegen warmte kan / moet zwoegen op je werk etc.

Wat mij altijd veel helpt is luchten in de nacht. Dan begin je al wat koeler en heb je voorsprong
pi_220874699
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:49 schreef Twieki het volgende:

[..]
Ik ook niet. :N

Net een insectengaas over mijn kolen gedaan. Zweet loopt alweer over mijn rug, terwijl 't nog niet zó heet is. Ook maar eens kijken naar een koelvest. :')
Werkt goed hoor.
  Redactie Games zondag 24 mei 2026 @ 11:13:29 #98
181272 crew  Noppie2000
pi_220874714
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.

Je hoeft niet continu en altijd maar bezig of actief te willen zijn, hè. Of je kind te vermaken. Dat kan die zelf ook wel ;)

Het is warm, ja! Maar je moet je ook vooral niet te druk maken of actief in de zon bezig willen zijn.
Dit doe ik ook prima zonder warmte, voel me dan alleen wat beter in mijn vel :+
  zondag 24 mei 2026 @ 11:15:06 #99
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220874720
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.

Je hoeft niet continu en altijd maar bezig of actief te willen zijn, hè. Of je kind te vermaken. Dat kan die zelf ook wel ;)

Het is warm, ja! Maar je moet je ook vooral niet te druk maken of actief in de zon bezig willen zijn.
Genoeg mensen die niet tegen stilzitten kunnen, waaronder ondergetekende.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  zondag 24 mei 2026 @ 11:33:10 #100
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220874838
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.

Je hoeft niet continu en altijd maar bezig of actief te willen zijn, hè. Of je kind te vermaken. Dat kan die zelf ook wel ;)

Het is warm, ja! Maar je moet je ook vooral niet te druk maken of actief in de zon bezig willen zijn.


Bedenk je even dat deze vent er ongeveer zo uitziet.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 24 mei 2026 @ 11:37:02 #101
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220874891
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:15 schreef Twieki het volgende:

[..]
Genoeg mensen die niet tegen stilzitten kunnen, waaronder ondergetekende.
Lekker bezig zijn...heerlijk. Met dit godenweer ben ik bijvoorbeeld het huis aan het schilderen en heb ik twee bomen geplant. Zo, na de koffie, ff naar de moestuin om te schoffelen en te bewateren :Y

Daarna ff wat loeischerps eten en vanmiddag weer schuren en in de weer met ammoniak. Vanavond weer schilderen.

Tip (gratis gekregen van wat Thaise locals, jaren geleden).
Eet tussen de middag zo scherp als je kunt, heb je het de hele middag niet meer warm. Werkt beter dan menig koelvest :)
pi_220875029
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:33 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Bedenk je even dat deze vent er ongeveer zo uitziet.
Je keek in de spiegel? :')
pi_220875074
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:06 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Keehl, gistermiddag in de schaduw gezellig bij vrienden thuis gezeten. Praatje, spelletje en een biertje erbij. Als je dat doet heb je echt geen last van de warmte ofzo.

Je hoeft niet continu en altijd maar bezig of actief te willen zijn, hè. Of je kind te vermaken. Dat kan die zelf ook wel ;)

Het is warm, ja! Maar je moet je ook vooral niet te druk maken of actief in de zon bezig willen zijn.
Jawel hoor.
  zondag 24 mei 2026 @ 12:12:35 #104
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220875106
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:03 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Je keek in de spiegel? :')
Ben je Duits?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220875198
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:12 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Ben je Duits?
Relevantie?
  zondag 24 mei 2026 @ 12:34:09 #106
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220875368
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:21 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Relevantie?
Die hebben ook geen humor namelijk.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 24 mei 2026 @ 12:43:20 #107
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220875436
Heerlijk weertje! Net een half uur in de zon gezeten en ben meteen weer bruin. ^O^
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220875584
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:33 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Bedenk je even dat deze vent er ongeveer zo uitziet.
Wow ik zit net te lunchen ;( _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220875586
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:37 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Lekker bezig zijn...heerlijk. Met dit godenweer ben ik bijvoorbeeld het huis aan het schilderen en heb ik twee bomen geplant. Zo, na de koffie, ff naar de moestuin om te schoffelen en te bewateren :Y

Daarna ff wat loeischerps eten en vanmiddag weer schuren en in de weer met ammoniak. Vanavond weer schilderen.

Tip (gratis gekregen van wat Thaise locals, jaren geleden).
Eet tussen de middag zo scherp als je kunt, heb je het de hele middag niet meer warm.
Werkt beter dan menig koelvest :)
Dit zou ik bijna willen proberen. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 24 mei 2026 @ 13:08:52 #110
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220875673
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wow ik zit net te lunchen ;( _O-
Eet smakelijk :Y)
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 13:32:16 #111
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220875841
Vanmorgen ook ff wat klusjes gedaan. In de volle zon, en ook al was het 'pas' 10:30 ofzo (want ja ik kom in mn weekend écht niet voor 09:30 ofzo mn bed uit :7) ik fikte ook al weg in de zon hoor.

Maar goed, verschil is dat ik er eigenlijk niet echt last van heb. Prefereer ik een loeihete zon als ik buiten klusjes moet doen? Zeker niet.
Heb ik er zwaar fysiek last van? Ook zeker niet.

Naja behalve bij 40 graden maybe maar dan doe ik gewoon niks, jammer dan :P
pi_220876337
We meten alweer 28 graden.
pi_220876611
Nog maar 3.5-4 maanden en dan is deze lijdensweg ten einde ongeveer.
  zondag 24 mei 2026 @ 15:28:26 #114
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220877146
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nog maar 3.5-4 maanden en dan is deze lijdensweg ten einde ongeveer.
26-27 graden, luchtvochtigheid iets boven de 40 en klein briesje, dus best goed uit te houden wel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zondag 24 mei 2026 @ 16:30:14 #115
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220877655
Sowieso in alle opzichten beter dan vorig weekend. Voornamelijk blije mensen, terrassen vol met ropa run door de stad, ligweides aan de IJsselkade vol en mensen in de uiterwaarden. Gezellige drukte. Vorig weekend was het niet zo florissant
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zondag 24 mei 2026 @ 17:35:07 #116
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220878174
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:30 schreef INViCTuS het volgende:
Sowieso in alle opzichten beter dan vorig weekend. Voornamelijk blije mensen, terrassen vol met ropa run door de stad, ligweides aan de IJsselkade vol en mensen in de uiterwaarden. Gezellige drukte. Vorig weekend was het niet zo florissant
Het weer van vorig weekend vond ik juist fijn weer om erop uit te gaan.

Dat het niet overvol was op de plek van bestemming (Rotterdam), want veel anderen houden níet van zulk weer, had wmb ook zo z'n voordelen.
pi_220879194
twitter


Done deal. @RamboDirk
  zondag 24 mei 2026 @ 20:41:31 #118
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220879563
Zal ik het dan maar zeggen: prima dagje zo :7
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220879685
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:41 schreef INViCTuS het volgende:
Zal ik het dan maar zeggen: prima dagje zo :7
Dan neem ik natuurlijk jouw rol over: Veel te warm, graad of 8-10 kouder was veel aangenamer geweest.
  zondag 24 mei 2026 @ 21:18:06 #120
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220879852
Dat zeewindje maakte het wel aangenaam :)
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 21:20:39 #121
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220879868
Prachtig cabaret altijd in deze reeks _O_
pi_220879968
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:20 schreef dick_laurent het volgende:
Prachtig cabaret altijd in deze reeks _O_
Je moet wat met deze hitte. Buiten bezig zijn is geen optie.
  zondag 24 mei 2026 @ 23:43:19 #123
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220882091
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:33 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Je moet wat met deze hitte. Buiten bezig zijn is geen optie.
Vandaag de ge-he-le dag buiten bezig geweest. Was een topdag! _O_

Godenweer met af en toe een licht hoerenbriesje :)
pi_220882598
Momenteel lekker buiten. Je kunt je nog overal goed begeven ^O^
  maandag 25 mei 2026 @ 07:38:29 #125
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220882685
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:18 schreef Starhopper het volgende:
Dat zeewindje maakte het wel aangenaam :)
Stuk frisser aan de kust in vergelijking bij mij :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 07:38:46 #126
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882686
Ik heb het idee dat ik elk jaar steeds beter tegen de warmte kan. Waar ik eerder bij 25 graden zowat niks meer kon den ik nu "is dit alles?"
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220882690
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:38 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb het idee dat ik elk jaar steeds beter tegen de warmte kan. Waar ik eerder bij 25 graden zowat niks meer kon den ik nu "is dit alles?"
Geef me daar wat van. Hier bewandel ik de omgekeerde weg :P
pi_220882704
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 06:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
Momenteel lekker buiten. Je kunt je nog overal goed begeven ^O^
Ja, nu is het prima.
Ik ga zo de tuinslang eens uit rollen voor de plantjes
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 07:53:01 #129
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882709
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:41 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Geef me daar wat van. Hier bewandel ik de omgekeerde weg :P
Ik moet zeggen dat het me te goed bevalt eigenlijk :@
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220882732
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:53 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Ik moet zeggen dat het me te goed bevalt eigenlijk :@
Dat geloof ik direct. Jaloers op :)
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 08:13:35 #131
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882740
Zo nog even in de tuin aan de klus nu ik er nog schaduw heb. Zo ben ik dan ook wel weer.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 08:29:46 #132
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220882767
Morgen tropisch en de warmste dag. Dagen erna wel stabiel aangenaam met veelal 24-26 graden. Redelijk boffen wel. Vanaf het weekend wel wisselvalliger en buien kansen

[ Bericht 18% gewijzigd door INViCTuS op 25-05-2026 08:43:21 ]
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 08:37:25 #133
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220882785
Je zou in januari maar deze en volgende week vakantie hebben aangevraagd
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 09:30:35 #134
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220882978
twitter

In VK verwachten ze 35 graden vandaag
  maandag 25 mei 2026 @ 10:07:33 #135
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220883548
Ze hebben daar Bank Holiday dus dat wordt lekker plonzen in de Thames :P
  maandag 25 mei 2026 @ 11:06:17 #136
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220883855
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 06:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
Momenteel lekker buiten. Je kunt je nog overal goed begeven ^O^
Momenteel nog wel lekker, ja
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220884208
Tyfusheet alweer ;(
  maandag 25 mei 2026 @ 11:47:41 #138
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220884220
quote:
18s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
Tyfusheet alweer ;(
Heerlijk!
En het valt best mee, kan nog veel warmer.
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 25 mei 2026 @ 12:02:27 #139
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220884378
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:47 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Heerlijk!
En het valt best mee, kan nog veel warmer.
Luchtvochtigheid zit ook onder de 40%. Gewoon aangenaam zomer weertje wel. Zo mooi stukje fietsen en ijs halen :). Daarna wel een Weizen verdiend
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220885078
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:30 schreef Momo het volgende:
[ x ]
In VK verwachten ze 35 graden vandaag
Waar in UK dan?
blablablabla
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 13:44:25 #141
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220885109
Wel fijn dat de luchtvochtigheid iets dragelijker dan zaterdag is nu.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 25 mei 2026 @ 13:58:22 #142
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220885168
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:41 schreef Elan het volgende:

[..]
Waar in UK dan?
Zo te zien is het nu al 34,5 graden rond Reading.
pi_220885240
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:58 schreef Momo het volgende:

[..]
Zo te zien is het nu al 34,5 graden rond Reading.
Teringjantje.
Zie morgen ook zulke temperaturen voor Londen.
Hebben wij nog geluk.
blablablabla
pi_220885258
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:44 schreef Nattekat het volgende:
Wel fijn dat de luchtvochtigheid iets dragelijker dan zaterdag is nu.
Absoluut. Draaglijker buiten nu. Hopelijk morgen ook soortgelijke lvh
pi_220885570
Net in een kruiwagen met koud water gelegen.

:')
  maandag 25 mei 2026 @ 14:50:38 #146
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220885582
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
Net in een kruiwagen met koud water gelegen.

:')
:D :D :D Nou heerlijk toch :7
Ik vind het vandaag (gister ook) wel heerlijk.. zaterdag had ik het ook niet naar mijn zin :{ zodra die luchtvochtigheid omhoog schiet bah.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 14:54:31 #147
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220885601
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
Net in een kruiwagen met koud water gelegen.

:')
Een situatieschets

  maandag 25 mei 2026 @ 15:01:17 #148
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220885633
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
Net in een kruiwagen met koud water gelegen.

:')
Waarom dan :') ? Das toch lekker verkoelend.

Met een LV van 38 prima te verdragen dit.

Ook een zegen voor de natuur na 3 weken kou
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220885715
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:01 schreef INViCTuS het volgende:
Met een LV van 38 prima te verdragen dit.
Morgen ook een lage luchtvochtigheid lees ik net. Goed vooruitzicht!
  maandag 25 mei 2026 @ 15:23:49 #150
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220885741
Wel nog steeds zonkracht 7.

https://www.buienradar.nl/nederland/zon-en-wolken/zonkracht-uv

Het maximale is 8.
  maandag 25 mei 2026 @ 15:39:21 #151
65846 Bocaj
47th President.
pi_220885874
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 06:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
Momenteel lekker buiten. Je kunt je nog overal goed begeven ^O^
Ik schrok pas wakker om half negen.
Mooi nog wat boodschappen gedaan voordat het echt heet werd.
Blijkbaar dachten meer mensen er zo over. ;)
  maandag 25 mei 2026 @ 16:51:42 #152
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220886304
28 graden en de luchtvochtigheid is gedaald naar 30%. Veel beter gaat het niet worden
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 16:52:18 #153
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220886306
Ik geniet
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 16:53:22 #154
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220886312
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:39 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Ik schrok pas wakker om half negen.
Mooi nog wat boodschappen gedaan voordat het echt heet werd.
Blijkbaar dachten meer mensen er zo over. ;)
Terwijl het helemaal geen straf is om even de airco in te kunnen overdag.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 25 mei 2026 @ 17:41:27 #155
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220886556
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:18 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Morgen ook een lage luchtvochtigheid lees ik net. Goed vooruitzicht!
Mooi, dan ga ik lekker zwemmen en zonnen O+
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 25 mei 2026 @ 17:48:37 #156
284411 crew  heywoodu
pi_220886620
Tijdje buiten gezeten om het te proberen, tering wat een ellende _O-

Doe maar weer normaal ipv bijna 10 graden boven het gemiddelde.
  maandag 25 mei 2026 @ 17:56:35 #157
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220886686
Het is goed dooi.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 18:00:47 #158
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220886704
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:48 schreef heywoodu het volgende:
Tijdje buiten gezeten om het te proberen, tering wat een ellende _O-

Doe maar weer normaal ipv bijna 10 graden boven het gemiddelde.
Je moet in een kruiwagen met koud water gaan zitten heb ik gehoord.
Schijnt een ding te zijn.
pi_220886707
In India is het pas warm. Daar gaan ze richting de 50 graden.

v
pi_220886794
quote:
4s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:01 schreef 12Beaufort het volgende:
In India is het pas warm. Daar gaan ze richting de 50 graden.

[ afbeelding ]
Dat zou ik niet meer meemaken :P
pi_220886799
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:00 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Je moet in een kruiwagen met koud water gaan zitten heb ik gehoord.
Schijnt een ding te zijn.
Werkte wel verkoelend. :D
pi_220886810
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:01 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Waarom dan :') ? Das toch lekker verkoelend.

Met een LV van 38 prima te verdragen dit.

Ook een zegen voor de natuur na 3 weken kou
Omdat ik als 35-jarige door een gast rondgereden wordt in een kruiwagen met koud water door de moestuin. :P

Dat was wel grappig, maar nuchter bekeken ook wel :')
pi_220887000
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:15 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Dat zou ik niet meer meemaken :P
Dan kan je niks meer.
v
  maandag 25 mei 2026 @ 19:22:34 #164
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220887214
De nachten koelen nog prima af. Ook wel fijn. Zo'n hogedrukgebied moet je tot eind september hebben eigenlijk. Zo nu en dan een plons regen voor de tuin. Max 1x per week ofzo

Staat voor volgende week alweer de nodige regen op het programma. Wellicht zaterdag/zondag al

[ Bericht 23% gewijzigd door INViCTuS op 25-05-2026 19:31:09 ]
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 25 mei 2026 @ 19:41:07 #165
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220887362
Voor wat het waard is en natuurlijk een vaatje zout erbij maar heb ff de voorspellingsvideo's van Weerplaza bekeken. Ik kan er helaas het volgende van maken.

30-daagse: warm en droog
Zomervoorspelling: freaking warm en freaking droog!

Daar heb ik eigenlijk maar één reactie op:

*O*
pi_220887483
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:41 schreef GarlandBriggs het volgende:
Voor wat het waard is en natuurlijk een vaatje zout erbij maar heb ff de voorspellingsvideo's van Weerplaza bekeken. Ik kan er helaas het volgende van maken.

30-daagse: warm en droog
Zomervoorspelling: freaking warm en freaking droog!

Daar heb ik eigenlijk maar één reactie op:

*O*
Maar wat is dan warm en droog he of zelfs freaking ;)

Dat we tegenwoordig in een klimaat zitten van bijvoorbeeld meer 25 graden geloof ik graag.
Maar we krijgen denk ik ook geen zomer van alleen maar weer als vandaag denk ik. Hoop ik.
  maandag 25 mei 2026 @ 20:21:30 #167
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220887679
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:53 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Maar wat is dan warm en droog he of zelfs freaking ;)

Dat we tegenwoordig in een klimaat zitten van bijvoorbeeld meer 25 graden geloof ik graag.
Maar we krijgen denk ik ook geen zomer van alleen maar weer als vandaag denk ik. Hoop ik.
Warmer dan normaal is in Juli 25+ dus zulks weer als nu.

Opzetzwembadweer
BBQ weer
Terrasweer
Meloengroeiweer
Planten water weer
Kilotomatenweer
Weer Riesling
Weer Weizen
Etceteraa etceteraa...

En natuurlijk niet iedere dag. Er zal ook wel een keer een bewolkte 24er tussen zitten of een 38er met een dauwpunt van 22 ;)
  maandag 25 mei 2026 @ 20:42:06 #168
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220887810
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:23 schreef Eightyone het volgende:
Wel nog steeds zonkracht 7.

https://www.buienradar.nl/nederland/zon-en-wolken/zonkracht-uv

Het maximale is 8.
Voor Nederland. :P Bij de evenaar kan zonkracht 15 worden gehaald,
pi_220887826
Boven alles maar weer open gezet. Het was binnen warmer dan buiten.
v
  maandag 25 mei 2026 @ 21:30:03 #170
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220888115


Groot verschil
  maandag 25 mei 2026 @ 21:32:39 #171
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220888136
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:30 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Groot verschil
Beter dan blauw/paars iig ;)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220888237
quote:
4s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:44 schreef 12Beaufort het volgende:
Boven alles maar weer open gezet. Het was binnen warmer dan buiten.
Dat is ook het beste wat je kan doen met dit weer. Frisse lucht naar binnen en warmte naar buiten als de zon onder is. Morgenvroeg op tijd alles weer dicht voor dat de ergste zon komt.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:04:23 #173
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_220888354
Het koelt toch telkens sneller af 's avonds dan voorspeld. Gelukkig maar.
Koel en donker bewaren
  maandag 25 mei 2026 @ 23:14:13 #174
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220888801
Dat het heet is weet iedereen, maar er tegen kunnen is een andere zaak.
Het is van een lichte herfst naar een hittegolf gegaan, gewoon de lente overgeslagen.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 00:21:42 #175
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220889110
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 23:14 schreef THEFXR het volgende:
Dat het heet is weet iedereen, maar er tegen kunnen is een andere zaak.
Het is van een lichte herfst naar een hittegolf gegaan, gewoon de lente overgeslagen.
Het grillige Nederlands weer type 8-)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 05:55:20 #176
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220889292
Hier mooi de boel open gezet, maar ga er geen last van hebben. Vandaag een paar dagen weg waar ik airco op de hotelkamer heb. In het hele hotel overigens airco geloof ik (preston palace)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  dinsdag 26 mei 2026 @ 07:01:33 #177
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220889354
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 23:14 schreef THEFXR het volgende:
Dat het heet is weet iedereen, maar er tegen kunnen is een andere zaak.
Het is van een lichte herfst naar een hittegolf gegaan, gewoon de lente overgeslagen.
Hittegolf?

Maart en april hebben we een prima zonnige lente gehad. Mei 3 weken herfst en sinds donderdag is het gelijk zomer. Op zich prima, behalve die 3 weken eerder deze maand. Dat de zomer anderhalve week eerder begint is niet erg.

[ Bericht 17% gewijzigd door INViCTuS op 26-05-2026 07:59:32 ]
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220889575
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:01 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Hittegolf?

Maart en april hebben we een prima zonnige lente gehad. Mei 3 weken herfst en sinds donderdag is het gelijk zomer. Op zich prima, behalve die 3 weken eerder deze maand. Dat de zomer anderhalve week eerder begint is niet erg.
Limburg gaat vandaag een hittegolf pakken ja.
pi_220889666
Als leek hoe is de luchtvochtigheid vandaag?

En neem aan dat deze altijd beter te harden is dan zeg maar een maand later.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 26 mei 2026 @ 09:04:22 #180
284411 crew  heywoodu
pi_220889690
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:01 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Hittegolf?

Maart en april hebben we een prima zonnige lente gehad. Mei 3 weken herfst en sinds donderdag is het gelijk zomer. Op zich prima, behalve die 3 weken eerder deze maand. Dat de zomer anderhalve week eerder begint is niet erg.
Maar gelijk naar 10 graden boven normaal is wel een beetje overdreven.
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 09:08:37 #181
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220889734
Vannacht toch de airco op slaapkamer voor eerst aangezet, op FAN mode weliswaar, zodat er wat luchtcirculatie kwam. Was 28c daarbinnen :@

Daarna prima geslapen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 09:12:11 #182
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220889752
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:35 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Limburg gaat vandaag een hittegolf pakken ja.
Nog nergens berichten over een hittegolf gelezen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220889766
Wat was het een heerlijk weekend en weer! Ik moet zeggen dat ik vooral vrijdag even moest wennen door de overgang, maar daarna, niks mis mee. Ook van alles gedaan gewoon. In de tuin gewerkt, wandeling van 8 km gemaakt, paardgereden in het bos, op kantoor gewerkt (met airco aan) en 's avonds heerlijk gebbqed natuurlijk. Mag van mij wel de hele zomer zo blijven. De luchtvochtigheid valt wel mee denk ik? Ik heb in ieder geval niet gezwoten.

Aan de paarden merkte je het ook. Vrijdag waren ze echt supersloom, niet vooruit te branden. En gisteren weer helemaal normaal. Moesten ook even wennen aan het verschil ineens.
pi_220889777
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:12 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Nog nergens berichten over een hittegolf gelezen
Vandaag gaan we normaliter de derde keer boven de 30 uitkomen hier. Dus ja, hittegolf.
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 09:21:08 #185
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220889799
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat was het een heerlijk weekend en weer! Ik moet zeggen dat ik vooral vrijdag even moest wennen door de overgang, maar daarna, niks mis mee.
Opvliegertje gehad ja?
pi_220890032
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:21 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Opvliegertje gehad ja?
Hahaha. De overgang van het weer. Maar had wel gekund hoor, al heb ik daar gelukkig nooit last van.
pi_220890034
quote:
12s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:59 schreef mitt het volgende:
Als leek hoe is de luchtvochtigheid vandaag?
Dacht gezien te hebben vanmiddag rond de 30.
Dat is vergelijkbaar met gisteren. Dus niet zo drukkend warm.

Enne inderdaad, het zuiden des lands gaat een hittegolf pakken.
https://www.weerverteller(...)ag-voor-de-hittegolf
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 10:18:04 #188
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220890061
Hmm... Ik blijf toch altijd een beetje een haat/liefde verhouding te hebben met airco's :')

Net op mijn werkkamer: 26.5C
Uiteraard volle bak zon, en zonnepanelen op dak, dus ik dacht van.... mja tis een beetje warm, fuck it ik gooi de airco even vol open, als testje ook, kost sowieso niks.

En dan de eerste minuten dat die koude lucht begint te stromen heb ik zoiets van 'ahh, prettig' ... maar na zeg half uurtje ofzo begint dat langzaam om te slaan naar koude voeten krijgen (want ben standaard blootsvoets binnen deze tijd van het jaar) en ook koude benen etc...

Dus zonder airco wordt het op gegeven moment net oncomfortabel warm, en met airco weer na een poosje net onconfortabel fris. Ik kan somehow nooit echt die ideale balans vinden. 8)7

> en nee, ik zet mijn airco niet op 16 graden ofzo.... vrijwel altijd op een hele milde 23 of zelfs 24 graden. Maar dan nog krijg ik dat bovengenoemde effect na een poosje.

Hebben anderen dat ook of ben ik gewoon raar? (ja raar ben ik sws maar hey... je weet)
pi_220890119
Vind airco heerlijk zolang de luchtstroom niet direct vol op mezelf is gericht.
Boven hangt de airco in een andere slaapkamer die de lucht de gang "op blaast".
Op dit moment op standje "slapen" oftewel een zacht briesje (amper hoorbaar).
En daardoor heb ik het ook niet "koud" want ik voel de luchtstroom niet.
Ook zal hij het nooit 18 kunnen krijgen in die zwakke stand. Maar wel lekker aangenaam want lage LV.
En beneden heb ik de deur naar de hal open zodat ook die droge koudere lucht naar beneden kan komen.
Zometeen naar kantoor zonder airco ;(

Overigens op de temp. kaart lijkt een sensor defect in de NOP :7
pi_220890149
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:18 schreef dick_laurent het volgende:
Hebben anderen dat ook of ben ik gewoon raar?
Herken ik ook wel.
Ik heb de unit in de woonkamer in een hoek hangen. Daaronder staat de computer. Daar hoef je dan niet te zitten met de airco aan, want dat is gewoon oncomfortabel. Maar stukje verderop in de zithoek voel je dan een aangename temperatuur.
Op de bovenverdieping gaat hij aan paar uur voor het slapen, en bij echt warme nachten (maar dat is nu nog niet) op zacht briesje en deken op
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 10:52:21 #191
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220890243
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:18 schreef dick_laurent het volgende:
Hebben anderen dat ook of ben ik gewoon raar? (ja raar ben ik sws maar hey... je weet)
Je bent raar.

Ik heb hetzelfde hoor. Zodra de warmte in de stenen zit, of in de huizen van m'n buren die geen zonnescherm hebben, is het gewoon bijna meteen oncomfortabel als ik die airco uit zet. Maar in de airco kan het ook weer wat minder fijn zijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220890295
Stoep sneeuwvrij gemaakt. @RamboDirk
pi_220890435
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:52 schreef Nattekat het volgende:
Zodra de warmte in de stenen zit
Mijn overbuurman was net de voorkant van het huis aan het nat spuiten met de tuinslang.
Ik dacht dat er brand was dus ging naar buiten om te vragen of hij hulp nodig had. Maar hij vertelde me dat hij de warmte uit de stenen aan het halen was, waardoor het binnen flink zou afkoelen. Zo simpel is het niet toch? Of niet structureel?

Hij is sowieso wel bijzonder qua weer. Hij volgt een weerman op facebook en hij zei dat die had gezegd dat het vandaag "gevaarlijk heet met 35 a 37 graden" wordt én dat er een weersomslag komt. Het zou komende drie weken rond de dertig graden blijven maar de weermannen/vrouwen op tv vertellen dit niet. Of om zijn woorden te praten "het blijft zinderend heet"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 11:27:33 #194
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220890463
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:23 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Mijn overbuurman was net de voorkant van het huis aan het nat spuiten met de tuinslang.
Ik dacht dat er brand was dus ging naar buiten om te vragen of hij hulp nodig had. Maar hij vertelde me dat hij de warmte uit de stenen aan het halen was, waardoor het binnen flink zou afkoelen. Zo simpel is het niet toch? Of niet structureel?

Hij is sowieso wel bijzonder qua weer. Hij volgt een weerman op facebook en hij zei dat die had gezegd dat het vandaag "gevaarlijk heet met 35 a 37 graden" wordt én dat er een weersomslag komt. Het zou komende drie weken rond de dertig graden blijven maar de weermannen/vrouwen op tv vertellen dit niet. Of om zijn woorden te praten "het blijft zinderend heet"
Nee, dat werkt niet, tenzij ie van plan is om uren te blijven staan. Het idee is wel goed, maar er gaat zo extreem veel warmte in die stenen zitten dat dat er niet zomaar weer uit is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220890502
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:18 schreef dick_laurent het volgende:
Hmm... Ik blijf toch altijd een beetje een haat/liefde verhouding te hebben met airco's :')

Net op mijn werkkamer: 26.5C
Uiteraard volle bak zon, en zonnepanelen op dak, dus ik dacht van.... mja tis een beetje warm, fuck it ik gooi de airco even vol open, als testje ook, kost sowieso niks.

En dan de eerste minuten dat die koude lucht begint te stromen heb ik zoiets van 'ahh, prettig' ... maar na zeg half uurtje ofzo begint dat langzaam om te slaan naar koude voeten krijgen (want ben standaard blootsvoets binnen deze tijd van het jaar) en ook koude benen etc...

Dus zonder airco wordt het op gegeven moment net oncomfortabel warm, en met airco weer na een poosje net onconfortabel fris. Ik kan somehow nooit echt die ideale balans vinden. 8)7

> en nee, ik zet mijn airco niet op 16 graden ofzo.... vrijwel altijd op een hele milde 23 of zelfs 24 graden. Maar dan nog krijg ik dat bovengenoemde effect na een poosje.

Hebben anderen dat ook of ben ik gewoon raar? (ja raar ben ik sws maar hey... je weet)
Ik heb een kantoor dat heel warm wordt met veel ramen en platdak. Dan zet ik met dit warme weer 's middags ook de airco aan. Op 24. En dan de schuifpui nog op een kier van 10 cm. Dan is het klimaat echt heel aangenaam.
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 11:38:33 #196
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220890523
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:33 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ik heb een kantoor dat heel warm wordt met veel ramen en platdak. Dan zet ik met dit warme weer 's middags ook de airco aan. Op 24. En dan de schuifpui nog op een kier van 10 cm. Dan is het klimaat echt heel aangenaam.
Ja ik heb m dus toch maar weer uit gezet na 40-45 minuten.
pi_220890554
Ik zeg maar even niets :D

Dat is sowieso meestal wel het beste, maar oke..
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:52:44 #198
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220890599
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik zeg maar even niets :D

Dat is sowieso meestal wel het beste, maar oke..
Het wordt vanzelf weer oktober en koud, knul
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220890606
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:38 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ja ik heb m dus toch maar weer uit gezet na 40-45 minuten.
En als je hem wat hoger zetten in temperatuur?
Steeds aan / uit is ook niet goed. Mechanisch weet ik niet zo zeer, maar als je straks te warm hebt moet hij weer te hard werken om de temp laag te krijgen. Dus volop blazen dan.
pi_220890618
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:52 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Het wordt vanzelf weer oktober en koud, knul
Eerst de hittegolf overleven :(
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 12:02:47 #201
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220890649
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:53 schreef cinderloom het volgende:

[..]
En als je hem wat hoger zetten in temperatuur?
Steeds aan / uit is ook niet goed. Mechanisch weet ik niet zo zeer, maar als je straks te warm hebt moet hij weer te hard werken om de temp laag te krijgen. Dus volop blazen dan.
Nee tis oke nu eigenlijk, ik was hem ook gewoon ff wat langer aan het testen want we wonen hier nog maar paar maanden en heb de airco's nog nauwelijks op koel-mode gehad.
Maar hij doet het goed, dat is zeker :D
pi_220890704
Afgelopen nacht voor het eerst dit jaar de airco laten draaien. Het was echt niet meer te doen :r
Zonder wrijving geen glans
pi_220890750
twitter


@Nattekat nou dan weten we het wel weer. Ik smeer me die dagen nog maar eens in met zonnebrand.
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:37:01 #204
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220890832
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 12:46:39 #205
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220890886
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:22 schreef Haags het volgende:
[ x ]

@:Nattekat nou dan weten we het wel weer. Ik smeer me die dagen nog maar eens in met zonnebrand.
Ik hou de onweerskaarten al ruim een week dagelijks in de gaten, dit gaat niets leveren. De cap van afgelopen week is er nog steeds, en gaat voorlopig ook nergens heen.

Al moet ik er wel bij zeggen dat die cap minder sterk is en daadwerkelijk gebroken kan worden.

[ Bericht 6% gewijzigd door Nattekat op 26-05-2026 12:59:09 ]
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 12:47:19 #206
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220890892
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:37 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Zien we niet vaak in Europa volgens mij, een omega.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 26 mei 2026 @ 13:08:17 #207
284411 crew  heywoodu
pi_220891052
Rustig zittend in de schaduw is het op momenten nog wel redelijk uit te houden met die af en toe best forse windvlagen, het kan erger (windstil).
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 26 mei 2026 @ 13:11:53 #208
284411 crew  heywoodu
pi_220891080
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee, dat werkt niet, tenzij ie van plan is om uren te blijven staan. Het idee is wel goed, maar er gaat zo extreem veel warmte in die stenen zitten dat dat er niet zomaar weer uit is.
Hoe zou je dit in theorie wel kunnen regelen/voorkomen? Een soort vernevelaar die gewoon de hele dag een soort waternevel over je gevel spuit? :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 13:18:40 #209
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220891129
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:11 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Hoe zou je dit in theorie wel kunnen regelen/voorkomen? Een soort vernevelaar die gewoon de hele dag een soort waternevel over je gevel spuit? :P
:Y

Zelfde principe als zweten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220891164
Komende dagen nog relatief goed te doen met een lage luchtvochtigheid, volgende week 28 graden met een hoge luchtvochtigheid gaat ronduit smerig worden :r
blablablabla
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 13:31:05 #211
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220891208
Al die hittestress haha, doet me terugdenken.... Ik was vorig jaar na mijn Japan trip voor een paar dagen in Doha, Qatar als stopover.
Belachelijke plaats uiteraard, maar wel maf om gezien te hebben. Slaat natuurlijk totaal nergens op dat zo'n mega stad daar uberhaupt bestaat... Het was eind november en overdag kwam de 30 graden alsnog aardig in zicht.

Daar is het in de zomer dus gewoon oprecht gevaarlijk om buiten te lopen, zelfs al ben je iemand die goed tegen hitte kan. 45 graden met hoge luchtvochtigheid door de Perzische Golf komt daar gewoon voor en dan heb je dus een overschrijding van de 'wet bulb' temperatuur, en dan ga je dus heel snel deaud. :X
Letterlijk alles maar dan ook alles is air-conditioned daaro. Ik heb gezien dat ze op een boulevard zelfs buiten enorme blazers op het pad gericht hadden staan zodat je van het winkelcentrum, naar de taxi/uber plek alsnog gekoeld kon lopen. Ohja, en zelfs bushokjes, ook met blazers waar koude lucht uit kwam. En ja, ook nog steeds in november stonden die koele lucht te blazen. _O-
Fascinerend wel om eens mee te maken vond ik.
pi_220891233
Lokale hittegolf in Ell is een feit.
blablablabla
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:53:57 #213
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220891364
Het kan deze vrijdag al misschien 40+ graden worden in Zuid Frankrijk volgens de weermodellen.
pi_220891389
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:34 schreef Elan het volgende:
Lokale hittegolf in Ell is een feit.
De woestijn levert.
pi_220891393
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:34 schreef Elan het volgende:
Lokale hittegolf in Ell is een feit.
En dan moet de zomer nog beginnen.
v
pi_220891401
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:08 schreef heywoodu het volgende:
Rustig zittend in de schaduw is het op momenten nog wel redelijk uit te houden met die af en toe best forse windvlagen, het kan erger (windstil).
Wind? Hier meten we nog eerder windkracht -2 ofzo :')
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 26 mei 2026 @ 14:03:22 #217
284411 crew  heywoodu
pi_220891430
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:57 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Wind? Hier meten we nog eerder windkracht -2 ofzo :')
Hier waait er af en toe best een aardig vlaagje door de tuin, dat is wel fijn :P

Hoewel het binnen nog altijd beduidend aangenamer is :+
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:03:42 #218
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220891432
Ik vind het nog steeds heel goed te doen. O+
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_220891746
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:23 schreef Elan het volgende:
Komende dagen nog relatief goed te doen met een lage luchtvochtigheid, volgende week 28 graden met een hoge luchtvochtigheid gaat ronduit smerig worden :r
Waar zie jij die 28 graden terug? Ik zie hier voor volgende week 21-22 graden en regelmatig een buitje staan. En nee, dat is niet via de altijd per uur veranderende weerapp op telefoon.
Zonder wrijving geen glans
pi_220891772
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:59 schreef Haags het volgende:

[..]
Waar zie jij die 28 graden terug? Ik zie hier voor volgende week 21-22 graden en regelmatig een buitje staan. En nee, dat is niet via de altijd per uur veranderende weerapp op telefoon.


Graadje minder maar alsnog smerig met een hoge luchtvochtigheid.
Zit wel in midden dus wellicht dat het bij jou aan zee wat koeler is.
blablablabla
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:14:51 #221
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220891824
Hier op de Veluwe 31 graden en luchtvochtigheid 26%. Heet, maar uit te houden zeker
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 15:21:30 #222
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220891859
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:14 schreef INViCTuS het volgende:
Hier op de Veluwe 31 graden en luchtvochtigheid 26%. Heet, maar uit te houden zeker
Beetje wat wij hier ook dagelijks hebben. Incl hoerenwind in de middag, maakt het voor het gevoel iig stukken minder heet :P
pi_220892086
Zojuist de 33 graden gepasseerd hier.
pi_220892125
Morgen rond de 20 hier. Zou ik een jas mee moeten nemen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 16:13:08 #225
128465 Wrapster
pi_220892133
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind het nog steeds heel goed te doen. O+
Ik niet ;(
heeft FOK verlaten
pi_220892184
Morgen weer 10 graden verschil
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:28:54 #227
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220892230
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:13 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Ik niet ;(
Snap ik hoor.. het is ook wel weer wat overdreven ineens deze temperaturen.
Maar het valt eens lekker.. de kou moet nog uit mijn lijf geloof ik. :D
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 16:31:28 #228
128465 Wrapster
pi_220892251
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:21 schreef Skwish het volgende:
Morgen weer 10 graden verschil
Mooi. Kan de folie alweer van zolder.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:28 schreef ondeugend het volgende:

[..]
Snap ik hoor.. het is ook wel weer wat overdreven ineens deze temperaturen.
Maar het valt eens lekker.. de kou moet nog uit mijn lijf geloof ik. :D
Klopt, het is ineens 30+ en daar heb ik voornamelijk last van. Als het geleidelijk gaat heb ik er over het algemeen wat minder moeite mee. In huis is het nog wel te doen met 21 graden maar buien en dan met name in de auto is geen pretje. En ja, airco enzo maar dat hoeft van mij ook niet altijd.
heeft FOK verlaten
pi_220892466
Maar het is wel echt mokerheet buiten. Dit is ver voorbij alle vormen van 'aangenaam'.
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 17:01:44 #230
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220892556
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:00 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zojuist de 33 graden gepasseerd hier.
Lol, hier 29

Karma ^p^
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 26 mei 2026 @ 17:06:17 #231
284411 crew  heywoodu
pi_220892609
quote:
18s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
Maar het is wel echt mokerheet buiten. Dit is ver voorbij alle vormen van 'aangenaam'.
"Geniet er gewoon van nu het nog kan."
  dinsdag 26 mei 2026 @ 17:17:43 #232
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220892687
quote:
18s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
Maar het is wel echt mokerheet buiten. Dit is ver voorbij alle vormen van 'aangenaam'.
Maar ja, dat is onder de 10 graden ook niet.

Ik moest vandaag gewoon buiten werken. Het was wel heet, maar door de relatief lage luchtvochtigheid hield ik het best vol. Niet kapot lopen zweten, puffen of kreunen. Dan liever dit dan kou lijden. Begin mei nog dagen van 8-9 graden gehad. Ook verre van aangenaam.

Een tandje minder mag best ;). 26 is voldoende
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220892698
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:34 schreef Elan het volgende:
Lokale hittegolf in Ell is een feit.
Joehoe! Die is hier het dichtste bij.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 17:21:49 #234
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220892728
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:18 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Joehoe! Die is hier het dichtste bij.
Tot niemands verrassing.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220892808
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:17 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Maar ja, dat is onder de 10 graden ook niet.

Ik moest vandaag gewoon buiten werken. Het was wel heet, maar door de relatief lage luchtvochtigheid hield ik het best vol. Niet kapot lopen zweten, puffen of kreunen. Dan liever dit dan kou lijden. Begin mei nog dagen van 8-9 graden gehad. Ook verre van aangenaam.

Een tandje minder mag best ;). 26 is voldoende
Ben toch ergens wel blij dat ik geen buitenwerk beroep heb hoor, dan ben ik een godsvermogen aan zonnebrand kwijt in deze maanden. :')
Zonder wrijving geen glans
pi_220892825
Kom maar op met die 10 gr kouder morgen.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 17:40:51 #237
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220892923
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:29 schreef Haags het volgende:

[..]
Ben toch ergens wel blij dat ik geen buitenwerk beroep heb hoor, dan ben ik een godsvermogen aan zonnebrand kwijt in deze maanden. :')
Ik werk gelukkig wel in het bos. Smeer niet altijd heel veel want zoek de schaduw werkplekken wel op. Volle bak zon is niet te doen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 26 mei 2026 @ 17:41:16 #238
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_220892926
Hier in Gilze-Rijen is het nu 30,4 graden.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_220892979




Vrijdag en zaterdag mogelijk ook weer tropisch of rond die waarden. Wtf is dit voor bizarre hoogzomer in mei joh :N
blablablabla
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:07:34 #240
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220893057
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:51 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Vrijdag en zaterdag mogelijk ook weer tropisch of rond die waarden. Wtf is dit voor bizarre hoogzomer in mei joh :N
Compensatie voor de 3 beroerde eerste weken van mei, denk ik.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:14:42 #241
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220893099

Oh please oh please oh please oh please laat dit uitkomen! *O* O+ _O_
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:36:38 #242
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220893226
Kans op terreur buien neemt toe. Edoch, dus ook broeierig weer

twitter


twitter


[ Bericht 18% gewijzigd door INViCTuS op 26-05-2026 19:03:51 ]
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220893487
Koelt al mooi af in het noorden en morgen OOK.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 19:27:44 #244
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220893530
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:36 schreef INViCTuS het volgende:
Kans op terreur buien neemt toe. Edoch, dus ook broeierig weer

[ x ]

[ x ]
Veul te ver zuid :N

Buien trekken ook richting ZO, dus niet te veel van verwachten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220893568
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:36 schreef INViCTuS het volgende:
Kans op terreur buien neemt toe. Edoch, dus ook broeierig weer

[ x ]

[ x ]
Hebben we al zin in dagenlang een Turks stoombad gevoel met aan het einde van de dag een glazen front en wat motregen?
  dinsdag 26 mei 2026 @ 19:44:52 #246
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220893653
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:34 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hebben we al zin in dagenlang een Turks stoombad gevoel met aan het einde van de dag een glazen front en wat motregen?
Nee, maar meestal valt het tegen en is dat wel het typische Hollandse zomer weer. Warm, broeierig en onbestendig.

Dit van vandaag is zeldzaam.

Edoch, de potentie op her en der terreur buien neemt zaterdag en zondag wel toe.

twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:10:46 #247
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_220893891
Bijna tien graden kouder morgen :o
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 26 mei 2026 @ 20:30:33 #248
284411 crew  heywoodu
pi_220894030
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:17 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Maar ja, dat is onder de 10 graden ook niet.

Ik moest vandaag gewoon buiten werken. Het was wel heet, maar door de relatief lage luchtvochtigheid hield ik het best vol. Niet kapot lopen zweten, puffen of kreunen. Dan liever dit dan kou lijden. Begin mei nog dagen van 8-9 graden gehad. Ook verre van aangenaam.

Een tandje minder mag best ;). 26 is voldoende
Maar zoals elk jaar: aan kou kun je relatief makkelijk ontsnappen, aan warmte een stuk minder.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 26 mei 2026 @ 20:58:31 #249
284411 crew  heywoodu
pi_220894207
Jaloers op Friesland, daar lijkt het nu ineens erg aangenaam te worden :o

Waai even wat meer naar het zuiden, hup.
pi_220894545
Texel 17,7 momenteel, wat een genot.
blablablabla
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 22:15:04 #251
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220894733


Gekke bui!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220894744
Net de tuin gesproeid. Man man wat stinkt die gortdorge grond als daar een tuinslang op komt.
22 uur en ik vond het nog warm buiten
pi_220894837
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:17 schreef cinderloom het volgende:
Net de tuin gesproeid. Man man wat stinkt die gortdorge grond als daar een tuinslang op komt.
22 uur en ik vond het nog warm buiten
Waarom stinkt je grond?
pi_220894988
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:32 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Waarom stinkt je grond?
Dat vraag ik me ook af.
Normaal niet. Nu wel na deze warme dag.
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 23:20:49 #255
8781 crew  Frutsel
pi_220895000
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:12 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Dat vraag ik me ook af.
Normaal niet. Nu wel na deze warme dag.
Zuurstoftekort of rioolprobleem.
Of er zit organisch materiaal in de bodem
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 23:21:08 #256
8781 crew  Frutsel
pi_220895004
De schoonmoeder van de vorige bewoner ofzo
  woensdag 27 mei 2026 @ 00:18:57 #257
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220895123
Vrijdag 34 graden?? Wtf.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 27 mei 2026 @ 00:20:51 #258
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220895125
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 00:18 schreef MissButterflyy het volgende:
Vrijdag 34 graden?? Wtf.
In Limboland misschien
  woensdag 27 mei 2026 @ 01:02:40 #259
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220895179
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:10 schreef Revanches het volgende:
Bijna tien graden kouder morgen :o
Ook zalig :P
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 27 mei 2026 @ 07:04:42 #260
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_220895370
Ineens onweder en 4 druppels!!!1! Omgeving Leiden
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 07:12:35 #261
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895383


Een wolk!

En ik hoorde onweer.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 27 mei 2026 @ 07:14:30 #262
284411 crew  heywoodu
pi_220895390
Het is wel weer aangenaam nu, moeite van het vroeger dan gepland opstaan waard :P
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 27 mei 2026 @ 07:15:45 #263
284411 crew  heywoodu
pi_220895394
Dat eenzame rode buitje bij Den Haag :D
  woensdag 27 mei 2026 @ 07:20:58 #264
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220895404
De bui die over Zuid-Holland trekt.

And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 07:24:00 #265
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895411


Best fotogeniek
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 07:32:14 #266
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_220895429
Wie noemde die kans op een bui gisteren al op het weerbericht op de Frontpage, als één van de weinige?

Juist.. dat was ik: de Primeurman. :Y _O_
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 07:32:58 #267
42184 crew  DaMart
pi_220895437
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:20 schreef Perrin het volgende:
De bui die over Zuid-Holland trekt.

[ afbeelding ]
Verkoelende regen *O*.

Die zat gisteren niet in de weersverwachtingen die ik las :D.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 07:33:55 #268
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_220895441
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:32 schreef DaMart het volgende:

[..]
Verkoelende regen *O*.

Die zat gisteren niet in de weersverwachtingen die ik las :D.
Op Fok wel... _O_
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 07:36:45 #269
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895456
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:32 schreef Stephan5 het volgende:
Wie noemde die kans op een bui gisteren al op het weerbericht op de Frontpage, als één van de weinige?

Juist.. dat was ik: de Primeurman. :Y _O_
Als je maar lang genoeg de 5% serieus blijft nemen, komt het vanzelf een keer uit :+
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220895656
Alweer warm ;(
  woensdag 27 mei 2026 @ 08:49:50 #271
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220895865
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:22 schreef Geschiedkundige het volgende:
Alweer warm ;(
Moet je niet vol in de zon gaan staan, jongen.

Amper 20 graden....zacht briesje erbij. Gewoon lekker nu. Zeker hier in het bos

Het is je mindset ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door INViCTuS op 27-05-2026 09:06:57 ]
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220895892
Koel O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 08:57:55 #273
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895896
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:57 schreef Pisces29 het volgende:
Koel O+
Waar een beetje wind wel niet goed voor is.

Nou ja, dat en die enorme hoosbui een klein stukje verderop.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 09:09:28 #274
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_220895950
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als je maar lang genoeg de 5% serieus blijft nemen, komt het vanzelf een keer uit :+
Ik kies mijn momenten uit om iets wél of niet te benoemen...feit is dat een mogelijke bui afgelopen zaterdag al in de modellen zat. Ik benoem alleen dingen in een weerbericht als ik voor 99,9% weet dat het ook uit gaat komen. En met mijn weerbericht van 24 uur geleden hier op Fok kan ik toch wel zeggen....kerel...aan mij heb je echt wat op Fok! als bescheiden weeramateur. :Y _O_
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 09:12:23 #275
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220895973
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:09 schreef Stephan5 het volgende:

[..]
Ik kies mijn momenten uit om iets wél of niet te benoemen...feit is dat een mogelijke bui afgelopen zaterdag al in de modellen zat. Ik benoem alleen dingen in een weerbericht als ik voor 99,9% weet dat het ook uit gaat komen. En met mijn weerbericht van 24 uur geleden hier op Fok kan ik toch wel zeggen....kerel...aan mij heb je echt wat op Fok! als bescheiden weeramateur. :Y _O_
:D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220896033
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:49 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Moet je niet vol in de zon gaan staan, jongen.

Amper 20 graden....zacht briesje erbij. Gewoon lekker nu. Zeker hier in het bos

Het is je mindset ;)
Maar vanmiddag is dat helemaal geen optie. Bos is wel beter dan ja.
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:26:48 #277
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220896063
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:23 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Maar vanmiddag is dat helemaal geen optie. Bos is wel beter dan ja.
Wat is dan zo'n zware noodzaak voor jou waardoor je per-se de hele middag als de zon op zijn heetst is buiten moet zijn? 8)7
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 09:27:46 #278
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220896069
quote:
11s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:26 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Wat is dan zo'n zware noodzaak voor jou waardoor je per-se de hele middag als de zon op zijn heetst is buiten moet zijn? 8)7
Zodat ie dan weer hier kan klagen over de hitte.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220896079
quote:
11s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:26 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Wat is dan zo'n zware noodzaak voor jou waardoor je per-se de hele middag als de zon op zijn heetst is buiten moet zijn? 8)7
Niks, daarom doe ik het ook in de ochtend. Wel bij de les blijven.
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:32:06 #280
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220896105
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:29 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Niks, daarom doe ik het ook in de ochtend. Wel bij de les blijven.
:|W Bruh, je reageert met > "maar vanmiddag is dat helemaal geen optie" op de opmerking > "moet je niet vol in de zon gaan staan jongen"

Dus vanzelfsprekend leest dat als > Ik heb geen andere keuze dan de hele middag in de volle zon moeten gaan staan"
pi_220896127
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:32 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
:|W Bruh, je reageert met > "maar vanmiddag is dat helemaal geen optie" op de opmerking > "moet je niet vol in de zon gaan staan jongen"

Dus vanzelfsprekend leest dat als > Ik heb geen andere keuze dan de hele middag in de volle zon moeten gaan staan"
Dat kun je ook lezen als 'ik doe het dus nu, want vanmiddag is dat geen optie' op de opmerking waarom ik het nu dan warm heb en in de zon sta.
pi_220896133
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Waar een beetje wind wel niet goed voor is.

Nou ja, dat en die enorme hoosbui een klein stukje verderop.
Wolkjes ook :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220896144
En ik heb het heet, dan ga ik vreemd brabbelen. Cut me some slack :(
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 27 mei 2026 @ 09:50:11 #284
284411 crew  heywoodu
pi_220896220
En weg is de zon en daar is een lekker windje, bwoah. Dit is wel fijn hoor _O_

Zo de tuinstoel maar eens afstoffen :9
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:50:33 #285
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220896223
quote:
18s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
En ik heb het heet, dan ga ik vreemd brabbelen. Cut me some slack :(
Ok hoor.

Naja ik heb ook enkele weertypes waar ik slecht op ga, maar ik ben in een klimaat gaan wonen waar die weertpes relatief kort voorkomen :P

Extreme hitte boven 35c > Ja, mij ook teveel, vind ik ook niet fijn....maar ik word er op zich niet sacherijnig van. Maar consistent kans op 35+ is hier vooral juli/augustus, en die piek is vooral tussen zeg 12:00 - 18:00 dus ik kan daar nog best prima omheen leven, zonsondergang is pas rond 21:30 dus als je rond 19:00 wat buiten dingetjes doet in die maanden dan is de ergste hitte weg en zon staat laag. Sure, nog steeds heet dan buiten, maar voor mij persoonlijk dan goed te doen.

Consistent bewolkt/regenachtig > Hier ga ik dan weer heel heel heeuul slecht op. Natuurlijk een dagje regen, hell twee dagen regen achter elkaar zal ik niet direct om gaan janken, maar mijn jank-threshhold ligt bij bewolkt/regenachtig weer denk ik even laag als jouw jank-threshhold voor te warm weer :D Ik kan er niet veel van hebben voordat ik echt zoiets heb van, OPBOKKEN MET DIE TYFUSREGEN
pi_220896233
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:50 schreef heywoodu het volgende:
En weg is de zon en daar is een lekker windje, bwoah. Dit is wel fijn hoor _O_

Zo de tuinstoel maar eens afstoffen :9
Wat, waar? Ik kom eraan!
pi_220896242
quote:
12s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:50 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ok hoor.

Naja ik heb ook enkele weertypes waar ik slecht op ga, maar ik ben in een klimaat gaan wonen waar die weertpes relatief kort voorkomen :P

Extreme hitte boven 35c > Ja, mij ook teveel, vind ik ook niet fijn....maar ik word er op zich niet sacherijnig van. Maar consistent kans op 35+ is hier vooral juli/augustus, en die piek is vooral tussen zeg 12:00 - 18:00 dus ik kan daar nog best prima omheen leven, zonsondergang is pas rond 21:30 dus als je rond 19:00 wat buiten dingetjes doet in die maanden dan is de ergste hitte weg en zon staat laag. Sure, nog steeds heet dan buiten, maar voor mij persoonlijk dan goed te doen.

Consistent bewolkt/regenachtig > Hier ga ik dan weer heel heel heeuul slecht op. Natuurlijk een dagje regen, hell twee dagen regen achter elkaar zal ik niet direct om gaan janken, maar mijn jank-threshhold ligt bij bewolkt/regenachtig weer denk ik even laag als jouw jank-threshhold voor te warm weer :D Ik kan er niet veel van hebben voordat ik echt zoiets heb van, OPBOKKEN MET DIE TYFUSREGEN
Ik heb geen jank-threshhold voor te warm weer, dat zou namelijk betekenen dat ik nog enige verdraagzaamheid heb tov dat weertype. Dat moet gewoon instant opbokken zodra het er is :P
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 27 mei 2026 @ 10:11:24 #288
284411 crew  heywoodu
pi_220896328
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:51 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Wat, waar? Ik kom eraan!
Veluwe!
  woensdag 27 mei 2026 @ 10:13:41 #289
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220896351
quote:
12s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:50 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ok hoor.

Naja ik heb ook enkele weertypes waar ik slecht op ga, maar ik ben in een klimaat gaan wonen waar die weertpes relatief kort voorkomen :P

Extreme hitte boven 35c > Ja, mij ook teveel, vind ik ook niet fijn....maar ik word er op zich niet sacherijnig van. Maar consistent kans op 35+ is hier vooral juli/augustus, en die piek is vooral tussen zeg 12:00 - 18:00 dus ik kan daar nog best prima omheen leven, zonsondergang is pas rond 21:30 dus als je rond 19:00 wat buiten dingetjes doet in die maanden dan is de ergste hitte weg en zon staat laag. Sure, nog steeds heet dan buiten, maar voor mij persoonlijk dan goed te doen.

Consistent bewolkt/regenachtig > Hier ga ik dan weer heel heel heeuul slecht op. Natuurlijk een dagje regen, hell twee dagen regen achter elkaar zal ik niet direct om gaan janken, maar mijn jank-threshhold ligt bij bewolkt/regenachtig weer denk ik even laag als jouw jank-threshhold voor te warm weer :D Ik kan er niet veel van hebben voordat ik echt zoiets heb van, OPBOKKEN MET DIE TYFUSREGEN
Consistent bewolkt/regenachtig is een standaard winter maand in Nederland. Vooral bewolkt. 30/40 uur zon in december is meestal de max
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 10:23:05 #290
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220896397
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:13 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Consistent bewolkt/regenachtig is een standaard winter maand in Nederland. Vooral bewolkt. 30/40 uur zon in december is meestal de max
Afgelopen december was wel een enigszins positieve uitschieter met afgerond 67 zonuren in de Bilt.

Maar ja, hier is het gemiddelde rond de 170 uur zon in December. Dus is geen vergelijking idd. :P
  FOK!mycroftheld woensdag 27 mei 2026 @ 11:17:32 #291
128465 Wrapster
pi_220896602
Wat een verschil met gisteren. Nu nog maar 18 graden *O*
heeft FOK verlaten
pi_220896904
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:17 schreef Wrapster het volgende:
Wat een verschil met gisteren. Nu nog maar 18 graden *O*
Hier alweer 24
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:26:07 #293
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220896962
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:14 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Hier alweer 24
19 graden hier. :+

Prima weer om schermgaas in de kas op te hangen, hopelijk beschermt dat mijn planten wat tegen de felle zon.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:38:41 #294
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220897045
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:14 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Hier alweer 24
Niks mis mee :)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220897138
Warm genoeg ;)
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:13:32 #296
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220897486
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:12 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Een wolk!

En ik hoorde onweer.
Niks aan de hand
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:34:46 #297
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220897727
quote:
12s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:50 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ok hoor.

Naja ik heb ook enkele weertypes waar ik slecht op ga, maar ik ben in een klimaat gaan wonen waar die weertpes relatief kort voorkomen :P

Extreme hitte boven 35c > Ja, mij ook teveel, vind ik ook niet fijn....maar ik word er op zich niet sacherijnig van. Maar consistent kans op 35+ is hier vooral juli/augustus, en die piek is vooral tussen zeg 12:00 - 18:00 dus ik kan daar nog best prima omheen leven, zonsondergang is pas rond 21:30 dus als je rond 19:00 wat buiten dingetjes doet in die maanden dan is de ergste hitte weg en zon staat laag. Sure, nog steeds heet dan buiten, maar voor mij persoonlijk dan goed te doen.

Consistent bewolkt/regenachtig > Hier ga ik dan weer heel heel heeuul slecht op. Natuurlijk een dagje regen, hell twee dagen regen achter elkaar zal ik niet direct om gaan janken, maar mijn jank-threshhold ligt bij bewolkt/regenachtig weer denk ik even laag als jouw jank-threshhold voor te warm weer :D Ik kan er niet veel van hebben voordat ik echt zoiets heb van, OPBOKKEN MET DIE TYFUSREGEN
+1 voor "jank-threshold"

* DemonRage zijn jank-threshold voor gebrek aan onweer is al ruimschoots overschreden. Hopelijk maakt aankomend weekend dat goed.
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 13:54:21 #298
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220897980
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:34 schreef DemonRage het volgende:

[..]
+1 voor "jank-threshold"

* DemonRage zijn jank-threshold voor gebrek aan onweer is al ruimschoots overschreden. Hopelijk maakt aankomend weekend dat goed.
Precies weten waar je eigen jank-threshold ligt is de ultieme zelfkennis _O_
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 13:58:35 #299
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220898013
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:34 schreef DemonRage het volgende:

[..]
+1 voor "jank-threshold"

* DemonRage zijn jank-threshold voor gebrek aan onweer is al ruimschoots overschreden. Hopelijk maakt aankomend weekend dat goed.
Ik heb onweer gehad vandaag *O*

Leuk voor de statistieken, maar ook niet echt meer dan dat :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:22:05 #300
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220898150
Prima weer vandaag. Betere temperaturen dan gisteren!
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:22:27 #301
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220898152
Oh ja, vol!
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')